Τι Είναι Το Πατρινό Καρναβάλι : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Το Πατρινό Καρναβάλι
Το Πατρινό Καρναβάλι είναι ένα από τα πιο γνωστά παγκοσμίως και από, μάλιστα, ένα από τα πιο δημοφιλή! Ξεκίνησε από τον 19ο αιώνα από ένα απλό αποκριάτικο χορό και εξελίχτηκε σταδιακά σε ένα από τα μεγαλύτερα happenings της πόλης. Τι έθιμα περιλαμβάνει το Πατρινό Καρναβάλι; Τη μάσκα Το ντόμινο, κατά τη διάρκεια του οποίου οι προνομιούχες ντάμες φορώντας μαύρο μακρύ ντόμινο, έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν καβαλιέρο για το χορό. Τις πολυτελείς μεταμφιέσεις Το κάψιμο του Καρνάβαλου Τα «μπουρμπούλια», που είναι ένας συνδυασμός ξέφρενου χορού και μυστηρίου, μιας και οι συμμετέχοντες σε αυτό κρατούν μυστική την ταυτότητά τους. Το σοκολατοπόλεμο Διαγωνισμοί όπως διαγωνισμός γελοιογραφίας, θέατρο δρόμου, Καραγκιόζης, παντομίμα. Ο κρυμμένος θησαυρός Το καρναβάλι των παλιών Το καρναβάλι των μικρών Η τελετή έναρξης του Καρναβαλιού πραγματοποιείται στην κεντρική πλατεία όπου ο τελάλης δίνει το εναρκτήριο σύνθημα κι εκεί αρχίζουν όλα. Οι εκδηλώσεις κορυφώνονται στη μεγάλη παρέλαση της τελευταίας Κυριακής της Αποκριάς. Κατά την τελετή λήξης ρίχνονται άφθονα πυροτεχνήματα και στήνεται ασταμάτητος χορός. Η τελετή λήξης, μάλιστα, η οποία πραγματοποιείται στο λιμάνι το βράδυ της Κυριακής και μεταδίδεται και τηλεοπτικά. 2. To Καρναβάλι του Ρεθύμνου είναι ένα από τα σημαντικότερα της Ελλάδας. Κάθε χρόνο διοργανώνεται με πολύ όρεξη και μεράκι και αποτελεί -δικαίως- «πόλο έλξης» επισκεπτών από όλη την Ελλάδα. Οι κεντρικοί δρόμοι του Ρεθύμνου στολίζονται κατάλληλα και υπόσχονται ένα non stop party. Τα πιο ξακουστά έθιμα του Ρεθυμνιώτικου Καρναβαλιού περιλαμβάνουν: Στην κεντρική πλατεία δίνεται το εναρκτήριο σύνθημα και αυτόματα ο ουρανός γεμίζει μπαλόνια και πυροτεχνήματα. Εκεί θα δεις άρματα, άμαξες, χιουμοριστικές μεταμφιέσεις και κάθε είδους να παρελαύνουν. Το βράδυ γίνεται η κορυφαία συγκέντρωση όλων των αρμάτων και ακολουθεί ξέφρενο γλέντι. Το παιδικό Κυνήγι του Κρυμμένου Θησαυρού που σηματοδοτεί την έναρξη του καρναβαλιού και είναι από τις αγαπημένες εκδηλώσεις των μικρών φίλων. Το κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού στο οποίο συμμετέχουν περίπου 70 ομάδες και η προετοιμασία του διαρκεί όλο το χρόνο. Η οργανώτρια ομάδα ετοιμάζει τους γρίφους και τα εμπόδια που θα κάνουν δύσκολη τη ζωή των κυνηγών. Οι κάτοικοι του χωριού Γέργερη, ντυμένοι με προβιές, ...
Πηγή neolaia.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Ποιός Είναι Ο Μη Κατ Επίγνωση Ζηλωτής
Ο μη κατ’ επίγνωση ζηλωτής είναι άνθρωπος ολέθριος. Περί κακού ζήλου και του χαρακτήρα αυτού που έχει κακό ζήλο Ο κακός ζήλος είναι βρασμός μοχθηρής ψυχής και εκδηλώνεται σαν ζηλοτυπία, σαν φθόνος, σαν μίσος προς αυτούς που έχουν κάτι λαμπρό. Ο κακός ζήλος παρακινείται από τα χυδαία και τα πονηρά και ματιάζει τα καλά. Αυτός που έχει κακό ζήλο, ο ζηλήμονας, ζητά να αμαυρώσει καθετί που είναι φωτεινό στην όψη και φθονεί τον κάτοχό του. Μισεί αυτούς που ευτυχούν και ποθεί τη δυστυχία τους. Χαίρεται με την καταστροφή τους και ευχαριστιέται στις συμφορές τους. Κανέναν δεν μπορεί να ανεχθεί να επαινούν ή να μακαρίζουν. Διαβάλλει και συκοφαντεί αυτούς που διακρίθηκαν σε δόξα και τιμή. Βρίσκει ελαττώματα στα καλά και διασείρει τα άξια. Καμιά χάρη δεν αναγνωρίζουν τα μάτια του. Η γλώσσα του κινείται για να κοροϊδέψει. Το στόμα του εκβράζει βλαστήμια. Η καρδιά του εχθρεύεται αυτούς που προοδεύουν και όσους τον ξεπερνούν τους αποστρέφεται. Μισεί την πρόοδο και μηχανεύεται τρόπους για να την ανακόψει. Αυτός που ζηλεύει είναι εγωιστής και ανόητος, γιατί μόνο τον εαυτό του θεωρεί άξιο τιμής και δόξας που άλλοι κατέκτησαν και θεωρεί τον εαυτό του πάντοτε αδικημένο. Αυτός που ζηλεύει είναι κακός και μελετάει το κακό. Στην καρδιά του συσσωρεύονται τα κακά· δυσφορεί και θλίβεται όταν ζει άδοξα και λιώνει από τη ζήλια του. Ο ζηλιάρης είναι άθλιος και ελεεινός άνθρωπος. («Το γνώθι σαυτόν ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ», ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΠΕΝΤΑΠΟΛΕΩΣ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΘΩΣ) http://alopsis.gr/%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%af-%ce%b6%ce%ae%ce%bb%ce%bf%cf%85-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b6%ce%b7%ce%bb%cf%89%cf%84%ce%ae-%ce%ac%ce%b3%ce%b9%ce%bf%cf%82-%ce%bd%ce%b5%ce%ba%cf%84%ce%ac%cf%81%ce%b9%ce%bf%cf%82/...
Πηγή hristospanagia.gr >>>
Ποιά Είναι Η Ευρωπαϊκή Ταυτότητα
Η «ευρωπαϊκή ταυτότητα» είναι μεταγενέστερο ιδεολόγημα. Αρχίζει να διαμορφώνεται με τον Διαφωτισμό και εδραιώνεται, τον 19ο αιώνα, επάνω σε βάσεις πολιτισμικές και οικονομικές. Με τον όρο «ευρωπαϊκή ταυτότητα», επομένως, εννοώ την ιδεαλιστική αντίληψη της Ευρώπης που είχαν ενστερνισθεί οι περισσότεροι μορφωμένοι Ευρωπαίοι ήδη από τα μέσα του 19ου αιώνα: μια Ευρώπη εκσυγχρονισμένη, καλλιεργημένη και προσανατολισμένη οριστικά προς την πολιτισμική πρόοδο, την υλική ευημερία και την οικονομική ανάπτυξη. Αυτή την αντίληψη άλλωστε έχει ακόμη και σήμερα η πλειονότητα των Ευρωπαίων. Στην περίοδο της διαμόρφωσής της, από τον Διαφωτισμό ως τα μέσα περίπου του 19ου αιώνα, η αντίληψη αυτή στηρίχθηκε σε τρία ιδεολογήματα· και τα τρία είχαν περιεχόμενο εν μέρει ηθικολογικό. Σύμφωνα με το πρώτο ιδεολόγημα, η πρόοδος του ανθρώπου (επιστημονική, άρα και τεχνολογική) είναι προκαθορισμένη· την προκαθορίζει είτε η Φύση είτε η Θεία Πρόνοια. Κατά συνέπεια, κάθε καθυστέρηση της προόδου είναι παθολογική· οι κοινωνίες που δεν προοδεύουν και δεν αναπτύσσονται παραβαίνουν τους νόμους της Φύσης ή προσβάλλουν την ευμενή προς τον άνθρωπο προαίρεση της Θείας Πρόνοιας. Πρόκειται για ένα ιδεολόγημα αγκιστρωμένο στο σύστημα αξιών είτε του χριστιανισμού, κυρίως ...
Πηγή tovima.gr >>>
Τι Είναι Ο Έλλην Στρατιώτης
Ο Έλλην στρατιώτης είναι και στρατηγός, είναι και αρχηγός του κράτους, είναι ολόκληρη η Ελλάς. Όχι διότι παρακούει ή ορίζει, αλλά διότι έχει αδιάκοπα την εποπτείαν του όλου. Διότι εις πάσαν στιγμήν τοποθετεί συνειδητά τον εαυτόν του εκεί που πρέπει μέσα εις το όλον και τον συσχετίζει με αυτό. Βαδίζει διότι γνωρίζει, και μόνον διότι γνωρίζει, πού πηγαίνει. Έχει ιστορικήν και πολιτικήν συνείδησιν. Δεν είναι «στέλεχος άβουλον αγέλης». Τι να αντιτάξη απέναντι αυτού του πολεμιστού και εκείνος ακόμη ο στρατιώτης ο οποίος έχει καλάς διαθέσεις ως άτομον, αλλά ο οποίος εγαλουχήθη επί έτη τώρα με ένα πνεύμα αγελαίον και υπό τον διαρκή θόρυβον κυμβάλων αλαλαζόντων3 και καταπνιγόντων εν τω αλαλαγμώ των πάσαν ατομικήν πρωτοβουλίαν και αν ακόμη υπήρχε δυνατότης τοιαύτης. Είναι λοιπόν εντελώς περιττόν, έστω και παίζοντες, να υποτιμώμεν τους εχθρούς μας, αφού μένοντες πιστοί εις την αλήθειαν, δυνάμεθα να υψώσωμεν κάθε Έλληνα πολεμιστήν υπεράνω και του γενναιοτέρου αντιπάλου. Όσοι επεκοινώνησαν με τραυματίας γνωρίζουν ήδη αυτόν τον λόγον. Αλλά όταν θα γραφή η ιστορία αυτού του πολέμου, θα κατανοήσουν τότε όλοι πλέον ότι το συντελούμενον υπό του Ελληνικού ηρωισμού άθλον4 είναι μεγαλύτερον από εκείνο το οποίον αντιλαμβάνεται και η πλέον φιλόπατρις φαντασία. 1. παροράται: αγνοείται, παραγνωρίζεται 2. παρείδον: παρέβλεψαν, άφησαν απαρατήρητο 3. κύμβαλα αλαλάζοντα: άνθρωποι κούφιοι, κενοί περιεχομένου 4. άθλον: αγώνας, κοπιώδης προσπάθεια Το ανωτέρω άρθρο του Κωνσταντίνου Τσάτσου δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Ασύρματος» την Πρωτοχρονιά του 1941. Ο Κωνσταντίνος Τσάτσος γεννήθηκε το 1899 στην Αθήνα, όπου και έζησε μέχρι το θάνατό του, το 1987. Ήταν παντρεμένος με την Ιωάννα Σεφεριάδου και είχε δυο κόρες. Σπούδασε νομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Παράλληλα με τις σπουδές του ασχολήθηκε με τα έργα των κλασσικών ελλήνων και λατίνων συγγραφέων, καθώς και με την νεοελληνική λογοτεχνία και την ποίηση. Δημοσίευσε δύο τόμους ποιημάτων και θεατρικών έργων με το ψευδώνυμο Ύβος Δελφός. Μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και μέχρι το 1920 τοποθετήθηκε στην ελληνική διπλωματική αντιπροσωπεία στο Παρίσι. Με την ιδιότητά του αυτή συμμετέσχε στις διαπραγματεύσεις για την υπογραφή της Συνθήκης των Σεβρών. Μετά τις μεταπτυχιακές σπουδές του στη φιλοσοφία και φιλοσοφία του δικαίου στη Χαϊδελβέργη επέστρεψε στην Αθήνα. Ανακηρύχθηκε Διδάκτωρ Νομικής το 1929, υφηγητής το 1930 και έκτακτος καθηγητής στη Νομική Αθηνών το 1932 στην έδρα της Εισαγωγής στην Επιστήμη του Δικαίου και της Φιλοσοφίας του Δικαίου. Κατά τη διάρκεια της δικτατορίας Μεταξά, συνελήφθη και εκτοπίσθηκε στη Σκύρο, το 1941 απολύθηκε από το Πανεπιστήμιο και το 1944 διέφυγε στη Μέση Ανατολή. Eπανήλθε στα πανεπιστημιακά του καθήκοντα μετά την απελευθέρωση και το 1945 ανέλαβε το Υπουργείο Εσωτερικών στη Κυβέρνηση Βούλγαρη, καθώς και το Υπουργείο Τύπου και Πληροφοριών στην Κυβέρνηση Κανελλόπουλου. Το 1946 παραιτήθηκε από το Πανεπιστήμιο και πολιτεύθηκε με το κόμμα των Φιλελευθέρων. Χρημάτισε Υπουργός Εθνικής Παιδείας στην Κυβέρνηση Σοφούλη (1949), καθώς και Υφυπουργός Συντονισμού στη Κυβέρνηση Σ. Βενιζέλου (1951). Το 1956 προσχώρησε στο νεοϊδρυθέν κόμμα της Εθνικής Ριζοσπαστικής Ένωσης (ΕΡΕ), με το οποίο και εξελέγη βουλευτής σε κάθε εκλογική αναμέτρηση. Υπηρέτησε ως Υπουργός Προεδρίας Κυβερνήσεως και Υπουργός Κοινωνικής Πρόνοιας στην Κυβέρνηση Καραμανλή (1961, 1963), καθώς και Υπουργός Δικαιοσύνης στην Κυβέρνηση Κανελλόπουλου (1967). Μετά τη μεταπολίτευση, το 1974, ανέλαβε το Υπουργείο Πολιτισμού στην Κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας. Στις βουλευτικές εκλογές του 1974 εξελέγη Βουλευτής Επικρατείας με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας. Στις 20 Ιουνίου 1975 ο Κωνσταντίνος Τσάτσος εξελέγη από τη Βουλή Πρόεδρος της Δημοκρατίας, με 210 ψήφους επί 295 παρόντων βουλευτών. Διετέλεσε Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας μέχρι το Μάιο του 1980. Ο Κωνσταντίνος Τσάτσος δημοσίευσε πλήθος επιστημονικών μελετών, νομικών και φιλοσοφικών συγγραμμάτων, καθώς και λογοτεχνικών έργων. Το 1961 εξελέγη μέλος της Ακαδημίας Αθηνών, της οποίας διετέλεσε Αντιπρόεδρος και Πρόεδρος. Το 1979 εξελέγη ξένος εταίρος της Ακαδημίας Ηθικών και Πολιτικών Επιστημών της Γαλλίας και επίτιμος διδάκτωρ της Σορβόννης. Εξελέγη επίσης ξένος εταίρος των Ακαδημιών της Ρουμανίας και του Μαρόκου το 1980, καθώς και ...
Πηγή diakopes.in.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 09/01/2017