Τι Είναι Το Σουντόκου : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Το σουντόκου, με τη μορφή που είναι γνωστό σήμερα, έχει πολύ σύντομη ιστορία, αφού παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό από τον ιαπωνικό εκδοτικό οίκο Nicoli, ο οποίος ειδικεύεται σε πνευματικά παιχνίδια, μόλις το 1986. Στόχος του παιχνιδιού είναι να συμπληρωθούν τα 81 στοιχεία ενός πίνακα 9x9 (δηλαδή με 9 σειρές και 9 στήλες) με τους μονοψήφιους ακέραιους αριθμούς από το 1 ως το 9 με τέτοιον τρόπο ώστε ο ίδιος αριθμός να μην εμφανίζεται δύο φορές στην ίδια σειρά, στην ίδια στήλη ή στον καθένα από τους 9 υποπίνακες διαστάσεων 3x3 που περιέχονται στον «μεγάλο» πίνακα 9x9. Η βασική ιδέα του παιχνιδιού όμως είναι πολύ παλιά, αφού έχει αποτελέσει αντικείμενο δημοσιεύσεων του μεγάλου ελβετού μαθηματικού Οϊλερ (Euler), ήδη από τον 18ο αιώνα. Αντίθετα με το σταυρόλεξο, οι πιθανές λύσεις του οποίου είναι τόσο περισσότερες όσο μεγαλύτερες είναι οι διαστάσεις του σταυρόλεξου και όσο περισσότερες γλώσσες χρησιμοποιούμε, το σουντόκου έχει ακριβώς 6.670.903.752.021.072.936.960 (δηλαδή περίπου 6,7 δισεκατομμύρια τρισεκατομμυρίων) δυνατές λύσεις. Για να βρούμε μία από αυτές, χρειαζόμαστε τη βοήθεια του δημιουργού του κάθε προβλήματος-γρίφου. Η βοήθεια αυτή δίνεται με τη μορφή μιας ομάδας από τα ψηφία 1-9, τα οποία έχουν προτοποθετηθεί σε ορισμένα από τα 81 τετραγωνάκια. Συνήθως δίνονται καμιά 25αριά, αλλά από την εποχή που πρωτοεμφανίστηκε το παιχνίδι εμφανίστηκε και το ερώτημα «ποιος είναι ο ελάχιστος αριθμός δοσμένων ψηφίων, έτσι ώστε το συγκεκριμένο πρόβλημα σουντόκου να έχει μόνο μία λύση;». Το ερώτημα είναι αντίστοιχο με ένα απλό πρόβλημα πρόσθεσης στην αριθμητική. Αν γνωρίζουμε ότι δύο αριθμοί έχουν άθροισμα 10 και ο ένας από αυτούς είναι το 3, τότε το πρόβλημα έχει μόνο μία λύση: ο άλλος αριθμός είναι το 7. Αν όμως γνωρίζουμε ότι τρεις αριθμοί έχουν άθροισμα 10, τότε πρέπει να γνωρίζουμε τους δύο, αν θέλουμε το πρόβλημα να έχει μία μοναδική λύση. Αν ...
Πηγή tovima.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Ποιά Είναι Η Λύση Στην Οκνηρία
Η λύση στην οκνηρία είναι μονάχα μία: η γενικότερη μόρφωση. Αφού, λοιπόν, η Κωνσταντίνα εντόπισε το κείμενο, με ρώτησε αν υπήρχε ολόκληρος ο μονόλογος, ώστε να τον διαβάσει. Όταν την εξήγησα ότι δεν υπήρχε κάποιος μονόλογος, αλλά απλώς εγώ είχα δώσει αυτό τον τίτλο στο έργο, προς στιγμήν απογοητεύτηκε. Όμως δεν μπορούσα να αφήσω την ευκαιρία να πάει χαμένη. Ο νους μου ασφαλώς δεν είχε φτάσει μέχρι το ανέβασμα του έργου. Ενθουσιάστηκα μόνο και μόνο με την ιδέα ότι μια θεατρική σκηνοθέτρια ενδιαφέρθηκε να διαβάσει ένα τέτοιο κείμενο. Αφού, λοιπόν, της ανέφερα ότι γράφω λογοτεχνία εδώ και περίπου 10 χρόνια και ότι λάτρευα το θέατρο, τη ρώτησα αν ήθελε να γράψω ένα ολοκληρωμένο έργο. Εκείνη συμφώνησε αμέσως. Όταν το ολοκλήρωσα, της το έστειλα, έχοντας την αγωνία που έχει το πρωτάκι την πρώτη του μέρα στο δημοτικό. Μου απάντησε ότι εντυπωσιάστηκε και ότι θα ήθελε να συνεργαστούμε. Έτσι, ξεκίνησα να επεξεργάζομαι το κείμενο και να το τροποποιώ με σκοπό την προσαρμογή του στο θέατρο. Έγραφα με γνώμονα τη φαντασία και μόνο. Δεν είχα στο νου μου κανένα απολύτως πολιτικό πρόσωπο, ούτε γνώριζα ποιος ηθοποιός επρόκειτο να υποδυθεί τον Υπουργό. Αυτό το τελευταίο βοήθησε αρκετά στην πλήρη ανάπτυξη του ρόλου. Μόλις έμαθα ότι τον Υπουργό θα υποδυθεί ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης, χάρηκα πάρα πολύ. Ο Γεράσιμος κάνει άψογη χρήση του προσόντος του «χαμαιλέοντα», δηλαδή μπορεί να ελίσσεται υποκριτικά αλλάζοντας ύφος ανά πάσα στιγμή, ακολουθώντας τις διακυμάνσεις του κειμένου. Ο μονόλογος δεν αποτελεί έναν ξύλινο πολιτικό λόγο, αλλά κυρίως την απολογία, την εξομολόγηση ενός για χρόνια διεφθαρμένου πολιτικού, ο οποίος έχει φτάσει στην άκρη του γκρεμού και προσπαθεί να σωθεί την τελευταία στιγμή. Η πρώτη εκδοχή του έργου άλλαξε ελαφρώς μορφή, καθώς ο λόγος ήταν αρκετά μεγάλος και έπρεπε να συμπυκνωθεί σε θεατρικό, ρεαλιστικό χρόνο. Έπειτα, αποφασίστηκε να προσθέσω και κάποιες αναμνήσεις, ώστε να αναδειχθεί περισσότερο η ανθρώπινη πλευρά του ήρωα και να σπάσει το «πολιτικό μονότερμα». Επίσης, χάρηκα πολύ όταν η σκηνοθέτρια αποδέχτηκε την πρότασή μου να μπουν δύο ηχητικά αποσπάσματα, ένα από τον Μάνο Χατζιδάκι και ένα από τον Μανόλη Αναγνωστάκη. Το πρώτο, από τα «Σχόλια του Τρίτου», αφορά το τέρας, τη φρίκη και τη ροπή των πολιτών να τη συνηθίζουν, χάνοντας κάθε έναυσμα για πνευματική αντίσταση. Το δεύτερο είναι παρμένο από το «Η αγάπη είναι ο φόβος», ένα συγκλονιστικό ποίημα του Μανόλη Αναγνωστάκη, που μιλά για τις τραγικές συνέπειες της σιωπής των πολιτών. Δεν σας κρύβω ότι, όταν έγραφα, στο νου μου είχα ένα πολύ απλό σκηνικό: Ένα βήμα με έναν προβολέα να φωτίζει τον πολιτικό, ο οποίος, χαμένος στα χαρτιά του αλλά και στις σκέψεις του, κάνει τη ...
Πηγή anovrilissia.gr >>>
Τι Είναι Η Παιδική Κακοποίηση
Η παιδική κακοποίηση είναι ένα τεράστιο παγκόσμιο πρόβλημα με πολύ σοβαρές επιπτώσεις στην ευημερία, στην ανάπτυξη, στη σωματική και ψυχική υγεία των θυμάτων σε όλη τη διάρκεια της ζωής τους, καθώς και με γενικότερο αντίκτυπο στην κοινωνία. Η παιδική κακοποίηση ορίζεται ως όλες οι μορφές σωματικής, συναισθηματικής, σεξουαλικής κακοποίησης, παραμέλησης ή αμελούς διαπαιδαγώγησης ή εμπορικής ή άλλης εκμετάλλευσης, που γίνονται στα πλαίσια κάποιας σχέσης ευθύνης , εμπιστοσύνης ή δύναμης με το παιδί, με αποτέλεσμα την πραγματική ή δυνητική βλάβη στην υγεία του παιδιού, στην επιβίωση, στην ανάπτυξη ή στην αξιοπρέπεια του. Μπορεί να εμφανίζεται σε πολλά και διαφορετικά πλαίσια. Οι δράστες της παιδικής κακοποίησης μπορεί να είναι γονείς ή άλλα μέλη της οικογένειας, ...
Πηγή evrytanika.gr >>>
Τι Είναι Η Συριστική Εισαγωγή
Η συριστική εισαγωγή είναι ένα εφέ που δημιουργήθηκε από πιατίνι, του οποίου ο ήχος αναπαράχθηκε ανάποδα. Ο δε ξεχωριστός ήχος της κιθάρας αποτελεί μία καινοτομία του Steve Farris (κιθαρίστα τότε των Mr. Mister), ο οποίος κατάφερε να δημιουργήσει ένα εφέ καθυστέρησης σε μία περίεργη χρονική στιγμή ώστε να έρθει σε αντίθεση με τη σταθερότητα του μπάσου και του beat. Στο τέλος του τραγουδιού ο τραγουδιστής Richard Page πιάνει πολύ ψηλές και falsetto νότες. Το «Broken Wings» κυκλοφόρησε σε single το Σεπτέμβριο του 1985 ως προπομπός του επερχόμενου δίσκου «Welcome To The Real World». Αμέσως μετά την κυκλοφορία του, οι Mr Mister ξεκίνησαν περιοδεία μαζί με τον Don Henley και τους Heart, γεγονός που λειτούργησε θετικά στην προώθηση τόσο του single όσο και του άλμπουμ. Αμέσως μετά έπαιξαν support στην Tina Turner κατά τη διάρκεια της 33ήμερης περιοδείας της στις Η.Π.Α. Αυτή η περιοδεία ήταν που εκτόξευσε το τραγούδι στην κορυφή. Ο Richard Page είπε σε μία συνέντευξη: – Σκεφτήκαμε ότι αν το τραγούδι έμπαινε στο Top 20, θα ήταν καλά. Θα σήμαινε ότι άρχισε η καριέρα μας. Τελικά αυτό που συνέβη ξεπέρασε τις προσδοκίες τους. Στις 7 Δεκεμβρίου 1985 το τραγούδι ανέβηκε στο Νο 1 των Η.Π.Α., όπου παρέμεινε για δύο εβδομάδες, ενώ έγινε και Νο 1 στον Καναδά. Στη Μεγάλη Βρετανία έφτασε στο Νο 4, την υψηλότερη θέση που έφτασαν ποτέ οι Mr Mister σ’ αυτή τη χώρα. Το τραγούδι έγινε επίσης Νο 2 στο Βέλγιο και Ολλανδία, Νο 3 στην Ιρλανδία, Νο 4 στην Αυστραλία, Νορβηγία και Ελβετία, Νο 7 στην Ιταλία, Νο 8 στη Γερμανία, Νο 13 στη Νέα Ζηλανδία και Ισπανία, Νο 14 στη Σουηδία και Νο 17 στην Αυστρία. Επιπλέον, χάρη στην ερμηνεία τους στο «Broken Wings», οι Mr Mister χρίστηκαν υποψήφιοι για βραβείο Grammy στην κατηγορία Best Pop Performance by Vocal Group (έχασαν από τον Quincy Jones και τους USA For Africa που βραβεύτηκαν για το «We Are The World»). Το μουσικό βίντεο του «Broken Wings» σκηνοθέτησε ο Oley Sassone σε παραγωγή του Simon Straker. Κόντρα στη μόδα της εποχής που ήθελε τα video clips ποικιλόχρωμα, ιλιγγιώδη και εκτυφλωτικά, το βίντεο του «Broken Wings» γυρίστηκε ασπρόμαυρο. Σ’ αυτό εμφανίζεται ο τραγουδιστής Richard Page να οδηγεί ένα Ford Thunderbird δεύτερης γενιάς και να διασχίζει μία έρημο. Ο τύπος του αυτοκινήτου αποτελεί και νύξη στα πουλιά. Επίσης, υπάρχει και μία εντυπωσιακή λήψη, στην οποία ο Page κάθεται σε μία εκκλησία όταν ένα γεράκι μπαίνει μέσα από το παράθυρο και προσγειώνεται δίπλα του, πάνω στο στασίδι, και ανταλλάσσουν ένα βλέμμα. Στο βίντεο εμφανίζεται και ολόκληρο το συγκρότημα να παίζει το τραγούδι. Σε μία άλλη σκηνή βλέπουμε ένα άγνωστο ζευγάρι που χορεύει ταγκό. Όμως παρουσιάζονται μόνο από τη μέση και κάτω και τα πρόσωπά τους δεν εμφανίζονται ...
Πηγή tralala.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 09/01/2017