-
-
-
-
-
-
Home - Επικοινωνία - Προσωπικά Δεδομένα
Το ματ μανό δεν είναι για όλους. Τα μυτερά νύχια, επίσης, δεν είναι για όλους. Πρόσθεσε και δαμασκηνί χρώμα και έχεις την τέλεια αφορμή για συζήτηση. 6. Οι διαστημικές λάμψεις αιχμαλωτίζουν τα βλέμματα. 7. Αλλά όχι τόσο όσο αυτό το υπέροχο όμπρε. 8. Το δαμασκηνί έχει μεγάλη γκάμα, οπότε μη φοβάσαι να διαλέξεις κάτι πιο σκούρο. 9. Εμπλούτισέ το με γκλίτερ σε ζεστούς πορτοκαλί τόνους. 10. Από την άλλη, μεταλλικές πινελιές μπορούν να το απογειώσουν. 11. Λίγο, πολύ, επιλεκτικό, το γκλίτερ πάει με το δαμασκηνί. 12. Όταν διαλέγεις μοντέρνα χρώματα, ο πειραματισμός είναι καλοδεχούμενος και εγγυημένος. Πείτε μας τη γνώμη σας: ...
Πηγή taz.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Ο Ιησούς είναι ο υπό των Ιουδαίων προσδοκώμενος και υπό των προφητών προεπηγγελμένος Μεσσίας. Αυτός είναι ο Χριστός, αυτόν που είπαν οι Προφήται, αυτός είναι ο Μεσσίας 2 Ο Ιησούς δεν ήρθε να καταργήσει αλλά να συμπληρώσει τον Μωσαϊκό Νόμο. Γι’αυτό στην επί του όρους ομιλία λέει «ερρέθη τοις αρχαίοις» είπαν οι αρχαίοι «εγώ δε λέγω υμίν ούκ ήλθον καταλύσαι αλλά πληρώσαι». Δεν ήρθε ο Χριστός να καταλύσει τον νόμον της Παλαιάς Διαθήκης αλλά να τον συμπληρώσει 3 Ο Ιησούς ήλθε στον κόσμο για να ιδρύσει την Βασιλείαν του Θεού. Κατά τον Ματθαίο το κύριο θέμα της διδασκαλίας του Κυρίου και σκοπός της αποστολής του είναι η Βασιλεία του Θεού. Όταν ο Ιησούς το πρώτον παρουσιάστηκε δημοσία κήρυττων, οι πρώτοι του λόγοι ήσαν, «μεταννοείτε ήγγηκε γαρ η Βασιλεία των Ουρανών» το λέει ο Ματθαίος. Μετά από τον Πρόδρομο και ο Χριστός το ίδιο «μεταννοείτε ήγγηκε γαρ η Βασιλεία των Ουρανών». Η φράσις «Βασιλεία των Ουρανών» αναφέρεται 52 φορές στο Ματθαίο, στο Μάρκο 14, στο Λουκά 39 και στον Ιωάννη μόνο 2 φορές. «Της Βασιλείας ταύτης εκτίθενται ιδίως διά παραβολών η φύσις και ο χαρακτήρ, η βαθμιαία εξάπλωσις και επικράτησις, αι αντιδράσεις κατ’αυτής, οι όροι της εισόδου και τα λοιπά» 4 Κατά τον Ματθαίον ο Ιησούς είναι «ο Υιός του Ανθρώπου ο εν τω Δανιηλαίω οράματι περιγραφόμενος». Μόνον ο Ματθαίος χρησιμοποιεί την φράση «ο Υιός του Ανθρώπου» για τον Χριστό. «Ο τίτλος ούτος αποτελεί τον συνήθη αυτοχαρακτηρισμόν του Κυρίου». …………… Κατά την παράδοση ο Ματθαίος, μετά την Πεντηκοστή, κήρυξε για δώδεκα χρόνια στην Παλαιστίνη, και γι αυτό το λόγο έγραψε και αρχικώς το ευαγγέλιο του στα αραμαϊκά Το Ευαγγέλιο του Ματθαίου είναι το πρώτο κατά σειρά στην Καινή Διαθήκη. Μετά την φυγή του από την Παλαιστίνη κήρυξε στην Αραβία, την Περσία, τη Συρία, τη Μηδία, τη Μακεδονία και κυρίως στην Παρθία και την Αιθιοπία. Η Ορθόδοξη Εκκλησία τιμά την μνήμη του στις 16 Νοεμβρίου. Η αγιογράφηση του Ευαγγελιστή Ματθαίου, όπως και των άλλων τριών ευαγγελιστών, φέρεται σ” όλες τις Ορθόδοξες Εκκλησίες σε μία από τις τέσσερις μεγάλες κόγχες που δημιουργούνται στη βάση των τεσσάρων τόξων επί των οποίων στηρίζεται ο τρούλος των Εκκλησιών....
Πηγή choratouaxoritou.gr >>>
Τι Είναι Η Στρουκτουραλιστική Προσέγγιση
Η στρουκτουραλιστική προσέγγιση είναι ιδιαίτερα χρήσιμη στη συγχρονική, στατική ανάλυση πολιτισμικών κυρίως προϊόντων/φαινομένων, όπως τα παραμύθια, οι μύθοι, η λογοτεχνία, η μουσική κτλ. Σήμερα στις κοινωνικές επιστήμες δεν είναι πια ο στρουκτουραλισμός αλλά ο μεταστρουκτουραλισμός που είναι της μόδας. Ο τελευταίος θεωρεί ότι ο κοινωνικός κόσμος δεν λειτουργεί σαν ένα καλοκουρδισμένο ρολόι. Το κοινωνικό είναι χαώδες, ρευστό, απρόβλεπτο, τυχαίο. Οι κρυφοί κώδικες υπάρχουν κυρίως στη φαντασία των στρουκτουραλιστών. Δεν συμφωνώ με αυτή την άποψη. Στον χώρο του κοινωνικού υπάρχει το χαώδες αλλά υπάρχει και το δομημένο, υπάρχει το απρόβλεπτο αλλά υπάρχει και το προβλεπτό, υπάρχει το απροσδιόριστο αλλά και το προσδιορισμένο. Βέβαια, ο στρουκτουραλισμός δεν είναι το μαγικό κλειδί που ανοίγει όλες τις πόρτες. Ανοίγει όμως ορισμένες από αυτές. Ο κ.Νίκος Μουζέλης είναι ομότιμος καθηγητής Κοινωνιολογίας στη London School of Εconomics....
Πηγή tovima.gr >>>
Τι Είναι Η Ευρωπαϊκή Τζαζ
Η ευρωπαϊκή τζαζ είναι η φυσική συνέχεια της κλασικής μουσικής του 20ού αιώνα. Επάνω στη μουσική του Μπάρτοκ, του Στραβίνσκι, του Ραβέλ "πάτησε" για να βρεθεί στη σημερινή της ανάπτυξη. Αυτόν τον τρόπο σκέψης βρήκα στις ακαδημίες όπου σπούδασα κλασικό πιάνο, πράγμα που με εντυπωσίασε. Το ότι βέβαια από πιανίστρια βρέθηκα ξαφνικά τραγουδίστρια και μάλιστα σε ένα είδος για το οποίο γνώριζα πολύ λίγα είναι μια αστεία συγκυρία συμπτώσεων. Ενα χόμπι μου - μεταξύ αστείου και σοβαρού - ξαφνικά πήρε άλλες διαστάσεις, ανέλπιστες, όταν οι κατάλληλοι άνθρωποι με άκουσαν να τραγουδάω μόνο για τη δική μου απόλαυση αρχικά»....
Πηγή tovima.gr >>>