Ποιός Είναι Ο Ιρλανδικός Χορός : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Ποιός Είναι Ο Ιρλανδικός Χορός
Ο ιρλανδικός χορός δεν είναι εύκολος.Πρέπει να κρατάς το πάνω μέρος του σώματος σταθερό, ενώ κλοτσάς με το κάτω μέρος. Χρειάζεται λίγος χρόνος για να γίνει κανείς καλός, αλλά αν τύχει κάποιος να γεννηθεί με αυτή την ικανότητα, τότε έχει φυσικό ταλέντο και αναμφίβολα θα γίνει ειδικός σε αυτόν τον χο... Ο ιρλανδικός χορός δεν είναι εύκολος.Πρέπει να κρατάς το πάνω μέρος του σώματος σταθερό, ενώ κλοτσάς με το κάτω μέρος. Χρειάζεται λίγος χρόνος για να γίνει κανείς καλός, αλλά αν τύχει κάποιος να γεννηθεί με αυτή την ικανότητα, τότε έχει φυσικό ταλέντο και αναμφίβολα θα γίνει ειδικός σε αυτόν τον χορό όταν μεγαλώσει! Φαίνεται ότι αυτό το μωρό έχει αυτό το γονίδιο. Κανείς δεν πίστευε τη μαμά, αλλά εκείνη έλεγε όντως την αλήθεια, όπως αποδεικνύεται στο βίντεο. Το κοριτσάκι χορεύει στο ρυθμό της κέλτικης ...
Πηγή taz.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Τι Είναι Η Μάλλινη Κουβέρτα Κάπα
Η μάλλινη κουβέρτα-κάπα που είναι ζεστό και μπορεί να σε τυλίξει με στυλ, μέσα κι έξω, όπου κι αν κρίνεται απαραίτητο Don’t Oι υπερβολές τύπου, γούνα, κρόσσια, πον πον και πολλά χρώματα, όλα μαζί σε ένα look δεν είναι κάτι που μπορεί να καταλήξει εύκολα σε ένα σωστό αποτέλεσμα… Δείτε τις υπόλοιπες φωτογραφίες από τα χιονισμένα βουνά της Γαλλίας, από όπου και οι πιο πάνω φωτογραφίες Kαλές χιονισμένες αποδράσεις σε όλους! Με αφορμή τα δύο βιβλία μας με θέμα το στυλ, «Oh, so Chic!» και «Chic 2 Chic», σκεφτήκαμε να δημιουργήσουμε ένα κανάλι επικοινωνίας με τις αναγνώστριες και ταυτόχρονα ένα διαδικτυακό τόπο γεμάτο πληροφορία χρήσιμη και φρέσκια πάνω σε κρίσιμα θέματα του στυλ: hot spots-boutiques, ειδήσεις για sample sales και bazaar, ωραία looks από την πόλη, νέα πάσης φύσεως -πολλά σε avant-première- συνεντεύξεις από fashion insiders και άλλα πολλά....
Πηγή ohsochic.gr >>>
Τα emoji είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη «γλώσσα» στον κόσμο. Υπήρξαν πολλές προτάσεις προς την Unicode για να δημιουργήσει χαρακτήρες με μεγαλύτερη ποικιλομορφία, καθώς και να παρουσιάσει τις γυναικείες φιγούρες και με άλλους τρόπους εκτός από πριγκίπισσες και κουνελάκια του Playboy, που ήταν μέχρι τώρα. «Συμφωνούμε με την Unicode για τη διαφοροποίηση των emojis τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να σταματήσει τώρα. Σε κάποιο ποσοστό θα πρέπει να εκπροσωπείται και η διαφορετικότητα», έγραψε στην επιστολή που απέστειλε στην εταιρεία η μικρή γερμανίδα. Σε περίπτωση που ο νέος χαρακτήρας περάσει τα τεστ επιτυχίας τότε εντός του 2017 οι γυναίκες με μπούρκα θα κάνουν την εμφάνισή τους στα πληκτρολόγια....
Πηγή techit.gr >>>
Ποιός Είναι Ο Πολιτισµός Της Αρχαίας Ελλάδος
Ο πολιτισµός της Αρχαίας Ελλάδος είναι µύησις και η µύησις επιφέρει ουσιαστική αλλαγή στα στοιχεία που συγκροτούν τον άνθρωπο, µε αποτέλεσµα την πραγµατική πολιτιστική ανάπτυξη του ανθρώπου. Αυτή η µύηση φυσικά δεν έχει καµµία σχέση µε τον µυστικισµό και µυηµένος δεν µπορεί να θεωρηθεί κάποιος διανοητικός µελετητής που χρησιµοποιεί µόνο την µελέτη και την αποστήθιση του αρχαίου κειµένου δίχως να βιώνει ο ίδιος τις εµπειρίες της υπάρξεως που βίωναν οι αρχαίοι ... 'Όλα στην αρχαιότητα ήταν φανερά ... τίποτε δεν ήταν κρυφό, όλη η γνώση είχε δοθεί στους ανθρώπους, ακόµα και σε αυτούς τους εκτός των τειχών. Όποιος µπορούσε να αντέξει τον πόνο του δηµιουργώντας αντικειµενικότητα και συνείδηση, µπορούσε να περάσει τις καστρόπορτες και το τέµπλο των Δελφών και να γίνει δεκτός. Όµως ο Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισµός είναι ένα τεράστιο θέµα ... και δεν µπορεί να συζητηθεί περιστασιακά. 'Ίσως στο µέλλον µας δοθεί η ευκαιρία να µιλήσουµε περισσότερο … Αυτό που θα µπορούσαµε να πούµε τώρα είναι ότι τόσο τα θέατρα όσο και η αρχαία τραγωδία είναι πολιτιστικά στοιχεία των αρχαίων που δεν έγιναν κατανοητά από εµάς ως προς την φύση και τον πραγµατικό σκοπό που εξυπηρετούσαν. Τα αρχαία θέατρα δεν υπηρετούσαν, όπως εξυπηρετούν σήµερα, καλλιτεχνικές ανάγκες ενός περιορισµένου αριθµού ανθρώπων οι οποίοι αυτοαποκαλούνται "πνευµατική ελίτ". Ούτε εξυπηρετούσαν τουριστικές επιχειρήσεις … Το αδιάσειστο επιχείρηµα σ' αυτήν την θέση είναι ότι ένας λαός µε πενιχρά ή σχεδόν ανύπαρκτα δοµικά µέσα και περιορισµένη οικονοµική δυνατότητα, ποτέ δεν θα έκανε τον κόπο να κτίσει αυτά τα θέατρα (που τόσο από αρχιτεκτονική όσο και από ακουστική άποψη πλησιάζουν την τελειότητα) αν δεν συνέτρεχε ένας άλλος, πράγµατι πιο σοβαρός σκοπός από αυτόν που εµείς οι σύγχρονοι εννοούµε. Διότι και άλλοι λαοί της εποχής εκείνης, αλλά ακόµα και της δικής µας εποχής µε πλούτο και δύναµη, δεν µπήκαν στον "κόπο" να κτίσουν θέατρα σε τέτοιο αριθµό ούτε να γράψουν τραγωδίες που να αφορούν τις συγκεκριµένες καθηµερινές σχέσεις µεταξύ των ατόµων της κοινωνίας και της οικογένειας (Οιδίπους, Ιφιγένεια, Αντιγόνη κ.α.). Ο σκοπός για τον οποίον κτίσθηκαν τα αρχαία θέατρα και γράφτηκαν οι αρχαίες τραγωδίες, υπηρετούσε και συνέβαλλε στην ποιοτική αλλαγή των βαρβάρων σε ανθρώπους. Άνθρωπος είναι αυτός που έχει Συν-Είδηση ... δηλαδή γνωρίζει τίνιώθει και τί αισθάνεται και δεν φοβάται να νιώθει και να αισθάνεται. Οι αρχαίοι σε αυτόν τον χώρο είχαν Συν-Είδηση. Και απόδειξη γι' αυτό είναι ότι κανένας άλλος λαός της εποχής τους δεν εσκάλισε στην πέτρα τον άνθρωπο γυµνό στον 'Ήλιο ... Δεν θα 'μπαινε ποτέ στον κόπο ή στην περιπέτεια µια κοινωνία να κτίσει τόσα θέατρα και να γράψει το αρχαίο δράµα µόνο και µόνο προς "καλλιτεχνικήν τέρψιν" (όπως κάνουµε εµείς σήµερα) και για καλλιτεχνική καταξίωση των ηθοποιών, σκηνοθετών, παραγωγών και άλλων παραγόντων' καθώς επίσης και για ικανοποίηση της ...
Πηγή tro-ma-ktiko.blogspot.com >>>
Δημιουργία Σελίδας: 23/01/2017