Τι Είναι Τα Πολύχρωμα Πουλόβερ: Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Τα Πολύχρωμα Πουλόβερ
Τα πολύχρωμα πουλόβερ είναι πια παντού και στους κύκλους των fashionistas όλοι μιλούν για "Όλα τα Χρώματα του Κόσμου" που στην πορεία έγιναν "United Colors of Benetton" - ένα σλόγκαν τόσο δυνατό που έγινε το ίδιο το logo της εταιρείας. Ναι, ο κόσμος όλος τους ανήκει. Και πώς άλλωστε να μην; Στα 50 χρόνια της ιστορίας της η Benetton πέρασε από τη χρήση των αργαλειών στις πλεκτομηχανές (η πρώτη χειροκίνητη μηχανή χρησιμοποιούνταν ήδη από το 1956), στις ηλεκτρονικές και μοντέρνες πλεκτομηχανές που έδιναν τη δυνατότητα για να κατασκευαστούν πολύχρωμα σχέδια και ειδικά ζακάρ, και τέλος στις μηχανές που ήταν σε θέση να δημιουργήσουν ένα ένδυμα εξολοκλήρου χωρίς ραφές, μια σημαντική καινοτομία στην ιστορία της Benetton που ανακαλύφθηκε τυχαία ως αποτέλεσμα πειραματισμού. Κάποτε, ο χειριστής της μηχανής που κατασκεύαζε τα γάντια, αντί γι’ αυτά έφτιαξε μικρά φορέματα που χωρούσαν σε κούκλες. Αφού πειραματίστηκαν αρκετά και έκαναν πολλές δοκιμές, το 1994 αυτά τα μικρά φορεματάκια έγιναν τα πρώτα πουλόβερ χωρίς ραφές! Χέρι χέρι με τη βιομηχανική εξέλιξη του brand, ήρθε και η άνθιση της επικοινωνίας του, μιας επικοινωνίας που βασίστηκε πάνω στην πεποίθηση του Luciano πως "η επικοινωνία δεν θα πρέπει να ανατεθεί σε κάποιον εκτός εταιρείας, αλλά να συλληφθεί μέσα από την ίδια της την καρδιά". Σε αυτή ακριβώς τη φράση βρίσκεται και η πηγή της διαφημιστικής στρατηγικής αυτού του brand, που πάνω από μία εικοσαετία στοχεύει στη δημιουργία αξιών με τη χρήση και μόνο της εικόνας. Ποιος άλλωστε θα ξεχάσει τα κλικ του παγκοσμίου φήμης φωτογράφου Oliver Toscani στα 80s; Τα αμφιλεγόμενα θέματα με τα οποία καταπιάστηκε η Benetton, από το AIDS μέχρι τα θύματα πολέμου στον Κόλπο. "La pub est une charogne qui nous sourit" ("Η διαφήμιση είναι ένα μάτσο χαμογελαστά ψοφίμια") έλεγε ο Toscani, ο οποίος υποστήριζε πως η παραδοσιακή lifestyle διαφήμιση στερεί φαντασίας και δημιουργικότητας και απεικονίζει έναν ιδανικό κόσμο που δεν υπάρχει. Και ο χρόνος κυλά και η Benetton γνωρίζει μεγάλες δόξες μέσα από αυτή την κοφτερή ματιά των διαφημίσεών της. Μόνο που δεν επαναπαύεται στις δάφνες του παρελθόντος. Τα τελευταία χρόνια οι κατασκευαστές της Benetton σε βιομηχανικό επίπεδο, εξειδικευμένοι άντρες και γυναίκες με τεράστια εμπειρία, συνεργάζονται στενά με την ομάδα σχεδιασμού της εταιρείας ανταλλάσοντας ιδέες, εμπειρία και τεχνογνωσία πάνω στην τέχνη της πλεκτικής και το αποτέλεσμα είναι καινοτομίες και νέες προτάσεις πάντα με κύριο στόχο τις ανάγκες των καταναλωτών. Τίποτα όμως δεν θεωρείται δεδομένο στα πλεκτά: μέχρι να ολοκληρωθεί το πλεκτό ποτέ κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το τελικό αποτέλεσμα. Μόνο με τον τρόπο αυτό μπορούν να δημιουργηθούν πρωτότυπα, μοντέρνα σχέδια που ποικίλουν από κομμάτια με πλέξη-λάστιχο ή ρομβοειδή σχήματα, κομμάτια με ιδιαίτερες λεπτομέρειες, αλλά και κλασικά ζακάρ, πολύχρωμες ή ρίγες ζικ-ζακ, καθώς και τα τελευταία, σχεδόν τρισδιάστατα σχέδια. Clothes for Humans! Και επιστροφή στη βάση. Αποτίοντας φόρο τιμής στην καινοτομία, η Benetton λανσάρει τη σειρά TV31100 – το όνομα της οποίας είναι ουσιαστικά ο ταχυδρομικός κώδικας της πόλης του Τρεβίζο εκεί όπου ιδρύθηκε η Benetton – με το ‘ιδανικό’ πουλόβερ, ένα βασικό ένδυμα σχεδιασμένο και κατασκευασμένο με την πιο καινοτόμα τεχνολογία πάνω στην τέχνη της πλεκτικής. Κατασκευασμένη εξολοκλήρου στο Τρεβίζο της Ιταλίας, στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, η σειρά TV31100 περιλαμβάνει κομμάτια πλεγμένα με την τεχνολογία “Whole Garment”, δηλαδή κομμάτια χωρίς καθόλου ραφές για απόλυτο στυλ, ...