Τι Είναι Η Εννοιολογική Σχολής Της Μόσχας : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Η Εννοιολογική Σχολής Της Μόσχας
Η Εννοιολογική Σχολής της Μόσχας, μέλος της οποία είναι ο καλλιτέχνης, είναι ένα κίνημα που αναπτύχθηκε στις δεκαετίες 1970 και 1980 και συγκρίνεται σε αισθητική προσφορά και επιρροή μόνο με τα κινήματα της ρωσικής πρωτοπορίας των δύο πρώτων δεκαετιών του 20ού αιώνα. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του κινήματος είναι ο συνδυασμός της εικόνας με τον γραπτό λόγο. Επιμέλεια έκθεσης: Ειρήνη Παπακωνσταντίνου , Ιστορικός Τέχνης - Επιμελήτρια του ΚΜΣΤ Η έκθεση εντάσσεται στο πρόγραμμα του Έτους Ελλάδας – Ρωσίας 2016. Πληροφορίες Τοποθεσία: Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης - Μονή Λαζαριστών, Κολοκοτρώνη 21, Σταυρούπολη, Θεσσαλονίκη Ημερομηνία: Εγκαίνια: Τετάρτη 9 Νοεμβρίου, 19:30 Διάρκεια: 9 Νοεμβρίου 2016 – 12 Φεβρουαρίου 2017 Ώρες λειτουργίας έκθεσης: Τρίτη-Σάββατο 10:00-18:00 Ξεναγήσεις κάθε Σάββατο στις 12:00 Πληροφορίες: www.greekstatemuseum.com Εκπαιδευτικά προγράμματα, τηλ.: 2310 589222 Πηγή: culturenow....
Πηγή mcnews.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Η αμαρτία είναι τραγωδία, απαντά. Μια τραγωδία τόσο μεγάλη, ώστε για να γλυτώσουμε από αυτήν, ήρθε ο ίδιος ο Θεός από τον ουρανό και έγινε άνθρωπος. Η αμαρτία είναι μόλυνση της ψυχής και του σώματος. Είναι αρρώστια της ψυχής. Είναι ύπνος που κοιμίζει την συνείδηση μας και δεν μας αφήνει να ξυπνήσουμε και να δούμε την πραγματικότητα. Ακόμη, η αμαρτία είναι θάνατος. Όχι μόνο γιατί γεννάει τον σωματικό θάνατο, αλλά και γιατί χωρίζει τον άνθρωπο από τον Θεό και οδηγεί στον αιώνιο θάνατο. Η αμαρτία λοιπόν είναι μια πραγματικότητα για όλους και μάλιστα για τους χριστιανούς. Κι ενώ έχουμε από την μία πλευρά την ξεχωριστή πολεμική του διαβόλου κατά των χριστιανών, όμως πλουσιότερη είναι η Χάρη του Θεού, που παίρνει τους αμαρτωλούς και τους κάνει Αγίους. Και συνεχίζει ο π. Δανιήλ: «Υπάρχει μια αμαρτία, που είναι η πηγή όλων των αμαρτημάτων. Ο Απόστολος Παύλος, όχι απλώς την σημειώνει, αλλά και προειδοποιεί για τον κίνδυνο της κολάσεως, που θα επιφέρει το αμάρτημα αυτό. Και αυτό είναι η έλλειψη αγάπης στον Θεό. Όποιος δεν αγαπάει τον Ιησού Χριστό, αυτός είναι «ανάθεμα», είναι ξεκομμένος από την ζωή και την σωτηρία. Η πηγή όλων των αγαθών είναι η αγάπη στον Χριστό. Και η πηγή όλων των αμαρτιών είναι η έλλειψη αγάπης στον Χριστό. Άνθρωπος που δεν αγαπά τον Χριστό, δεν είναι άνθρωπος.» Είμαστε υποχρεωμένοι να αγαπάμε τον Χριστό. Και αν δεν τον αγαπάμε, τότε δεν είμαστε χριστιανοί. Ο Χριστός μας αγάπησε τόσο πολύ ώστε δεν είναι δυνατόν να εξοφλήσουμε τις ευεργεσίες. Μας αγάπησε ο Χριστός με μία αγάπη που δεν την χρωστούσε. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε, είναι να Τον αγαπάμε. Την αγάπη ο Χριστός την δίνει δικαιωτικά και όχι δικαιωματικά. Δεν έχουμε δικαίωμα εμείς να ζητάμε και να απαιτούμε αγάπη. Κι όμως, μας την προσφέρει πλούσια, αφειδώλευτα, χωρίς τσιγγουνιά. Η δική μας η αγάπη είναι χρεωστική. Την ...
Πηγή pentapostagma.gr >>>
Τι Είναι Η Κατάκτηση Της Ελευθερίας
Η κατάκτηση της ελευθερίας, ωστόσο, δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα του κόσμου· δεν αρκεί μόνο ο ορθός λόγος για να πετύχεις το στόχο, χρειάζεται να διανύσεις το δρόμο της οδύνης, του πόνου. Καλεί τον θεατή ως μάρτυρα, θέλει να αποσπάσει από αυτόν το δικαίωμα να σκέφτεται διαφορετικά και το δικαίωμα να υπάρχει. Ο Ντοστογιέφσκι δεν μιλά για να διαδώσει τις ιδέες του και να διαφωτίσει τους γύρω του. Αναζητά ο ίδιος το φως. O Πάνος Αγγελόπουλος μετά την Ασκητική του Ν.Καζαντζάκη ανεβάζει το Υπόγειο του Ντοστογιέφσκι, ένα ακόμα κείμενο που δεν είναι αμιγώς θεατρικό. Είναι η δεύτερη τολμηρή απόπειρα του σκηνοθέτη να παρουσιάσει κείμενα που δεν έχουν γραφτεί για το θέατρο και μάλιστα τα εμβληματικά κείμενα μεγάλων συγγραφέων της παγκόσμιας λογοτεχνίας. Συντελεστές παράστασης Θεατρική Προσαρμογή –Σκηνοθεσία: Πάνος Αγγελόπουλος Μουσική: Δημήτρης Παπαδημητρίου Σκηνικά: Tόλης Τατόλας Κοστούμια: Μαντώ Ψυχουντάκη Φωτισμοί: Γιώργος Παυλίδης Παίζουν οι ηθοποιοί:Γιάννης Θωμάς, Ναταλία Μόντη Χορός: Ομάδα Όλιας Στεφανίδου Info ΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ / θεατρική παράσταση 15, 16, 17 και 22, 23, 24 και 29, 30, 31 Μαρτίου Στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (Αίθουσα Νίκος Σκαλκώτας) Βασ. Σοφίας & Κόκκαλη 115 21 Αθήνα Εισιτήρια : 210 – 7282333, Δευτέρα-Παρασκευή 10 π.μ.- 6 μ.μ. Σάββατο 10 π.μ. - 2 μ.μ και στην Ομήρου 8 Δευτέρα-Παρασκευή 10 π.μ.- 4 μ.μ. Tιμή εισιτηρίου: 30 ευρώ, 25 ευρώ, ...
Πηγή tovima.gr >>>
Τι Είναι Οι Γυναίκες Πάνω Από Τα Σαράντα
Οι γυναίκες πάνω από τα σαράντα είναι αξιοπρεπείς. Σπάνια θα βάλουν τις φωνές στην όπερα ή στην μέση ενός ακριβού εστιατορίου. Φυσικά, αν το αξίζεις, δεν θα διστάσουν να σε πυροβολήσουν εάν πιστεύουν πως δεν θα τις ανακαλύψουν. Οι μεγαλύτερες γυναίκες είναι γενναιόδωρες με τους επαίνους. Ξέρουν τι σημαίνει να μην σε εκτιμούν. Μια γυναίκα πάνω από τα σαράντα έχει την αυτοπεποίθηση για να σε συστήσει στις φίλες της. Μια νεότερη γυναίκα θα αγνοήσει ακόμη και την καλύτερη φίλη της γιατί δεν εμπιστεύεται τον άνδρα με άλλη γυναίκα. Οι γυναίκες πάνω από τα σαράντα δεν θα ενδιαφέρονταν καθόλου αν σου αρέσουν οι φίλες της γιατί ξέρει ότι αυτές δεν θα την προδώσουν. Οι γυναίκες πάνω από τα σαράντα έχουν διαίσθηση. Δεν χρειάζεται να τους εξομολογηθείς τις αμαρτίες σου. Πάντα ξέρουν. Μια γυναίκα πάνω από τα σαράντα φαίνεται ωραία όταν φορά φωτεινό κόκκινο κραγιόν. Αυτό δεν είναι αλήθεια για τις νεότερες. Αν προσπεράσεις μια δυο ρυτίδες, μια γυναίκα στα σαράντα είναι πιο σέξι από μια νεότερη της. Οι μεγαλύτερες γυναίκες είναι πιο ευθείς και τίμιες. Θα σου πουν αμέσως αν είσαι ανόητος ή φέρεσαι ανόητα. Δεν χρειάζεται ποτέ να αναρωτηθείς που βρίσκεσαι με αυτήν. Ναι, τα λέμε όλα αυτά για τις γυναίκες πάνω από τα σαράντα για πολλούς λόγους. Δυστυχώς, δεν είναι αμοιβαίο. Για κάθε εκπληκτική, έξυπνη και καλοχτενισμένη σαράντα + γυναίκα , υπάρχει και ο φαλακρός με το κίτρινο παντελόνι που γελοιοποιείται τρέχοντας πίσω από κάποια 22χρονη σερβιτόρα. Κυρίες μου σας ζητώ συγγνώμη. Για αυτούς τους άνδρες που λένε: ‘Γιατί να ...
Πηγή sugklonistiko.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 03/01/2017