-
-
-
-
-
-
Home - Επικοινωνία - Προσωπικά Δεδομένα
Ποιός Είναι Ο Πρώτος Άδης
Ο πρώτος «άδης» είναι η πλήρης απόρριψη του παλαιού εαυτού μου, των πράξεων και των επιθυμιών του (που χαρακτηρίζονται από εμπάθεια), και ο δεύτερος «άδης» περιέχει την αγάπη χωρίς όρους και μέχρι αυτοθυσίας για τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά, ακόμη και τον εχθρό τους, που τον έχουν συγχωρήσει πλήρως. Η αγάπη αυτή κορυφώνεται σε (ή ξεκινά από) αγάπη στο Χριστό, με τον Οποίο διατηρείται κανονική επικοινωνία μέσω της προσευχής, αλλά και της συμμετοχής στη θεία λειτουργία και στο μυστήριο της θείας Μετάληψης, και η οποία επικοινωνία μπορεί να φτάσει και μέχρι τη θέα του θείου Φωτός, κατά τη διάρκεια όχι μόνο της προσευχής αλλά και της κοινής καθημερινότητας – θέα που ενίοτε μπορεί να διαρκεί μέρες και ο άνθρωπος να κάνει τις καθημερινές του δραστηριότητες ευρισκόμενος συγχρόνως εντός του θείου Φωτός, το οποίο του αποκαλύπτεται ως προσωπική οντότητα, ως ο Χριστός. Επειδή δεν υπάρχει μέθοδος, με την οποία να επιδιώκεται κάποιο αποτέλεσμα, μέγιστες πνευματικές εμπειρίες μπορεί να βιώσουν όχι μόνο μοναχοί ή ιερείς, αλλά και κοινοί άνθρωποι, οικογενειάρχες, ή ακόμη και παιδιά, που πιθανόν δεν ξέρουν καν τι ήταν αυτό που βίωσαν. Χριστιανικές πνευματικές εμπειρίες – π.χ. θαύματα ή εμφανίσεις του Χριστού, της Παναγίας ή κάποιων αγίων – βιώνουν ακόμη και μη χριστιανοί, οι οποίοι ενίοτε παραμένουν πιστοί των θρησκειών τους, αλλά κάποιοι βρίσκουν το θάρρος να μεταστραφούν στην Ορθοδοξία, θέτοντας τον εαυτό τους στην αφετηρία της όλης πορείας. Όλοι πάντως έχουν κάτι κοινό: τον άδη της μετάνοιας, που γεννά την ταπεινή καρδιά, και τον άδη της αγάπης, που προϋποθέτει αυτή την ταπεινή καρδιά. Ένα δεύτερο χαρακτηριστικό των ορθόδοξων θαυματουργών αγίων είναι ότι δεν επιθυμούν καθόλου την απόχτηση εξαιρετικών χαρισμάτων, ούτε και τη βίωση ιδιαίτερων πνευματικών εμπειριών. Δεν επιθυμούν ούτε την αύξηση της γνώσης τους, την απόχτηση «σοφίας» ή «ανώτερης συνειδητότητας» ή την «ένωση με το σύμπαν», την «εναρμόνισή τους» με αυτό ή κάτι παρόμοιο. Επιθυμούν μόνο το Χριστό. Η επιθυμία τους τούς κατευθύνει έξω από τον εαυτό τους, προς ένα άλλο πρόσωπο, το οποίο αγαπούν και προς το οποίο τείνουν να ενωθούν, ακολουθώντας το δρόμο Του, το δρόμο της ταπεινής και ανιδιοτελούς αγάπης προς το Θεό (τον Άγιο Τριαδικό Θεό και όχι μια υποκειμενική ιδέα «περί Θεού» ή μια φαντασίωση ότι «θεός» είναι ένα σύμβολο της ομορφιάς ή της αγάπης ή μια σπίθα που υπάρχει μέσα μας ή σε όλα τα όντα κ.τ.λ.) και τον πλησίον. Γι’ αυτό και δεν βυθίζονται στον εαυτό τους, όπως οι γιόγκι, αλλά απευθύνονται προς το Χριστό, ως Θεό, και ζητούν το έλεός Του και την πολύτιμη βοήθειά Του για την κάθαρση της καρδιάς τους από τα πάθη και τη μεταλλαγή τους σε αυτό το ον που Εκείνος θέλει γι’ αυτούς. Επίσης, δεν προσπαθούν να χαράξουν «ένα δικό τους δρόμο προς την τελειότητα», αλλά εντάσσονται στο δρόμο που δίδαξε ο Χριστός και στο σώμα που ίδρυσε Εκείνος, την Εκκλησία. Οι χριστιανοί δεν κάνουν ποτέ ατομικό αγώνα για την τελειότητα, αλλά εντάσσονται, και εντάσσουν τον πνευματικό και ηθικό αγώνα τους, στην Εκκλησία: συγκεντρώνονται με τους αδελφούς τους και κοινωνούν από το ίδιο άγιο ποτήριο, σώμα και αίμα Χριστού. Μέλος αυτής της κοινότητας είναι και ο Χριστός, συγκεκριμένα η κεφαλή της, και μέσα στην κοινότητα αυτή θα Τον συναντήσω. Ακόμη και ένας ερημίτης είναι πάντα μέλος της κοινότητας, ενώνεται μ’ αυτήν διά της προσευχής προς το Χριστό (προσευχής υπέρ όλων των ανθρώπων και μάλιστα όλων των όντων) και συμμετέχει στη θεία Μετάληψη όποτε καθίσταται εφικτό. Επειδή ο Χριστός είναι Αυτός που αγαπώ, επειδή με Αυτόν θέλω να ενωθώ και ξέρω ότι η ένωση αυτή είναι εφικτή (το ξέρουν όλοι οι άγιοι της Ορθοδοξίας, που τη ζουν ήδη από αυτή τη ζωή – και είναι αυτή η ένωση που τους κάνει θαυματουργούς, με χαρίσματα που παρέχει ο Τριαδικός Θεός όταν και στη μορφή που Εκείνος θέλει και τα αποσύρει όταν πρέπει, χωρίς ο άνθρωπος να μπορεί να «τα φέρει πίσω» με δικές του μεθόδους, πράγμα που θα ήταν εγωιστικό), δε με ενδιαφέρει η πιθανή ύπαρξη «άλλων δρόμων» απόχτησης σοφίας, γνώσης ή υπερφυσικών δυνάμεων. Τις δυνάμεις αυτές (ακόμη κι αν κάποιοι με διδάξουν πώς να τις αφυπνίζω ή πώς να τις χειρίζομαι) δεν τις θέλω. Θέλω μόνο το Χριστό. Μέσα μου, κρυφά, επιθυμώ τις δυνάμεις, γι’ αυτό και δεν είμαι σε θέση να δω το Χριστό – και, αν δω κάτι, μάλλον δεν θα είναι Εκείνος αλλά κάποιος «άλλος» που θα θέλει να με παγιδεύσει. Οι άγιοι, που φτάνουν στην τελειότητα, πράγματι έχουν βγάλει από μέσα τους τον εγωισμό και δεν επιθυμούν τις δυνάμεις, αλλά μόνο το Χριστό. Ένα προσφιλές παράδειγμα στην Ορθοδοξία, που φανερώνει τον τρόπο που πλησιάζουν το Χριστό, είναι ο άσωτος υιός· αυτός, εξουθενωμένος, έπεσε στα πόδια του πατέρα του, εκλιπαρώντας να τον βάλει με τους υπηρέτες. Έτσι νιώθει και ο ταπεινός χριστιανός, έχοντας επίγνωση της αβύσσου που τον χωρίζει από την απόλυτη καθαρότητα του Χριστού. Ξέρει ότι δεν είναι αναμάρτητος. Αλλά ο Πατέρας του ασώτου (που συμβολίζει το Χριστό) αποκατέστησε τον άσωτο σε θέση υιού και τον τίμησε με δαχτυλίδι και λαμπρά ενδύματα, χωρίς να λάβει υπόψιν όχι μόνο την παράκληση να τον κάνει υπηρέτη, αλλά ούτε και την άσωτη ζωή του, με την οποία κατασπατάλησε τον πλούτο, που είχε απαιτήσει και πάρει από τον Πατέρα χωρίς να δουλέψει. (Ας αναφέρουμε εδώ ότι οι περισσότεροι άνθρωποι είμαστε πολύ αμαρτωλοί· οι προθέσεις μας στο βάθος δεν είναι καθόλου αγνές και, αν μπορούσαμε, ο εγωισμός θα μας οδηγούσε σε πολύ σκοτεινούς δρόμους, άσχετα αν θα κάναμε κακό στους ανθρώπους ή θα τους «ωφελούσαμε». Ωστόσο, δεν το παραδεχόμαστε, συχνά ούτε στον εαυτό μας, εμφανίζοντας τον εαυτό μας ως «άξιο» να δεχτεί χαρίσματα από το Χριστό, ενώ μπορεί ακόμη και να μην παραδεχόμαστε καν ότι ο Χριστός είναι Θεός ή ότι έχει επικοινωνία με τους ανθρώπους και να ισχυριζόμαστε ότι υπάρχει μόνο μια απρόσωπη «θεία ουσία» ή μια «συμπαντική ψυχή», γυρίζοντας την πλάτη μας στον Αληθινό Θεό, παρόλο που έχει εμφανιστεί σε αμέτρητους αγίους. Δυο παραδείγματα διαφορετικής προσέγγισης του Θεού είναι οι άγιοι Γέροντες Πορφύριος και Σωφρόνιος. Ο πρώτος ταξίδεψε στο Άγιο Όρος από την πρώιμη εφηβική του ηλικία και δεν απομακρύνθηκε ποτέ απ’ το Χριστό· έτσι, όπως φαίνεται, δε χρειάστηκε να βιώσει σε μεγάλο βαθμό την οδύνη της μετάνοιας. Αντίθετα, ο δεύτερος αρνήθηκε το Χριστό, έγινε άθεος, καλλιέργησε τον υπερβατικό διαλογισμό, έκανε σχεδόν νοσηρές σκέψεις ότι ο ίδιος είναι θεός – σκέψεις επηρεασμένες από την ανατολική φιλοσοφία – κι έτσι, όταν έζησε την εμπειρία της εμφάνισης ...
Πηγή vimaorthodoxias.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Ποιά Είναι Τα Επίπεδα Δαιμονικής Επιρροής
Τα επίπεδα δαιμονικής επιρροής είναι τέσσερα: 1.Δαιμονική επιρροή Πρόκειται για την επιρροή που δέχονται όλοι οι άνθρωποι, ακόμα κι' ο Χριστός. Οι δαίμονες επωφελούνται των αδυναμιών μας για να μάς ωθήσουν σε δυσλειτουργικές συμπεριφορές και αρνητικά συναισθήματα. Εξαρτάται από την πίστη μας και τις γνώσεις μας το πόσο μπορούμε να υποκύψουμε. Η μεγαλύτερη νίκη του Διαβόλου σήμερα είναι το ότι κατάφερε το μεγαλύτερο μέρος της δυτικής κοινωνίας να μην πιστεύει στην ύπαρξή του (μέντιουμ, πνευματιστές, παπάδες, θεραπευτές, για να μην αναφερθώ στους ακαδημαϊκούς ή στους επιστήμονες). Αντίθετα προσπαθούν με κάθε μέσο να αποδείξουν ότι δεν υπάρχει, και το καταφέρνουν, αφού όταν δεν πιστεύει κανείς σε κάτι, αυτό δε θα φανεί στην έρευνα, όσο ανοιχτό μυαλό και να έχει. Φυσικά οι περισσότεροι ερευνητές που παρουσιάζουν στοιχεία όπου προκύπτει ότι δεν υπάρχουν σκοτεινές δυνάμεις έχουν οι ίδιοι ένα δαίμονα που αλλοιώνει τα στοιχεία, π.χ. οι δαίμονες των υπνωτιστών επηρεάζουν άμεσα αυτά που βλέπει η πελατεία τους. 2.Δαιμονική επίθεση Οι δαίμονες μάς επιτίθενται όταν κοιμόμαστε ή βρισκόμαστε μεταξύ ύπνου και ξύπνιου. Υπάρχουν διάφορες μορφές επίθεσης, όπως η παράλυση (sleep paralysis) ή Μόρα, η ασφυξία, οι Ίνκουμπους και Σούκουμπους (σεξουαλική επίθεση), μετωπική επίθεση που αφήνει μόλωπες ή προκαλεί σωματικό πόνο, επαναλαμβανόμενοι και συγκεκριμένοι εφιάλτες όπου κάποιος μάς κυνηγάει ή απλά μια εμφάνιση στο υπνοδωμάτιό μας που μάς τρομάζει. Αν και μπορεί να φταίνε απλά οι φόβοι μας, συνήθως για να γίνει τέτοιου είδους επίθεση πρέπει να έχουμε δώσει στους δαίμονες το δικαίωμα είτε σ' αυτή τη ζωή είτε σε περασμένη, με κάποια συμφωνία μαζί τους. Μπορεί κάποιος άλλος να τούς έχει δώσει αυτό το δικαίωμα (συχνά γονιός ή πρόγονος) με συμφωνία ή οποιοσδήποτε άλλος με μάγια ή κατάρα. Μπορεί επίσης το σπίτι όπου μένουμε να είναι μολυσμένο με μάγια ή παρουσία δαιμόνων από το παρελθόν, μέσω τελετών. Αν υπάρχουν αντικείμενα μιασμένα από μάγια στο σπίτι πρέπει να εντοπιστούν, να διαβαστούν από ιερέα και να καούν. Για να διώξω πνεύματα που βρίσκονται σε σπίτι ακολουθείται η ίδια διαδικασία ύπνωσης, δηλαδή επικοινωνώ με την οντότητα μέσω του πελάτη μου ή του συνεργάτη μου. Για να λυθούν συμφωνίες, αυτός που τις έκανε επαναλαμβάνει μετά από μένα την αποκύρηξη των συμφωνιών του με το σκότος. Η δαιμονική επίθεση μπορεί επίσης να είναι μια προσπάθεια των δυνάμεων του σκότους να σταματήσουν ή να τρομάξουν κάποιον με σημαντική αποστολή, όταν τον βρίσκουν σε στιγμή αδυναμίας. Μια τέτοια πρακτική εφαρμόζεται και σ’αυτούς που μέλλει να γίνουν πολεμιστές ή εργάτες του φωτός. 3.Δαιμονική καταπίεση Ο δαίμονας δεν είναι προσκολλημένος στο αστρικό σώμα του παθόντος, αλλά βρίσκεται σε απόσταση. Όμως έχει το δικαίωμα να τού πολλαπλασιάζει τις αρνητικές του τάσεις (θυμό, κατάθλιψη, αυτοκαταστροφή, κτλ) καθώς και αυτές των ανθρώπων που έρχονται σε επαφή μαζί του. Μπορεί να τού προκαλεί μεγάλη και διαρκή κακοτυχία και να τον πείθει να κάνει λάθος επιλογές. Η δαιμονική καταπίεση προέρχεται από μάγια, κατάρα ή συνεργασία με τις δυνάμεις του κακού σε περασμένη ζωή. Θά' λεγα ότι είναι ή χειρότερη μορφή παρέμβασης, γιατί οι δαίμονες που επηρεάζουν το θύμα δεν είναι ορατοί και σχεδόν κανένα μέντιουμ δεν μπορεί να βρει το πρόβλημα, το οποίο μπορεί να συνεχίζεται από ζωή σε ζωή και να εντείνεται μέχρι να καταστρέψει ολοκληρωτικά τη ζωή του παθόντος και να τον παγιδεύσει μετά θάνατο να γίνει δαιμονικός, στέλνοντας την ψυχή του σε κάποιον κακομοίρη που τού έκαναν μαύρη μαγία. Η δαιμονική καταπίεση μπορεί να φαίνεται άδικη όταν το θύμα δε φταίει, όμως είναι μια καταπληκτική ευκαιρία να αναδυθεί πνευματικά πολύ πιο γρήγορα απ' ό,τι αν είχε καλές ζωές. Είναι επίσης μια προπόνηση για αυτές τις ψυχές που διαλέγουν να παλέψουν ενάντια στις δυνάμεις του σκότους. Φυσικά υπάρχει αυξημένος κίνδυνος να παραδοθεί στις δυνάμεις του κακού. Όμως αυτό δεν ισχύει για τον άνω εαυτό, που μπορεί να στείλει κομμάτια του σε χιλιάδες ενσαρκώσεις, αλλά για κομμάτια μερικών μόνο ενσαρκώσεων. 4.Δαιμονική προσκόλληση (κατάληψη) Ο δαίμονας προσκολλάται στο αστρικό σώμα του θύματος, αποδυναμώνοντάς το και επηρεάζοντάς το αρνητικά. Σιγά-σιγά αποκτάει όλο και περισσότερη δύναμη μέχρι να επιτύχει την κατάληψη. Εδώ έχουμε τον κλασσικό δαιμονισμό, για τον οποίο τόσα γράψανε και τόσες ταινίες έφτιαξαν. Όμως στην πραγματικότητα σπάνιες είναι οι φορές που φαίνεται. Συνήθως οι δαίμονες κρύβονται καλά, έχοντας μια συγκεκριμένη αποστολή. Όταν η προσκόλληση γίνεται από μαύρη μαγία, οι δαίμονες εκτελούν τις διαταγές του μάγου (π.χ. να χωρίσει από την αγαπημένη του, να αρρωστήσει, να πεθάνει, να παντρευτεί κάποιο συγκεκριμένο άτομο, να αυτοκτονήσει, κτλ.). Σ' αυτή την περίπτωση μόνο κάποιος πολύ έμπειρος μπορεί να υποψιαστεί ότι υπάρχει δαίμονας στη μέση. Όμως η προσκόλληση μπορεί να γίνει από αδυναμία του θύματος, όπως κάθε προσκόλληση. Σε μερικές περιπτώσεις ο παθών συχνά το είχε προαποφασίσει για την επερχόμενη ζωή του όταν την σχεδίαζε, πριν ενσαρκωθεί, σαν εκπαίδευση, για να δυναμώσει και να ανεβεί γρήγορα πνευματικά. Όμως μπορεί απλώς να τράβηξε το δαίμονα από τη δύναμη των αρνητικών του συναισθημάτων ή να έπαιξε με επικίνδυνα μεταφυσικά παιχνίδια. Είναι απαραίτητο να μην έχει κανείς αρνητικά συναισθήματα, όπως θυμό, φόβο, απελπισία, κτλ, γιατί αυτά είναι η τροφή των δαιμόνων. Όταν ο δαίμονας δυναμώσει πολύ, υπάρχουν σημάδια ορατά και φαίνεται ότι υπάρχει κατάληψη. Με τα χρόνια, καθώς η κατάληψη προχωράει, ο δαίμονας αποκτάει πλήρη έλεγχο του θύματός του και η διαδικασία μπορεί να γίνει μη αναστρέψιμη. Αν ο δαίμονας καταφέρει να νεκρώσει όλα τα θετικά συναισθήματα του θύματος, “τρώει” σιγά-σιγά ολόκληρη την ψυχή και μιλάμε για ολοκληρωτική κατάληψη (Hostage to the Devil, Malachi Martin). Σύμφωνα με τον εξορκιστή Martin η ψυχή δεν σώζεται πια, είναι καταδικασμένη να γίνει δαίμονας. Οι άνθρωποι που βρίσκονται σ' αυτή την κατάσταση φαίνονται από την ανεκφραστικότητά τους, την “απουσία” τους, την παγωμένη τους ψυχρότητα. Εγώ πιστεύω ότι αφού σώζονται οι δαίμονες, τότε μπορούν και αυτοί οι άνθρωποι. Ο ίδιος ο δαιμονισμένος φυσικά δεν θα πήγαινε ποτέ για θεραπεία, όμως μπορεί να γίνει από απόσταση, μέσω ενός αγαπημένου του προσώπου και του συνεργάτη μου. Ο εξορκισμός της εκκλησίας (και ειδικά αυτός της καθολικής) ξεκινάει από μια θέση αψήφισης και αντιπαράθεσης και γι αυτό συχνά αποτυγχάνει. Εγώ προσεγγίζω το δαίμονα σαν φίλη, ώστε να δεχτεί τη βοήθειά μου. Ένας άλλος λόγος αποτυχίας είναι το ότι η εκκλησία δεν ψάχνει τις προηγούμενες ζωές. Μια πολύ συνηθισμένη κατάσταση είναι ο πελάτης μου να έχει μια περασμένη ζωή με ένα άτομο που έγινε δαίμονας. Αυτός ο δαίμονας ακολουθεί τον πελάτη μου σε κάθε ζωή, προσπαθώντας να τον καταστρέψει. Έχει προσωπική βεντέτα εναντίων του. Αν ο πελάτης μου δε ζητήσει συγνώμη για το κακό που ενδεχομένως τού έκανε στην προηγούμεν η ζωή, ο δαίμονας δεν πάει πουθενά. Επίσης η εκκλησία δε λαμβάνει υπ’ όψην της τους δαίμονες αλλονών. Συχνά κάποιος άλλος άνθρωπος κουβαλάει ένα δαίμονα που ήταν εχθρός μας σε προηγούμενη ζωή και μάς έχει στείλει ένα βοηθό του. Όταν ο εκκλησιαστικός εξορκισμός διώχνει τον βοηθό, ο κύριος δαίμονας θυμώνει και στέλνει πιο δυνατό βοηθό, και το θύμα χειροτερεύει. Το σωστό είναι να οδηγήσουμε στο φως πρώτα τον δαίμονα του άλλου ατόμου και μετά το βοηθό. Συμβαίνει οι πελάτες μου με οντότητα να μετανοιώνουν για το ραντεβού και να με στήνουν, ή να το ακυρώνουν, να αργούν, να έρχονται λάθος μέρα, να φοβούνται, να μην έρχονται σε επόμενο ραντεβού που τυχόν συνέστησα, να αντιμετωπίζουν τεχνικά προβλήματα, κ.ο.κ. Η οντότητα ξέρει ότι κινδυνεύει να εκδιωχθεί και αντιδράει. Ζητώντας τη βοήθεια του Αρχάγγελου Μιχαήλ, τα τεχνικά προβλήματα τελικά παρακάπτονται. Οι σκοτεινές δυνάμεις χρησιμοποιούν πολλούς τρόπους για να εκφραστούν μέσω των ανθρώπων. Διώχνουν την ψυχή ενός μωρού κατά τη διάρκεια του τοκετού και παίρνουν τη θέση της. Αυτό το κάνουν μόνο όταν έχουν το δικαίωμα ή τη δύναμη (π.χ. με σατανικά τελετουργικά ή σεξ με δαίμονες). Αυτοί οι άνθρωποι ονομάζονται «κόκκινοι». Είναι κενοί από θεϊκή ενέργεια και εκτελούν άμεσα το έργο του Σατανά, είτε ως απλοί πολίτες ασυνείδητα είτε ως μαγγανευτές συνειδητά. Όμως είναι εξαιρετικά δύσκολο να αναγνωριστούν, καθώς είναι πρόσχαροι και κοινωνικοί. Και είναι απίθανο να έρθουν σε μένα, εκτός και αν είναι για άλλο πρόβλημα. Ένας άλλος τρόπος να παρασκευαστεί κόκκινος είναι να αλλιωθεί το DNA μιας αρχάριας ψυχής πριν τη γέννηση. Αυτό γίνεται όταν μια γυναίκα κάνει συμφωνία με σκοτεινή οντόττητα για να μείνει έγκυος. Αυτό είναι πολύ πιο συνηθισμένο απ’ ό,τι ακούγεται, αφού οι περισσότερες δεν το καταλαβαίνουν. Γενικά οι κόκκινοι είναι ψυχές που ενσαρκώνονται από το χαμηλό αστρικό πεδίο με τη βοήθεια δαιμόνων. Ο οδηγός μας και οι πνευματικοί του βοηθοί μπορούν να καθαρίσουν έναν κόκκινο από απόσταση, ειδικά αν είναι κάτω από 15 χρονώ. Αλλιώς, πρέπει να ζητήσει ο ίδιος βοήθεια. Άλλη μια δύσκολη ομάδα είναι αυτοί που έχουν συμφωνία με σκοτεινές οντότητες. Αν κάποιος άλλος κάνει εξορκισμό γι’ αυτούς τη θέση του πρώτου δαίμονα θα έρθει να την πάρει ένας άλλος, οπότε δεν έχει έννοια. Ωφείλουν οι ίδιοι να λύσουν τη συμφωνία για να απελευθερωθούν. Αλλιώς τα άτομα γύρω τους πρέπει να ζητήσουν προστασία ή να τούς αποφεύγουν. Όταν ένας μάγος στέλνει δαίμονες σ’ αυτή τη ζωή, αυτό που κάνουμε είναι να τούς διώχνουμε, να καθαρίζουμε το θύμα και να κόβεται η επαφή μεταξύ τους ή του ατόμου που έβαλε το μάγο. Όσοι είχαν δαίμονες πρέπει να ζητήσουν την προστασία του αρχάγγελου Μιχαήλ. Καλώ συχνά την άμεση μεσολάβισή του όταν έχουμε δαίμονες τόσο επίμονους που προσπαθούν να σκοτώσουν το συνεργάτη μου. Όταν φεύγει η οντότητα, μένει συχνά ένα κενό στο αστρικό σώμα του θύματος. Αυτό συμβαίνει όταν λείπουν κομμάτια της ψυχής του. Αυτά χάνονται σε συναισθηματικά σοκ, συχνά σε προηγούμενες ζωές ή όταν πονάμε συναισθηματικά. Παίρνουν μαζί τους το πονεμένο βίωμα επιτρέποντάς μας να συνεχίσουμε. Είναι επικίνδυνο να μείνουν εκτός σώματος γιατί το θύμα είναι επιρρεπές σε άλλη κατάληψη. Αυτή η τεχνική ονομάζεται soul retrieval (ανάκτηση ψυχής). Ο οδηγός μας τα εντοπίζει και χρειάζεται μόνο μία συνεδρία για να επιστραφούν στον κάτοχό τους. Λέγεται ότι μετά την σταδιακή αλλαγή που αρχίζει μετά το 2012 οι δυνάμεις του σκότους θα δεθούν για 1000 χρόνια. Ήδη υπάρχουν 144 000 πολεμιστές που μάχονται σε άλλη διάσταση εναντίων των εξωγήινων της Λίλιθ και του Εωσφόρου που προσπαθούν να καταλάβουν τη γη. Ίδωμεν! ΤΙΜΕΣ -Υπνοθεραπεία: 60 ευρώ. Περιλαμβάνει αναδρομή, επικοινωνία με τον πνευματικό οδηγό και αγαπημένους αποθανώντες, καθώς και προγραμματισμό μέλλοντος. Εσείς είστε ο υπνωτιζόμενος. Αν προκύψει και είναι δυνατόν, γίνεται επίσης μερική ανάκτηση ψυχής ή πνευματική απελευθέρωση. -Διοχέτευση: 90 ευρώ. Περιλαμβάνει πνευματική καθοδήγηση ή επικοινωνία με κάποιο αγαπημένο αποθανόν πρόσωπο. Γίνεται με μένα και την οδηγό μου Σαγιέν σε διαλογισμό. -Πνευματική απελευθέρωση/εξορκισμοί,λύσιμο μαγείας και κατάρας: 120 ευρώ. Περιλαμβάνει ασπίδα πνευματικής προστασίας. Γίνεται με μένα σε διαλογισμό με τη Σαγιέν. -Ανάκτηση ψυχής: 120 ευρώ. Ο οδηγός μας έχει μαζέψει εκ των προτέρων όλα τα κομμάτια της ψυχής του ενδιαφερόμενου από όλες τις προηγούμενες ζωές του και τού επιστρέφονται. Και αυτή η υπηρεσία γίνεται σε διαλογισμό με τη Σαγιέν. -Συνεδρία προηγούμενων ζωών: 50 ευρώ. Μπορείτε να διαλέξετε μεταξύ λεπτομερούς αναφοράς μίας προηγούμενης ζωής ή μιας γενικής αναφοράς 3-4 σημαντικών προηγούμενων ζωών. Γίνεται μέσω Skype ή με e-mail. Επίσης μαθαίνετε το πνευματικό επίπεδό σας, τον κατά προσέγγιση αριθμό των ζωών σας, τα καρμικά σας μαθήματα και τα κοινά άτομα μεταξύ τότε και τώρα. -Ηχογράφηση μιας καθοδηγούμενη αναδρομής σε προηγούμενη ζωή: 8 ευρώ. Διαρκεί μισή ώρα και σάς καθοδηγεί βήμα-βήμα σε μια προηγούμενή σας ζωή. Θα τη λάβετε μέσα σε 24 ώρες αφ’ ότου στείλετε την πληρωμή στο λογαριασμό μου του Paypal. Μην ξεχάσετε να στείλετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και τη γλώσσα που θέλετε την ηχογράφηση. -Αφαίρεση αιθερικών εξωγήινων εμφυτευμάτων: Το κόστος εξαρτάται από το μέγεθος , την απορροφηκότητα και τον αριθμό των εμφυτευμάτων και κυμαίνεται μεταξύ 20 και 80 ευρώ τον μήνα για ένα διάστημα κάποιων μηνών. Γίνεται από απόσταση. -Πέπλα: 120 ευρώ. Σε διαλογισμό με την οδηγό μου. -Σκιες: Ανάλογα με την περίπτωση, 120 ευρώ 3 με 4 φορές το χρόνο, μέχρι τη διάλυση της σκιας. Συνήθως η εργασία κρατάει ένα έως και δύο χρόνια. Για περισσότερες πληροφορίες πηγαίνετε στο www.spiritualinsight....
Πηγή 4ty.gr >>>
Ποιά Είναι Η Αρχή Της Μετανοίας
Η αρχή της μετανοίας είναι η αρχή της σωτηρίας . Η αρχή της σωτηρίας είναι η καλή πρόθεσις. Η καλή πρόθεσις γεννά τους κόπους. Αρχή των κόπων είναι οι αρετές. Η αρχή των αρετών είναι το άνθος της πνευματικής ζωής. Το άνθος της αρετής είναι η αρχή της πνευματικής εργασίας. Η πνευματική εργασία είναι τέκνο της αρετής και αυτής τέκνο η συνέχισις και συχνότης της εργασίας. Καρπός και τέκνο της συνεχούς και επιμελούς εργασίας είναι η έξις: (η μόνιμη δηλαδή συνήθεια). Τέκνο της έξεως είναι η ποίωσις (να γίνει δηλαδή η αρετή ένα με την ψυχή. Φυσική κατάστασίς της). Η ποίωσις στο καλό γεννά το φόβο του Θεού. Ο φόβος γεννά την τήρηση των εντολών – είτε των επουρανίων ...
Πηγή vimaorthodoxias.gr >>>
Ο ιερεύς είναι «alter Christus», άλλος Χριστός. Ο Χριστός είναι ο Νυμφίος, η δε Εκκλησία η Νύμφη. Δύναται γυναίκα να θεωρηθεί Νυμφίος; Θα τολμήσουμε να συμβολίσουμε την υπερφυά σχέση Χριστού-Εκκλησίας με τη διεστραμμένη σχέση ομοφυλοφίλου ζεύγους; Αυτό ακριβώς πράττουν όσοι ετερόδοξοι παρέχουν την ιερωσύνη στις γυναίκες. ιδ) Η Ιερά Παράδοση, την οποία δεν παραδέχονται οι Προτεστάντες, μαρτυρεί κατά της χειροτονίας γυναικών, αφού επί 2012 έτη τώρα όλοι οι φορείς της ιερωσύνης ήταν και είναι άνδρες. ιε) Πλήθος αγίων γυναικών κοσμεί το νοητό στερέωμα της Εκκλησίας μας. Μεταξύ αυτών οι Μυροφόρες, οι ισαπόστολοι Φωτεινή και Ελένη, καθώς και άγιες μητέρες μεγάλων Πατέρων της Εκκλησίας. Καμμία απ’αυτές δεν υπήρξε ιερουργός των θείων Μυστηρίων. Καμμία από τις αρχαίες διακόνισσες ή τις ανά τους αιώνες μοναχές δεν απαίτησε να λάβει το αξίωμα της ιερωσύνης. ιστ) Οι Αποστολικές Διαταγές είναι σαφείς και κατηγορηματικές: «Ουκ επιτρέπομεν ουν γυναίκας διδάσκειν εν εκκλησία, αλλά μόνον προσεύχεσθαι και των διδασκάλων επακούειν. Και γαρ και αυτός ο διδάσκαλος ημών Κύριος Ιησούς Χριστός ημάς τους δώδεκα πέμψας μαθητεύσαι τον λαόν και τα έθνη, γυναίκας ουδαμού εξαπέστειλεν εις το κήρυγμα… Ει δε εν τοις προλαβούσι διδάσκειν αυταίς ουκ επιτρέπομεν, πως ιερατεύσαι ταύταις παρά φύσιν τις συγχωρήσει; Τούτο γαρ της των Ελλήνων αθεότητος το αγνόημα θηλείαις θεαίς ιερείας χειροτονείν, αλλ’ ου της του Χριστού διατάξεως» . ιζ) Ο Τερτυλλιανός γράφει : «Δεν επιτρέπεται στη γυναίκα να ομιλεί στην εκκλησία ούτε να διδάσκει ούτε να χρίει ούτε να κάνει την προσκομιδή ούτε να διεκδικεί για τον εαυτό της οποιοδήποτε αξίωμα που έχουν οι άνδρες ή κάποιο ιερατικό λειτούργημα» . ιη) Ο άγιος Επιφάνιος Κύπρου ρωτά : «τίνι ουν σαφές εστιν ότι των δαιμόνων εστί το δίδαγμα και σχήμα και ηλλιοωμένον το επιχείρημα»; Και προσθέτει : «Θεώ γαρ απ’αιώνος ουδαμώς γυνή ιεράτευσεν» . ιθ) Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος συμβουλεύει «οι γυναίκες να απομακρύνονται από μια τέτοια υπηρεσία, όπως και το πλείστον των ανθρώπων», προσθέτοντας ότι «ο θείος νόμος απομακρύνει τις γυναίκες από το ιερατικό λειτούργημα, αλλ’αυτές επιζητούν να το κατακτήσουν δυναμικά» . Τέλος, η Ορθόδοξος Εκκλησία δεν υιοθέτησε και δεν πρέπει να υιοθετήσει ποτέ την χειροτονία-ιερωσύνη των γυναικών, για να διακρίνεται και να μην εξομοιώνεται με την αιρετική παρασυναγωγή του Προτεσταντισμού καί δή των Αγγλικανών, των Λουθηρανών καί των Μεταρρυθμισμένων. Μπροστά στην ανωτέρω ακαταμάχητη θεολογική επιχειρηματολογία εναντίον της χειροτονίας των γυναικών, τί έχουν να απολογηθούν οι Οικουμενιστές, οι οποίοι αδιάντροπα και ανερυθρίαστα συμμετέχουν στο παμπροτεσταντικό Παγκόσμιο Συμβούλιο των δήθεν «Εκκλησιών» ή καλύτερα των Αιρέσεων, αλληλοασπαζόμενοι, συναγελαζόμενοι, συντρώγοντες, συμπίνοντες και κυρίως συμπροσευχόμενοι με παστόρισσες και ιέρειες και αναγνωρίζοντες την «ιερωσύνη» ή μάλλον μιαροσύνη τους; ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ, Συναξαριστής των δώδεκα μηνών του ενιαυτού, τ. Β΄ (Νοέμβριος-Δεκέμβριος), εκδ. Ορθόδοξος Κυψέλλη, Θεσ/κη 2003, σσ. 148-151. Ματθ. 4, 4. Ματθ. 10, 28. ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ, «Η Υπεραγία Θεοτόκος στη ζωή και το έργο του αγίου Νικοδήμου», Κολλυβαδικά. Άγιος Νικόδημος Αγιορείτης-Άγιος Αθανάσιος Πάριος, εκδ. Βρυέννιος, Θεσ/κη 2004, σσ. 33-35. ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ, Πηδάλιον, σσ. 280-281. Πράξ. 6, 6. Γέν. 3, 15. Θεοφάνους Νικαίας, Λόγος εις την Υπεραγίαν Θεοτόκον 11, εκδ. M. Jugie, Theorhanes Nicaenus (+ 1381), Sermo in Sanctissimam Deiparam, Lateranum Romae 1935, σ. 64. ΑΓΙΟΣ ΕΠΙΦΆΝΙΟΣ ΚΥΠΡΟΥ, Πανάριον 49, PG 42, 745BC. ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΑΝΤΙΟΧΕΙΑΣ, Προς Μαγνησιείς 4, Προς Τραλλιανούς 3. Α΄ Πέτρου 2, 9. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΝΤΖΑΡΙΔΗΣ, Χριστιανική ηθική ΙΙ, εκδ. Πουρναράς, Θεσσαλονίκη, σσ. 384-387. ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΙΒΑΝΟΣ, «Εμπόδια στόν διάλογο μέ τόν Προτεσταντισμό», εν Οικουμενισμός˙ Γένεση-Προσδοκίες-Διαψεύσεις. Πρακτικά διορθοδόξου επιστημονικού συνεδρίου. Αίθουσα τελετών Α.Π.Θ. 20-24 Σεπτεμβρίου 2004, τ. Β΄, εκδ. Θεοδρομία, Θεσσαλονίκη 2008, σσ. 627-632. Λκ. 2, 23. Πράξ. 1, 21-26. Μτθ. 28, 16-20. Ιω. 20, 23. ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ, Εις την Είσοδον της Θεοτόκου Β΄, PG 98, 313A. Α΄ Κορ. 14, 34. Α΄ Τιμ. 2, 12. Α΄ Κορ. 14, 35. Τίτ. 1, 6. Αποστολικαί Διαταγαί ΙΙΙ, 6, 1-2 και 9, 1-4. ΤΕΡΤΥΛΛΙΑΝΟΣ, De Virginibus, IX, 1, C.C. ii, 1218-19. ΑΓΙΟΣ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΚΥΠΡΟΥ, Κατά αιρέσεων 49, 2-3, PG 41, 881. ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ, Περί Ιερωσύνης ΙΙ, 1, 2. Σχετικά άρθρα Διεθνής συμμαχία της «Αποστολής» με την UNICEF τη Φιλανδική και Σουηδική Εκκλησία για τα παιδιά Στην Καλαμάτα για τα ονομαστήρια του μητροπολίτη Μεσσηνίας ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος (ΦΩΤΟ) Ετικέτες εισόδια Θεότόκος ναοσ tweet Δείτε επίσης Το βαθύ παράπονο Περί διορατικών Ο Θεός δεν θα μας ρωτήσει… «Πιστεύω» Μη λυπάσαι και μην πικραίνεσαι ο Χριστός είναι εδώ Λέγε πρώτος εσύ τα αμαρτήματά σου για να δικαιωθείς ΧΡΟΝΟΔΕΛΤΙΟ Παναγίες του Αιγαίου: Οι Αμοργιανοί γιόρτασαν την Χοζοβιώτισσα και οι Κιμώλιοι την Οδηγήτρια (ΦΩΤΟ) Νοέμβριος 21, 2016 στις 11:55 πμ Σενάρια τρέλας! Απειλές και κίνδυνοι για την Ελλάδα στην εποχή του Τραμπ Νοέμβριος 21, 2016 στις 12:07 μμ Προσευχή υπέρ της εσωτερικής γαλήνης Νοέμβριος 21, 2016 στις 11:45 πμ Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ειρηναίος: Στο Βενιζέλειο παρά την επιθυμία του Νοέμβριος 21, 2016 στις 11:39 πμ Πέθανε το «κορίτσι που έδειξε το πρόσωπο του καρκίνου» Νοέμβριος 21, 2016 στις 11:32 πμ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΠΕΡΙ ΖΩΗΣ Η θεραπεία της μοναξιάς (Αν είσαι μόνος πρέπει να το διαβάσεις) θΕΟΛΟΓΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ / ΔΙΑΦΟΡΑ Αγιος Νεκτάριος: Όλα νικιούνται-Τίποτα να μην σας απελπίζει! ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ 21 Νοεμβρίου: Εορτή των Εισοδίων της Θεοτόκου ΘΑΥΜΑΤΑ Κύπρος:Δάκρυσε το άλογο του Αγίου Γεωργίου; ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ Όσιος Πορφύριος: “Εκεί που απελπίζεσαι, ο Θεός σου στέλνει κάτι που δεν το περιμένεις” θΕΟΛΟΓΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ / ΔΙΑΦΟΡΑ Ο Εωσφόρος και η πτώση του ΕΙΠΑΝ Θεσσαλονίκης Ανθιμος για Ομπάμα: «Σα να έφευγε ένας δικός μας άνθρωπος…» (ΒΙΝΤΕΟ) ΝΕΑ Στο νοκοκομείο ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης – Λιποθύμησε στη διάρκεια του Εσπερινού ΘΑΥΜΑΤΑ Θαυμαστό γεγονός! Μπλοκάρουν τα ηλεκτρονικά συστήματα και αναδύεται άρωμα στον Πανάγιο Τάφο που ερευνούν οι επιστήμονες ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΙΣΙΟΥ Ο Αγιος Παΐσιος και ο αλάθητος Πάπας ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Η Ιερά Μονή Αγίου Αρσενίου του Καππαδόκου στο Βατοπαίδι Χαλκιδικής (ΦΩΤΟ) Νοέμβριος 10, 2016 στις 4:45 μμ Η Ιερά Μονή του Αγίου Δημητρίου στους πρόποδες του Παγγαίου (ΦΩΤΟ) Οκτώβριος 14, 2016 στις 11:02 πμ Αγιος Ραφαήλ: Ενα οδοιπορικό στη Μυτιλήνη (ΒΙΝΤΕΟ) Σεπτέμβριος 7, 2016 στις 6:41 μμ ΥΓΕΙΑ Πέθανε το «κορίτσι που έδειξε το πρόσωπο του καρκίνου» Νοέμβριος 21, 2016 στις 11:32 πμ Πως να ανακουφιστείτε από τον πονόλαιμο Νοέμβριος 20, 2016 στις 1:55 μμ Ποιοι είμαστε Πρόσθεσε το μπάνερ μας Google+ Διαφημιστείτε στο vimaorthodoxias.gr Επικοινωνία © Copyright © 2014 - 2016 vimaorthodoxias.gr. × Βηματάρισσα Κλείσιμο Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies ...
Πηγή vimaorthodoxias.gr >>>