-
-
-
-
-
-
Home - Επικοινωνία - Προσωπικά Δεδομένα
Τι Είναι Οι Σύγχρονες Δημοκρατίες
Οι σύγχρονες δημοκρατίες είναι έμμεσες, δηλαδή οι πολιτικές αποφάσεις δεν λαμβάνονται απευθείας από τους πολίτες τους, αλλά από τους εκλεγμένους αντιπροσώπους τους. Αυτοί ασκούν τη νομοθετική εξουσία μέσα σε αντιπροσωπευτικούς θεσμούς όπως στη Βουλή. Η Βουλή είναι βέβαια ένας πολιτικός θεσμός, ένα αντιπροσωπευτικό όργανο στο οποίο κατεξοχήν ασκείται η νομοθετική λειτουργία και ο έλεγχος πάνω στην Κυβέρνηση (κοινοβουλευτικός έλεγχος). Συγχρόνως, όμως, σήμερα πλέον η Βουλή είναι και μια ιδιαίτερη οργάνωση, ένας οργανισμός που διαφοροποιείται εσωτερικά σε επί μέρους μονάδες, με δικό τους προσωπικό και με διαφορετικά ...
Πηγή eklogika.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Τι Είναι Το Παιδικό Θέατρο Ή Σινεμά
Το παιδικό θέατρο ή σινεμά (όταν είναι καλοφτιαγμένα) είναι ίσως η πιο χαλαρωτική και anti stress δραστηριότητα που μπορώ να επιλέξω… Το ζητούμενο είναι να μπορούν μικροί και μεγάλοι να χαρούν το ίδιο. Precious! Mε αυτή την ευκαιρία, να σας πω και το εξής: Από 12 έως και 27 Φεβρουαρίου, για πρώτη φορά όλος ο κόσμος της Hello Kitty (που έχει ταυτιστεί με πολλές γενιές, άρα όντως θα χαρούμε μικροί και μεγάλοι) ζωντανεύει στο Golden Hall! Kαλλιτεχνικά εργαστήρια, σαλόνι ομορφιάς, δράσεις, παιχνίδια και πολλές εκπλήξεις θα περιμένουν εκεί μαμάδες και παιδιά κάθε Σάββατο από τις 12:00 μέχρι τις 18:00 και καθημερινές από τις 17:00 μέχρι τις 20:00. Και . Kαλό υπόλοιπο Φεβρουαρίου σε όλους! Με αφορμή τα δύο βιβλία μας με θέμα το στυλ, «Oh, so Chic!» και «Chic 2 Chic», σκεφτήκαμε να δημιουργήσουμε ένα κανάλι επικοινωνίας με τις αναγνώστριες και ταυτόχρονα ένα διαδικτυακό τόπο γεμάτο πληροφορία χρήσιμη και φρέσκια πάνω σε κρίσιμα θέματα του στυλ: hot spots-boutiques, ειδήσεις για sample sales και bazaar, ωραία looks από την πόλη, νέα πάσης φύσεως -πολλά σε avant-première- συνεντεύξεις από fashion insiders και άλλα πολλά....
Πηγή ohsochic.gr >>>
Τι Είναι Η Άρνηση Η Αποποίηση Η Σιγή
Η άρνηση, η αποποίηση, η σιγή είναι κενά των ακραίων μορφών με τις οποίες εμφανίστηκε η δυσφορία της κουλτούρας...» σχολιάζει ο ίδιος εντοπίζοντας τον πυρήνα των βιβλίων-φαντασμάτων και των διαφορετικών τύπων απόρριψης της γραφής σε διηγήματα των Χόθορν και Μέλβιλ, σε απόψεις και θέσεις των Κάφκα και Ζιντ και στην ιδέα τού «μη παραγωγικού δημιουργού» του Βαλερί, με κορωνίδα τον διαχρονικής αλήθειας αφορισμό του Σοπενχάουερ: «... Τα κακά βιβλία είναι ένα δηλητήριο της διανόησης, που καταστρέφει το πνεύμα. Κι επειδή η πλειονότητα των ανθρώπων αντί να διαβάζει το καλύτερο που έχει παραχθεί σε κάθε εποχή περιορίζεται στο να διαβάζει τις νέες κυκλοφορίες, οι συγγραφείς περιορίζονται στο στενό κύκλο των ιδεών που κυκλοφορούν, και το κοινό βουλιάζει όλο και πιο βαθιά στον ίδιο του το βόρβορο...». Μέσα από σύντομης έκτασης βιογραφικά κατά κύριο λόγο σχόλια διά χειρός ενός φανταστικού συγγραφέα «υποσημειώσεων ενός αθέατου (όχι όμως γι' αυτό τον λόγο και ανύπαρκτου) κειμένου» ο Βίλα-Μάτας ανθολογεί περί τις σαράντα περιπτώσεις λογοτεχνών (αλλά και εικαστικών καλλιτεχνών) «Μπάρτλεμπυ» (με προεξέχουσες αυτές των Ρεμπό, Ρούλφο, Σάλιντζερ, Βιτγκενστάιν, Ντε Κουίνσι και του «πιο κρυμμένου από τους κρυμμένους συγγραφείς» Μπ. Τράβεν) με απώτερο σκοπό να προσπαθήσει να προσδιορίσει μέσω μιας εξ αντιθέτου επιβεβαίωσης την αναγκαιότητα της λογοτεχνικής δημιουργίας και να εντοπίσει τις ατραπούς που θα βαδίσει η συγγραφή στη διάρκεια της νέας χιλιετίας. Γιατί το «Μπάρτλεμπυ & Σία» καταλήγει να αποτελεί μια σύνθεση από άλλοθι, από λίγο ως πολύ εύστροφες δικαιολογίες οι οποίες, την ίδια στιγμή που δικαιώνουν την παύση της συγγραφικής δραστηριότητας, προσφέρουν με την αντιστροφή τους ισάριθμες που δικαιολογούν την αναγκαιότητα της συνέχισής της. Αλλωστε, όπως εύστοχα σημειώνει ο φανταστικός συγγραφέας του αφηγήματος: «... Ολοι επιθυμούμε να διασώσουμε μέσω της μνήμης κάθε κομμάτι ζωής που ξαφνικά γυρίζει σ' εμάς, όσο άξιο περιφρόνησης, όσο επώδυνο και αν είναι. Και ο μόνος τρόπος για να το πετύχουμε είναι να το αιχμαλωτίσουμε με το γράψιμο. Η λογοτεχνία, όσο κι αν μας συναρπάζει η άρνησή της, μας επιτρέπει να διασώσουμε από τη λήθη όλα αυτά πάνω από τα οποία, όλο και πιο ανήθικη, η σύγχρονη ματιά προσπαθεί να γλιστράει με την πιο απόλυτη αδιαφορία»....
Πηγή tovima.gr >>>
Ο ζήλος είναι αγαθός όταν η όρμή του κινείται και εργάζεται προς το καλό. Όταν όμως εκδηλώνεται προς τα χυδαία και τα τιποτένια, είναι πονηρός. Ο αγαθός ζήλος ζητά την επικράτηση της βασιλείας του Θεού πάνω στη γη. Ζητά την τελειότητα της αρετής, μιμείται το καλό και ποθεί η ψυχή του το αγαθό. Ο αγαθός ζήλος γεννιέται μέσα στην αγαθή ψυχή σαν καλή επιθυμία, χωρίς ίχνος ζήλιας· είναι εκδήλωση της αγάπης προς το αγαθό και εκφράζει τη διάθεση για πρόοδο. Ο αγαθός ζήλος επιθυμεί πάντοτε τα ανώτερα. Περί του κατ’ επίγνωση ζηλωτή Ο χαρακτήρας του κατ’ επίγνωση ζηλωτή είναι αυτός που λατρεύει, γεμάτος ενθουσιασμό για την πίστη του, τον Θεό. Πράγματι είναι ολοκληρωτικά αφοσιωμένος στον Θεό και φυλάει με αυστηρότητα τον νόμο Του. ...
Πηγή hristospanagia.gr >>>