Τι Είναι Η Υπεραπλούστευση : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Η Υπεραπλούστευση
Η υπεραπλούστευση είναι συνώνυμη με τον μικρόκοσμο. Στον μικρόκοσμο όλα μπορούν να τακτοποιηθούν. Να μπουν σε μια τάξη. Να θεραπευθούν τα δεινά. Να υπάρξει –επιτέλους- κοινωνική ισορροπία, αρμονία και ισότητα. Η αντίληψη αυτή ασκεί γοητεία στη λαική φαντασία. Κινητοποιεί παραστάσεις προηγούμενων εποχών, που ο χρόνος τις έχει εξιδανικεύσει, έχει σβήσει τις αρνητικές πλευρές και έχει αφήσει υπαρκτό μόνο ένα κάποιο μεγαλείο. Είτε πρόκειται για μικρές είτε πρόκειται για μεγάλες κοινωνίες, η ανορθολογική αυτή λειτουργία είναι συχνά αποτελεσματική στο πολιτικό μέτωπο. Χτίζει -σε ένα θεμέλιο πάντοτε σαθρό αλλά ποτέ άμεσα ορατό- μια αυταπάτη παντοδυναμίας. Ο μικρός κόσμος είναι ο κόσμος μας. Και ο ορίζοντάς μας είναι ο μόνος ορίζοντας του κόσμου. Για μια χώρα μεγάλη, ισχυρή, με παγκόσμια ακτινοβολία όπως η Μ. Βρετανία, ο πειρασμός του μικρόκοσμου παίρνει άλλες διαστάσεις. Εδώ ...
Πηγή tovima.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Η όπερα είναι ένα είδος τέχνης πλήρες και συνολικό. Πώς αντιμετωπίζετε τη θεατρική σε σχέση με τη μουσική ερμηνεία; «Οταν είμαι στη σκηνή, προσπαθώ να αποδώσω σωστά τον χαρακτήρα που υποδύομαι και όταν τα πράγματα πάνε πραγματικά καλά, ξεχνάω ότι τραγουδάω. Το ίδιο και οι θεατές, που δεν νιώθουν κανέναν διαχωρισμό ανάμεσα σε θέατρο και μουσική. Σε όλα τα έργα, βέβαια, υπάρχουν στιγμές που είναι καθαρά φωνητικές και άλλες όπου καλείσαι να απαγγείλεις ένα κείμενο. Αυτές τις στιγμές θέλω να τις βιώνει το κοινό ως θεατρικό λόγο. Στον ρόλο της Δυσδαιμόνας, που θα παίξω τώρα στον “Οθέλλο”, υπάρχουν σημεία αμιγούς λυρικής έκφρασης και άλλα όπου η πλοκή και το κείμενο είναι τόσο στενά συνδεδεμένα μεταξύ τους, που δεν μπορείς να τα διαχωρίσεις». Σας έκανα την ερώτηση αυτή, γιατί αναφέρατε προηγουμένως τη Μαρία Κάλλας, η οποία έχασε μεν αρκετά γρήγορα τη σταθερότητα της φωνής της, αλλά η εκφραστικότητα και η δραματικότητά της την καθιστούσαν μοναδική ως σκηνική παρουσία. «Κοιτάξτε. Εγώ όταν έχω να μελετήσω έναν καινούργιο ρόλο και ξέρω ότι υπάρχει ηχογράφηση της Κάλλας, πάντα καταφεύγω σε αυτή. Για εμένα η μουσικότητά της είναι τέλεια, άψογη. Υπάρχει πάντα στο βάθος της μια ένταση δραματική. Πολλοί καλλιτέχνες δυστυχώς χάνουν τον έλεγχο, επειδή εστιάζουν ξεχωριστά στις διάφορες πτυχές του τραγουδιού. Η Κάλλας, όμως, αντιμετώπιζε τα πράγματα συνολικά και ήταν πραγματικά καταπληκτική, παρά τη σύντομη καριέρα της. Θα ήθελα να είχαμε περισσότερες μαγνητοσκοπημένες παραστάσεις της. Ζήτησα κάποια στιγμή από τον Μισέλ Γκλοτς, που ήταν φίλος της, να μου πει πώς συμπεριφερόταν επάνω στη σκηνή, τι έκανε. Μου είπε απλώς: “Δεν κινούνταν”. Ολη η δραματικότητά της, λοιπόν, εμπεριεχόταν στη στατικότητά της. Ηταν τόσο συγκεντρωμένη και τόσο απορροφημένη από αυτό που έκανε, ώστε έμενε ακίνητη και όλοι στροβιλίζονταν γύρω της. Το κοινό κοιτούσε μόνο εκείνη». Εσείς πώς προετοιμάζεστε όταν πρόκειται να βγείτε στη σκηνή; «Εξαρτάται από τον ρόλο. Η προετοιμασία για μένα είναι όλη η δουλειά που έχω κάνει μέχρι σήμερα. Και αν η μουσική και το κείμενο του ρόλου σου έχουν γίνει ένα με σένα, τότε είσαι πραγματικά ελεύθερος να δημιουργήσεις επί σκηνής. Πολλοί νέοι καλλιτέχνες μου λένε συχνά ότι τους ενοχλεί που χρειάζεται να δουλέψουν τόσο πολύ την τεχνική. Θέλουν να πάνε κατευθείαν στην ερμηνεία. Τους λέω, όμως, ότι η δουλειά είναι αυτή που σου παρέχει τις βάσεις για να περάσεις στο καλλιτεχνικό στάδιο και να ερμηνεύσεις σωστά τον ρόλο σου». Στο ρεπερτόριό σας συναντούμε πολλούς ρόλους ηρωίδων της μυθολογίας. Εχετε τραγουδήσει τη Δάφνη, την Αριάδνη... Πώς βλέπετε τον συνδυασμό μύθου και όπερας; «Αυτό είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο. Δεν μπορώ καν να εκφράσω με λόγια το πόσο σημαντικός είναι ο μύθος για την όπερα. Από την μπαρόκ όπερα μέχρι σήμερα, οι μύθοι έχουν μελοποιηθεί επανειλημμένα από τους συνθέτες. Οι μύθοι είναι τα αρχέτυπα της ζωής, τα αρχέτυπα του ανθρώπου. Ολα τα ανθρώπινα δράματα, τα μεγάλα θέματα, εμπεριέχονται στις ιστορίες που διηγούνται». Από τις ηρωίδες τις οποίες έχετε υποδυθεί, γενικά με ποια θα ταυτιζόσασταν; «Σίγουρα με την Τατιάνα στον “Ονιέγκιν” του Τσαϊκόφσκι. Της έμοιαζα πολύ. Διάβαζα βιβλία, έκανα όνειρα. Δεν ήμουν, όμως, τόσο θαρραλέα όσο αυτή. Δεν θα είχα το θάρρος, για παράδειγμα, να γράψω ένα ερωτικό γράμμα. Μου αρέσει πολύ να βλέπω τον χαρακτήρα αυτόν να εξελίσσεται κατά τη διάρκεια του έργου, να κρίνει τι είναι σωστό και τι λάθος, να εξελίσσεται κοινωνικά. Εμένα, που προέρχομαι από ένα απλό κοινωνικό περιβάλλον και μεγάλωσα με άλογα στην εξοχή, η ιστορία της με αγγίζει ιδιαίτερα. Το ότι ταξιδεύω σήμερα ανά την υφήλιο και τραγουδώ από σκηνή σε σκηνή είναι κάτι καταπληκτικό. Οπως και το ότι συνεχίζω να μπορώ να λέω “όχι” και να κάνω αυτό που θεωρώ σωστό. Πολλά κοινά σημεία νιώθω επίσης να έχω με τη Μαρσαλίν στον “Ιππότη με το ρόδο” του Στράους, έναν από τους πρώτους σύνθετους γυναικείους χαρακτήρες στην όπερα. Παλεύει για τη θέση της στην κοινωνία, για τον έρωτα, παλεύει με τον χρόνο και τη ζωή που περνά. Οπως όλοι μας. Είναι ένας χαρακτήρας πραγματικά συναρπαστικός. Μου κάνει τρομερή εντύπωση που ο Στράους και ο Χόφμανσταλ δημιούργησαν αυτόν τον χαρακτήρα». Η συνεργασία τους αντανακλούσε το πνεύμα των κύκλων της Βιέννης εκείνης της εποχής, την επιρροή της ψυχανάλυσης, του Φρόιντ... «Ακριβώς. Αυτή η περίοδος με ενδιαφέρει ιδιαίτερα αυτόν τον καιρό. Τη μελετάω μέσα από τη μουσική δημιουργία και βλέπω τις εξαιρετικές σχέσεις που αναπτύχθηκαν μεταξύ δημιουργών όπως ο Κλιμτ και ο Μάλερ, ο Στράους και ο Χόφμανσταλ...». Στο πλαίσιο των μεταδιδόμενων παραστάσεων της ...
Πηγή tovima.gr >>>
Τι Είναι Η Αναφορά Στον Γκρέκο
Η «Αναφορά στον Γκρέκο», είναι το τελευταίο έργο τού μεγάλου Έλληνα συγγραφέα. Ένα είδος πνευματικής αυτοβιογραφίας ή, όπως τη χαρακτηρίζει ο ίδιος ο Καζαντζάκης, μια «αναφορά» με τη στρατιωτική έννοια του όρου, σχετικά με τους στόχους του και τις προσπάθειές του. Ξεκινά από τα παιδικά του χρόνια και σταματά στην ημέρα της «κρητικής ματιάς» και στη σύλληψη της Οδύσσειας. Δεν αφηγείται το σύνολο της ζωής του, αλλά παρουσιάζει τους σταθμούς της πνευματικής του πορείας, χωρίς να ακολουθεί την αυστηρή χρονολογική σειρά της πραγματικής του βιογραφίας. Στην παράσταση πρωταγωνιστούν ο Τάκης Χρυσικάκος, που ερμηνεύει τον Νίκο Καζαντζάκη και πρόσωπα του έργου του, καθώς και η Γεωργία Νταγάκη, που με την λύρα και το τραγούδι συνομιλεί με τους πρωταγωνιστές του, τον Καπετάν Μιχάλη, τον Αλέξη Ζορμπά, τον Δομήνικο Θεοτοκόπουλο και την ωραία Ελένη του Ομήρου!Συμμετέχει ο εξαίρετος μουσικός ...
Πηγή pliroforiodotis.gr >>>
Η ευγνωμοσύνη είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να βρεις ικανοποίηση.Συχνά είμαστε δυσαρεστημένοι στις ζωές μας, θέλουμε περισσότερα, γιατί δε συνειδητοποιούμε πόσα έχουμε. Αντί να εστιάζεις σε αυτά που δεν έχεις, να είσαι ευγνώμων για τα υπέροχα δώρα που σου έχουν δοθεί: τους αγαπημένους σου και τις απλές απολαύσεις, την υγεία, την όραση, το δώρο της μουσικής και των βιβλίων, τη φύση και την ομορφιά, την ικανότητα να δημιουργείς, και όλα τα άλλα που έχεις. Να είσαι ευγνώμων κάθε ημέρα. 25. Η συμπόνοια για άλλα ζωντανά όντα είναι πιο σημαντική από την απόλαυση. Πολλοί άνθρωποι χλευάζουν τη χορτοφαγία επειδή αγαπούν τη γεύση του κρέατος και του τυριού τόσο πολύ. Βάζουν όμως πιο ψηλά τους γευστικούς κάλυκες τους και το πώς θα τους ευχαριστήσουν. Τους βάζουν πιο ψηλά κι από το να υποφέρουν άλλα συναισθανόμενα πλάσματα. Μπορείς να είσαι απόλυτα υγιής με μια χορτοφαγική (ακόμη και χορτοφαγική της αυστηρής σχολής) διατροφή, άρα το να σκοτώνονται και να βασανίζονται ζώα είναι απολύτως περιττό. Η συμπόνοια σε καταξιώνει πολύ περισσότερο σαν τρόπος ζωής από το να κλείσεις τα μάτια σου στο βασανισμό. 26. Οι γευστικοί κάλυκες αλλάζουν. Πίστευα ότι δε θα άφηνα ποτέ το κρέας, αλλά κάνοντάς το σιγά σιγά, ποτέ δε μου έλειψε. Πίστευα ότι δε θα μπορούσα ποτέ να αφήσω το ανθυγιεινό φαγητό όπως τα γλυκά, τις τηγανιτές αηδίες, τα νάτσος, όλων των ειδών τις ανθυγιεινές τροφές… κι όμως σήμερα θα προτιμούσα να φάω λίγα φρέσκα μούρα ή άλλους ωμούς καρπούς. Περίεργο, αλλά είναι φοβερό πόσο πολύ μπορούν να αλλάξουν οι γευστικοί μας κάλυκες. 27. Δημιούργησε. Ο κόσμος είναι γεμάτος από πράγματα που μας αποσπούν την προσοχή. Πολύ λίγα είναι τόσο σημαντικά όσο είναι το να δημιουργείς. Στη δουλειά μου ως συγγραφέας, δεν υπάρχει τίποτα πιο κρίσιμο από τη δημιουργικότητα. Στη ζωή μου γενικά, η δημιουργικότητα είναι ένα από τα λίγα πράγματα που μου έχει δώσει νόημα. Όταν είναι ώρα να δουλέψεις, απομάκρυνε οτιδήποτε άλλο και δημιούργησε. 28. Βρες την προοπτική που υπάρχει μπροστά σου. Συνήθως, όταν είμαστε ανήσυχοι ή αναστατωμένοι, είναι επειδή έχουμε χάσει την προοπτική μας. Βλέποντας το δάσος και όχι το δέντρο, αυτό το πρόβλημα δε σημαίνει σχεδόν τίποτα. Άστο να περάσει, και συνέχισε. 29. Μην κάθεσαι πάρα πολύ. Σε σκοτώνει. Δραστηριοποιήσου, χόρεψε, τρέξε, παίξε. 30. Χρησιμοποίησε τη μαγεία του ανατοκισμού. Επένδυσε νωρίς, και όλο αυτό θα μεγαλώσει μαγικά. Ζήσε με λίγα, μην χρεώνεσαι, αποταμίευσε όσα μπορείς, και επένδυσέ τα σε αμοιβαία κεφάλαια. Δες τα χρήματά σου να αυξάνονται. 31. Όλα όσα έχουμε διδαχθεί στα σχολεία, και όλα όσα βλέπουμε στα μέσα ενημέρωσης(ειδήσεις, ταινίες, βιβλία, περιοδικά, Internet) έχουν μία οπτική με την οποία είμαστε γεννημένοι να εναρμονιζόμαστε. Δες ποια είναι αυτή η οπτική, και αμφισβήτησέ την. Διερεύνησε αν υπάρχουν εναλλακτικές. Ένα στοιχείο: οι μεγάλες εταιρίες και οργανισμοί ασκούν επιρροή πάνω σε όλες τις πηγές ενημέρωσής μας. Άλλο ένα στοιχείο: διάβασε Chomsky. 32. Μάθε την τέχνη της κατανόησης. Πολύ συχνά κρίνουμε τους ανθρώπους, έχοντας πολύ λίγες πληροφορίες. Αντ’ αυτού, πρέπει να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τι κάνουν, να βάλουμε τους εαυτούς μας στη θέση τους, να ξεκινήσουμε υποθέτοντας ότι υπάρχει ένας καλός λόγος να κάνουν αυτό που κάνουν, λαμβάνοντας υπόψη τι παιρνούν. Η ζωή γίνεται πολύ καλύτερη αν μάθεις αυτή την τέχνη. 33. Κάνε λιγότερα. Οι περισσότεροι άνθρωποι προσπαθούν να κάνουν πάρα πολλά. Γεμίζουν τη ζωή τους με λίστες, και πασχίζουν να τις τελειώσουν, κάνοντας τη μία δουλειά μετά την άλλη. Πέταξε τις λίστες και απλά κάτσε σκέψου τι είναι σημαντικό. Σταμάτα να λειτουργείς σαν μηχανή και εστίασε σε αυτό που αγαπάς. Κάντο με αγάπη. 34. Κανείς δεν ξέρει τι κάνει σαν γονιός. Όλοι προσποιούμαστε, κι ελπίζουμε να το κάνουμε σωστά. Σε μερικούς ανθρώπους οι λεπτομέρειες γίνονται έμμονη ιδέα και χάνουν το κομμάτι που έχει πλάκα. Εγώ πάλι, προσπαθώ να μην τους αναστατώνω πάρα πολύ, να τους δείχνω ότι έχουν την αγάπη μας, να απολαμβάνω τις στιγμές που μπορώ μαζί τους, να τους δείχνω ότι η ζωή έχει πλάκα, και να μην είμαι εμπόδιο στο δρόμο τους όσο προσπαθούν να γίνουν οι απίστευτοι άνθρωποι που πρόκειται να γίνουν. Που ήδη είναι. 35. Η αγάπη βγαίνει σε πολλές γεύσεις. Αγαπώ τα παιδιά μου περισσότερο από όσο θα μπορούσα ποτέ να καταλάβω ακόμη κι ο ίδιος. Αγαπώ το καθένα με διαφορετικό τρόπο, και ξέρω ότι το καθένα είναι τέλειο με τον δικό του τρόπο. 36. Η ζωή είναι υπερβολικά σύντομη. Μπορεί να αισθάνεσαι ότι υπάρχει απίστευτος χρόνος μπροστά σου, αλλά περνάει πολύ γρηγορότερα απ’ όσο νομίζεις. Τα παιδιά σου μεγαλώνουν τόσο γρήγορα, που δεν προλαβαίνεις να το καταλάβεις. Καταλήγεις να έχεις γκρίζα μαλλιά πριν καλά καλά καταφέρεις να δεις όλες τις πλευρές της ζωής. Εκτίμησε κάθε στιγμή. 37. Αμφιβολίες και φόβος θα προσπαθήσουν να σε σταματήσουν. Θα διστάσεις να κάνεις μεγάλα πράγματα, να τρέξεις σε νέες περιπέτειες, να δημιουργήσεις κάτι νέο και να το βγάλεις έξω στον κόσμο, εξαιτίας του φόβου και της αμφιβολίας στον εαυτό σου. Όλο αυτό θα γίνει κάπου εκεί μέσα στο μυαλό σου – εκεί που δεν καταλαβαίνεις καν ότι γίνεται. Να έχεις επίγνωση αυτών των φόβων και αμφιβολιών. Ρίξε τους λίγο φως. 38. Έχω πολλά ακόμη να μάθω. Αν υπάρχει κάτι που έχω μάθει, αυτό είναι ότι δεν ξέρω σχεδόν τίποτα, και ότι συχνά είμαι λάθος σε αυτά που νομίζω ότι ξέρω. Η ζωή έχει πολλά μαθήματα ακόμη να με διδάξει, και ανυπομονώ. Αφήστε το σχόλιό σας Ενημερωθείτε για τα νέα μας άρθρα πατώντας στην σελίδα μας στο Facebook!...
Πηγή fanpage.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 02/01/2017