-
-
-
-
-
-
Home - Επικοινωνία - Προσωπικά Δεδομένα
Ποιά Είναι Η Λέξη Έλμινθες
Η λέξη έλμινθες είναι ο πληθυντικός της αρχαίας ελληνικής λέξης «έλμινς» που σημαίνει «σκουλήκι». Αν αυτό το παράσιτο ή τα αυγά του εισέλθει στο σώμα, εγκαθίσταται στον εντερικό σωλήνα, τους πνεύμονες, το συκώτι, το δέρμα ή τον εγκέφαλο και ζει από τα θρεπτικά συστατικά του σώματος. Οι έλμινθες περιλαμβάνουν την ταινία και τις ασκαρίδες (στρογγυλοσκώληκες). Μόλυνση εναντίον ασθένειας Υπάρχει μια διαφορά μεταξύ της μόλυνσης και της ασθένειας. Η μόλυνση (λοίμωξη) συχνά είναι το πρώτο βήμα και εμφανίζεται όταν τα βακτήρια, οι ιοί ή άλλα μικρόβια που προκαλούν τη νόσο, μπαίνουν στο σώμα και αρχίζουν να πολλαπλασιάζονται. Η νόσος εμφανίζεται όταν τα κύτταρα στο σώμα καταστραφούν ως αποτέλεσμα της μόλυνσης και εμφανίζονται σημάδια και συμπτώματα μιας ασθένειας. Ως απόκριση στη μόλυνση, το ανοσοποιητικό σύστημα μπαίνει σε δράση. Ενας στρατός από λευκά αιμοσφαίρια, αντισώματα και άλλους μηχανισμούς επιστρατεύονται για να απελευθερώσουν το σώμα από αυτό που προκαλεί τη λοίμωξη. Οσο αγωνίζονται για να αποκρούσουν το κοινό κρυολόγημα, το σώμα μπορεί να αντιδράσει με πυρετό, βήχα ή φτέρνισμα. Απομακρύνοντας τα μικρόβια και την μόλυνση Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να μείνετε απαλλαγμένοι από τις ασθένειες; Η πρόληψη των λοιμώξεων. Μπορείτε να προλάβετε τις λοιμώξεις μέσω απλών τακτικών, όπως το συχνό πλύσιμο των χεριών σας, η προσοχή που επιδεικνύετε στις τροφές και το νερό, οι εμβολιασμοί, καθώς και η λήψη των κατάλληλων φαρμάκων. Το πλύσιμο των χεριών. Συχνά παραβλέπετε ότι το πλύσιμο των χεριών είναι ένας από τους ευκολότερους και πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προστατέψετε τον εαυτό σας από τα μικρόβια και τις περισσότερες λοιμώξεις. Πλένετε τα χέρια σας σχολαστικά πριν ετοιμάσετε ή καταναλώσετε φαγητό, μετά από βήχα ή φτέρνισμα, μετά την αλλαγή πάνας του μωρού, τη χρήση της τουαλέτας ή την αλλαγή της άμμου υγιεινής του κατοικιδίου σας. Οταν το σαπούνι και το νερό δεν είναι διαθέσιμα απολυμάνετε τα χέρια σας με κάποιο τζελ με βάση το οινόπνευμα για να τους προσφέρετε προστασία από τα βακτήρια. Εμβόλια. Ο εμβολιασμός είναι η καλύτερη γραμμή άμυνας για ορισμένες ασθένειες. Καθώς οι ερευνητές κατανοούν ολοένα και περισσότερα πράγματα για το τι προκαλεί την ασθένεια, ο κατάλογος με τις ασθένειες που μπορούν να προληφθούν μέσω του εμβολιασμού συνεχίζει να αυξάνεται. Πολλά εμβόλια χορηγούνται κατά την παιδική ηλικία αλλά ακόμα και οι ενήλικες πρέπει να εμβολιάζονται τακτικά για την πρόληψη ορισμένων ασθενειών, όπως ο τέτανος και η γρίπη. Φάρμακα. Ορισμένα φάρμακα προσφέρουν βραχυπρόθεσμη προστασία από συγκεκριμένα μικρόβια. Για παράδειγμα η λήψη αντι-παρασιτικών φαρμάκων μπορεί να σας προστατέψει από την ελονοσία αν ταξιδέψετε ή αν ζείτε σε μια περιοχή υψηλού κινδύνου. Πότε πρέπει να αναζητήσετε ιατρική περίθαλψη Ζητήστε ιατρική φροντίδα αν υποψιάζεστε ότι έχετε κάποια λοίμωξη και έχετε βιώσει κάποια από τις ακόλουθες καταστάσεις:
Πηγή healthynews.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Τι Είναι Το Μαντήλι Στο Πέτο
Το μαντήλι στο πέτο είναι ένα μαντήλι. Μπορεί να είναι βαμβακερό, μάλλινο (κασμιρένιο) και συνηθέστερα λινό ή μεταξωτό, παραμένει πάντως ένα τετράγωνο κομμάτι ύφασμα στο οποίο από την αρχαιότητα σκουπίζαμε τη μύτη μας, το μαχαίρι μας ή τα δάκρυα στο μάγουλο μιας κυρίας (όχι με το ίδιο μαντήλι)....
Πηγή trikalain.gr >>>
Ποιά Είναι Η Ορθόδοξος Εκκλησία
Η Ορθόδοξος Εκκλησία είναι αυτή μόνη η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία». 6) Είναι προφανής η αναντιστοιχία ανάμεσα στην διακήρυξι: «Η Ορθόδοξος Εκκλησία… ούσα η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία» (παραγρ. 1), και στα πεπραγμένα των θεολογικών διαλόγων. Από την εποχή που πρωτοσυντάχθηκε αυτή η διατύπωσις (Γ΄ Προσυνοδική Πανορθόδοξος Διάσκεψις, 1986) μέχρι σήμερα, και παρότι είχε τονισθή από τότε ότι η μαρτυρία της Ορθοδόξου Εκκλησίας δίδεται «επί τη βάσει της αποστολικής παραδόσεως και πίστεώς της», έχουν γίνει θεολογικές συμφωνίες, οι οποίες δεν εδράζονται στην αποστολική πίστι και παράδοσι. Τέτοιες είναι π.χ. η συμφωνία της Μικτής Επιτροπής Ορθοδόξων και Αντιχαλκηδονίων επί της Χριστολογίας (1989, 1990)- η συμφωνία επί της εκκλησιολογίας στο Μπαλαμάντ (1993), η οποία συνόψιζε τις συμφωνίες της Μικτής Επιτροπής Ορθοδόξων και Ρωμαιοκαθολικών στο Μόναχο (1982), στο Μπάρι (1986), στο Νέο Βάλαμο (1988), που αφορούσαν τον εκκλησιαστικό χαρακτήρα αμφοτέρων των πλευρών (αποστολική πίοτι, αποστολική διαδοχή, αυθεντικά μυστήρια) και η συμφωνία στην Ραβέννα (2007) για την ύπαρξι δήθεν πρωτείου ενός επισκόπου επί παγκοσμίου επιπέδου, η οποία ευτυχώς ακόμη δεν έχει ευδοκιμήσει. Το συνοδικό κείμενο γίνεται ασαφέστερο με την ρητή διαβεβαίωσι της Εγκυκλίου ότι οι «υπό της Ορθοδόξου Εκκλησίας διεξαγόμενοι διάλογοι ουδέποτε εσήμαιναν, ούτε σημαίνουν και δεν πρόκειται να σημάνουν ποτέ οιονδήποτε συμβιβασμόν εις ζητήματα πίστεως». Εάν οι ανωτέρω θεολογικές συμφωνίες δεν είναι «συμβιβασμός εις ζητήματα πίστεως», διερωτώμεθα τι είναι συμβιβασμός και ποιος είναι ο «δογματικός μινιμαλισμός» που απορρίπτεται με την διατύπωσι της Εγκυκλίου; «Η Ορθόδοξος Εκκλησία ουδέποτε απεδέχθη τον θεολογικόν μινιμαλισμόν ή την αμφισβήτησιν της δογματικής παραδόσεως και του ευαγγελικού ήθους της» (παραγρ. 20)! Από τις ανωτέρω έξι επισημάνσεις συνάγεται ότι το κείμενο των σχέσεων προς τον λοιπόν χριοτιανικόν κόσμον προσανατολίζεται προς συνοδική κατοχύρωσι της γραμμής των διαχριστιανικών σχέσεων της τελευταίας πεντηκονταετίας χωρίς τις απαραίτητες βάσεις της Ορθοδόξου Εκκλησιολογίας. Διερωτάται κανείς: Πόσο εύκολα θα μπορούσε η γραμμή αυτή να ονομασθή «Ορθόδοξος οικουμενισμός» (π. Δημήτριος Στανιλοάε), ή πρόσκλησις για «παγκόσμια επιστροφή στην Ορθοδοξία» (π. Γεώργιος Φλωρόφσκυ); Οι αστοχίες κατά τους διαχριοτιανικούς διάλογους του παρελθόντος δεν ευνοούν μία θετική απάντησι. Χρειαζόταν τώρα ένα κείμενο με αγιοπατερική πνοή, το οποίο δεν θα άφηνε περιθώρια στον ετερόδοξο οικουμενισμό (θεωρία των «αδελφών εκκλησιών» και των «δύο πνευμόνων», αναγνώρισις ετεροδόξου βαπτίσματος και ιερωσύνης, κοινή χριστολογική πίστις με τους Αντιχαλκηδονίους, αποδοχή της βατικανείου «Clarification», συνυπογραφή ειδικών κειμένων περί Εκκλησίας του τμήματος Πίστις και Τάξις του Π.Σ.Ε. κ.λπ., και σχετικές «εθιμοτυπικές εκκλησιαστικές» εκδηλώσεις που τα επιβεβαιώνουν). Ένα τέτοιο κείμενο θα στόχευε στην επιστροφή των ετερόδοξων στην ενότητα της Εκκλησίας. Θα έδειχνε ότί δεν αναγνωρίζουμε εν τη πράξει στις ετερόδοξες «εκκλησίες» εκκλησιαστικότητα (ότι είναι εκκλησίες με την θεολογική έννοια του όρου) αφήνοντας τους ετεροδόξους στις πλάνες τους. Το συνοδικό κείμενο περί των σχέσεων με τους ετεροδόξους παρουσιάζει έλλειμμα εκκλησιολογικής ακριβείας. Αναπόφευκτα αυτό θα φανή κατά τις μελλοντικές οικουμενικές επαφές. Σε αυτές θα εφαρμοσθή πρακτικά το πνεύμα του κειμένου. Θα ήταν ευχής έργον οι διαχριοτιανικοί διάλογοι να ξαναρχίσουν από κάποιο «σημείο μηδέν» μίας καθαρής Ορθοδόξου Έκκλησιολογίας. Ενδέχεται όμως να οικοδομηθούν στα κεκτημένα του παρελθόντος, τα οποία ούτως ή άλλως καταμαρτυρούν παρεκκλίσεις από την Ορθόδοξο Εκκλησιολογία. Η ερμηνεία του συνοδικού κειμένου περί των διαχριστιανικών σχέσεων θα φανή και σε δύο άλλες πλευρές των οικουμενικών επαφών: Η μία πλευρά είναι οι οικουμενιστικοί συγχρωτισμοί, δηλαδή οι λειτουργικοί ασπασμοί, οι συμπροσευχές, οι ευλογίες Ορθοδόξου ποιμνίου από αιρετικούς εκκλησιαστικούς ηγέτες, οι κοινές εκδηλώσεις Ορθοδόξων και ετεροδόξων προκαθημένων και κληρικών, με τις οποίες αμβλύνεται το Ορθόδοξο κριτήριο και προωθείται ο λαικός Οικουμενισμός. Θα συνεχισθούν ή θα παύσουν; Η δεύτερη πλευρά αφορά τις θεολογικές μελέτες, τα θεολογικά επιστημονικά συνέδρια, και ο,τι άλλο στον ακαδημαικό χώρο προωθεί τους διαχριστιανικούς διάλογους προς την πλευρά του συγκρητιστικού οικουμενισμού, τα οποία έχουν ενίοτε «αξιοποιηθή» από εκκλησιαστικούς φορείς. Έστωσαν ως παραδείγματα η θεολογική παραγωγή που επί χρόνια εμφανίζει τους Μονοφυσίτες ως Ορθοδόξους στην Χριστολογική τους διδασκαλία, η περιβόητη παπική «Clarification» που εξισώνει το Φιλιόκβε με την εκ μόνου του Πατρός εκπόρευσι του Αγίου Πνεύματος, οι θεολογικές μελέτες που υποστηρίζουν ως έγκυρο το βάπτισμα των ετερόδοξων. Με ποια άραγε εκκλησιολογικά κριτήρια θα γίνεται αποδεκτή η θεολογική αυτή συμβολή; Τα προσυνοδικά κείμενα ήσαν φορτισμένα με την γνωστή προιστορία τους και τις ελλείψεις τους. Προϋπέθεταν και αντανακλούσαν την ιστορία των διαχριστιανικών θεολογικών διαλόγων, αποφάσεων και συμφωνιών. Δεν ήταν σωστό να ερμηνευθούν καθ’ εαυτά και αφ’ εαυτών. Η Σύνοδος αναμφιβόλως βελτίωσε τα προσυνοδικά κείμενα. Τα τελικά όμως συνοδικά κείμενα παρουσιάζουν ακόμη ασάφειες. Δεν πήραν «καθολική μορφή», με την οποία θα μπορούσαν να συντελέσουν στην «καθολική ενότητα» της Εκκλησίας και να αποκτήσουν την αναμενόμενη «καθολική ισχύ». Οι προσδοκίες μας από την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο δεν εκπληρώθηκαν, παρά τις βελτιώσεις των προσυνοδικών κειμένων, θα θέλαμε οι αποφάσεις της Συνόδου να ημπορούν να περιληφθούν στο Συνοδικόν της Ορθοδοξίας». Επιπροσθέτως τίθεται ένα μείζον θέμα που ο Σεβ. Ναυπάκτου κ.κ. Ιερόθεος με την διακρίνουσα αυτόν σοφία και πιστότητα μας ανέφερε κατά την ιερατική σύναξη της Μητροπόλεώς μας την 10/11/2016 με θέμα την ενημέρωση του ευαγούς Κλήρου περί της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου. Το ουσιώδες ζήτημα είναι οι πεποιθήσεις αδελφών Αρχιερέων των Ορθοδόξων Εκκλησιών ότι η αληθής πίστις δεν αποτελεί απόλυτο προϋπόθεση για την μετοχή στην άκτιστη χάρι του εν Τριάδι Θεού, ότι η ετεροδοξία κέκτηται αληθές βάπτισμα, μυστηριακή δομή, αποστολική διαδοχή και ιερωσύνη και επομένως και η αίρεση είναι και αυτή «οδός προς σωτηρίαν». Οι θέσεις όμως αυτές ανατρέπουν πλήρως την θεολογία των Οικουμενικών Συνόδων και των Αγίων και Θεοφόρων Πατέρων 2000 χρόνων και αποτελούν καθαρή υποβολή του διαμονικού περιπαίγματος προς ανατροπή της σωτηρίας του κόσμου. Επομένως οι συγκεκριμένοι εμφορούνται από την αίρεση του συγκρητιστικού οικουμενισμού και αποτελούν απόλυτο κίνδυνο για το Εκκλησιαστικό σώμα αλλά και τραγικό άλλοθι για την εμμονή των κακοδόξων στην αίρεσή τους. Αυτά βέβαια θα αποδειχθούν από την δημοσίευση των πρακτικών της Συνόδου και τότε θα τεθή το τεράστιο θέμα. Μπορούμε να έχουμε κοινωνία με εμφορουμένους από τέτοιες κακοδοξίες μη διακινδυνεύοντες την σωτηρία του ποιμνίου μας και τηρούντες τους όρκους της Αρχιερωσύνης μας; Έχω εν κατακλείδι την ταπεινή γνώμη μετά την παράθεσι των ανωτέρω ότι η λεγομένη Αγία και Μεγάλη Σύνοδος θα πρέπει να θεωρηθή ως μία προσυνοδική διαδικασία και μόνον και να εργασθούμε όλοι ώστε να συγκληθή μία όντως Αγία και Μεγάλη Σύνοδος που θα θεραπεύση αστάθειες και ασάφειες καταδικάζουσα την παναίρεση του συγκρητιστικού Οικουμενισμού και διακηρύσσουσα παγκοσμίως ότι η μόνη οδός σωτηρίας και μετοχής στις άκτιστες ενέργειες του Θεού είναι η θεολογία των αγίων Πατέρων και των Οικουμενικών Συνόδων της Αδιαιρέτου Μιάς, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας. + ο Πειραιώς ...
Πηγή vimaorthodoxias.gr >>>
Ποιά Είναι Η Γυναίκα Καρκίνος
Η γυναίκα Καρκίνος είναι μία τρυφερή, ευαίσθητη και πολύ συναισθηματική μητέρα, που η μητρότητα ήταν πάντα το όνειρο της ζωής της ! Η οικογένεια και τα παιδιά είναι η μοναδική προτεραιότητα στην καθημερινότητά της και προσκολλά όλο της το ενδιαφέρον στη σωστή ανατροφή του παιδιού της. Ανησυχεί, φοβάται, αγωνιά και βρίσκεται διαρκώς σε επιφυλακή για να αντιμετωπίσει κάθε δυσκολία ή εμπόδιο στη ζωή του παιδιού της – ακόμα και όταν αυτό έχει ήδη ενηλικιωθεί-! Η μεγαλύτερη επιθυμία της είναι να προσφέρει ασφάλεια, σιγουριά και να καλύψει όλες τις ανάγκες του παιδιού της. Επικεντρώνεται πολύ στα συναισθήματά του και φροντίζει ανά πάσα ώρα και στιγμή να ξέρει τί σκέφτεται και πώς αισθάνεται το παιδί της. Ακόμα και τα ασήμαντα προβλήματα της καθημερινότητας, της φαίνονται βουνό και κλαιει, πικραίνεται και στεναχωριέται όταν υπάρχουν δυσκολίες στην ανατροφή! Πολλές φορές γίνεται αρκετά υπερβολική και καταπιέζει το παιδί της με την υπερβολική της φροντίδα αλλά και με την μεγάλη αδυναμία που του έχει!!! Μαμά Λέων Ενθουσιώδης, λαμπερή και αρκετά γενναιόδωρη, η μητέρα Λέοντας κάνει τα πάντα προκειμένου να νιώσει περήφανη για το παιδί της αλλά και στην πορεία να νιώσει περηφάνια και αυτό για αυτήν! Δεν θέλει να του λείψει τίποτα, για αυτό και φροντίζει να του προσφέρει όλες τις ανέσεις προκειμένου να το κάνει ευτυχισμένο. Δίνει μεγάλη έμφαση στην μόρφωση του παιδιού της, για αυτό και το πάει στα καλύτερα σχολεία με τους πιο καταξιωμένους καθηγητές, ώστε να έχει τις σωστές βάσεις που θα το βοηθήσουν να πετύχει. Το όνειρο που έχει για το παιδί της, είναι να καταφέρει να συνεχίσει τα δικά της όνειρα και να μπορεί να πραγματοποιήσει όλα όσα δεν κατάφερε η ίδια. Στην προσπάθειά της να του καλύψει όλες τις ανάγκες, μπορεί και να το κακομάθει. Μαμά Παρθένος Η μαμά Παρθένος έχει τους κανόνες της, είναι αυστηρή και επιβάλει πρόγραμμα, τάξη και οργάνωση στο σπίτι και στο παιδί της. Η διαπαιδαγώγηση είναι μία πολύ μεγάλη ευθύνη και δεν θέλει να κάνει λάθη, για αυτό προσπαθεί με υπευθυνότητα να θέσει σε εφαρμογή όλα όσα της μετέδωσαν οι γονείς της ή να αποφύγει τυχόν λάθη τους. Φροντίζει το παιδί της να είναι πάντα καθαρό, καλοντυμένο, συγκροτημένο και από πολύ νωρίς προσπαθεί να του μεταδώσει όσες περισσότερες γνώσεις γίνεται, προκειμένου να γίνει εύστροφο και αποδοτικό. Η μητέρα Παρθένος δεν εκδηλώνει την αγάπη της με πολλά γλυκόλογα ή με πολλά χάδια αλλά με ουσιαστική φροντίδα και υποστήριξη. Μπορεί μερικές φορές να γίνεται αρκετά κτητική και πιεστική, γιατί η επιθυμία της είναι το παιδί της να είναι ώριμο, σοβαρό, συνεπές και υπεύθυνο για τη ζωή του αργότερα. Πράγματι το παιδί της γυναίκας Παρθένου, έχει πολύ γερές βάσεις για το μέλλον του! Μαμά Ζυγός Η μανούλα Ζυγός είναι ήρεμη, γλυκιά, καλοπροαίρετη και απόλυτα δίκαιη με όλα της τα παιδιά. Στο σπιτικό της φροντίζει πάντα να υπάρχουν οι ισορροπίες, ώστε το παιδί της να μεγαλώνει αρμονικά και γαλήνια. Με γέλιο, χαρά, τραγούδι, χορό και μουσική, φροντίζει να κάνει τη κάθε ώρα και στιγμή του παιδιού της μία απόλαυση. Θέλει το παιδί της να έχει αρκετά ενδιαφέροντα και να είναι πολύ κοινωνικό . Για το λόγο αυτό προσπαθεί από πολύ νωρίς να καλλιεργήσει τα καλλιτεχνικά του ταλέντα και να το εντάξει και σε ομάδες που θα το βοηθήσουν πολύ γρήγορα να κοινωνικοποιηθεί. Θα του κάνει όλα τα χατίρια, δεν είναι η μαμά που μπορεί να αρνηθεί σε κάποια επιθυμία του παιδιού της, για αυτό με την καλή της διάθεση, άθελά της το κακομαθαίνει! Μαμά Σκορπιός Η μανούλα Σκορπιός τα συνδυάζει όλα, είναι αυστηρή, απαιτητική, συναισθηματική και πολύ διαισθητική με το παιδί της. Ένα της βλέμμα είναι αρκετό για να καταλάβει τι σκέφτεται και τι αισθάνεται το παιδί της και πολλές φορές γίνεται αδιάκριτη, γιατί και στα μετέπειτα χρόνια της ζωής του – που ήδη έχει ανεξαρτητοποιηθεί- θέλει να είναι η πρώτη που θα τα μαθαίνει όλα! Έχει πολλά όνειρα και στόχους για το παιδί της και είναι αρκετά απόλυτη και επίμονη, για να τεθούν σε εφαρμογή όλα όσα η ίδια σχεδίαζε για το σπλάχνο της! Η σχέση με το παιδί της είναι έντονη – γιατί η γυναίκα Σκορπιός με αυτό τον τρόπο βιώνει όλα τα συναισθήματά της-. Είναι μία σχέση γεμάτη γέλιο, καβγάδες, κλάμα, χαρά και πάνω από όλα …αγάπη υπερβολική! Μπορεί κάποιες στιγμές να κουράζουν οι ...
Πηγή entertv.gr >>>