Οι κούπες καφέ με τα σχέδια είναι αγαπημένο κλισέ και αν κρίνω με τη συχνότητα που τα βλέπω στο timeline λίγοι είναι αυτοί που δεν τις φωτογραφίζουν και απλά τις πίνουν. To πάτωμα στο Apivita Store είναι αφορμή για ένα #fromwhereIstand Aγαπώ εξίσου και τα hashtags. Σε συνδυασμό με τα προαναφερθέντα κλισέ μπορούν να κάνουν θαύματα για όσους ενδιαφέρονται να συγκεντρώσουν likes. Tα φουσκωτά ήταν ανάμεσα στα μεγαλύτερα καλοκαιρινά trends. ‘Εψαξα λίγο τα σχετικά hashtags και πρόσθεσα κάποια στο post μου (πχ #floaties #flotador #watermelonfloat) και σαν αποτέλεσμα είχα 1594 likes τη στιγμή που έχω γύρω στα 300-600. Do the research Αναζητώ πάντα έμπνευση στο timeline μου. Mία από τις σταθερές πηγές μου αποτελεί πάντα η Garance Dore. Επίσης αναζητώ το θέμα μου. Το ψάχνω επί τόπου αλλά το ψάχνω και από πριν βρεθώ κάπου. Το instagram και οι σταρ του αναδεικνύουν συνεχώς νέα trends στη μόδα, τα ταξίδια, το design, το φαγητό οπότε δεν βαριέσαι ποτέ, έχεις πάντα … θέμα. Πολύ σημαντικό! Απομoνώνω το θεμα μου. Μια μικρή γωνία ή ένα μικρό κομμάτι της πραγματικότητας που ζω μπορεί να είναι άπειρα πιο όμορφο από την εν λόγω πραγματικότητα. Για παράδειγμα, αυτό εδω το deck ήταν στην πραγματικότητα ένα θορυβώδες και πηγμένο στον κόσμο deck! Αυτή είναι η «οροφή» μιας τυπικής ψαροταβέρνας, μεσημέρι Αυγούστου. Κάτω απο αυτό που βλέπουμε στη φωτό, επικρατεί το χάος. Eδώ πάλι, η γωνιά με τις πολυθρόνες στο Hotel Totem στη Μαδρίτη αναδεικνύει απλά ένα κομμάτι ενός άψογα διακοσμημένου lobby. Still life Μου αρέσει πολυ, όπως και σε πολλούς instagramers, να αραδιάζω τα πιο αγαπημένα μου πράγματα κάθε φορά και να τα βγάζω φωτογραφίες. Εδώ έχω να προτείνω: α/ σωστό φως β/ ωραίες επιφάνειες γ/πολλές δοκιμές και τέλος λουλούδια ή φυτά που ομορφαίνουν τα πάντα! Τwo more things Οι instagramers σαν εμένα, που αγαπούν τις όμορφες εικόνες και τις στοχεύουν με τα smartphones τους δεν είμαστε φωτογράφοι – η διαφορά είναι εμφανής… A! Eπίσης, ναι, συχνά ωραιοποιούμε αυτό που βλέπουμε/ζούμε/τρώμε/φοράμε αλλά και γιατί όχι; ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Eλπίζω να βοήθησα με όλα αυτά. Δέχομαι και απορίες στα σχόλια ή σε inbox! Με αφορμή τα δύο βιβλία μας με θέμα το στυλ, «Oh, so Chic!» και «Chic 2 Chic», σκεφτήκαμε να δημιουργήσουμε ένα κανάλι επικοινωνίας με τις αναγνώστριες και ταυτόχρονα ένα διαδικτυακό τόπο γεμάτο πληροφορία χρήσιμη και φρέσκια πάνω σε κρίσιμα θέματα του στυλ: hot spots-boutiques, ειδήσεις για sample sales και bazaar, ωραία looks από την πόλη, νέα πάσης φύσεως -πολλά σε avant-première- συνεντεύξεις από fashion insiders και άλλα πολλά....