-
-
-
-
-
-
Home - Επικοινωνία - Προσωπικά Δεδομένα
Τι Είναι Τα Καστανά Μαλλιά
Τα καστανά μαλλιά είναι από τα συνηθέστερα χρώματα για τις Ελληνίδες. Παρόλα αυτά η μανία μας να τα βάφουμε τα έχουν κάνει να εκλείψουν. Ένα περιποιημένο καρέ σε καστανές αποχρώσεις πηγαίνουν σε όλες τις αποχρώσεις της επιδερμίδας και σε όλα τα μήκη των μαλλιών. Όποτε αν δεν είσαι σίγουρη για το χρώμα που θέλεις να κάνεις προτίμησε κάποια καστανή... · πριν από 15 ώρες 51 λεπτά ·...
Πηγή palo.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Ο όρος Concierge δεν είναι ιδιαίτερα γνωστός στην Ελλάδα. Concierge στα γαλλικά σημαίνει θυρωρός και καθιερώθηκε από τους θυρωρούς (concierge) των πολυτελών ξενοδοχείων , οι οποιοι έδιναν στους πελάτες όλες τις πληροφορίες που αναζητούσαν. Στην ουσία ο concierge είναι ο άνθρωπος που ξέρει να σε καθοδηγήσει στην πόλη και να σου βρει όλα όσα ψάχνεις την στιγμή που τα ψάχνεις. Οι εταιρείες concierge έχουν δύο διαφορετικός τομείς δράσεις, το running erands και το lifestyle management. Το running erands είναι στην ουσία η διαχείριση όλων των "αγγαρειών" του πελάτη, κάποιος να βγάλει βόλτα τον σκύλο, κάποιος να πάει για ψώνια, έναν βοηθό για να σας συμβουλεύει και να σας βοηθήσει στα ψώνια σας. Στο κομμάτι του lifestyle management αναλαμβάνουμε την διαμονή (σε πεντάστερα ξενοδοχεία και πολυτελεις βίλες) των πελατών, τις εξόδους τους, την ενοικίαση οχημάτων με οδηγό και σκαφών αναψυχής. Επίσης αναλαμβάνουμε την οργάνωση και υλοποίηση εκδηλώσεων όπως γάμοι, αρραβώνες και εταιρικές εκδηλώσεις. Η μοναδική της Θεσσαλονίκης Στα πλαίσια της Philoxenia, μια και μοναδική εταιρεία Concierge από τη Θεσσαλονίκη έδωσε το παρών. Η αύξηση της κίνησης επισκεπτών υψηλού μπάτζετ σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική οδήγησε στην δημιουργία της Aspalis, που ειδικεύεται στις υπηρεσίες concierge και τον εισερχόμενο τουρισμό πολυτελείας. Ο Χριστόφορος Αϊβαζίδης, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της Aspalis, μιλώντας στη Thessnews για το πρωτοποριακό αν μη τι άλλο επιχειρηματικό εγχείρημα στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική, εξηγεί ότι η ύπαρξη τέτοιων υπηρεσιών οφείλεται στο κατά πόσο ένας προορισμός είναι VIP. «Η Θεσσαλονίκη και η ...
Πηγή thessnews.gr >>>
Η «EUphoria», είναι μια προσπάθεια να συνδέσουμε όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας, με την τέχνη και τον πολιτισμό, αντιμετωπίζοντας υπό ένα νέο πρίσμα, τις μεγάλες προκλήσεις της εποχής μας περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές. Το πρόγραμμα χωρίζεται σε δύο άξονες: Ο πρώτος περιλαμβάνει 5 κεντρικά γεγονότα, κατά τη διάρκεια του 2021. Ο δεύτερος περιλαμβάνει 3 κεντρικές θεματικές, με 4 προγράμματα καθεμία, δηλαδή συνολικά 12 προγράμματα. Οι θεματικές εστιάζουν στις τρεις μεγάλες προκλήσεις, με τις οποίες βρίσκεται αντιμέτωπη σήμερα η έννοια της βιωσιμότητας και οι οποίες αντιστοιχούν στις τρεις μεγάλες κατηγορίες σχέσεων, που χρειάζεται να επαναπροσδιορίσουμε. Tην πρόκληση της σχέσης μας με το περιβάλλον και τη φύση (EUnvironment). Την πρόκληση της σχέσης μας με τον άλλο, στο πλαίσιο της κοινωνίας (κοινωνική βιωσιμότητα), την οποία προσεγγίζουμε μέσα από το μόρφωμα της σύγχρονης πόλης (EUrbanization). Τέλος, την πρόκληση της σχέσης του ατόμου με τον εαυτό του, που αποκρυσταλλώνεται στη σχέση του με την εργασία, στην ανάγκη του δηλαδή για επιβίωση, δημιουργικότητα και αναγνώριση (The EU working class). Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι η Ελευσίνα, θεωρείτο και ήταν μία υποβαθμισμένη περιοχή, η οποία σήμερα αποτελεί παράδειγμα έμπνευσης και για άλλες πόλεις. Κατερίνα ...
Πηγή pemptousia.gr >>>
Ποιός Είναι Ο Πολιτισµός Της Αρχαίας Ελλάδος
Ο πολιτισµός της Αρχαίας Ελλάδος είναι µύησις και η µύησις επιφέρει ουσιαστική αλλαγή στα στοιχεία που συγκροτούν τον άνθρωπο, µε αποτέλεσµα την πραγµατική πολιτιστική ανάπτυξη του ανθρώπου. Αυτή η µύηση φυσικά δεν έχει καµµία σχέση µε τον µυστικισµό και µυηµένος δεν µπορεί να θεωρηθεί κάποιος διανοητικός µελετητής που χρησιµοποιεί µόνο την µελέτη και την αποστήθιση του αρχαίου κειµένου δίχως να βιώνει ο ίδιος τις εµπειρίες της υπάρξεως που βίωναν οι αρχαίοι ... 'Όλα στην αρχαιότητα ήταν φανερά ... τίποτε δεν ήταν κρυφό, όλη η γνώση είχε δοθεί στους ανθρώπους, ακόµα και σε αυτούς τους εκτός των τειχών. Όποιος µπορούσε να αντέξει τον πόνο του δηµιουργώντας αντικειµενικότητα και συνείδηση, µπορούσε να περάσει τις καστρόπορτες και το τέµπλο των Δελφών και να γίνει δεκτός. Όµως ο Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισµός είναι ένα τεράστιο θέµα ... και δεν µπορεί να συζητηθεί περιστασιακά. 'Ίσως στο µέλλον µας δοθεί η ευκαιρία να µιλήσουµε περισσότερο … Αυτό που θα µπορούσαµε να πούµε τώρα είναι ότι τόσο τα θέατρα όσο και η αρχαία τραγωδία είναι πολιτιστικά στοιχεία των αρχαίων που δεν έγιναν κατανοητά από εµάς ως προς την φύση και τον πραγµατικό σκοπό που εξυπηρετούσαν. Τα αρχαία θέατρα δεν υπηρετούσαν, όπως εξυπηρετούν σήµερα, καλλιτεχνικές ανάγκες ενός περιορισµένου αριθµού ανθρώπων οι οποίοι αυτοαποκαλούνται "πνευµατική ελίτ". Ούτε εξυπηρετούσαν τουριστικές επιχειρήσεις … Το αδιάσειστο επιχείρηµα σ' αυτήν την θέση είναι ότι ένας λαός µε πενιχρά ή σχεδόν ανύπαρκτα δοµικά µέσα και περιορισµένη οικονοµική δυνατότητα, ποτέ δεν θα έκανε τον κόπο να κτίσει αυτά τα θέατρα (που τόσο από αρχιτεκτονική όσο και από ακουστική άποψη πλησιάζουν την τελειότητα) αν δεν συνέτρεχε ένας άλλος, πράγµατι πιο σοβαρός σκοπός από αυτόν που εµείς οι σύγχρονοι εννοούµε. Διότι και άλλοι λαοί της εποχής εκείνης, αλλά ακόµα και της δικής µας εποχής µε πλούτο και δύναµη, δεν µπήκαν στον "κόπο" να κτίσουν θέατρα σε τέτοιο αριθµό ούτε να γράψουν τραγωδίες που να αφορούν τις συγκεκριµένες καθηµερινές σχέσεις µεταξύ των ατόµων της κοινωνίας και της οικογένειας (Οιδίπους, Ιφιγένεια, Αντιγόνη κ.α.). Ο σκοπός για τον οποίον κτίσθηκαν τα αρχαία θέατρα και γράφτηκαν οι αρχαίες τραγωδίες, υπηρετούσε και συνέβαλλε στην ποιοτική αλλαγή των βαρβάρων σε ανθρώπους. Άνθρωπος είναι αυτός που έχει Συν-Είδηση ... δηλαδή γνωρίζει τίνιώθει και τί αισθάνεται και δεν φοβάται να νιώθει και να αισθάνεται. Οι αρχαίοι σε αυτόν τον χώρο είχαν Συν-Είδηση. Και απόδειξη γι' αυτό είναι ότι κανένας άλλος λαός της εποχής τους δεν εσκάλισε στην πέτρα τον άνθρωπο γυµνό στον 'Ήλιο ... Δεν θα 'μπαινε ποτέ στον κόπο ή στην περιπέτεια µια κοινωνία να κτίσει τόσα θέατρα και να γράψει το αρχαίο δράµα µόνο και µόνο προς "καλλιτεχνικήν τέρψιν" (όπως κάνουµε εµείς σήµερα) και για καλλιτεχνική καταξίωση των ηθοποιών, σκηνοθετών, παραγωγών και άλλων παραγόντων' καθώς επίσης και για ικανοποίηση της ...
Πηγή tro-ma-ktiko.blogspot.com >>>