Τι Είναι Η Κοινή Πόση Μεταξύ Φίλων Συγγενών Κι Εταίρων : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Η Κοινή Πόση Μεταξύ Φίλων Συγγενών Κι Εταίρων
Η κοινή πόση μεταξύ φίλων, συγγενών κι εταίρων είναι η αρχαιότερη τελετή κοινωνικής συνοχής που θα τιμήσουμε με μια ιστορική αναδρομή και με την άφθονη επανάληψή της. Εις υγείαν! Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016, 14:00Πέγκυ Ρίγγα: «Κρίθινος οίνος»: Η μπύρα στην ελληνορωμαϊκή αρχαιότηταΗ διάδοση της μπύρας στη λεκάνη της Μεσογείου κατά τους ιστορικούς χρόνους. Ποια ήταν η διατροφική και φαρμακευτική της αξία και πως φτάσαμε από τους χρυσούς κρατήρες του Ομήρου στις εκστρατείες του Ιούλιου Καίσαρα στη Β. Ευρώπη. Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016, 14:00Ξένη Μπαλωτή: «Ένα ποτό προερχόμενο από τη διαφθορά», η Μπύρα στον Μεσαίωνα!Ακόμη και εάν η μπύρα στο διάβα της ιστορίας της, από το 6000 π.Χ. έως και σήμερα, δεν είχε αποκτήσει σταθερή θέση στις ευχάριστες διατροφικές μας γεύσεις, το γεγονός ότι ο Καρλομάγνος, ο Λούθηρος και η Ελισάβετ Α’ νομοθέτησαν για χάρη της, σίγουρα σημαίνει πολλά. Αν σε αυτούς, προσθέσουμε την αντιπαράθεση ανάμεσα στις παγανιστικές δοξασίες και τον Χριστιανισμό, τότε καταλαβαίνουμε γιατί η μπύρα έγινε για τους μεν πηγή οικονομικών εσόδων, για τους δε αιτία θρησκευτικής διαμάχης. Και μέσα απ’όλα αυτά, ωσάν στο «όνομα του ρόδου» ο «λυκίσκος» να κλέβει την παράσταση, είναι σίγουρο πως χωρίς μοναστήρια, μάγισσες και ξόρκια, η μπύρα που γνωρίζουμε σήμερα δεν θα υπήρχε ποτέ! Ο «παρεξηγημένος» Μεσαίωνας επέτρεψε την διαπίστωση του Benjamin Franklin πως «η μπύρα είναι η ζωντανή απόδειξη ότι ο Θεός μας αγαπάς και μας θέλει ευτυχισμένους.»...
Πηγή in2life.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Ποιό Είναι Το Αιτούμενο Της Γνωσιακής Ανάπτυξης
Το αιτούμενο της γνωσιακής ανάπτυξης είναι λοιπόν μεθοδεύσιμο. Πολλά παιδιά μορφωμένων και ελάχιστα παιδιά αμόρφωτων θα συνθέσουν μια μελλοντική κοινωνία με υψηλότερες ανταγωνιστικές περγαμηνές. Το αβγό του Κολόμβου ή ex oriente lux. Εστω λοιπόν και αν απορεί κανείς με την ταυτοχρόνως αφελή και ηθικά βάναυση επινοητικότητα των νομοθετών της ευνομούμενης Σινγκαπούρης η οποία κατά τα άλλα φροντίζει να ειδοποιεί τους επισκέπτες στα σύνορα ότι η κατοχή έστω και ενός γραμμαρίου καννάβεως τιμωρείται με την ποινή του θανάτου , είναι γεγονός ότι η φιλελεύθερη και μη υποχρεωτική αγοραία ευγονία είναι πλήρως εναρμονισμένη με την κυρίαρχη ιδεολογία. Ολα μεθοδεύονται μέσα από τη θέσπιση «κινήτρων», κανένας δεν υποχρεώνεται σε τίποτε, οι δυνάμεις της αγοράς και της ζήτησης κινούνται ελευθέρως και η ελευθερία της ατομικής βουλήσεως γίνεται απολύτως σεβαστή. Με το σύστημα αυτό όσοι αγράμματοι αγαπάνε το χαμόγελο των παιδιών τόσο ώστε να επιμένουν να τεκνοποιήσουν εις πείσμα των χρηματικών κινήτρων ούτε τιμωρούνται ούτε διώκονται. Το ίδιο συμβαίνει και με όσους διπλωματούχους τυχόν προτιμούν να παραιτηθούν από πρόσθετα εισοδήματα για να μην ακούνε τις γοερές κραυγές των νεαρών Αϊνστάιν. Δημοκρατικότατα ολόκληρος ο πληθυσμός υπόκειται στις επιταγές του προγραμματιζόμενου εθνικού μέλλοντος. Και, όπως συμβαίνει με όλα τα εμπορεύματα, η ελεύθερη αγορά των επιδομάτων εγγυάται για τη βελτίωση της ποιότητας των εμβρύων. Η μέθοδος της Σινγκαπούρης είναι λοιπόν, αν μη τι άλλο, αξιοπρόσεκτη. Ανοίγει τον δρόμο προς τον ήδη καθυστερημένο εκχρηματισμό των πάντων, ακόμη και των άμεσων αναγκών και δραστηριοτήτων, των βιολογικών και ηθικών ενστίκτων, των αξιακών προτιμήσεων και των πολιτειακών υποχρεώσεων του ανθρώπου. Μετά τα χρηματικά κίνητρα για να αθλείσαι ή για να κάνεις ή να μην κάνεις παιδιά θα μπορούσαν να θεσπιστούν χρηματικά κίνητρα και επιδόματα για τη σχολική επίδοση, τη συμμετοχή στις εκλογές, τον εκκλησιασμό, την καθαριότητα καθώς και οποιαδήποτε έμπρακτη επίδειξη κοινωνικά «αρμόζουσας» συμπεριφοράς η οποία ωφελεί υποτίθεται το σύνολο. Μέσω μιας ευφυούς «επιδοματικής» ευγονικής πολιτικής θα ήταν επιπλέον δυνατόν να εξειδικεύονται οι συγκεκριμένοι ανθρωπολογικοί τύποι ανάλογα με τις ιδιαίτερες προτιμήσεις ή ανάγκες της κάθε κοινωνίας. Στις απειλούμενες π.χ. πολιτείες οι οποίες έχουν συμφέρον να ενισχύσουν την άμυνά τους θα μπορούσαν να ορισθούν κίνητρα για τη διασταύρωση υψηλόσωμων, ανθεκτικών και εύρωστων αθλητών. Η μουσική παράδοση θα καλλιεργούνταν με θέσπιση επιδομάτων για τη διασταύρωση ταλαντούχων μουσικών και η αναβίωση του αρχαίου κάλλους με την προγραμματισμένη αναπαραγωγή ανθρώπων προικισμένων με αρμονικές σωματικές αναλογίες και ευθύρρινα πρόσωπα. Και θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε. Για να απελευθερωθούν οι εν στενότητι δημόσιοι πόροι οι φιλότιμοι ασθενείς γέροντες θα αποκτούσαν κίνητρα για καλοδεχούμενες αυτοκτονίες αν θεσπίζονταν δικαιώματα επιδομάτων στους υγιείς απογόνους τους ενώ η εθελουσία στείρωση των δυσλεξικών, των κοντών και των άσχημων έναντι αδράς αμοιβής θα ανέβαζε σαφέστατα τις προοπτικές της νέας γενεάς. Επί του παρόντος η κοινωνική ευγονία επιχειρεί τα πρώτα διστακτικά της βήματα. Δεν έχει παρά να συνεχίσει.
Πηγή tovima.gr >>>
Ο Ιχθύς είναι υπερευαίσθητος και θίγεται με το παραμικρό. Αν παρεξηγηθεί με κάτι, ύστερα από αρκετό καιρό, θα παραπονεθεί γι’ αυτό που έκανες και τον είχε πειράξει. Τα κρατάει όλα μέσα του μέχρι σκασμού και μετά τα εκτοξεύει σαν πύραυλος. Οπότε, καλό θα ήταν, να είσαι προσεκτικός με ένα ψαράκι, γιατί εκ πρώτης όψεως φαίνεται να μην παρεξηγείται, αλλά μέσα του σιγοβράζει και μπορεί ακόμα να κυλήσουν και δάκρυα στα μάτια του, καθότι είναι πληγωμένος και θιγμένος. Λάβε τα μέτρα σου λοιπόν και μετρίασε τα λόγια σου, όταν έχεις να κάνεις με έναν Ιχθύ. Πηγή: Αφήστε το σχόλιό σας Ενημερωθείτε για τα νέα μας άρθρα πατώντας στην σελίδα μας στο Facebook!...
Πηγή fanpage.gr >>>
Τι Είναι Τα Πολύχρωμα Πουλόβερ
Τα πολύχρωμα πουλόβερ είναι πια παντού και στους κύκλους των fashionistas όλοι μιλούν για "Όλα τα Χρώματα του Κόσμου" που στην πορεία έγιναν "United Colors of Benetton" - ένα σλόγκαν τόσο δυνατό που έγινε το ίδιο το logo της εταιρείας. Ναι, ο κόσμος όλος τους ανήκει. Και πώς άλλωστε να μην; Στα 50 χρόνια της ιστορίας της η Benetton πέρασε από τη χρήση των αργαλειών στις πλεκτομηχανές (η πρώτη χειροκίνητη μηχανή χρησιμοποιούνταν ήδη από το 1956), στις ηλεκτρονικές και μοντέρνες πλεκτομηχανές που έδιναν τη δυνατότητα για να κατασκευαστούν πολύχρωμα σχέδια και ειδικά ζακάρ, και τέλος στις μηχανές που ήταν σε θέση να δημιουργήσουν ένα ένδυμα εξολοκλήρου χωρίς ραφές, μια σημαντική καινοτομία στην ιστορία της Benetton που ανακαλύφθηκε τυχαία ως αποτέλεσμα πειραματισμού. Κάποτε, ο χειριστής της μηχανής που κατασκεύαζε τα γάντια, αντί γι’ αυτά έφτιαξε μικρά φορέματα που χωρούσαν σε κούκλες. Αφού πειραματίστηκαν αρκετά και έκαναν πολλές δοκιμές, το 1994 αυτά τα μικρά φορεματάκια έγιναν τα πρώτα πουλόβερ χωρίς ραφές! Χέρι χέρι με τη βιομηχανική εξέλιξη του brand, ήρθε και η άνθιση της επικοινωνίας του, μιας επικοινωνίας που βασίστηκε πάνω στην πεποίθηση του Luciano πως "η επικοινωνία δεν θα πρέπει να ανατεθεί σε κάποιον εκτός εταιρείας, αλλά να συλληφθεί μέσα από την ίδια της την καρδιά". Σε αυτή ακριβώς τη φράση βρίσκεται και η πηγή της διαφημιστικής στρατηγικής αυτού του brand, που πάνω από μία εικοσαετία στοχεύει στη δημιουργία αξιών με τη χρήση και μόνο της εικόνας. Ποιος άλλωστε θα ξεχάσει τα κλικ του παγκοσμίου φήμης φωτογράφου Oliver Toscani στα 80s; Τα αμφιλεγόμενα θέματα με τα οποία καταπιάστηκε η Benetton, από το AIDS μέχρι τα θύματα πολέμου στον Κόλπο. "La pub est une charogne qui nous sourit" ("Η διαφήμιση είναι ένα μάτσο χαμογελαστά ψοφίμια") έλεγε ο Toscani, ο οποίος υποστήριζε πως η παραδοσιακή lifestyle διαφήμιση στερεί φαντασίας και δημιουργικότητας και απεικονίζει έναν ιδανικό κόσμο που δεν υπάρχει. Και ο χρόνος κυλά και η Benetton γνωρίζει μεγάλες δόξες μέσα από αυτή την κοφτερή ματιά των διαφημίσεών της. Μόνο που δεν επαναπαύεται στις δάφνες του παρελθόντος. Τα τελευταία χρόνια οι κατασκευαστές της Benetton σε βιομηχανικό επίπεδο, εξειδικευμένοι άντρες και γυναίκες με τεράστια εμπειρία, συνεργάζονται στενά με την ομάδα σχεδιασμού της εταιρείας ανταλλάσοντας ιδέες, εμπειρία και τεχνογνωσία πάνω στην τέχνη της πλεκτικής και το αποτέλεσμα είναι καινοτομίες και νέες προτάσεις πάντα με κύριο στόχο τις ανάγκες των καταναλωτών. Τίποτα όμως δεν θεωρείται δεδομένο στα πλεκτά: μέχρι να ολοκληρωθεί το πλεκτό ποτέ κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το τελικό αποτέλεσμα. Μόνο με τον τρόπο αυτό μπορούν να δημιουργηθούν πρωτότυπα, μοντέρνα σχέδια που ποικίλουν από κομμάτια με πλέξη-λάστιχο ή ρομβοειδή σχήματα, κομμάτια με ιδιαίτερες λεπτομέρειες, αλλά και κλασικά ζακάρ, πολύχρωμες ή ρίγες ζικ-ζακ, καθώς και τα τελευταία, σχεδόν τρισδιάστατα σχέδια. Clothes for Humans! Και επιστροφή στη βάση. Αποτίοντας φόρο τιμής στην καινοτομία, η Benetton λανσάρει τη σειρά TV31100 – το όνομα της οποίας είναι ουσιαστικά ο ταχυδρομικός κώδικας της πόλης του Τρεβίζο εκεί όπου ιδρύθηκε η Benetton – με το ‘ιδανικό’ πουλόβερ, ένα βασικό ένδυμα σχεδιασμένο και κατασκευασμένο με την πιο καινοτόμα τεχνολογία πάνω στην τέχνη της πλεκτικής. Κατασκευασμένη εξολοκλήρου στο Τρεβίζο της Ιταλίας, στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, η σειρά TV31100 περιλαμβάνει κομμάτια πλεγμένα με την τεχνολογία “Whole Garment”, δηλαδή κομμάτια χωρίς καθόλου ραφές για απόλυτο στυλ, ...
Πηγή jenny.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 09/01/2017