-
-
-
-
-
-
Home - Επικοινωνία - Προσωπικά Δεδομένα
Τα κακά βιβλία είναι ένα δηλητήριο της διανόησης, που καταστρέφει το πνεύμα. Κι επειδή η πλειονότητα των ανθρώπων αντί να διαβάζει το καλύτερο που έχει παραχθεί σε κάθε εποχή περιορίζεται στο να διαβάζει τις νέες κυκλοφορίες, οι συγγραφείς περιορίζονται στο στενό κύκλο των ιδεών που κυκλοφορούν, και το κοινό βουλιάζει όλο και πιο βαθιά στον ίδιο του το βόρβορο...». Μέσα από σύντομης έκτασης βιογραφικά κατά κύριο λόγο σχόλια διά χειρός ενός φανταστικού συγγραφέα «υποσημειώσεων ενός αθέατου (όχι όμως γι' αυτό τον λόγο και ανύπαρκτου) κειμένου» ο Βίλα-Μάτας ανθολογεί περί τις σαράντα περιπτώσεις λογοτεχνών (αλλά και εικαστικών καλλιτεχνών) «Μπάρτλεμπυ» (με προεξέχουσες αυτές των Ρεμπό, Ρούλφο, Σάλιντζερ, Βιτγκενστάιν, Ντε Κουίνσι και του «πιο κρυμμένου από τους κρυμμένους συγγραφείς» Μπ. Τράβεν) με απώτερο σκοπό να προσπαθήσει να προσδιορίσει μέσω μιας εξ αντιθέτου επιβεβαίωσης την αναγκαιότητα της λογοτεχνικής δημιουργίας και να εντοπίσει τις ατραπούς που θα βαδίσει η συγγραφή στη διάρκεια της νέας χιλιετίας. Γιατί το «Μπάρτλεμπυ & Σία» καταλήγει να αποτελεί μια σύνθεση από άλλοθι, από λίγο ως πολύ εύστροφες δικαιολογίες οι οποίες, την ίδια στιγμή που δικαιώνουν την παύση της συγγραφικής δραστηριότητας, προσφέρουν με την αντιστροφή τους ισάριθμες που δικαιολογούν την αναγκαιότητα της συνέχισής της. Αλλωστε, όπως εύστοχα σημειώνει ο φανταστικός συγγραφέας του αφηγήματος: «... Ολοι επιθυμούμε να διασώσουμε μέσω της μνήμης κάθε κομμάτι ζωής που ξαφνικά γυρίζει σ' εμάς, όσο άξιο περιφρόνησης, όσο επώδυνο και αν είναι. Και ο μόνος τρόπος για να το πετύχουμε είναι να το αιχμαλωτίσουμε με το γράψιμο. Η λογοτεχνία, όσο κι αν μας συναρπάζει η άρνησή της, μας επιτρέπει να διασώσουμε από τη λήθη όλα αυτά πάνω από τα οποία, όλο και πιο ανήθικη, η σύγχρονη ματιά προσπαθεί να γλιστράει με την πιο απόλυτη αδιαφορία»....
Πηγή tovima.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Τι Είναι Οι Καλά Τονισμένες Βλεφαρίδες
Οι καλά τονισμένες βλεφαρίδες είναι η καλύτερη επιλογή για καθημερινό μακιγιάζ. Εφαρμόστε σωστά το ρουζ Κάντε ελαφρές κινήσεις με το πινέλο στο κέντρο των μήλων, απλώνοντας το χρώμα κατά μήκος των ζυγωματικών. Διαλέξτε ένα μολύβι χειλιών σε κοντινή απόχρωση με το κραγιόν Το πιο σημαντικό κόλπο στο μακιγιάζ των χειλιών είναι το μολύβι χειλιών να ταριάζει ακριβώς με το χρώμα του κραγιόν που θα φορέσετε. Τα υπερτονισμένα χείλη φαίνονται ψεύτικα. Προσπαθήστε να απλώσετε πρώτα το μολύβι χειλιών και στη συνέχεια εφαρμόστε το κραγιόν. Κρύψτε τους μαύρους κύκλους Για να κρύψετε πιο αποτελεσματικά τους μαύρους κύκλους, εφαρμόστε κονσίλερ σε σχήμα τριγώνου, όπως μπορείτε να δείτε στη φωτογραφία. Χρησιμοποιήστε highlighter στις περιοχές που ο ήλιος φυσικά βλέπει Χρησιμοποιήστε highlighter σε περιοχές που δεν είναι λιπαρες, και αποφύγετε την περιοχή Τ-ζώνη. Εφαρμόστε σε περιοχές που φωτίζονται φυσικά από τον ήλιο: τα ζυγωματικά, το οστό των φρυδιών, το εσωτερικό των ματιών, τη γέφυρα της μύτης και το τρίγωνο στο άνω χείλος. Πηγή:fanpage Via:brightside In this ...
Πηγή Official.gr >>>
Ποιός Είναι Ο Kamalky Laureano
Ο Kamalky Laureano είναι ένας ταλαντούχος καλλιτέχνης Δομινικανή καταγωγής. Ο ίδιος εφαρμόζει μια τεχνική της ζωγραφικής με ακρυλικά χρώματα σε καμβά. Για τον Laureano, η ζωγραφική δεν είναι απλά ένα αντίγραφο της φωτογραφίας αλλά μια αντανάκλαση της ίδιας της ζωής. Paul Cadden Η μόνη μέθοδος που χρησιμοποιείται από τον Cadden είναι ένα μολύβι γραφίτη. Φαίνεται ότι αυτό είναι περισσότερο από αρκετό για να μεταφέρει με ακρίβεια την κάθε γραμμή, τις ρυτίδες και τη συγκίνηση στο πρόσωπο ενός πραγματικού ανθρώπου. Matthew Cornell Δεν υπάρχουν άνθρωποι στις εικόνες που ζωγραφίζει ο Cornell γιατί η τέχνη του αφορά έναν κόσμο στον οποίο οι κανόνες της φύσης είναι ιδανικές. Thomas Arvid Ο Thomas Arvid δεν έχει καμία επίσημη καλλιτεχνική εκπαίδευση. Ακονίζει το ταλέντο του μέσα από τη δική του εξάσκηση και έφτασε να ασχολείται με το θέμα που τον γοητεύει περισσότερο: το κρασί. Έτσι δημιουργήθηκε η σειρά με πίνακες «wine cellar» και απεικονίζει μπουκάλια, φελλούς, ανοιχτήρια, ποτήρια και το κομψό ποτό με απίστευτες υπέρ-ρεαλιστικές λεπτομέρειες. Bryan Drury Ο Αμερικανός καλλιτέχνης Bryan Drury ολοκλήρωσε μια σειρά μαθημάτων στην Αμερικανική Ακαδημία Τεχνών το 2007 και από τότε έχει δραστηριοποιηθεί δημιουργώντας έργα ρεαλισμού. Είναι κάτοχος πολλών βραβεία στις ΗΠΑ και την Ευρώπη ενώ επικεντρώνεται στην απεικόνιση του ανθρώπινου δέρματος και συχνά βρίσκει έναν τρόπο να αποκαλύψει αυτές τις πλευρές με τον ανθρώπινο χαρακτήρα που οι άνθρωποι προσπαθούν να κρύψουν. Yigal Ozeri Ο Yigal Ozeri έχει μια απίστευτη ικανότητα να αποδίδει το παιχνίδι του φωτός και του σκοταδιού, με την έξαρση και το έντονο φως του ήλιου ως θέματα. Έτσι δημιουργεί αριστοτεχνικά την εντύπωση μιας φωτογραφίας σε όλα σχεδόν τα έργα του. Taner Ceylan Όπως και οι άλλοι καλλιτέχνες που αναφέρθηκαν εδώ, ο διάσημος τούρκος Taner Ceylan εργάζεται με το υπέρ-ρεαλιστικό είδος της τέχνης και ειδικεύεται στην αναπαραγωγή φωτογραφιών. Κατά κύριο λόγο χρησιμοποιεί ακρυλικό χρώμα στα έργα του. Andrew Talbot Ο γνωστός Βρετανός καλλιτέχνης Andrew Talbot είναι ένα αστέρι του κόσμου της τέχνης από το 2002. Ο εξαιρετικός ρεαλισμός και τα εντυπωσιακά χρώματα κάνουν τα έργα του μερικά από τα πιο γνωστά και αναγνωρίσιμα στον κόσμο. Πηγή © Dream FM 90,6 - Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του dreamfm.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη....
Πηγή dreamfm.gr >>>
Τι Είναι Ο Ναός Τύπου Βασιλικής Με Τρούλο Μοναστήρι Αγίου Γεωργίου Φενεού
Ο ναός τύπου βασιλικής με τρούλο είναι χωρισμένος στο νάρθηκα, στον κυρίως ναό στον οποίο εισερχόμεθα από τρεις θύρες και στο Ιερό, Ολόκληρος ο ναός είναι εικονογραφημένος με τοιχογραφίες σπάνιας τέχνης και λεπτοτάτης κατεργασίας από τον ζωγράφο Παναγιώτη από τα Ιωάννινα, (όπως αναφέρει επιγραφή), το 1762 – 1768. Είναι τοιχογραφίες εκφραστικές, ζωντανές, μορφές απαλλαγμένες από το βάρος και την έννοια της επίγειας ζωής και δοσμένες με παραστατικότητα. Εικονίζουν αγίους, την Παναγία και τη ζωή της, τη ζωή του Χριστού από τη μικρή ηλικία ακόμα, παραστάσεις από το μαρτύριο Του. Μια αρμονία χρωμάτων και μορφών, μια γλυκύτητα απλώνεται παντού στα εικονιζόμενα άγια πρόσωπα. Ο αγιογράφος Παναγιώτης από τα Ιωάννινα έχει επηρεασθεί από την Κρητική νοοτροπία και διακόσμηση, έχει όμως βάλει την προσωπική του σφραγίδα (γράφει ο Σταύρος Κουτίβας). Γενικά πρέπει να ήταν από τους καλούς ζωγράφους της εποχής εκείνης. Στη μέση του ναού και πάνω στην οροφή του οκτάπλευρου τρούλου ευρίσκεται σε άριστη κατάσταση και επιβλητικός ο Παντοκράτωρ. Κάτω από τον Τρούλο κρέμεται αιωρούμενος ο μεγάλος ξύλινος χορός (πολυέλαιος) ο οποίος φέρει μικρές εικόνες (μινιατούρες) άριστης Τέχνης. Μοιάζει ο χορός τούτος σαν αυτούς που υπάρχουν σ’ όλες τις μεγάλες εκκλησίες του Αγίου Όρους. Αξιόλογο είναι επίσης και το ξυλόγλυπτο τέμπλο του ναού, το οποίο είναι στολισμένο με σκαλιστές εικόνες και παραστάσεις ολόκληρες από την Παλαιά και Καινή Διαθήκη. Σύμφωνα με την επιγραφή, το τέμπλο σκαλίστηκε το 1762. Χρυσώθηκε όμως πάλι από το ζωγράφο Παναγιώτη εξ Ιωαννίνων. Ίσως και να σκαλίστηκε από τον ίδιο. Όπως και νά ‘χει όμως ο ζωγράφος Παναγιώτης εξ Ιωαννίνων κινεί τον θαυμασμό και σεβασμό μας όχι μόνο για την τέχνη του και το ταλέντο με το οποίο ο Θεός τον προίκισε, αλλά και για τη βαθιά του πίστη και ευσέβεια που οδήγησαν το άξιο χέρι του για να μπορέσει να δώσει την ψυχή, την ζωντάνεια και την θεία ακτινοβολία στα εικονιζόμενα. Οι λεπτής Τέχνης τοιχογραφίες μαζί με το λιγοοτό, μουντό φως που κατεβαίνει από ψηλά, τη γλυκιά ευωδιά του λιβανιού, τη θαυμαστή ιστορία του μνημείου τούτου και τη σιωπή, συγκινούν βαθιά, δημιουργούν στον προσκυνητή, έντονα αισθήματα δέους και ψυχικής ανάτασης. Στη δυτική πλευρά του ναού, πίσω από το νάρθηκα, στην οροφή, υπάρχει καταπακτή από την οποία με ξύλινη σκάλα σήμερα ανεβαίνει κανείς στο «Κρυφό Σχολειό». Τίποτα αν δεν είχε το μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου να μας προσφέρει και είχε μόνο το κρυφό σχολειό του, το οποίο σώζεται σε άριστη κατάσταση, όχι μόνο θα άξιζε, αλλά θα ήταν και χρέος μας να το επισκεφτούμε. Τούτος ο χώρος είναι αγιασμένος από το φόβο και τη λαχτάρα των σκλαβωμένων προγόνων μας για ελευθερία. Και είναι ακόμα ένα αδιάψευστο σημάδι της μεγάλης προσφοράς της εκκλησίας μας προς τον ιερό αγώνα του Έθνους. Εξωτερικά το μοναστήρι έχει ωραιότατες βεράντες με τζαμαρία από τις οποίες ο επισκέπτης μπορεί να απολαύσει, όλες τις εποχές, ένα ...
Πηγή iator.gr >>>