Τι Είναι Ο Χρόνος Της Μοναχικότητας : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Ο Χρόνος Της Μοναχικότητας
Ο χρόνος της μοναχικότητας είναι ένα μονοπάτι απάτητο αλλά γεμάτο πλούσιες ανακαλύψεις. Σας αλλάζει. Αν πιστέψετε ότι αυτός ο χρόνος αποτελεί κάτι καλό για εσάς και έχετε το κουράγιο να τον εξερευνήσετε, τότε τα μάτια σας θα αντικρίσουν μια ζωή που προηγουμένως έμενε κρυμμένη. Βαθιά μέσα μας, όλοι γνωρίζουμε τι είναι καλό για εμάς- απλά μας φοβίζει. Έτσι, προσποιούμαστε ότι είμαστε αρκετά πολυάσχολοι για να μείνουμε μόνοι μας. Αλλά αυτός ο χρόνος μπορεί να οικοδομήσει γερά την εσωτερική σας δύναμη. Αν δουλέψετε την ανεξαρτησία και αυτάρκεια σας, θα μάθετε ότι μπορείτε να αντιμετωπίσετε σχεδόν τα πάντα. Η ικανότητα παρατήρησής σας θα ενδυναμωθεί κατά πολύ. Λύσεις σε προβλήματα των διαπροσωπικών σας σχέσεων θα εμφανίζονται με απόλυτη καθαρότητα μέσα από έναν γεμάτο ιδέες νου σας. Το στρες και η ένταση θα εξασθενήσουν. Δεν θα νιώθετε πια παγιδευμένοι σε μια ζωή που μισείτε. Και θα αποκτήσετε μια νέα αδελφή ψυχή στο τέλος του ταξιδιού σας- εσάς. Μπορεί να αποδειχθεί σκληρή διαδικασία κατά καιρούς. Θα νιώσετε ενοχλημένοι. Θα κλάψετε και θα γελάσετε ανεξέλεγκτα. Αλλά θα είστε ελεύθεροι να ζήσετε τη ζωή σας, όπως πάντα επιθυμούσατε- χωρίς συμβιβασμούς. ΠΗΓΗ :...
Πηγή omathimatikos.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Τι Είναι Η Παρομοίωση Ενός Χωρισμού Με Θάνατο
Η παρομοίωση ενός χωρισμού με θάνατο είναι με άλλα λόγια η δυσκολία να απομακρυνθεί μια γυναίκα, στην προκειμένη, από έναν άνθρωπο με τον οποίο έχει κοινό παρελθόν και καθημερινότητα. Στην περίπτωση αυτή λοιπόν η σχέση διατηρείται κυρίως λόγο της προσωπικής καταπίεσης που επιβάλει η ίδια η γύναικα στον εαυτό της. 3. Σε άλλη περίπτωση, η γυναίκα «μπλοκάρεται», ταλαντεύεται δηλαδή μεταξύ του να φύγει από τη σχέση ή όχι , οταν ο σύντροφος της προχωράει σε ένα είδος ψυχολογικου εκβιασμού, έμμεσο ή άμεσο. Π.χ.: “Αν φύγεις θα σε κυνηγήσω” “δεν υπάρχω χωρίς εσένα”. Σε λιγότερο συναισθηματικές ίσως περιπτώσεις, η γυνάικα δεν μπορεί εύκολα να αφήσει τη σχέση της λόγο των υλικών αναγκών που της καλύπτει ο σύντροφος. Αυτό ήταν ακόμα πιο έντονα παλιότερα, όταν οι γυναίκες δεν εργαζόταν, δεν είχαν εισόδημα άρα στηριζόταν απόλυτα στο άλλο φύλο. Αν δεχτούμε πως ο 3ρωτας είναι μια φυσική ανάγκη του ανθρώπου κι ότι το δεύτερο πρόσωπο είναι η «αφορμη», προκύπτουν διάφοροι λόγοι που εξηγούν το γιάτι ένας ανθρώπος, μια γυναίκα εδώ, μένουν σε μια σχέση παραπάνω από όσο στην πραγματικότητα θέλουν. 4. Υπάρχουν περιπτώσεις όπου ενώ ο άντρας έχει εξωσυζυγικές σχέσεις, ή αδιαφορεί για τη σύντροφο του ή την κακομεταχειριζεται και την κακοποιεί, η γυναίκα δεν μπορεί ευκολα να πάρει την απόφαση να φύγει για λόγους εξάρτησης αλλά όχι απλά ή μόνο υλικούς αλλά και συναισθηματικούς. Ένας τέτοιος λόγος μπορεί να είναι η βαθιά της ανάγκη να αγαπήσει και να αγαπηθεί ολοκληρωτικά και με όρους “αποδοχής” που μεταφράζονται σε σαδομαζοχιστικές συμπεριφορές. 5. Για χάρη αυτού, κυνηγάει μάλιστα το ιδεατό πολλες φορές. Το έδαφος στο οποίο μπορεί να χτιστεί μια τέτοια ανάγκη είναι η ίδια η σχέση και η επαναπλαισιοποίησή της μέσα στο χρόνο. π.χ.: “Στην αρχή με απατούσε αλλά κατάφερα να τον κάνω να καταλάβει. Δεν έδινα σημασία και πάντα τον περιποιούμουν. Με την καλοσύνη μου έγινε άνθρωπος.” Γνωρίζοντας λοιπόν ότι αν φύγει από τη σχέση θα πάψει να αγαπιέται και θα χάσει το όποιο δημιούργημά της, μένει προσπαθώντας να δει την αγάπη και τον 3ρωτα και το τροφοδοτεί ερμηνεύοντας την κάθε γλυκιά κίνηση σαν κίνηση αγάπης, όσο μικρή κι αν είναι. Η ερμηνεία λοιπόν της συμπεριφοράς του άλλου προσαρμοσμένη στην ανάγκη της, οδηγούν στη σταθερότητα που τόσο έχει ανάγκη μια σχέση για να εδραιωθεί. 6. Το καθρέφτισμα είναι στην ούσια μια ακόμη εξήγηση στο γιατί κάποιες γυναίκες δυσκολεύονται να χωρίσουν. Το καθρέφτισμα, που είναι και βασικό συστατικό του 3ρωτα, είναι μια σταθερά που υπάρχει στη φύση, ανάμεσα στα όντα άρα και ανάμεσα στους ανθρώπους. Υπάρχουν περιπτώσεις όπου μια γυναίκα μενει με κάποιον και δυσκολεύεται να τον αφήσει ,όχι από 3ρωτα ή αγάπη αλλά επειδή έχει με κάποιο τρόπο ταυτιστεί μαζί του. Η ταύτιση αυτή μπορεί να είναι μια μεγάλη κοινή ανάγκη, ή μια φιλοσοφία, ή κάποιο συμβάν που μπορεί να συνέβη ανάμεσα στα δύο ατόμα και τα ενώνει με αυτό τον τρόπο....
Πηγή taz.gr >>>
Τι Είναι Ο Αντιαμερικανισμός Στην Ελλάδα
Ο αντιαμερικανισμός στην Ελλάδα είναι ευπώλητο προϊόν. Best seller που λένε. Εξ’ αυτού και η λυσσαλέα αντίδραση των καθ’ έξιν επαναστατών κάθε φορά που ένας πρόεδρος των ΗΠΑ έρχεται στην Αθήνα. Και αν τα κομματικά γκρουπούσκουλα αναζητούν μια αιτία για ανέξοδη επανάσταση στο πρόσωπο του εκάστοτε πλανητάρχη, είναι απορίας άξιον αν πρέπει να μένουμε απαθείς όταν συνδικαλιστές που δεσμεύουν ολόκληρους κλάδους πράττουν το ίδιο. Ιδίως όταν μιλάμε για τους συνδικαλιστές του χώρου της δημοσίας Παιδείας. Διότι είναι γνωστό ότι κατά την προηγούμενη επίσκεψη του του Αμερικανού προέδρου στην Ελλάδα, του Bill Clinton το 1999, σχεδόν σύσσωμη η ...
Πηγή news247.gr >>>
Η συλλογικότητα είναι η απάντηση στη μοναξιά και τη μεμψιμοιρία και το παιχνίδι η πρώτη επαφή με αυτήν την ανθρώπινη ανάγκη. Σήμερα η περιβαλλοντική απειλή και το άγχος της προόδου παραμερίζουν τη χαρά της ζωής. Όμως η ανάγκη για παιχνίδι και τραγούδι τρυπώνει στις καρδιές και πολλές φορές τα καταφέρνει να ανοίξει τον δρόμο στην αγάπη, την απάντηση κάθε αδιέξοδο. Φτιάξαμε μια παράσταση με ζωντανή πρωτότυπη μουσική και παραδοσιακό παιχνίδι ενταγμένο στη δράση. Την προσαρμόσαμε για δύο ηθοποιούς, αλλά τα πρόσωπα είναι περισσότερα. Κάθε ηλικία, από την προσχολική ως και την προεφηβεία βρίσκουν κάτι διαφορετικό στην παράσταση να τους κερδίσει! Τεχνικές σωματικού θεάτρου , γνώσεις για το θαυμαστό κόσμο των μελισσών κι ένας έρωτας γεμάτος περιπέτειες σε μια πρωτότυπη ιστορία για το σήμερα και το πάντα. Συντελεστές: Κείμενο, σκηνοθεσία: Άννα Γαρεφαλάκη Πρωτότυπη μουσική σύνθεση: Γιώργος Ορφανουδάκης Χορογραφίες: Ελένη Γκιούρα Σκηνικά/ Κοστούμια: Πέτρος Τριανταφυλλόπουλος Φωτισμοί: Κυριάκος Αλεξιάδης Υπέρτιτλοι: Μαρία Αλεξανδρακη Ενορχήστρωση/ εκτέλεση (κιθάρα, κρουστά): Θανάσης Γκαμαράζης Παίζουν: Άννα Γαρεφαλάκη, Γιάννης Παγώνης Διάρκεια 60΄ (η παράσταση παρουσιάζεται με υπέρτιτλους) Κυριακές 20/11, 27/11 και την Κυριακή 18/12 και για όλη τη χρονιά σε οργανωμένες παραστάσεις Στις 11 π.μ στα ελληνικά και στις 12.30 μ.μ στα αγγλικά στο Θέατρο ΆΝΕΤΟΝ, Παρασκευοπούλου 42, Θεσσαλονίκη 546 40 Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2315 519 710 /6947 712 629 Τιμή: 6 ευρώ, Ομαδικό εισιτήριο (4 άτομα+) 4 ευρώ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Η παράσταση παρουσιάζεται και στα ελληνικά από το 2011 σε θέατρα στην Αθήνα (Εliart και Επί Κολωνώ), σε σχολεία και φεστιβάλ ανά την Ελλάδα (“Καρναβάλι της Πάτρας”, “Απόκριες στο Ίλιον” για δύο χρονιές, “Η Αθήνα Γιορτάζει”), και στη Θεσσαλονίκη (3ο “Theater Festival ΔΕΘ για παιδιά κι εφήβους”, Θέατρο Τ 2015-16) και φέτος στο Δημοτικό Θέατρο ΑΝΕΤΟΝ. Κυριακές 20/11, 27/11 και την Κυριακή 18/12 στις 11 π.μ στα ελληνικά και στις 12.30 στα αγγλικά. Η Άννα Γαρεφαλάκη γεννήθηκε στην Αθήνα και μεγάλωσε στην Κρήτη. Αποφοίτησε από το τμήμα Αγγλικής του Παν/μίου Αθηνών και από τη δραματική σχολή ΑΡΧΗ της Ν. Καρρά. Πήρε «Master of Arts in Greek Theatre Performance» από το Royal Holloway του Παν/μίου του Λονδίνου, όπου δημιούργησε την πρώτη devised παράσταση «Penelope» πάνω στο μύθο της Πηνελόπης. Συνεργάστηκε με την ομάδα της Alison Hodge στην performance ...
Πηγή elamazi.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 02/01/2017