Τι Είναι Τα Emoji : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τα emoji είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη «γλώσσα» στον κόσμο. Υπήρξαν πολλές προτάσεις προς την Unicode για να δημιουργήσει χαρακτήρες με μεγαλύτερη ποικιλομορφία, καθώς και να παρουσιάσει τις γυναικείες φιγούρες και με άλλους τρόπους εκτός από πριγκίπισσες και κουνελάκια του Playboy, που ήταν μέχρι τώρα. «Συμφωνούμε με την Unicode για τη διαφοροποίηση των emojis τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να σταματήσει τώρα. Σε κάποιο ποσοστό θα πρέπει να εκπροσωπείται και η διαφορετικότητα», έγραψε στην επιστολή που απέστειλε στην εταιρεία η μικρή γερμανίδα. Σε περίπτωση που ο νέος χαρακτήρας περάσει τα τεστ επιτυχίας τότε εντός του 2017 οι γυναίκες με μπούρκα θα κάνουν την εμφάνισή τους στα πληκτρολόγια....
Πηγή techit.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Ποιοί Είναι Οι Ρυθμοί Ζωής Στην Ύπαιθρο
Οι ρυθμοί ζωής στην ύπαιθρο είναι σαφώς και αντικειμενικά καλύτεροι, πιο κοντά στις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων» επισημαίνει η κλινική ψυχολόγος κυρία Μίνα Χριστοπούλου, υπογραμμίζοντας ότι «η εξοικονόμηση χρόνου στις μετακινήσεις,η αύξηση του ελεύθερου χρόνου,η άμεση επαφή με τη φύση,η συρρίκνωση του κόστους ζωής, καθώς οι οικονομικές απαιτήσεις είναι λιγότερες και μικρότερες, εξασφαλίζουν ηρεμία, ευφορία και θετικότερη αντιμετώπιση της ζωής». «Η μακροζωία είναι στοιχείο,θα έλεγα, συνυφασμένο με τη ζωή στην ύπαιθρο. Τόσα χρόνια, υπηρετώντας σε διάφορα νησιά- την Πάτμο,την Κάλυμνο,τους Λειψούς τώρα-, διαπιστώνω ότι υπάρχουν πολλοί υπερήλικοι που διατηρούν καλή υγεία και κυρίως αυτοεξυπηρετούνται άρτια. Πού αλλού να αποδοθεί αυτό παρά στα οφέλη των ρυθμών ζωής της επαρχίας;» τονίζει από την πλευρά του ο γιατρός, παθολόγος την ειδικότητα, κ. Γιώργος Τσουκαλάς. Εχοντας ζήσει περίπου μία δεκαετία στην Αθήνα, ο κ. Τσουκαλάς δεν συνήθισε ποτέ «τους εξοντωτικούς, απάνθρωπους ρυθμούς ζωής. Μόλις αποφοίτησα από την Ιατρική Σχολή και πήρα, αργότερα, την ειδικότητα, δεν το σκέφτηκα στιγμή. Εφυγα.Πρώτα στην Πάτμο και μετά σε άλλα νησιά των Δωδεκανήσων,στις Κυκλάδες και τώρα στους Λειψούς». Ο κ. Τσουκαλάς εντοπίζει τις πιο σημαντικές, ποιοτικές διαφορές της ζωής στην ύπαιθρο από τη ζωή στην Αθήνα «στον περισσότερο ελεύθερο χρόνο και στη δυνατότητα να ρυθμίσεις τη ζωή σου σαν να βρίσκεσαι μονίμως σε διακοπές. Εξάλλου και τα όποια προβλήματα με τις ...
Πηγή tovima.gr >>>
Ποιός Είναι Ο Μάρτυρας Της Εκκλησίας
Ο μάρτυρας της Εκκλησίας είναι γενναίος και προχωρεί στο μαρτύριο και τη θυσία, γιατί πιστεύει όχι σε κάτι το γήινο και υλικό, αλλά σ’ Εκείνον, που πρώτος έδωσε το αίμα Του και την ζωή Του για τον άνθρωπο. Το ίδιο ακριβώς, τηρουμένων των αναλογιών, ισχύει και για εκείνους που αγωνίζονται υπερασπιζόμενοι τα υπέρτατα και πανάκριβα ιδανικά, την οικογένεια, την πίστη και την πατρίδα. Όλους αυτούς τους οποίους η ιστορία τους έχει χαρακτηρίσει γενναίους, ήρωες και μάρτυρες, το έκαναν ακριβώς επειδή δεν προχώρησαν στη θυσία για ιδιοτελείς σκοπούς, αλλά στόχευαν έξω από τους εαυτούς τους. Στόχευαν σε κάτι το πολύ ιερό, το πολύ υψηλό, το πολύ ακριβό. Σ’ αυτό που όταν το προφέρεις με τα χείλη σου αισθάνεσαι δέος και σεβασμό. Όταν το ακούς στ’ αυτιά σου, φουσκώνεις από υπερηφάνεια. Όταν καλείσαι να το υπερασπίσεις, τότε γίνεσαι ένα με αυτό και προσφέρεις και τη ζωή σου. Αυτό είναι η πατρίδα. «Μητρός τε καί Πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερον ἐστίν ἡ Πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ’ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσιν» (Πλάτωνος Κρίτων, 51α, 51β) Μαχόμενος με πίστη και γενναιότητα για την πατρίδα σου, ταυτόχρονα μάχεσαι για την τιμή και ιερότητα της οικογενείας. Μαχόμενος με πίστη και γενναιότητα για την πατρίδα σου, ταυτόχρονα μάχεσαι και για του Χριστού την πίστη την αγία. Ο ήρωάς μας, ο γενναίος έφιππος ρασοφόρος, είναι ένας από τους χιλιάδες ήρωες ρασοφόρους, που έδωσαν την ζωή τους για τα ιερά και τα όσια, «γιά τοῦ Χριστοῦ τήν πίστιν τήν ἁγίαν και τῆς πατρίδος τήν ἐλευθερίαν». Πώς θα μπορούσε άραγε, την ώρα που έπεφτε στην φωτιά της μάχης, να ξεχωρίζει μέσα του την πίστη στο Χριστό και την τιμή και αγάπη στην πατρίδα του, αφού και οι δύο αυτές έννοιες συνδέονται απόλυτα; Τί σήμαιναν, άλλωστε, τα λόγια του Γέρου του Μωριά, «ὁ Θεός ἔβαλε τήν ὑπογραφή Του γιά τήν ἐλευθερία τῆς Ἑλλάδος καί δέν τήν παίρνει πίσω;» Πού στοχεύουν, άραγε, και ποιες σκοπιμότητες εξυπηρετούν εκείνοι που αγωνίζονται με πείσμα και μανία να αποσυνδέσουν και να απεμπολίσουν την Εκκλησία από τους εθνικούς αγώνες, να υποβαθμίσουν και να διαγράψουν την προσφορά της; Δεν γνωρίζουμε. Κύριος οίδε. Ωστόσο, κάθε τέτοια προσπάθεια συνιστά ενσυνείδητη διαστρέβλωση και κακοποίηση της ιστορικής αλήθειας. Κάτι τέτοιο είναι ανήθικο, ανίερο, ανέντιμο, προδοτικό και επικίνδυνο. Αποτελεί βλασφημία κατά της Εκκλησίας και ύβρη κατά του Έθνους. Κλείνοντας την ταπεινή μας αναφορά στον γενναίο ρασοφόρο αγωνιστή Παφνούτιο Ρούβαλη, Ιερομόναχο της Ιεράς Μονής Παμμεγίστων Ταξιαρχών Αιγιαλείας και με αφορμή τους ηρωικούς αγώνες του υπέρ της πατρίδας, καταθέτουμε πρωτίστως τον σεβασμό, την τιμή και την ευγνωμοσύνη μας για ό,τι γενναία προσέφερε για την πατρίδα μας και την διαβεβαίωσή μας ότι θα αγωνιζόμαστε πάντοτε για την επικρότηση της ιστορικής αλήθειας....
Πηγή vimaorthodoxias.gr >>>
Τι Είναι Η Κατωτερότητα Της Γυναίκας
Η κατωτερότητα της γυναίκας είναι διαθρησκευτικό δόγμα και η μαντήλα αυτό ακριβώς συμβολίζει. Για όσους έχουν αμφιβολίες για την… παγκόσμια ιεραρχία, ο Απόστολος των Εθνών το ξεκαθαρίζει: «Θέλω δε να εξεύρητε, ότι η κεφαλή παντός ανδρός είναι ο Χριστός, κεφαλή δε της γυναικός ο ανήρ, κεφαλή δε του Χριστού ο Θεός». Κι αφού κεφαλή του ανδρός είναι ο Χρστός γιατί να μην καλύπτει κι εκείνος το κεφάλι του σε ένδειξη σεβασμού; «Διότι ο μεν ανήρ δεν χρεωστεί να καλύπτη την κεφαλήν αυτού, επειδή είναι εικών και δόξα του Θεού· η δε γυνή είναι δόξα του ανδρός. Διότι ο ανήρ δεν είναι εκ της γυναικός, αλλ η γυνή εκ του ανδρός· επειδή δεν εκτίσθη ο ανήρ διά την γυναίκα, αλλ η γυνή διά τον άνδρα». (Α΄επιστολή προς Κορινθίους ια΄ 3 & 6-9) Υπάρχει κανένας ή καμμία που δεν το κατάλαβε; Κι επειδή η «ειδωλολατρική» ελληνική παράδοση με τη χειραφετημένη (για τα δεδομένα της εποχής) γυναίκα ήταν ακόμα ισχυρή, ο Παύλος κόβει τον βήχα σε επίδοξες πρωτοχριστιανές σουφραζέτες: «αι γυναίκες ας υποτάσσωνται εις τους άνδρας αυτών κατά πάντα» (προς Εφεσίους ε΄ 24). Αυτή δεν ήταν μόνο άποψη του Παύλου. Ο Ιωάννης στην Αποκάλυψή του μιλάει για τους εκλεκτούς του Χριστού (του «Αρνίου»). Είναι 144.000, είναι φυσικά όλοι άντρες αλλά και κάτι ακόμα: παρθένοι, «μη μολυνθέντες με γυναίκας» (...
Πηγή marketnews.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 23/01/2017