Τι Είναι Το Καρέ Χτένισμα : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Το Καρέ Χτένισμα
Το καρέ χτένισμα είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο στην παιδική ηλικία, αφού ευνοεί στο να στέκεται σωστά το μαλλί, και να μην πέφτει στο πρόσωπο του παιδιού.-Εναλλακτικά, ζητήστε απ’ τον κομμωτή να κόψει τα μπροστινά μαλλάκια σε αφέλειες, Μετά θα μπορείτε να πιάνετε τα πλαϊνά με στέκα, τσιμπιδάκια ή σε κοτσίδες.-Αν η μικρή σας έχει πολύ σγουρά μαλλιά, και προτιμάτε να τα έχει μακριά, πιάστε την μπροστινή φράντζα με ένα τσιμπιδάκι – κλάμερ. -Ένα πολύ όμορφο χτένισμα είναι η γαλλική πλεξούδα στο μπροστινό μέρος του κεφαλιού, σαν στεφανάκι: -Αν η μικρή έχει μακριά μαλλάκια, κάντε της μία πλεξούδα στο πλάι και τυλίξτε τη σε κοτσάκι:Όσο για τις πολύ πολύ μικρές δεσποινίδες, μία εντυπωσιακή κορδέλα είναι υπεραρκετή για να τονίσει τη χάρη και την κομψότητά της:...
Πηγή infokids.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Οι Millennials είναι αυτή η... μυστηριώδης γενιά, ηλικίας 18 με 35, που γεννήθηκαν μετά το 1980 και για τους οποίους υπάρχει η φήμη ότι έχουν μία έμφυτη δυσπιστία απέναντι στην ιεραρχία και τη γραφειοκρατία και ότι είναι επιρρεπείς στη μετακίνηση από τη μία εταιρεία στην άλλη και από τη μία δουλειά στην άλλη. Επιθυμούν μία ασφαλή εργασία, χωρίς να είναι διατεθειμένοι να παραμείνουν ολόκληρη τη ζωή τους στην ίδια δουλειά. Ταυτόχρονα, βρίσκονται σε καλό δρόμο ώστε να καταστούν η πιο μορφωμένη γενιά, η οποία αναδύεται για να συναντήσει τη σύγχρονη οικονομία της γνώσης. Ανταποκρίνεται όμως αυτή η φήμη στην πραγματικότητα και τι πρέπει να κάνουν ...
Πηγή hrpro.gr >>>
Ποιό Είναι Το Σημαντικότερο Πασχαλινό Έθιμο
Το σημαντικότερο Πασχαλινό έθιμο είναι “ Του Μαύρου Νιού τ’ Αλώνι“. Γιορτάζεται την Τρίτη ημέρα του Πάσχα, στην ομώνυμη τοποθεσία. Μετά την επιμνημόσυνη δέηση οι γεροντότεροι αρχίζουν τον χορό. Τραγουδούν και χορεύουν όλα τα Πασχαλινά τραγούδια και τελειώνουν με τον “Καγκελευτό”. Ο χορός αυτός είναι η αναπαράσταση της σφαγής 400 Ιερισσιωτών από τους Τούρκους, κατά την επανάσταση του 1821. Με ύπουλο τρόπο, ο Σιντίκ Γιουσούφ Μπέη, υποσχέθηκε γενική αμνηστία σ΄ όλους όσους θα παραδινόταν. Αφού παραδόθηκαν 400, που πίστεψαν στα λόγια του, τους ανάγκασε με την απειλή των όπλων να χορεύουν. Σε κάθε στροφή του χορού τα σπαθιά των Τούρκων έσφαζαν και από έναν χορευτή. Στο τελευταίο κομμάτι του τραγουδιού οι δύο πρώτοι, ενώνουν τα χέρια τους δημιουργώντας μια αψίδα αναπαριστώντας τα τεντωμένα σπαθιά των Τούρκων. Απ’ αυτή την υποτυπώδη αψίδα περνούν όλοι οι χορευτές δύο φορές, ενώ τα βήματα του χορού συνεχίζονται καθώς και το τραγούδι, που κάθε στροφή του τραγουδιέται εναλλάξ, μια από τους άντρες και μια από τις γυναίκες. ΛΕΩΝΙΔΙΟ (ΑΡΚΑΔΙΑ) Στο Λεωνίδιο το Σάββατο της Ανάστασης αναβιώνει ένα μοναδικό έθιμο. Η νύχτα της ανάστασης είναι «η νύχτα των αερόστατων». Με το πρώτο “Χριστός Ανέστη” οι κάτοικοι από τις 5 ενορίες της πολιτείας του Λεωνιδίου ανάβουν και απελευθερώνουν εκατοντάδες αερόστατα, ενώ το θέαμα συμπληρώνουν και τα παραδοσιακά πλέον πυροτεχνήματα. Έτσι η πόλη μετατρέπεται σε ένα φαντασμαγορικό σκηνικό ...
Πηγή tralala.gr >>>
Η «Βotox α 5» είναι μια άλλη οργανική μουσική σύνθεση η οποία βασίζεται στο γονίδιο που κωδικοποιεί την τοξίνη της αλλαντίασης, την μποτουλίνη, χρήσιμη και στην κοσμητολογία. Πέραν πολλών άλλων σχετικών συνθέσεων, προσπάθειες καταβάλλονται και για την τεχνοκρατικά αυτόματη δημιουργία ρυθμού και άλλων μουσικών χαρακτηριστικών, αξιοποιώντας DΝΑ πληροφορίες. Θα πιστέψει όμως ο αναγνώστης ότι με τον τρόπο αυτόν δεν χρειάζεται μουσικό ταλέντο, παρά μια τεχνοκρατική συνεργασία ενός μουσικού και ενός γενετιστή λ.χ. Η φύση όμως δεν έχει κάνει τόσο απλά τα πράγματα, καθώς η παραγόμενη DΝΑ μουσική απέχει πολύ από τις συνηθισμένες μελωδίες· είναι κάτι σαν την «εξωγήινη» μαθηματική μουσική του Ιάννη Ξενάκη. Γι΄ αυτό δεν πρέπει να σπεύδουν πάλι κάποιοι δηλώνοντας ότι η προσωπική αυτή μουσική μπορεί να έχει ακόμα και εξατομικευμένες θεραπευτικές ιδιότητες! Αλλωστε μια προσέγγιση είναι ανάλογη κατά κάποιον τρόπο με εκείνες που αφορούν τη μελοποίηση λ.χ. των κορυφογραμμών ενός βουνού, του ηλιοβασιλέματος κ.ά., με την υποκειμενικότητα του συνθέτη να παίζει σημαντικό ρόλο· όπως λ.χ. στη σύνθεση «Genesis synthetic gene» που έγινε αλγοριθμική μουσική μετατροπή της φράσης της Βίβλου: «Ας έχει ο άνθρωπος κυριαρχία πάνω στα ψάρια της θάλασσας και στα πετεινά του ουρανού και πάνω σε κάθε ζωντανό πλάσμα που κινείται πάνω στη Γη». Κριτής ο εγκέφαλος Απόλυτος κριτής τέτοιων προσπαθειών είναι ο ακουστικός φλοιός που βρίσκεται κοντά στην επιφάνεια του εγκεφάλου, δίπλα στα αφτιά· με τον όγκο του να είναι κατά 25% μεγαλύτερος στους προικισμένους μουσικούς, επειδή τον έχουν καλλιεργήσει, με αποτέλεσμα να επεξεργάζονται καλύτερα τη μουσική πληροφορία που δέχεται· όπως σε πολύ μικρότερο βαθμό βέβαια οι απαίδευτοι ακροατές. Οι μουσικές πληροφορίες πρέπει να είναι σε αρμονία με την εγκεφαλική λειτουργία, για να αναγνωρίζονται ως ευχαρίστηση και όχι ως θόρυβος, όπως ίσως μπορεί να είναι τελικά η DΝΑ μουσική. Αλλωστε ο εγκέφαλός μας έχει εξελιχθεί και προσαρμοσθεί στην ολιστική επεξεργασία ευχαρίστησης ορισμένου φάσματος ήχων· γι΄ αυτό λ.χ. και η μάθηση συσχέτισης ορισμένων ήχων με οπτικά σύμβολα έχει ως αποτέλεσμα στο άκουσμα ενός χαρακτηριστικού ήχου να ενεργοποιούνται τόσο οι ακουστικές όσο και οι οπτικές περιοχές του εγκεφάλου. Μπορεί λοιπόν η αναφερόμενη προσπάθεια μουσικής σύνθεσης του DΝΑ να είναι αξιόλογη, ακόμα και πέραν των περιορισμών που θέσαμε· μπορεί να υπηρετεί την τέχνη και ταυτόχρονα τη ζωή μας, αφού η ζωή είναι τέχνη. Δεν παύει όμως να είναι μια απλή τεχνοκρατική προσέγγιση που αφορά μια σημαντική αισθητηριακή μας παράμετρο, την εξελιχθείσα μουσικότητα του εγκεφάλου μας. Γι΄ αυτό η μουσική σύνθεση του DΝΑ δεν μπορεί να υποκαταστήσει το έμφυτο ταλέντο, την έμπνευση, την ποιότητα της τέχνης εν τέλει· και δεν πρέπει η κάθε νεοτεχνολογική δυνατότητα να φαντάζει υποκατάστατο της φύσης μας, πάνω στην οποία βασίζεται ο πολιτισμός μας· για να μην πιστέψουμε ότι οι μηχανές μπορούν να κάνουν ό,τι και ο άνθρωπος· διότι τότε θα έχουμε προσχωρήσει στην αποποίηση της ταυτότητάς μας. Ο κ. Σ. Ν. Αλαχιώτης είναι καθηγητής Γενετικής....
Πηγή tovima.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 03/02/2017