-
-
-
-
-
-
Home - Επικοινωνία - Προσωπικά Δεδομένα
Ποιός Είναι Ο Δήμος Κηφισιάς
Ο Δήμος Κηφισιάς είναι η Κηπούπολη της Αττικής. Την ομορφιά του φυσικού περιβάλλοντος την ενισχύουμε με πολιτιστικές και επιχειρηματικές εκδηλώσεις που ελκύουν τους επισκέπτες ακόμα και σε δύσκολες περιόδους. Στο πλαίσιο αυτό και σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο Κηφισιάς, φιλοξενούμε για πρώτη φορά στον Δήμο μας, τον μακροχρόνιο επιτυχημένο θεσμό «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» που προάγει την τεχνολογία και την οδική ασφάλεια. Στόχος αυτής της δράσης είναι οι επισκέπτες να θαυμάσουν από κοντά τα αυτοκίνητα της χρονιάς συνδυάζοντας την αναψυχή με τις ποιοτικές αγορές στα εμπορικά καταστήματα του Δήμου μας. Ο Δήμος Κηφισιάς ενισχύει την επιχειρηματικότητα και στηρίζει θεσμούς που συμβάλουν στην τόνωση της εμπορικής κίνησης.” Οι δημοσιογράφοι που ψηφίζουν στο θεσμό κατά αλφαβητική σειρά είναι : Σωτήρης Βουτσελάς , Πάνος Διπλαράκος , Θωμάς Ευθυμίου , Γιάννης Κανουπάκης, Αντώνης Κόλλιας, Δημήτρης Κοσκινάς, Διονύσης Λιβέρης, Νίκος Λουπάκης , Νίκος Μαρινόπουλος, Ηλίας Ματζαβάς, Φώτης Ραίσης , Σπύρος Ρέκκας, Γιαννης Σκουφης ,Γιάννης Σταυρόπουλος, Γιάννης Τσιρογιάννης, Τριαντάφυλλος Τσουλφάς, Πάνος Φιλιππακόπουλος, Βαγγέλης Φακατσέλης, Πέρης Χαλάτσης. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη....
Πηγή thepressroom.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Τι Είναι Η Λίπανση Σάλιωμα Στην Δημιουργία Συνδέσμων
Η λίπανση (σάλιωμα) στην δημιουργία συνδέσμων είναι μονόδρομος. Η λίπανση πέρα της βοήθειας που παρέχει στο σωστό στρώσιμο ενους κόμπου, βοηθάει και στην άμεση απαγωγή θερμότητας που αναπτύσσεται την συγκεκριμένη στιγμή και κρύβει κινδύνους στην ήδη μειωμένη δύναμη που έχουν οι fluorocarbon στον κόμπο. Υπολογίζεται ότι αποδίδουν περίπου το 77% της δηλωμένης δύναμη τους από τους κατασκευαστές στους κόμπους, έναντι των νάιλον που έχουν απόδοση δύναμης 97% στεγνές, και περίπου 83% βρεγμένες. Ειδικά στο θέμα της τριβής, οι παρακάτω εικόνες από φθαρμένα fluorocarbon μιλούν από μόνες τους. Για αυτό τον λόγο βλέπουμε τώρα τελευταία, πολλές εταιρίες να αναγράφουν τιμές θραύσης, μετά την δημιουργία ενός κόμπου, κάνοντας τες έτσι πιο δελεαστικές, αφού βρίσκονται πιο κοντά στην πραγματικότητα των ψαράδων. Ειδικά στον σχηματισμό ενός κόμπου fluorocarbon πετονιάς με νήμα, θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί, καθώς η θερμοτήτα κατά την τριβή αδυνατίζει και τρίβει το πρώτο υλικό. Βάση αυτών των μετρήσεων καταλήγουμε στο συμπέρασμα, ότι για να πετύχει τις αντοχές της νάιλον πετονιάς μια fluorocarbon, πρέπει να ανέβει σε διατομή, οπότε η διακριτικότητα και η «αορατότητα» της πάει ¨περίπατο¨!!! Η «αορατότητα» βέβαια δεν ισχύει, σε καμία περίπτωση, και είναι λάθος (ή ελλιπή γνώση) της αρθρογραφίας στα ψαρευτικά περιοδικά τόσα χρόνια, να μην λέγεται η αλήθεια. Από την άλλη, οι monofilament πετονιές έχουν μικρότερη αντίσταση στην τριβή, αλλά δημιουργούν καλύτερους κόμπους σε σχέση με τις Fluorocarbon. Aυτό που πρέπει να λάβουμε υπόψην , είναι οι νεότερες monofilament πετονιές με πολλαπλές επιστρώσεις, που έχουν παραπλήσια αντοχή στην τριβή, ακόμη μεγαλύτερη αντοχή στον κόμπο, φίλτρα uv, ή και ακόμη επικάλυψη fluorocarbon... Υπάρχει η παγκόσμια γενική ομολογία, ότι οι fluorocarbon πετονιές είναι πάρα πολύ ακριβές (τριπλάσια τιμή σε σχέση με monofilament), για αυτά που προσφέρουν. Πολλοί ψαράδες στατιστικά ,μέρα με τη μέρα βλέπουν πολύ θετικά τις νέας γενιάς monofilament. Η αλλαγή βέβαια του τμήματος του παραμάλου σε κάθε ψάρεμα θεωρείται επιβεβλημένη! Υποβάθμιση από την UV ακτινοβολία Σε αυτήν κατηγορία οι fluorocarbon πετονιές έρχονται μακράν πρώτες, αφού παραμένουν σχεδόν ανεπηρέαστες από την UV ακτινοβολία σε σχέση με τις νάιλον, όπου η αλλοίωση τους από αυτήν είναι μεγάλη, προκαλώντας τους μόνιμη βλάβη. Έρευνες έχουν δείξει ότι χάνουν το 20% της δύναμης στις πρώτες περίπου 100 ώρες έκθεσης τους στον ήλιο, και άλλο 20% τις επόμενες 100 με 200 ώρες. Σε αυτό εάν συνυπολογίσουμε και την απορροφητικότητα τους από το νερό, τότε τα πράγματα δεν είναι ευοίωνα. Βέβαια η UV ακτινοβολία, επηρεάζει το τμήμα που ψαρεύει και είναι εκτεθειμένο στον ήλιο και όχι όλο το μήκος της. Σε αυτήν την περίπτωση η αφαίρεση κάποιων μέτρων μετά από κάποια ψαρέματα φαντάζει καλή λύση με ότι αυτό συνεπάγεται. Ρυθμός Βύθισης Επειδή το Fluorocarbon σαν υλικό είναι (1,78) πιο πυκνό από το νάυλον(1,1), αυτό σημαίνει ότι βυθίζεται πιο γρήγορα στο νερό. Αυτό είναι αληθές, αλλά στο ψάρεμα έχουν πολλά πράγματα σημασία. Αυτό που βλέπουμε σε πρώτη φάση είναι οι διαφορετικοί ρυθμοί βύθισης. Γενικά το συμπέρασμα είναι ότι το αυτούσιο Fluorocarbon μόλις διαπεράσει την επιφάνεια του νερού βυθίζεται 3 φορές γρηγορότερα από το νάιλον. Αυτό όμως ισχύει όταν δεν είναι αρματωμένο με κάτι... ψαρευτικό, όπως τεχνητό δόλωμα, βαρίδι ή ζωντανό δόλωμα! Όταν μια πετονιά είναι αρματωμένη με κάτι βαρύ, ελάχιστα θα συνεισφέρει στην βύθιση του ήδη υπάρχοντος δολώματος. Το βάρος τα τραβάει όλα προς τα κάτω. Αυτό που πρέπει να κρατήσετε είναι ότι το fluorocarbon βοηθάει λίγο όταν ψαρεύουμε κάτω από την επιφάνεια του νερού(topwaters, τεχνητές πεταλούδες, floating ψαράκια, waggler φελλοί/match, crankbaits). Στο Match Fishing έχουμε πολύ καλά αποτελέσματα, γιατί οι συνηθισμένες προνύμφες μύγας έχουν πολύ μικρό βάρος, και ένα παράμαλο από fluorocarbon προσφέρει καλύτερη παρουσίαση. Στο casting πάλι ένα παράμαλο από fluorocarbon θα καθίσει ελάχιστα καλύτερα από ένα νάιλον. Ας δούμε στις παρακάτω προτάσεις τους μύθους του Fluorocarbon, και ένα σχόλιο σε σχέση με τα monofilament. Aόρατο στο νερό- Λάθος - Δεν είναι πιο αόρατο από το νάιλον Αντίσταση στην τριβή - Σωστό - Μόνο όταν δεν ξεπεραστεί η ελαστικότητά του Αντοχή στον Κόμπο - Λάθος - Το νάιλον έχει μεγαλύτερη αντοχή Γρηγορότερος ρυθμός βύθισης- Σωστό -Μόνο όταν περάσει την επιφάνεια του νερού Ελάχιστη απορροφητικότητα νερού - Σωστό -Το νάιλον απορροφά νερό και μειώνει την αντοχή του Αντοχή σε ακτίνες UV - Σωστό - Το νάιλον εξασθενεί κατά την έκθεση Χαμηλή ελαστικότητα- Λάθος -Όχι καλύτερο από το νάιλον, εξασθενεί σε υψηλά φορτία Βασικός στόχος αυτού του άρθρου είναι να εξηγηθούν οι μύθοι και η πραγματικότητα ,σχετικά με τα προτερήματα και τα μειονεκτήματα των fluorocarbon αόρατων πετονιών. Έχω επίσης διαβάσει ότι μια fluorocarbon πετονιά κάνει περίπου 100 χρόνια να διασπαστεί μέσα στο νερό, ενώ μια monofilament 2-3 χρόνια. Τροφή για οικολογική σκέψη? Ίσως... Είναι πολύ χρήσιμο για τους ψαράδες να αναλυθούν μερικά από τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της κάθε κατηγορίας, βοηθώντας μας στην σωστή επιλογή. Ο τρόπος και η τεχνική που ψαρεύουμε, θα μας οδηγήσουν στην κατάλληλη επιλογή της πετονιάς, είτε είναι fluorocarbon, είτε monofilament!...
Πηγή https: >>>
Τα βιοκαύσιμα είναι «trendy» απλούστατα διότι ανοίγουν μια νέα, τεράστια διεθνή αγορά. Και είναι δελεαστικότατη η προοπτική της οικονομικής τους εκμετάλλευσης με χυδαίο άλλοθι τη δήθεν προστασία του πλανήτη από τις φοβερές επιπτώσεις της υπερθέρμανσης - ήδη συντελούμενες. Προσοχή όμως. Ούτε η βιοαιθανόλη ούτε το βιοντίζελ (τα δύο πιο διαδεδομένα βιοκαύσιμα αυτή τη στιγμή) είναι 100% «καθαρά». Βεβαίως οι εκπομπές τους είναι μικρότερες από τα πετρελαιοειδή. Βεβαίως αν τύχει και διαρρεύσουν, π.χ., στη θάλασσα βιοδιασπώνται πιο γρήγορα. Αλλά και μολύνουν και - το κυριότεροακόμη δεν ξέρουμε πόσο! Δεν υπάρχουν μακροχρόνιες, συστηματικές και πειστικές έρευνες για τις επιπτώσεις τους. Η μοναδική «χώρα-εργαστήριο» είναι η Βραζιλία, όπου η (φθηνότερη κατά 50% από τη βενζίνη) βιοαιθανόλη αναμειγνύεται με βενζίνη και πετρέλαιο σε εκατομμύρια αυτοκίνητα, έχοντας καταστεί «το καύσιμο του φτωχού». Δηλαδή του... πειραματόζωου. Ηδη οι κινητήρες των βραζιλιάνικων carros χαλάνε πολύ περισσότερο. Αυτό όμως σημαίνει χαράς ευαγγέλια για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Μπορούν να σχεδιάσουν και να βγάλουν στρατιές από καινούργια «ανθεκτικά» μοντέλα ώστε σε λίγα χρόνια ακόμη και το πιο σύγχρονο ΙΧ να μοιάζει με... σακαράκα- θυμηθείτε τι έγινε διεθνώς με τα «καταλυτικά» στη δεκαετία του ΄90. Ο χρονικός ορίζοντας εκμετάλλευσης του πετρελαίου στενεύει. Ο «μαύρος χρυσός» (μαζί με τα πρόστυχα πλούτη, την ανθρώπινη δυστυχία και τους ...
Πηγή tovima.gr >>>
Τα όνειρα είναι σημαντικά για την επεξήγηση του χαρακτήρα μας, γιατί μας βοηθάνε να παρατηρήσουμε άγνωστες πτυχές μας και μπορούμε να δούμε ποιοι είμαστε πραγματικά και τι θέλουμε. Όταν βλέπεις λοιπόν ότι κάνεις σεξ με ένα συνάδελφό σου, έχει μεγάλη σημασία να σκεφτείς το είδος της σχέσης που έχετε, τι σημαίνει αυτός για σένα και τι χαρακτηριστικά του σε ενδιαφέρουν. Το σεξ δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τον θέλεις ερωτικά, μπορεί να υποδηλώνει ότι θέλεις να συνεργαστείτε σε κάποιο πρότζεκτ ή ότι τον θαυμάζεις ως άνθρωπο. 5. Έχεις έντονο οργασμό Ο έντονος οργασμός, αυτός που σε διπλώνει στα δύο και σε κάνει να ανατριχιάζεις είναι ένα από τα μεγαλύτερα δώρα της φύσης στον άνθρωπο και όταν βιώνεις μια τέτοια στιγμή στο όνειρό σου ενδέχεται να βρίσκεσαι σε μια καλή φάση στη ζωή σου. Όταν είσαι υγιής, έχεις ενέργεια να κάνεις πράγματα και όλα πάνε όπως θέλεις είναι πολύ φυσιολογικό να βλέπεις ένα τέτοιο απολαυστικό όνειρο. 6. Δεν έχεις καθόλου οργασμό Η ανικανότητα να φτάσεις σε οργασμό μπορεί να συμβολίζει την αγανάκτησή σου για κάποια θέματα στη ζωή σου. Ίσως να νιώθεις ότι δεν έχεις αρκετή ενέργεια για να κάνεις κάτι το οποίο έχεις αναλάβει ή είχες κάποιο πρόβλημα με την εκτέλεση κάποιας εργασίας. Αυτό το όνειρο μπορεί να σου φανεί χρήσιμο καθώς θα σε βάλει σε σκέψεις για να ανακαλύψεις σε τι πρέπει να δώσεις περισσότερη προσοχή....
Πηγή seleo.gr >>>