-
-
-
-
-
-
Home - Επικοινωνία - Προσωπικά Δεδομένα
Η υποτακτική είναι λίγο πολύ το κλειδί, που μας επιτρέπει να διεισδύσουμε στον κόσμο της σκέψης και την ενεργή συμμετοχή μας στον κόσμο που μας περιβάλλει. Αποτέλεσμα αυτού είναι η πολυπλοκότητά της και η ποικιλία στη σύνταξη και στη γραμματική. Τέλος, οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να εμβαθύνουν στις περίφημες κοσμοθεωρίες του Μπόρχες και του Κορτάσαρ μέσα από μια λεπτομερή ανάλυση του λογοτεχνικού ύφους των δύο αυτών συγγραφέων. Ωράριο: 20:00 με 21:30 Ημέρα: Τετάρτη Έναρξη: 16/11/2016 Διοργάνωση: Abanico Συντονισμός: Άννα Βερροιοπούλου και Μάρτα Σίλβια Ντιος Σανς Υπό την αιγίδα της ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Οι καθηγήτριες θα παραδώσουν ένα μάθημα γνωριμίας με ελέυθερη είσοδο την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 20:00-21:00 • Για δηλώσεις συμμετοχής σε αυτό το δωρεάν μάθημα, απευθυνθείτε στο Abanico (τηλ. 210.32.51.214 & 210.32.51.215 – mail: info@abanico.gr) • Το κανονικά μαθήματα που αποτελούν το σεμινάριο θα ξεκινήσουν την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου (6 συναντήσεις). ...
Πηγή debop.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Τι Είναι Το Ηφαιστειογενές Έδαφος Της Σαντορίνης
Το ηφαιστειογενές έδαφος της Σαντορίνης είναι έκδηλο. Στο στόμα έχει ένταση και διάρκεια, που οφείλονται, κατά ένα σημαντικό ποσοστό, στο υψηλό αλκοόλ. Η οξύτητα θα μπορούσε να είναι υψηλότερη.Βουρβούλος (14%abv)Ένα αρκετά διαφορετικό κρασί. Η μύτη αποκτά πολυπλοκότητα και η αυστηρότητα μεταμορφώνεται σε φινέτσα. Το αλκοόλ, αν και υψηλό, έχει πιο διακριτική παρουσία. Η ένταση είναι χαμηλότερη, η οξύτητα εξακολουθεί να μην «δείχνει τα δόντια της».Ημεροβίγλι (14%abv)Μια πολύ καλή, τυπική Σαντορίνη. Οι θετικές εντυπώσεις ξεκινούν από τη μύτη που είναι πεντακάθαρη, κομψή και όμορφη. Στο στόμα έχουμε καλή ισορροπία ανάμεσα στην ένταση και στη φινέτσα, καθώς και, τυπικά, δυνατή οξύτητα.Φηρά (14%abv)Εδώ το Ασύρτικο κάνει «επίθεση αγάπης» προς τους οπαδούς του Riesling, καθώς η μύτη του έχει έκδηλα στοιχεία βενζολικών αρωμάτων. Το στόμα αφήνει εξίσου καλές εντυπώσεις, καθώς χαρακτηρίζεται από σωστή ένταση και τραγανή οξύτητα.Πύργος (13.5%abv)Εδώ έχουμε τον χαμηλότερο αλκοολικό τίτλο και την υψηλότερη οξύτητα όλου του γκρουπ. Όλα αυτά, μαζί με αρκετά διαφορετικό αρωματικό χαρακτήρα, με στοιχεία ζαχαρωμένων εσπεριδοειδών. Το πιο ευχάριστο και ταυτόχρονα το λιγότερο τυπικό από τα «7 Χωριά».Μεγαλοχώρι (14.9%abv)Επίδειξη ισχύος με ένα κρασί υπερβολικά πληθωρικό σε όλα του. Το υψηλό αλκοόλ είναι καταλυτικό. Η αρωματικότητα κλειστή και χαμηλή. Έχει σίγουρα να παίξει το ρόλο του σε ένα χαρμάνι, μόνο του όμως θα στεκόταν πολύ δύσκολα.Ακρωτήρι (14.5%abv)Το πιο «θαλασσινό» από όλα τα κρασιά. Το φρούτο πλαισιώνεται έντονα από ιώδιο, αλάτι και πέτρα σε μύτη και στόμα, όπου και η ένταση και η οξύτητα είναι σε πολύ καλά επίπεδα. Αν είχε λίγο χαμηλότερο αλκοόλ θα στεκόταν τέλεια και μόνο του.Η γενική ετυμηγορία ήταν εξαιρετικά θετική. Τα «7 Χωριά» είναι μια σπουδαία προσπάθεια που αναδεικνύει έμπρακτα το μεγαλείο του Ασύρτικου και του αμπελώνα της Σαντορίνης. Υπάρχει λόγος που τα κρασιά πωλούνται ως «σετ» και όχι χωριστά, και έτσι ακριβώς πρέπει να τα δοκιμάσει κανείς: συγκριτικά και το ένα δίπλα στο άλλο. Επί της ουσίας, τα «7 Χωριά» έχουν πολύ σημαντικό εκπαιδευτικό χαρακτήρα για τον έμπειρο οινόφιλο και αξίζουν συγχαρητήρια στον Πάρι Σιγάλα, τόσο για τη σύλληψη της ιδέας, όσο και για την υλοποίησή της.Τα «7 Χωριά» από το Κτήμα Σιγάλα είναι όλα κρασιά από 100% σταφύλι της ποικιλίας Ασύρτικο και φέρουν την ένδειξη ΠΟΠ Σαντορίνη. Διατίθενται από επιλεγμένα σημεία λιανικής πώλησης στην ενδεικτική τιμή των €170 (για όλο το σετ)....
Πηγή in2life.gr >>>
Ποιές Είναι Οι Χώρες Με Τα Χαμηλότερα Επίπεδα Φωτορύπανσης
Οι χώρες με τα χαμηλότερα επίπεδα φωτορύπανσης είναι το Τσαντ, η Κεντροαφρικανική Δημοκρατία και η Μαδαγασκάρη όπου το 75% των κατοίκων ζουν κάτω από «αμόλυντους» ουρανούς. Η μελέτη δημοσιεύεται στην επιθεώρηση . econews Ετικέτες ...
Πηγή econews.gr >>>
Τι Είναι Το Λογότυπο Της Toyota
Το λογότυπο της Toyota είναι μια εντυπωσιακή περίπτωση, καθώς περιλαμβάνει στο σχήμα του κάθε γράμμα που χρησιμοποιείται στο όνομα της εταιρείας. 2. Toblerone Η φημισμένη σοκολάτα «Toblerone» προέρχεται από την Ελβετία και αυτό μαρτυράται τόσο από την λέξη Bern (η πόλη Βέρνη στην οποία φτιάχνεται η Toblerone) που περιέχεται στο όνομα, όσο και από την αρκούδα που βρίσκεται στο έμβλημα της πόλης αλλά και στο λογότυπο της σοκολάτας. 3. Tour De France Το λογότυπο του ποδηλατικού γύρου της Γαλλίας περιέχει με έξυπνο τρόπο την φιγούρα ενός ποδηλάτη. 4. Fedex Η ταχυμεταφορών «FedEx» έκρυψε ένα μικρό βέλος ανάμεσα στα γράμματα E και x, το οποίο αντιπροσωπεύει την δυναμική προς τα εμπρός και την αποτελεσματικότητα. 5. Beats Το γράμμα B μέσα στον κόκκινο κύκλο συμβολίζει ένα άτομο που φοράει ακουστικά Beats. 6. Amazon Το εμφανές κομμάτι είναι το βέλος που συνδέει ...
Πηγή ipaideia.gr >>>