-
-
-
-
-
-
Home - Επικοινωνία - Προσωπικά Δεδομένα
Τι Είναι Τα Ατυχήματα Στη Θάλασσα
Τα ατυχήματα στη θάλασσα είναι προβλέψιμα και ελεγχόμενα στην πραγματικότητα; Καμία δραστηριότητα, αθλητική ή ψυχαγωγική δεν μπορεί να είναι απαλλαγμένη εντελώς από κινδύνους. Αυτό είναι γνωστό και αντιληπτό από όλους. Η σχολαστική εφαρμογή των κανόνων ασφαλείας είναι όμως ο πιο σημαντικός παράγοντας που συντελεί στην μείωση των ατυχημάτων. Η ευθύνη αυτή αφορά κυρίως τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες που προσφέρουν αυτά τα σπορ και τις σχετικές υπηρεσίες, αλλά και τους γονείς και γενικότερα τους πολίτες που κάνουν κάποιο θαλάσσιο σπορ ή κάποια θαλάσσια δραστηριότητα. Η γνώση είναι δύναμη. Το Safe Water Sports κάνει μια μεγάλη προσπάθεια στον τομέα της ενημέρωσης ακριβώς για τον λόγο αυτό. Μόνο αν εμείς οι ίδιοι γνωρίζουμε τους κανόνες ασφάλειας, μπορούμε να απαιτούμε την εφαρμογή τους. Ποιοι είναι οι παράγοντες ασφαλείας που πρέπει να είναι άμεσα ορατοί από τους γονείς ώστε επιτρέψουν στα παιδιά τους να προχωρήσουν σε θαλάσσια σπορ τώρα το καλοκαίρι; O πιο βασικός κανόνας ασφάλειας που πρέπει όλοι να ακολουθούμε είναι η χρήση του κατάλληλου σωσιβίου σε όλα τα θαλάσσια σπορ ανεξάρτητα από την εμπειρία και τις γνώσεις κολύμβησης που έχει το κάθε παιδί που κάνει το θαλάσσιο σπορ. Επίσης σε κάθε θαλάσσιο σπορ που χρησιμοποιείται ταχύπλοο (πχ θαλάσσιο σκι, tubes, banana, καναπές κλπ) πρέπει στο ταχύπλοο να επιβαίνουν υποχρεωτικά ΔΥΟ άτομα: ο χειριστής του ταχύπλοου, που πρέπει να έχει δίπλωμα προπονητή θαλασσίου σκι και ο παρατηρητής, που βλέπει και προσέχει τα παιδιά που κάνουν το θαλάσσιο σπορ ή μέσο αναψυχής. Αναφέρεστε συχνά και εφιστάτε την προσοχή στην αποφυγή των παράνομων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον χώρο των θαλάσσιων σπορ στην Ελλάδα. Κι όμως, κάτι τέτοιο, στα μάτια μου τουλάχιστον, φαντάζει σπάνιο φαινόμενο. Είναι τελικά, και ποια τα κρατικά κενά σε αυτό ...
Πηγή jenny.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Ο Όμιλος ΤΙΤΑΝ είναι ένας ανεξάρτητος παραγωγός τσιμέντου και δομικών υλικών, με καθετοποιημένη παραγωγή και 114 χρόνια βιομηχανικής εμπειρίας. Με έδρα την Ελλάδα, ο Όμιλος διαθέτει εργοστάσια τσιμέντου σε δέκα χώρες, απασχολεί περισσότερους από 5.654 εργαζομένους (συμπεριλαμβανομένων και των κοινοπραξιών) και έχει κύκλο εργασιών €1.397.800.000 (2015). Ο επικεφαλής του Ομίλου Δημήτρης Παπαλεξόπουλος βρέθηκε ανάμεσα στα μέλη του ΣΕΒ που επισκέφθηκαν πριν τον ανασχηματισμό τον πρώην ιδιοκτήτη καφετερίας Πάνο Σκουρλέτη και συνομίλησαν μαζί του για επενδύσεις και μοιράστηκαν το όραμά του για την ανάπτυξη. Κάποιοι θα μπορούσαν να μιλήσουν για το θαύμα της Δημοκρατίας που καθιστά συνομιλητές τον Παπαλεξόπουλο με τον Σκουρλέτη αλλά μάλλον πρόκειται απλά για την ανοησία του Ελληνα ψηφοφόρου_τίποτε παραπάνω. Ο Δημήτρης Παπαλεξόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1962. Είναι παντρεμένος και έχει τρία παιδιά. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά. Σπούδασε Ηλεκτρολόγος-Μηχανικός (Dipl. EL-Ing. ETH, 1985) στο Ομοσπονδιακό Πολυτεχνείο Ζυρίχης και Διοίκηση Επιχειρήσεων (Μ.Β.Α.,1987) στο Πανεπιστήμιο HARVARD των ΗΠΑ. Εργάσθηκε ως Σύμβουλος Επιχειρήσεων στην McKinsey & Company Inc. στις ΗΠΑ και τη Γερμανία. Από το 1989 εργάστηκε στην ΑΕ ΤΣΙΜΕΝΤΩΝ ΤΙΤΑΝ σε διάφορες οικονομικές θέσεις και το 1996 ορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος. Είναι Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), ενώ είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ), του Ελληνικού Ιδρύματος Ευρωπαϊκής και Εξωτερικής Πολιτικής (ΕΛΙΑΜΕΠ) και της Ευρωπαϊκής Στρογγυλής Τράπεζας Βιομηχάνων (ERT). Γεννήθηκε το 1962 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΤΙΤΑΝΑ 1902 Ίδρυση της Εταιρίας με την ανέγερση του πρώτου “τσιμεντοποιείου” στην πόλη της Ελευσίνας. 1911 Μετατροπή της Εταιρίας σε Ανώνυμη Εταιρία με την επωνυμία “Α.Ε Τσιμέντων Ο ΤΙΤΑΝ” 1912 Εισαγωγή στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών. 1924 Ηλεκτροδότηση του εργοστασίου Ελευσίνας με ιδιοπαραγωγή ρεύματος. 1933 Πραγματοποίηση των πρώτων εξαγωγών τσιμέντου. 1937 Γενική ανακαίνιση του εργοστασίου Ελευσίνας με κατάργηση των κατακόρυφων κλιβάνων και εγκατάσταση περιστροφικών κλιβάνων. 1951-1957 1.Η παραγωγή του εργοστασίου Ελευσίνας αυξάνεται κατακόρυφα, με συνεχή διεύρυνση των εξαγωγών, οι οποίες αντιπροσωπεύουν πλέον το 52% των πωλήσεων του Τιτάνα και το 50% περίπου των συνολικών ελληνικών εξαγωγών τσιμέντου. 2. Άρχισε να παράγεται και να διατίθεται στο εσωτερικό και στο εξωτερικό και λευκό τσιμέντο. 1960 Εγκατάσταση σε κλίβανο του εργοστασίου Ελευσίνας του πρώτου ηλεκτροστατικού φίλτρου αποκονίωσης στην Ελλάδα. 1962 Έναρξη λειτουργίας δεύτερου εργοστασίου του ...
Πηγή kourdistoportocali.com >>>
Τι Είναι Το Σαλόνι Αυτοκινήτου Στο Παρίσι
Το Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι είναι το ιδανικό σκηνικό για τη SEAT για α αποκαλύψει το όραμα της μάρκας, με το συνδεδεμένο αυτοκίνητο ως το κλειδί για το μέλλον της αυτοκίνησης. Για τη περίσταση, το ξεχωριστό περίπτερο με εντελώς διαφορετική έως τώρα κατασκευαστική προσέγγιση, είναι σχεδιασμένο με βάση τη 4D εμπειρία που επιτρέπει στους επισκέπτες να γνωρίσουν τη SEAT και την πόλη της Βαρκελώνης. Με δεδομένο τον σημαντικό ρόλο που παίζει η ψηφιοποίηση στην εμπορική στρατηγική της εταιρείας, το σλόγκαν «SEAT Always ON!” αποτελεί την έμπνευση για την εικόνα της μάρκας στο Παρίσι. Το περίπτερο της SEAT θα περιλαμβάνει εσωτερικά ένα διαδραστικό 4D αμφιθέατρο, επαναλαμβανόμενες κάθε 30 λεπτά συνεντεύξεις Τύπου και ένα car configurator που με χρήση της τεχνολογίας BitBrain θα διαμορφώνει το νέο SEAT Ateca σύμφωνα με τις προτιμήσεις των χρηστών. Το εξωτερικό περίπτερου διαθέτει χώρο επαφών, αίθουσα Τύπου και ζώνη χαλάρωσης για τους επισκέπτες. Το Created in Barcelona concept θα τονίσει το ρόλο της καινοτομίας και του νεωτερισμού ως σημεία αναφοράς του αστικού σχεδιασμού, αξίες της πόλης της Βαρκελώνης που συμμερίζεται η SEAT. H SEAT έτοιμη για το επόμενο επίπεδο Μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια, είναι βέβαιο πως ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας θα βιώσει επαναστατικές καινοτομίες. Προκειμένου να ανταποκριθεί σε αυτές τις νέες προκλήσεις, η SEAT έχει συστήσει την Easy Mobility Team, μία ομάδα που έχει οριστεί να οδηγήσει την μετεξέλιξη της εταιρείας σε σχέση με τους τομείς της ψηφιοποίησης και του R&D, της ικανοποίησης των πελατών και της ανάπτυξης. «Το συνδεδεμένο αυτοκίνητο στη καρδιά της εμπειρίας του χρήστη, είναι το όραμα μας για το μέλλον της αυτοκίνησης. Θέλουμε να καταστήσουμε το αυτοκίνητο ως μία υπηρεσία που προσφέρει ψηφιακή συνδεσιμότητα. Φέρνοντας την SEAT στο επόμενο επίπεδο, και αυτό σημαίνει πώς όχι μόνο εργαζόμαστε σκληρά για να συνεχίσουμε να προσφέρουμε ακόμα καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες μας αλλά πως χρησιμοποιούμε την επανάσταση αυτή για να γίνουμε πρωτοπόροι στις νέες τάσεις. Ονειρευόμαστε να κάνουμε την SEAT μία μάρκα ικανή να παρέχει ευκολότερες εμπειρίες αυτοκίνησης σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον», τόνισε ο Luca ...
Πηγή polispress.gr >>>
Ο ΤΙΤΑΝ είναι ιδρυτικό μέλος του Συμβουλίου του ΣΕΒ για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη. 4. Η INTERBETON εγκαινιάζει μια σειρά καινοτόμων προϊόντων με μεγάλο εύρος εφαρμογών. 5. O TITAN Top Companies for Leaders 2009. Η Α.Ε Τσιμέντων ΤΙΤΑΝ κατέκτησε την 1η θέση στη λίστα των “Top Companies for Leaders” στην Ευρώπη και την 8η θέση στην παγκόσμια κατάταξη για το 2009, λαμβάνοντας μια διεθνή τιμητική διάκριση στον τομέα της ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού και των ηγετικών δεξιοτήτων των στελεχών. 6. Ο Απολογισμός ΕΚΕ και Βιώσιμης Ανάπτυξης 2009 αξιολογήθηκε με Α+. Τo A+ αποτελεί το ανώτατο επίπεδο διασφάλισης που προβλέπει η Διεθνής Πρωτοβουλία για την Έκδοση Απολογισμών (GRI, G3, 2006) μετά από αξιολόγηση και επαλήθευση στοιχειών από την ανεξάρτητη εταιρία DNV. Με Α+ είχαν επίσης αξιολογηθεί οι Απολογισμοί ΕΚΕ και ΒΑ 2007 και 2008. 2010 1. Εγκαίνια νέου εργοστασίου παραγωγής τσιμέντου ΑΝΤΕΑ στην Αλβανία. Στις 13 Σεπτεμβρίου 2010, εγκαινιάστηκε το νέο εργοστάσιο ΑΝΤΕΑ που βρίσκεται στην περιοχή Boka e Kuqe της Αλβανίας. Ένα από τα μεγαλύτερα βιομηχανικά συγκροτήματα της χώρας και από τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά εργοστάσια τσιμέντου στον κόσμο. Η σημαντική αυτή επένδυση ανήλθε σε 200 εκατ. ευρώ και η συνολική δυνατότητα παραγωγής του εργοστασίου είναι 1,5 εκατ. τόνοι ετησίως. 2. 2ο Φόρουμ Ενδιαφερομένων Πολιτών στην Ελευσίνα και στο Καμάρι – 2rd Stakeholders’ Forum. Ο ΤΙΤΑΝ πραγματοποίησε την 1η Μαρτίου 2010 το 2ο Φόρουμ Ενδιαφερομένων Πολιτών με δύο συναντήσεις στα εργοστάσια Ελευσίνας και Καμαρίου. Το Φόρουμ αποσκοπεί να δώσει την ευκαιρία για συζήτηση, ανταλλαγή απόψεων και κατ’ αρχήν αποφάσεων, σε θέματα που μπορούν να αποτελέσουν τομείς συνεργασίας, κοινής δράσης και ανάληψη πρωτοβουλιών στην ευρύτερη περιοχή του Θριασίου Πεδίου και έμπρακτη προώθηση των αρχών της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και της Βιώσιμης Ανάπτυξης. 3. Εξαγορά εργοστασίου παραγωγής τσιμέντου στο Κόσσοβο. 4. Η Α. Ε. Τσιμέντων ΤΙΤΑΝ στις 1.000 πιο Υπεύθυνες Κοινωνικά Εταιρίες του κόσμου. SHARE Ποιος είναι ο Ελληνας ΤΙΤΑΝΑΣ που θα ξαναχτίσει μαζί με τον Trump την Αμερική!">facebook Ποιος είναι ο Ελληνας ΤΙΤΑΝΑΣ που θα ξαναχτίσει μαζί με τον Trump την Αμερική!+http://kourdistoportocali.com/news-desk/ameso-reportazpios-ine-o-ellinas-titanas-pou-tha-xanachtisi-mazi-ton-trump-tin-ameriki/">twitter ...
Πηγή kourdistoportocali.com >>>