Τι Είναι Ο Κίνδυνος Της Δηλητηρίασης : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Ο Κίνδυνος Της Δηλητηρίασης
Ο κίνδυνος της δηλητηρίασης δεν είναι ο μόνος στο ριψοκίνδυνο αυτό «σπορ». «Βγαίνουμε στο βουνό, συνήθως με άσχημο καιρό, υπό συνθήκες βροχής και ομίχλης. Μπαίνουμε βαθιά στο δάσος για να βρούμε πιο σπάνια είδη. Φοβόμαστε για λύκους και αρκούδες, για κεραυνούς ή για πτώσεις δέντρων. Παρ' όλα αυτά συνεχίζουμε. Την ίδια στιγμή πρέπει να προσέχουμε πώς θα τα κόψουμε και θα τα φυλάξουμε σε ψάθινο καλάθι ώστε να "παίρνουν αέρα" χωρίς όμως να βραχούν. Μετά τα καθαρίζουμε με ένα πινέλο», αναφέρει κυρία Σοφία Μπατσίλα περιγράφοντας την «ιεροτελεστία» στην οποία μυήθηκε από τον πατέρα της ήδη από όταν ήταν έφηβη. «Και αυτό είναι το λιγότερο. Υπάρχουν άνθρωποι που ψάχνουν σπάνιες τρούφες με ειδικά εκπαιδευμένα σκυλιά ή άλλοι που πετούν δυναμιτάκια για να τρομάζουν τις αρκούδες και να μπαίνουν σε απρόσιτα μέρη του δάσους. Η μανιταροφιλία μπορεί να εξελιχθεί σε… μανιταρομανία, σε αληθινό πάθος», τονίζει η κυρία Μπατσίλα....
Πηγή tovima.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Τι Είναι Το Ηφαιστειογενές Έδαφος Της Σαντορίνης
Το ηφαιστειογενές έδαφος της Σαντορίνης είναι έκδηλο. Στο στόμα έχει ένταση και διάρκεια, που οφείλονται, κατά ένα σημαντικό ποσοστό, στο υψηλό αλκοόλ. Η οξύτητα θα μπορούσε να είναι υψηλότερη.Βουρβούλος (14%abv)Ένα αρκετά διαφορετικό κρασί. Η μύτη αποκτά πολυπλοκότητα και η αυστηρότητα μεταμορφώνεται σε φινέτσα. Το αλκοόλ, αν και υψηλό, έχει πιο διακριτική παρουσία. Η ένταση είναι χαμηλότερη, η οξύτητα εξακολουθεί να μην «δείχνει τα δόντια της».Ημεροβίγλι (14%abv)Μια πολύ καλή, τυπική Σαντορίνη. Οι θετικές εντυπώσεις ξεκινούν από τη μύτη που είναι πεντακάθαρη, κομψή και όμορφη. Στο στόμα έχουμε καλή ισορροπία ανάμεσα στην ένταση και στη φινέτσα, καθώς και, τυπικά, δυνατή οξύτητα.Φηρά (14%abv)Εδώ το Ασύρτικο κάνει «επίθεση αγάπης» προς τους οπαδούς του Riesling, καθώς η μύτη του έχει έκδηλα στοιχεία βενζολικών αρωμάτων. Το στόμα αφήνει εξίσου καλές εντυπώσεις, καθώς χαρακτηρίζεται από σωστή ένταση και τραγανή οξύτητα.Πύργος (13.5%abv)Εδώ έχουμε τον χαμηλότερο αλκοολικό τίτλο και την υψηλότερη οξύτητα όλου του γκρουπ. Όλα αυτά, μαζί με αρκετά διαφορετικό αρωματικό χαρακτήρα, με στοιχεία ζαχαρωμένων εσπεριδοειδών. Το πιο ευχάριστο και ταυτόχρονα το λιγότερο τυπικό από τα «7 Χωριά».Μεγαλοχώρι (14.9%abv)Επίδειξη ισχύος με ένα κρασί υπερβολικά πληθωρικό σε όλα του. Το υψηλό αλκοόλ είναι καταλυτικό. Η αρωματικότητα κλειστή και χαμηλή. Έχει σίγουρα να παίξει το ρόλο του σε ένα χαρμάνι, μόνο του όμως θα στεκόταν πολύ δύσκολα.Ακρωτήρι (14.5%abv)Το πιο «θαλασσινό» από όλα τα κρασιά. Το φρούτο πλαισιώνεται έντονα από ιώδιο, αλάτι και πέτρα σε μύτη και στόμα, όπου και η ένταση και η οξύτητα είναι σε πολύ καλά επίπεδα. Αν είχε λίγο χαμηλότερο αλκοόλ θα στεκόταν τέλεια και μόνο του.Η γενική ετυμηγορία ήταν εξαιρετικά θετική. Τα «7 Χωριά» είναι μια σπουδαία προσπάθεια που αναδεικνύει έμπρακτα το μεγαλείο του Ασύρτικου και του αμπελώνα της Σαντορίνης. Υπάρχει λόγος που τα κρασιά πωλούνται ως «σετ» και όχι χωριστά, και έτσι ακριβώς πρέπει να τα δοκιμάσει κανείς: συγκριτικά και το ένα δίπλα στο άλλο. Επί της ουσίας, τα «7 Χωριά» έχουν πολύ σημαντικό εκπαιδευτικό χαρακτήρα για τον έμπειρο οινόφιλο και αξίζουν συγχαρητήρια στον Πάρι Σιγάλα, τόσο για τη σύλληψη της ιδέας, όσο και για την υλοποίησή της.Τα «7 Χωριά» από το Κτήμα Σιγάλα είναι όλα κρασιά από 100% σταφύλι της ποικιλίας Ασύρτικο και φέρουν την ένδειξη ΠΟΠ Σαντορίνη. Διατίθενται από επιλεγμένα σημεία λιανικής πώλησης στην ενδεικτική τιμή των €170 (για όλο το σετ)....
Πηγή in2life.gr >>>
Τι Είναι Το Πεντελικό Ή Πεντέλη
Το Πεντελικό (ή Πεντέλη) είναι όρος της Αττικής σε σχήμα πυραμίδας και μέγιστο υψόμετρο 1.109 μέτρων που οριοθετεί το λεκανοπέδιο των Αθηνών στα νοτιοδυτικά, από την Πεδιάδα του Μαραθώνα στα βορειοανατολικά και την κοιλάδα της Μεσογαίας στα νότια, ενώ ανατολικά βρέχεται από τον Κόλπο των Πεταλιών. Ο Βριλησσός, όπως αποκαλείτο αρχικά, σύμφωνα με ιστορικά ντοκουμέντα αλλά και τη σημερινή του όψη χαρακτηρίζεται για τα λευκά και σκληρά του πετρώματα, αλλά και τα πλούσια πευκοδάση που τον περιβάλλουν σε χαμηλότερο υψόμετρο, καθώς και τα δροσερά νερά που αναβλύζουν προς πάσα κατεύθυνση.(πηγη wikipedia) Λίγα λόγια για την Σπηλιά Νταβέλη Η σπηλιά αρχικά δεν είχε κάποια δίοδο προς τον εξωτερικό χώρο του βουνού. Το εσωτερικό της σπηλιάς ανακαλύφθηκε από τους αρχαίους Έλληνες όταν λάξευσαν το βουνό για την παραγωγή του πεντελικού μαρμάρου. Στην αρχαιότητα υπήρξε ιερό του Πανός, ενώ κατά τους βυζαντινούς χρόνους αποτέλεσε ησυχαστήριο μοναχών που είχαν εγκατασταθεί σχεδόν σε όλη τη Πεντέλη, των λεγομένων «Αμώμων» απ’ όπου και έλαβε το όνομά του. Στους νεότερους χρόνους κατά τη παράδοση φέρεται να αποτελούσε κρησφύγετο του ...
Πηγή apodrasistifisi.gr >>>
Τι Είναι Οι Εθνοτικές Ταυτότητες
Οι εθνοτικές ταυτότητες είναι εξίσου ισχυρές και πανταχού παρούσες μέσα στα παλιά και στα νέα ευρωπαϊκά κράτη. Οι γλωσσικές διαφορές, με ό,τι αυτές σημαίνουν στον βαθμό που η γλώσσα είναι το ίδιο το σώμα του πολιτισμού, είναι θεσμικά κατοχυρωμένο στοιχείο της ευρωπαϊκής ταυτότητας. Αυτό σημαίνει πολύ απλά ότι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ευρώπης, τα οποία είναι εν τέλει οικονομικά και αναπτυξιακά, μπορούν να αναδειχθούν και να λειτουργήσουν μόνο στο πλαίσιο μιας πλουραλιστικής αντίληψης για τον πολιτισμό, τόσο ως τεχνικό πολιτισμό όσο και ως πνευματική στάση και καλλιέργεια. Η ιδεολογία της σύγκρουσης και άρα της γεωπολιτικής οριοθέτησης των πολιτισμών, που τείνει δυστυχώς να επικρατήσει, υψώνει ανυπέρβλητα ενδοευρωπαϊκά τείχη και παρεμποδίζει υποδόρια τη διαδικασία της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης. Συντηρεί και αναπαράγει τη διάκριση μεταξύ Δυτικής και Ανατολικής Ευρώπης κατά τρόπο πολύ χειρότερο από τη διάκριση μεταξύ, π.χ., Οθωμανικής και Αυστροουγγρικής Αυτοκρατορίας ως τις παραμονές του Α' Παγκοσμίου Πολέμου. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι οι διεισδυτικές παρατηρήσεις του Μαξ Βέμπερ διατυπώθηκαν πολλές δεκαετίες πριν από τις αναμφίβολα διεισδυτικές αλλά καθόλου αυταπόδεικτες παρατηρήσεις του Σάμιουελ Χάντιγκτον. Η χειραφέτηση της Ευρώπης (οικονομική, νομισματική, αναπτυξιακή, πολιτική και αμυντική στο μέτρο που μπορεί να επιτευχθεί) μπορεί να βασίζεται μόνο στη συγκρότηση μιας νέας πολιτιστικής ευρωπαϊκής ταυτότητας. Ή μάλλον στη συγκρότηση μιας επίκαιρης ευρωπαϊκής πολιτιστικής αυτοπεποίθησης. Δηλαδή μιας θεμελιώδους και ενιαίας πολιτιστικής στάσης. Αυτή η πολιτιστική στάση μπορεί να συγκροτηθεί μόνο εφόσον είναι ταυτόχρονα πολιτική, οικονομική και νοοτροπική. Μόνο αν λειτουργεί ως στάση που αφορά κατ' αρχήν τον πολιτικό πολιτισμό, δηλαδή τη λειτουργία της μεταβιομηχανικής αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας και του σύγχρονου μεταβιομηχανικού κράτους δικαίου. Ενας τέτοιος ευρωπαϊκός πολιτικός πολιτισμός αφορά κάθε ευρωπαϊκό κράτος, αλλά βεβαίως και την Ενωση ως τέτοια. Μας φέρνει συνεπώς αντιμέτωπους με το μείζον ζήτημα του θεσμικού μέλλοντος της Ευρώπης που συζητείται προς το παρόν χωρίς ιδιαίτερο θάρρος και χωρίς διάθεση υπέρβασης. Η επιδίωξη ενός Ευρωπαϊκού Συντάγματος θα βάλει, αν μη τι άλλο, σε μια καλύτερη τάξη τα προβλήματα και θα θέσει με πιο πιεστικό τρόπο τα ερωτήματα στα οποία καλούνται να απαντήσουν οι ευρωπαϊκοί λαοί. Ενας τέτοιος ευρωπαϊκός πολιτικός πολιτισμός αφορά βέβαια και την εξωτερική πολιτική της Ενωσης. Την αντίληψη της Ευρώπης γι' αυτό που λέγεται ισχύς. Στο μέτρο που οι ΗΠΑ κατέχουν τόσο μεγάλο ποσοστό της συνολικής παγκόσμιας στρατιωτικής ισχύος και αναλαμβάνουν μόνον ή κυρίως αυτές τόσο μεγάλους στρατιωτικούς κινδύνους, η πολιτική χειραφέτηση της Ευρωπαϊκής Ενωσης είναι περισσότερο μια θεωρητική άσκηση παρά ένα πραγματικό ενδεχόμενο. Ο πολιτισμός, υπό την έννοια της αναφοράς στις ίδιες αξίες και της αναγωγής στην ίδια κληρονομιά, είναι άρα ταυτοχρόνως η μεγάλη προωθητική δύναμη και το σοβαρότερο εμπόδιο στη συγκρότηση της μελλοντικής Ευρώπης. Η μεγάλη πολιτική πρόκληση της Ευρώπης είναι συνεπώς η πολιτιστική της αυτοσυνειδησία. Μέσα από αυτήν θα βρει όχι μόνο τον εαυτό της αλλά και τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα. Ο κ. Ευάγγελος Βενιζέλος είναι υπουργός Πολιτισμού. Το κείμενο αποδίδει την εισήγησή του στο συνέδριο που διοργάνωσε το περιοδικό «The Economist» το τριήμερο 17-19.4.2002 στην Αθήνα....
Πηγή tovima.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 02/01/2017