Τι Είναι Η Περιοχή Waitomo : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Η Περιοχή Waitomo
Η περιοχή Waitomo είναι διάσημη για τις σπηλιές ασβεστόλιθου και μέσα σε αυτά τα σπήλαια, κατοικούν τα πιο φωτεινά έντομα στον κόσμο. Τα σκουλήκια αυτά εκπέμπουν μια λάμψη φωσφορίζουσα που φωτίζει τα σπήλαια. Ο πληθυσμός της σπηλιάς αποτελείται από πολλά Arachnocampa luminosa, ένα είδος «σκουλήκι αράχνη» και αναφέρεται στον μεταξένιο ιστό που χρησιμοποιούν τα σκουλήκια για να πιάσουν το θήραμά τους. Εάν μπει φως μέσα στην σπηλιά, τότε τα πλάσματα αυτά γίνονται αόρατα στο ανθρώπινο μάτι. Το θέαμα αυτό το βρίσκει κανείς μόνο στη Νέα Ζηλανδία, τα οποία δημιουργούν μία φαντασμαγορική ατμόσφαιρα παραμυθιού στο εσωτερικό της. Οι πυγολαμπίδες φτιάχνουν μια φωλιά από μετάξι στην οροφή του σπηλαίου και «ανάβουν» για να προσελκύσουν θηράματα και να διεκδικήσουν την τροφή τους. Πηγή: Βusiness Ιnsider ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ 16 Νοέ 2016 16 Νοέ 2016 16 Νοέ 2016 16 Νοέ 2016 16 Νοέ 2016 16 Νοέ 2016 16 Νοέ 2016 ...
Πηγή ert.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Τι Είναι Το Le Bon Marché Από Το 1850
Το Le Bon Marché από το 1850, είναι διάσημο για το τμήμα με το γκουρμέ φαγητό, το Printemps έχει το μεγαλύτερο τμήμα ομορφιάς του κόσμου και η περίφημη Galeries Lafayette στεγάζεται σε ένα art nouveau επταώροφο κτίριο, ενώ διαθέτει έναν ολόκληρο όροφο αφιερωμένο στα εσώρουχα. Κάθε Παρασκευή στις 15:00 διοργανώνονται επιδείξεις μόδας με ελεύθερη είσοδο και σχολιασμό στα αγγλικά. Για κράτηση στείλτε email στο welcome@galerieslafayette.com. 4. Κουάλα Λουμπούρ Μερικές φορές το μεγαλύτερο είναι πραγματικά καλύτερο και αυτή είναι η λογική των καταναλωτών στην Κουάλα Λουμπούρ. Εδώ θα βρείτε τρία από τα δέκα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα του κόσμου, συμπεριλαμβανομένου του 1 Utama, το τέταρτο μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο στον κόσμο με περισσότερα από 650 καταστήματα, εγκαταστάσεις αναρρίχησης, έναν τεράστιο κήπο στον τελευταίο όροφο με 500 είδη εξωτικών φυτών και ένα εσωτερικό τροπικό δάσος με λίμνες και ενυδρείο γλυκού νερού. Το εντυπωσιακό σκορ της Κουάλα Λουμπούρ προέρχεται από το συνδυασμό καταστημάτων υψηλής ποιότητας, προσιτών τιμών και αξιόπιστων πωλήσεων. 3. Λονδίνο Ο δείκτης Globe Shopper City αναδεικνύει το Λονδίνο ως την κορυφαία ευρωπαϊκή πόλη για ψώνια, που ξεπερνά όλες τις άλλες ευρωπαϊκές πόλεις, τόσο στην ποσότητα των καταστημάτων, όσο και στη διαθεσιμότητα τοπικών και διεθνών εμπορικών σημάτων. Το πολυκατάστημα Liberty μπορεί να έχει ένα πιο παραδοσιακό εξωτερικό, αλλά το εσωτερικό του είναι σύγχρονο και δροσερό και από έξυπνα αξεσουάρ κουζίνας, μέχρι ρούχα από επιλεγμένους σχεδιαστές. 2. Τόκιο Η απόλυτη εμπειρία shopping στο Τόκιο είναι τα πολυκαταστήματα. Η παγκόσμια αλυσίδα Isetan διαθέτει ένα τεράστιο κατάστημα, που αποτελείται από οκτώ ξεχωριστά κτίρια στην περιοχή Shinjuku. Το προσωπικό μιλά άπταιστα αγγλικά, κινέζικα και κορεατικά, ενώ διατίθενται εξατομικευμένες υπηρεσίες διερμηνείας, καθώς σύμβουλοι αγορών, που θα σας συμβουλεύσουν για τα πάντα, από τα παπούτσια μέχρι ψάρια. Η αγορά του Τόκιο είναι επίσης εκπληκτικά προσιτή, σύμφωνα με τον Globe Shopper City Index, που την κατατάσσει στην τέταρτη θέση στη λίστα με τις φθηνότερες αγορές της Ασίας. 1. Νέα Υόρκη Σε ποια άλλη πόλη μπορείτε να δείτε αυτή την τεράστια ποικιλία στυλ και σικ, όσο στη Νέα Υόρκη; Όλη η πόλη αποτελεί μια περιπέτεια shopping με χιλιάδες πολυκαταστήματα, που καλύπτουν τις ανάγκες και των πιο απαιτητικών. Οικονομική, αλλά και πολυτελής, η Νέα Υόρκη θα γίνει ο παράδεισος των αγορών σας και θα σας αναγκάσει να προμηθευτείτε τουλάχιστον μια επιπλέον αποσκευή, για να χωρέσει τον όγκο των νέων σας αποκτημάτων. Πηγή: www.newsbeast....
Πηγή travelstyle.gr >>>
Ποιό Είναι Το Πιο Δυναμικό Περιουσιακό Στοιχείο Της Χώρας
Το πιο δυναμικό “περιουσιακό” στοιχείο της χώρας είναι οι νέοι της και σ’ αυτούς πρέπει να ενθαρρύνουμε το ένστικτο της δημιουργίας, της καινοτομίας, της έξυπνης εργασίας, του επιχειρείν, του αγώνα της ζωής. Σταδιακός αναπροσανατολισμός 300.000 τουλάχιστον σημερινών επαγγελματιών, μισθωτών και επιστημόνων από τομείς φθίνοντες αντιπαραγωγικούς, μη βιώσιμους, σε δυναμικούς τομείς προϊόντων και νέων υπηρεσιών υψηλότερης προστιθέμενης αξίας. Πρόκειται για μια μαζική ανακατάταξη και μετατόπιση πόρων και ανθρώπων προς τους παραγωγικούς διεθνώς εμπορεύσιμους τομείς της οικονομίας. Είναι απαράδεκτη και μη βιώσιμη η κατάσταση όπου ένας σχετικά μικρός αριθμός παραγωγικών εργαζομένων, σε τομείς προϊόντων και υπηρεσιών, σηκώνει πάνω του μια αντεστραμμένη πυραμίδα μη παραγωγικών και μη κοινωνικά αναγκαίων υπερδομών. Νέα επιχειρηματική τάξη, εξωστρεφής, μη κρατικοδίαιτη. Νέα μισθωτή εργασία. Η φούσκα που έσκασε ισοδυναμεί με μια “Χαμένη Δεκαετία”. Μαζί με τον αέρα κοπανιστό μιας “ανάπτυξης” βασισμένης στον υπερδανεισμό και τις εισαγωγές χάθηκαν εισοδήματα και θέσεις εργασίας και απομειώθηκε πλούτος σε ακίνητα, μετοχές, ομόλογα και ασφαλιστικό “κεφάλαιο”. Ο χαμένος χρόνος και πλούτος μπορεί να ξανακερδηθεί! Φτάνει να το πάρουμε απόφαση. Το κατακτημένο επίπεδο της ζωής μας στην πρώτη δεκαετία του αιώνα, η συνολική δημόσια και ιδιωτική κατανάλωση, οι συσσωρευμένες υποχρεώσεις της κοινωνίας προς τους νέους και τους απόμαχους της εργασίας δεν μπορούν να υποστηριχτούν μέσο- και μακροπρόθεσμα από το υπάρχον αναπτυξιακό πρότυπο και το δημογραφικό προφίλ της χώρας. Είτε μας χαρίσουν το 100% των χρεών είτε με ευρώ είτε πολύ χειρότερα με τη δραχμή. Ή θα φτωχύνουμε ακόμα 30-40% για να μην αγοράζουμε ξένα προϊόντα και να ισοσκελίσουμε το ισοζύγιο πληρωμών μας, κάτι αδιανόητο και καταστροφικό ή με μεθόδους “πολεμικής οικονομίας”, με πολεμικού τύπου task force θα διευρύνουμε την παραγωγική και εξαγωγική βάση της χώρας. Τρίτη λύση δεν υπάρχει. “Δωρεάν γεύμα” είναι ανέφικτο. Αυτός είναι ο νέος παραγωγικός πατριωτισμός. Δεν μπορεί να συμβιβαστεί, αισθάνεται ταπεινωμένος όταν η Ελλάδα είναι στο “doing business” πίσω από την Υεμένη και την Παπούα-Νέα Γουινέα (World Bank). Είναι ψευτοπατριωτισμός της δεκάρας να αποδέχεσαι η Ελλάδα να είναι στη θέση 90 στον παγκόσμιο Δείκτη Ανταγωνιστικότητας όταν ακόμα και η δική μας Κύπρος είναι πενήντα θέσεις πιο πάνω, όταν οι χώρες του πυρήνα της Ευρωζώνης είναι Φιλανδία (4), Γερμανία (6), Ολλανδία (7) ενώ οι άλλες περιφερειακές χώρες είναι Ιρλανδία (29), Ισπανία (36), Ιταλία (43), Πορτογαλία (45). Ο Νέος Πατριωτισμός απαιτεί η Ελλάδα σε μια δεκαετία να προσεγγίσει τη θέση 30. Είναι ρεαλιστικό υπό προϋποθέσεις. Κι άλλα έθνη γνώρισαν την ταπείνωση της χρεωκοπίας και της ιστορικής οπισθοδρόμησης κι όμως ανασυντάχθηκαν, ...
Πηγή tovima.gr >>>
Ποιά Είναι Η Αλόη Βέρα Ορισμός
Η Αλόη Βέρα είναι χυμώδης και μοιάζει αρκετά με κάκτο αλλά στην πραγματικότητα ανήκει στην οικογένεια των κρινοειδών και συγγενεύει με το κρεμμύδι, το σκόρδο και το σπαράγγι. Όταν είναι ώριμη, το εσωτερικό ζελέ συλλέγεται, σταθεροποιείται, συσκευάζεται και δημιουργείται έτσι ένα προϊόν που είναι όσο πιο κοντά γίνεται στο ζελέ του φυτού. Το ζελέ που βρίσκεται στο εσωτερικό του φύλλου μπορεί να ωφελήσει τους ανθρώπους ως πόσιμος χυμός, με πολλά θρεπτικά συστατικά ενώ μπορεί ακόμα να συνδυαστεί και με άλλα συστατικά για κρέμες και λοσιόν που χρησιμοποιούνται τοπικά, θρέφουν το δέρμα και βελτιώνουν την ποιότητα του. Κράτα ...
Πηγή iator.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 02/01/2017