Τι Είναι Η Thinkyoung: Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Η Thinkyoung
Η ThinkYoung είναι το πρώτο think tank που εστιάζει στους νέους. Ιδρύθηκε στις Βρυξέλλες το 2007, και διατηρεί γραφεία στη Γενεύη και το Χονγκ Κονγκ. Είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση, με στόχο να κάνει τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος για τους νέους, μέσω της διεξαγωγής υψηλής ποιότητας έρευνας για τις απόψεις των νέων ανθρώπων, και της συμμετοχής τους στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων. Με βάση την έρευνα, διοργανώνει εκπαιδευτικά σεμινάρια και εργαστήρια για την κατάρτιση των νέων, ώστε να τους παράσχει τα εργαλεία που θα τους επιτρέψουν να έχουν θετικό αντίκτυπο στους χώρους και τις κοινωνίες όπου δραστηριοποιούνται. Σχετικά με το The Coca-Cola Foundation: Το The Coca-Cola Foundation είναι το παγκόσμιο φιλανθρωπικό Ίδρυμα της The Coca-Cola Company. Από την ίδρυσή του, το 1984, το Ίδρυμα έχει διαθέσει περισσότερα από 840 εκατομμύρια δολάρια σε δωρεές για την υποστήριξη βιώσιμων κοινωνικών πρωτοβουλιών σε όλο τον κόσμο. H The Coca-Cola Company και το The Coca-Cola Foundation , δεσμεύονται να προσφέρουν το 1% των καθαρών ετήσιων κερδών της εταιρείας στις τοπικές κοινωνίες όπου δραστηριοποιούνται, με στόχο να υποστηρίξουν ενεργά την βιώσιμη ανάπτυξη και μακροπρόθεσμα το μέλλον τους. Ειδικά για την Ελλάδα, εκτός από την υποστήριξη της επιχειρηματικής ανάπτυξης και της εξέλιξης των νέων, το Ίδρυμα της Coca-Cola έχει αναπτύξει πρωτοβουλίες για την ορθολογική διαχείριση υδάτινων πόρων, καθώς και προγράμματα ενίσχυσης των τοπικών κοινωνιών, προσφέροντας σχεδόν $4 εκατομμύρια στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε χρόνων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το The Coca-Cola Foundation, επισκεφθείτε τη διεύθυνση: . Σχετικά με την The Coca-Cola Company: Η (NYSE:KO) είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, με περισσότερα από 500, ανθρακούχα ή μη, εμπορικά σήματα και περισσότερες από 3.800 επιλογές προϊόντων. Μαζί με την Coca-Cola, ένα από τα πιο πολύτιμα και αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο, η The Coca-Cola Company εμπορεύεται 20 brands αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, εκ των οποίων 18 είναι διαθέσιμα σε επιλογές με μειωμένες, χαμηλές ή και καθόλου θερμίδες. Το χαρτοφυλάκιο της The Coca-Cola Company περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα brands Diet Coke, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Dasani, vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply, Del Valle, Georgia και Gold Peak. Μέσω του μεγαλύτερου συστήματος διανομής στον κόσμο, αποτελεί τον No. 1 προμηθευτή σε όλες τις κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών, ανθρακούχων ή μη. ...