Τι Είναι Οι Έλληνες Καταναλωτές: Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Οι Έλληνες Καταναλωτές
Οι Έλληνες καταναλωτές είναι σίγουρα πιο συνειδητοποιημένοι σε σχέση με πριν από 10 χρόνια, όπου η επιβράβευση του καταναλωτή δεν αποτελούσε κύρια προτεραιότητα, καθώς ο καθένας αγόραζε ό,τι ήθελε, χωρίς να αναζητάει επιπρόσθετα οφέλη επιβράβευσης. Πλέον, λόγω της οικονομικής κρίσης, οι καταναλωτές έχουν στραφεί στο smart buying και εκτιμούν πολύ περισσότερο τα brands που τους επιβραβεύουν για την εμπιστοσύνη τους και τους προσφέρουν οφέλη που βοηθούν στην εξοικονόμηση χρημάτων και τους δημιουργούν θετικές εμπειρίες με το ίδιο το brand. Ερ. Πώς αντιμετωπίζεται, κατά την άποψή σας, η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα; Επίσης, τι θα συμβουλεύατε έναν νέο επιχειρηματία που αποφασίζει να κάνει τα πρώτα του βήματα στον κλάδο της παροχής προγραμμάτων επιβράβευσης πελατών και συστημάτων CRM; Απ. Πιστεύω ότι υπάρχουν πολλές ευκαιρίες περαιτέρω ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας και δημιουργίας νεοφυών επιχειρήσεων, αλλά απαιτείται σκληρή δουλειά, προσπάθεια και μεγάλη θέληση, ώστε να μπορέσει ο κάθε νέος επιχειρηματίας να ανταπεξέλθει και να προοδεύσει στο σύγχρονο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλον. Οι επιχειρηματίες που αντιμετωπίζουν σοβαρά αυτές τις προσπάθειες είναι αυτοί που τελικά τα καταφέρνουν. Αυτό που θα συμβούλευα τους νέους επιχειρηματίες στον κλάδο του CRM είναι να είναι πάντα επίκαιροι, να παρακολουθούν τις τάσεις της καταναλωτικής αγοράς και του marketing, να σκέφτονται έξυπνα και να αγαπούν την τεχνολογία, γιατί μόνο, μέσω αυτής, θα καταφέρουν να υλοποιούν καινοτόμες καμπάνιες και να έχουν αποτελέσματα με πραγματική αξία για τους πελάτες τους....