-
-
-
-
-
-
Home - Επικοινωνία - Προσωπικά Δεδομένα
Τι Είναι Η Έλλειψη Ύπνου Ή Η Στέρηση Ύπνου
Η έλλειψη ύπνου ή η στέρηση ύπνου Ο ύπνος είναι πολύ ουσιαστικός γιατί επιτρέπει τον εγκέφαλό μας να ξεκουραστεί από όλη τη σκληρή δουλειά όλης της ημέρας. Η μακροχρόνια στέρηση του ύπνου επιταχύνει τον θάνατο των κυττάρων του εγκεφάλου. 7. Καλύπτουμε το κεφάλι μας ενώ κοιμόμαστε. Αυτό συνήθως είναι πολύ ανθυγιεινό. Όταν κοιμάστε και καλύπτετε το κεφάλι σας τότε αυξάνεται η συγκέντρωση του διοξειδίου του άνθρακα και αυτή μειώνει την συγκέντρωση του οξυγόνου η οποία καταλήγει στον εγκέφαλο με επιβλαβή αποτελέσματα. 8. "Δουλεύουμε" πολύ τον εγκέφαλό μας κατά τη διάρκεια μιας ασθένειας Αυτό είναι αρκετά κοινό για τους φοιτητές όσο και για τους επαγγελματίες που στο κολέγιο ή στον χώρο εργασίας, ενώ είναι άρρωστοι, κάνουν ογκώδης εγκεφαλικές εργασίες! Ξέρετε ότι όταν εργάζεστε σκληρά ή σπουδάζετε ενώ είστε άρρωστοι, όλο αυτό καταλήγει σε μείωση της αποτελεσματικότητας του εγκεφάλου και συ��δέεται με εγκεφαλικές βλάβες; Λοιπόν, σήμερα ξέρετε! 9. Η έλλειψη τονωτικών σκέψεων Η σκέψη είναι ο καλύτερος τρόπος για να εκπαιδεύσουμε τον εγκέφαλό μας. Το να έχουμε λογικές συνομιλίες ή να γράφουμε κάποια δοκίμια και άλλα, είναι εξαιρετικά υγιές για τον εγκέφαλο. Το να μιλάει κάποιος χωρίς νόημα για κάποια πράγματα, δεν είναι και ότι καλύτερο… Είναι καλύτερο να έχετε πάντα τονωτικές σκέψεις…για να αποφευχθεί η συρρίκνωση του εγκεφάλου. 10. Μιλάμε Σπάνια Δεν υπάρχει τίποτα το ανθυγιεινό όταν κάποιος είναι ομιλητικός, αυτό είναι πραγματικά Υγιές . Οι πν��υματικές συνομιλίες προωθούν την ικανότητα του εγκεφάλου....
Πηγή tampouloukia.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Οι πολυφαινόλες είναι σημαντικές έγχρωμες, αντιοξειδωτικές ουσίες που βρίσκονται στα φυτά και τα προστατεύουν από το στρες, την υπεριώδη ακτινοβολία και τις μολύνσεις. Η ισορροπία των φυτοθρεπτικών συστατικών στα μήλα θεωρείται πλέον μοναδική από ερευνητές σε σχέση με το τι νόμιζαν στο παρελθόν. Όσον αφορά τις φλαβονόλες, υποομάδα των φυτοθρεπτικών συστατικών, η κερκετίνη είναι από τα κύρια θρεπτικά συστατικά των μήλων και μάλιστα βρίσκεται σε υψηλότερη συγκέντρωση στη φλούδα από ότι στη σάρκα του μήλου. Άλλες σημαντικές φλαβονόλες που περιέχει το μήλο είναι η καμφερόλη (kaempferol) και η μυρικετίνη. Εάν τα μήλα έχουν κόκκινο χρώμα, αυτό οφείλεται στις ανθοκυανίνες που περιέχονται σε μεγάλες συγκεντρώσεις στη φλούδα. Όσο εντονότερα κόκκινα είναι τα μήλα τόσο περισσότερες ανθοκυανίνες περιέχουν. Από πλευράς πολυφαινολών, η επικατεχίνη είναι το κύριο θρεπτικό συστατικό που βρίσκεται στα μήλα, ενώ το φλαβονοειδές φλοριτζίνη αντιπροσωπεύει 98% των φλαβονοειδών που περιέχονται στους σπόρους των μήλων. Τα αντιοξειδωτικά είναι ιδιαίτερα σημαντικά στο καρδιαγγειακό μας σύστημα, έχουν την ικανότητά να μειώνουν τον κίνδυνο του άσθματος και καρκίνου του πνεύμονα.
Πηγή crete-news.gr >>>
Η ιντερφερόνη είναι ακριβή και μπορεί να προκαλέσει και η ίδια γριππώδη συμπτώματα , γι 'αυτό οι ειδικοί εκτιμούν ότι είναι μια ακραία λύση για ένα πιο απλό πρόβλημα. Ένα πιο πιθανό φάρμακο θα ήταν ένα σπρέι που επικαλύπτει την επένδυση της μύτης με ένα τζελ για να σταματήσει τα ιικά σωματίδια από το εισέλθουν εξαρχής στον οργανισμό, τουλάχιστον μέσω της ρινικής οδού. Γιατί δεν παίρνουμε ; Τα κρυολογήματα προκαλούνται συνήθως από ιούς, και τα αντιβιοτικά δεν σκοτώνουν τους ιούς. Περιστασιακά, βακτήρια που ζουν στο αναπνευστικό σύστημα υπάρχουν όντως σε ανθρώπους με κοινά κρυολογήματα, αλλά η εξάλειψή τους με αντιβιοτικά δεν θα επιταχύνει την ανάρρωσή τους και δεν είναι απαραίτητη. Σπάνια, τα κρυολογήματα εξελίσσονται σε μολύνσεις αυτιών, σοβαρή ή πνευμονία , και, μόνο τότε τα αντιβιοτικά είναι απαραίτητα. Συμπτώματα που υποδεικνύουν μια σοβαρή επιπλοκή θα είναι υψηλός πυρετός , βήχας με πρασινωπό πτύελο, πόνος στο αυτί ή πόνος στο πρόσωπο. Είμαι καλύτερα. Γιατί βήχω ακόμα; Μετά από μια ιογενή ασθένεια, μπορεί να υπάρχει φλεγμονή γύρω από τους αεραγωγούς, που προκαλεί βήχα. Τα αντιβηχικά φάρμακα δεν πρέπει να χορηγούνται σε μικρά παιδιά. Τα εισπνεόμενα κορτικοστεροειδή βοηθούν τα άτομα με άσθμα και είναι πιθανό να ωφελήσουν και τα μη-ασθματικά άτομα. Εάν έχετε δυσκολία στην αναπνοή, ή βήχα για περισσότερο από τέσσερις εβδομάδες, ή αν έχετε ανησυχητικά συμπτώματα, όπως απώλεια βάρους, ή αίμα στα πτύελα, θα πρέπει να δείτε άμεσα το γιατρό σας για περαιτέρω έρευνα....
Πηγή iatropedia.gr >>>
Ποιοί Είναι Οι Εργοθεραπευτές
Οι εργοθεραπευτές είναι οι ειδικοί που εργάζονται με τα παιδιά που έχουν αισθητηριακά προβλήματα. Η πλειοψηφία των εργοθεραπευτών εργάζονται σε σχολεία, αν και μπορείτε να τους βρείτε και στον ιδιωτικό τομέα. Εμπλέκουν τα παιδιά σε φυσικές δραστηριότητες που έχουν σχεδιαστεί για τη ρύθμιση των αισθητηριακών πληροφοριών τους. Εσείς και ο δάσκαλος του παιδιού σας μπορείτε να συζητήσετε τις αλλαγές που μπορείτε να κάνετε για να το βοηθήσετε να αισθανθεί πιο άνετα, ασφαλές και ικανό να επικεντρωθεί στην τάξη. Για παράδειγμα: Βεβαιωθείτε ότι η καρέκλα του είναι ταιριαστή για αυτόν. Όταν κάθεται στο γραφείο του, θα πρέπει να είναι σε θέση να ακουμπά τα πόδια του στο πάτωμα και να ξεκουράζει τους αγκώνες του στο γραφείο. Για το παιδί που χρειάζεται να κινείται λίγο, μπορείτε να δοκιμάσετε ένα φουσκωμένο μαξιλάρι καθίσματος ή ένα μαξιλάρι από το σπίτι, ώστε να μπορεί και να στριφογυρίζει και να παραμένει στη θέση του. Μερικά παιδιά είναι σε καλύτερα να κάθονται κοντά στο δάσκαλο. Ωστόσο, εάν το παιδί σας αποσπάται εύκολα από το θόρυβο, μπορεί να καταλήξει να γυρίζει συχνά προς το σημείο απ’ όπου προέρχεται ο θόρυβος. Εάν είναι δυνατόν, εξαλείψτε λαμπτήρες φθορισμού που είναι πολύβουοι και τρεμοπαίζουν. Βεβαιωθείτε ότι δεν κάθεται δίπλα σε πηγές θορύβου που το αποσπούν. Πείτε στον εργοθεραπευτή να συνεργαστεί μαζί του σχετικά με το να γνωρίζει πού είναι το σώμα του σε σχέση με τους άλλους ανθρώπους και τα πράγματα και την ιδέα του προσωπικού χώρου. Παρέχετε αισθητηριακά διαλείμματα, όπως το περπάτημα σε κύκλους, άλματα σε ένα μίνι τραμπολίνο και το πιπίλισμα ξινής καραμέλας ώστε να παίρνει τα ερεθίσματα που ποθεί και έτσι να μην προσκρούει πάνω σε άλλους. Επιτρέψτε μαριονέτες και μασώμενα αντικείμενα, που διατίθενται στους καταλόγους των εργοθεραπευτών, για να του παρέχετε ερεθίσματα. Ζητήστε από τον εργοθεραπευτή να συνεργαστεί μαζί του πάνω και στις αδρές και στις λεπτές κινητικές δεξιότητες ώστε είναι έχει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, είτε είναι στο γυμναστήριο, στην τάξη είτε κρατάει σημειώσεις. Για να αποτρέψετε τις καταρρεύσεις ή τη φυγή, επιτρέψτε του να παραλείψει σχολικές συγκεντρώσεις, ή να καθίσει κοντά σε μια πόρτα, έτσι ώστε να μπορεί να κάνει διαλείμματα στο διάδρομο με ένα δάσκαλο, όταν αρχίσει να αισθάνεται ότι δεν αντέχει. Έχετε ένα σαφές οπτικό πρόγραμμα αναρτημένο με πολλή προετοιμασία για τις μεταβάσεις. Με την υποστήριξη και τις διευκολύνσεις από έναν εκπαιδευτικό με κατανόηση, και ίσως τη συνεργασία με έναν εργοθεραπευτή, το παιδί σας με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας μπορεί να προετοιμαστεί για την επιτυχία στην τάξη, στην παιδική χαρά και με τους φίλους . Πηγή: Καλώς ορίσατε στην προσωπική μου ιστοσελίδα. Μέσω αυτής μπορείτε να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Ειδική Αγωγή, όπως πληροφορίες για τις Μαθησιακές Δυσκολίες, τη ΔΕΠ-Υ, τις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές/ αυτισμό, και για όλα τα σύνδρομα που σχετίζονται με την Ειδική Αγωγή. Μπορείτε, επίσης, να βρείτε άρθρα- δημοσιεύσεις, νομοθεσία για την Ειδική Αγωγή καθώς και υλικό για γονείς και συναδέλφους. Τέλος, θα αναρτώνται προτάσεις διδασκαλίας για εκπαίδευση των παιδιών μας στο σχολείο και το σπίτι. Φώτιος Παπαναστασίου «Αν το παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που το διδάσκουμε, τότε πρέπει να το διδάξουμε με τον τρόπο που μπορεί να μάθει» Maria ...
Πηγή https: >>>