Τι Είναι Η Ο Επίμονος Πονόλαιμος : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Η Ο Επίμονος Πονόλαιμος
Η Ο επίμονος πονόλαιμος είναι ένα πρόβλημα, το οποίο μπορεί να μας ταλαιπωρήσει κάθε εποχή, ανεξάρτητα εάν είναι χειμώνας, ή καλοκαίρι. Πολλές φορές μπορεί να οφείλεται σε κάποια λοίμωξη, και άλλοτε μπορεί απλά να έχει πέσει το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Ας δούμε παρακάτω, πως μπορούμε να δράσουμε, σε περίπτωση επίμονου και ενοχλητικού πονόλαιμου. – Η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού είναι από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να μεριμνήσετε. Να έχετε μαζί σας νερό και να πίνετε σε τακτά χρονικά διαστήματα. Η ενυδάτωση είναι πολύ σημαντική, ιδιαίτερα αν ο λαιμός είναι ερεθισμένος (με φλεγμονή). – Χρησιμοποιείστε κάποιο Spray για τον πονόλαιμο το οποίο προσφέρει άμεση ανακούφιση από τον πονόλαιμο μέσα σε λίγα λεπτά και αποτελεσματική αντιμετώπιση των συμπτωμάτων σε 3-5 ημέρες – ...
Πηγή karfitsa.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Ποιές Είναι Οι Συνηθέστερες Ενδείξεις Της Αναιμίας
Οι συνηθέστερες ενδείξεις της αναιμίας είναι η ωχρότητα του προσώπου, των χειλιών, του εσωτερικού τοιχώματος των ματιών και της κοίτης των νυχιών. Άλλα συνήθη συμπτώματα είναι η ευερεθιστότητα, η κόπωση, οι ζαλάδες, η αφηρημάδα και οι ταχυσφυγμίες. Ανάλογα με τους παράγοντες που προκαλούν την αναιμία, μπορεί να υπάρχουν και άλλα συμπτώματα, όπως ο ίκτερος (κίτρινο χρώμα στο δέρμα), τα σκουρόχρωμα ούρα, ο εύκολος μωλωπισμός, οι αιμορραγίες και η ηπατομεγαλία ή σπληνομεγαλία. Στα νήπια και στα παιδιά προσχολικής ηλικίας, η σιδηροπενική αναιμία μπορεί να προκαλέσει αναπτυξιακή καθυστέρηση και συμπεριφορικές διαταραχές, όπως κοινωνικά προβλήματα και ελλιπή συγκέντρωση κατά τη διεκπεραίωση εργασιών. Πώς ανιχνεύει την αναιμία ο παιδίατρος; Συνήθως, η αναιμία διαγιγνώσκεται με μια απλή εξέταση αίματος στην οποία υπολογίζεται η αιμοσφαιρίνη. Αποτελεί μέρος της πλήρους εξέτασης αίματος, κατά την οποία αξιολογούνται το μέγεθος και οι τιμές των ερυθρών αιμοσφαιρίων, καθώς και οι τιμές των λευκών αιμοσφαιρίων και των αιμοπεταλίων. Για να εξακριβωθεί το είδος της αναιμίας, ο παιδίατρος μπορεί να ζητήσει κι άλλες διαγνωστικές εξετάσεις. Σε αυτές περιλαμβάνονται το επίχρισμα αίματος, οι τιμές σιδήρου στο αίμα (υπολογίζονται είτε άμεσα είτε έμμεσα με την εξέταση φερριτίνης), η ηλεκτροφόρηση αιμοσφαιρίνης (διαγιγνώσκει τη μεσογειακή αναιμία και τη δρεπανοκυτταρική αναιμία) και, αν κριθεί αναγκαίο, η λήψη μυελού οστών ώστε να διαπιστωθεί αν η κυτταρική παραγωγή είναι φυσιολογική, προκειμένου να αποκλειστεί το ενδεχόμενο της λευχαιμίας. Πώς αντιμετωπίζεται η αναιμία; Η θεραπεία εξαρτάται από την πάθηση. Αν το παιδί έχει σιδηροπενική αναιμία, ο παιδίατρος θα συστήσει συμπληρώματα σιδήρου. Επίσης, μπορεί να συστήσει αλλαγές στη διατροφή (π.χ. μείωση κατανάλωσης γάλακτος). Ο γιατρός μπορεί να υποδείξει συμπληρώματα με φολικό οξύ και βιταμίνη Β12, αν η αναιμία οφείλεται σε ανεπάρκεια αυτών των θρεπτικών στοιχείων. Επίσης, θα πρέπει να παρακολουθεί το παιδί, ώστε να διασφαλιστεί η δέουσα αντιμετώπιση της αναιμίας. Η θεραπεία για τις σοβαρές και χρόνιες αναιμίες εξαρτάται από την περίπτωση. Μερικά παιδιά χρήζουν μετάγγισης. Άλλα χρειάζονται φαρμακοθεραπεία ή σπληνεκτομή, ώστε να αποτραπεί η πρόωρη καταστροφή των ερυθρών αιμοσφαιρίων. Άλλα παιδιά πρέπει να πάρουν φάρμακα για την καταπολέμηση των μολύνσεων ή για τη διέγερση του μυελού των οστών (ώστε να παραχθούν περισσότερα αιμοκύτταρα). Σε σοβαρές περιπτώσεις μεσογειακής, δρεπανοκυτταρικής και απλαστικής αναιμίας γίνεται μεταμόσχευση μυελού οστών. Σε αυτή τη διαδικασία, τα κύτταρα του μυελού των οστών ενός δότη χορηγούνται ενδοφλεβίως στο παιδί. Έπειτα, τα δωρισμένα κύτταρα μεταναστεύουν στο μυελό των οστών του παιδιού μέσω του αίματος, όπου και αρχίζουν να παράγουν νέα κύτταρα....
Πηγή mother.gr >>>
Τι Είναι Η Χρήση Ενός Είδους Γραμματοσειράς Δυσλεξία
Η χρήση ενός είδους γραμματοσειράς είναι περισσότερο βοηθητική για τα δυσλεξικά παιδία. Ενθαρρύνετε τα παιδιά να μελετούν τα γραπτά τους και να κάνουν αυτοκριτική. Ενθαρρύνετε τα να αποφασίζουν για τους εαυτούς τους, να βρίσκουν τα λάθη και ποιές βελτιώσεις μπορούν να γίνουν έτσι ώστε να μην δημιουργηθούν προβλήματα με άλλα άτομα που τυχών να παραπονεθούν για το γραφικό τους χαρακτήρα. Συζητήστε τα πλεονεκτήματα του καλού γραφικού χαρακτήρα και τους στόχους που πρέπει να επιτευχθούν μέσα στην τάξη. Αναλύστε κοινά λάθη στο γράψιμο γράφοντας μερικές καλά επιλεγμένες λέξεις στον πίνακα, για σχολιασμό στην τάξη. Σιγουρευτείτε ότι υπάρχει μια γραμματοσειρά αναρτημένη για αναφορά και είναι διαθέσιμη για να υπηρετήσει σαν ένας σταθερός ενθυμητής της γραμματοσειράς για τα μικρά και τα κεφαλαία γράμματα. Εάν η εξάσκηση του γραφικού χαρακτήρα είναι αναγκαία, είναι ουσιώδες να μην χρησιμοποιείτε λέξεις οι οποίες παρουσιάζουν προβλήματα στο δυσλεξικό παιδί, όσον αφορά το νόημα ή τον συλλαβισμό. (π.χ. λέξεις με αφηρημένη έννοια) Η καλυτέρευση του γραφικού χαρακτήρα μπορεί να βελτιώσει και την αυτοπεποίθηση, η οποία αντίστοιχα αντανακλά ευνοϊκά στη δουλειά του μαθητή. Βαθμολόγηση του γραπτού Ο έπαινος για την προσπάθεια καθώς και την επιτυχία είναι αναγκαίος. Αυτός δίνει στο μαθητή μια καλύτερη ευκαιρία να πάρει ένα ισορροπημένο βαθμό. Το δημιουργικό γράψιμο πρέπει να βαθμολογείται στην έκφραση. Τα σημειωμένα λάθη συλλαβισμού πρέπει να είναι ανάλογα με το επίπεδο συλλαβισμού του παιδιού. Η βαθμολόγηση πρέπει να γράφεται με μολυβί και να έχει θετικά σχόλια. Προσπαθήστε να μην χρησιμοποιείτε κόκκινες πέννες για τη βαθμολόγηση της δουλείας ενός δυσλεξικού παιδιού. Δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο αποκαρδιωτικό για το παιδί από το να του επιστραφεί η δουλεία του καλυμμένη με κόκκινο μελάνι, όταν μάλιστα αυτά έχουν αναπόφευκτα προσπαθήσει περισσότερο από τους συμμαθητές τους για να συμπληρώσουν τη δουλεία που τους ζητήθηκε. Απλά ζητάτε από ένα μαθητή να ξαναγράψει ένα μέρος της δουλείας η οποία πρόκειται να επιδειχθεί. Η αντιγραφή σελίδων χωρίς κανένα σκοπό είναι ψυχικά καταστροφική, γιατί συνήθως είδη πολλή προσπάθεια έχει καταβληθεί για το αυθεντικό κομμάτι της εργασίας τους. Εργασία για το σπίτι Μέχρι το τέλος μιας σχολικής ημέρας ένα δυσλεξικό παιδί είναι γενικά πιο κουρασμένο από τους συμμαθητές του επειδή γι’ αυτόν τα πάντα απαιτούν περισσότερη σκέψη και προσπάθεια, τα καθήκοντα διαρκούν περισσότερο και τίποτα δεν είναι εύκολο. Περισσότερα λάθη είναι πιθανόν να γίνουν. Μόνο προκαθορισμένη εργασία για το σπίτι η οποία θα είναι πραγματικά ωφέλιμη πρέπει να δίνετε στο παιδί. Στην κατανομή εργασίας για το σπίτι, οι οποίες ίσως να είναι λίγο διαφορετικές ή λιγότερο απαιτητικές, είναι σημαντικό να δίνονται με εχεμύθεια. Η αυτό-εκτίμηση υπονομεύεται γρήγορα εάν ο δάσκαλος υπογραμμίζει τις διαφορές μεταξύ αυτών με δυσκολίες και των συμμαθητών του. Εντούτοις, οφείλουμε πάντα να θυμόμαστε ότι πολύ περισσότερη προσπάθεια ίσως είναι αναγκαία να καταβληθεί από ένα δυσλεξικό παιδί για να συμπληρώσει το έργο που του ανατέθηκε, παρά από τους συμμαθητές του. Ορίστε ένα χρονικό όριο για την εργασία για το σπίτι, συχνά ένα δυσλεξικό παιδί θα χρειαστεί πολύ περισσότερο χρόνο για να παράξει την ίδια δουλεία από ένα άλλο παιδί με καλές δεξιότητες γνώσης ανάγνωσης και γραφής. Περίληψη Η ικανότητα ενός δυσλεξικού παιδιού να καταγράφει σκέψεις και ιδέες θα είναι αρκετά διαφορετική από το επίπεδο πληροφοριών που μπορεί να δώσει το παιδί προφορικά. Για πιο σωστά αποτελέσματα και σωστή αξιολόγηση ο μαθητής πρέπει να είναι ικανός να επιδείξει στο δάσκαλο ότι γνωρίζει την πληροφορία και που βρίσκεται σε κάθε θέμα. Να είστε προετοιμασμένοι να δεχθείτε προφορικές περιγραφές σαν εναλλακτική αξιολόγηση στις γραπτές περιγραφές, εάν αυτό επιτρέπετε και είναι εύκολο. Εναλλακτικοί τρόποι εργασίας που μπορούμε να εξετάσουμε είναι: Η χρήση υπολογιστών με ορθογράφο για επεξεργασία λέξεων. Την ηχογράφηση μαθημάτων τα οποία μπορούν αργότερα να μελετηθούν σε κατοπινό στάδιο. Περισσότερος χρόνος οφείλει να δοθεί για την ολοκλήρωση της δουλείας εξαιτίας του επιπλέον χρόνου που χρειάζεται ένα δυσλεξικό παιδί για διάβασμα, για σχεδιασμό, αντιγραφή και διόρθωση της δουλείας του. Για ένα δυσλεξικό παιδί το αίσθημα του να είσαι «διαφορετικός» μπορεί να οξυνθεί όταν αντιμετωπίζεται με λανθασμένο τρόπο και ίσως να είναι σημαντική η ανάγκη για βοήθεια από «ειδικούς» για τη βελτίωση της γνώσης του στη ανάγνωση και γραφή ή και πιθανώς των μαθηματικών δεξιοτήτων. Κάποιες εξειδικευμένες μέθοδοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέσα στην τάξη έτσι ώστε όλα τα παιδιά να μπορούν να ωφεληθούν από αυτές και επιπλέον να μειώσουν το αίσθημα της «διαφορετικότητας». Διαβάστε περισσότερα: Ένα Δυσλεξικό παιδί στην τάξη - Oδηγός για δάσκαλους και γονείς - iPaideia....
Πηγή alfavita.gr >>>
Ποιά Είναι Τα Κύτταρά Της Λέμφος
Τα κύτταρά της είναι κυρίως λεμφοκύτταρα και μονοκύτταρα που δημιουργούνται στους λεμφαδένες και στα λεμφοζίδια.Τα λεμφικά τριχοειδή, τα οποία εντοπίζονται στους περισσότερους ιστικούς χώρους, συλλέγουν ιστικό υγρό, το οποίο καλείται τότε λέμφος. Η λέμφος από to κατώτερο τμήμα του σώματος ρέει στη χυλοφόρο δεξαμενή στην κοιλιακή χώρα και συνεχίζει προς τα άνω μέσω του θωρακικού πόρου, όπου εκβάλλουν τα μεσοπλεύρια λεμφαγγεία, ο αριστερός υποκλείδιος κορμός από το αριστερό χέρι και ο αριστερός σφαγιτιδικός κορμός από την αριστερή πλευρά της κεφαλής. Ο θωρακικός πόρος παροχετεύει τη λέμφο στο αίμα, στην αριστερή υποκλείδιο φλέβα κοντά στη συμβολή της με την αριστερά σφαγίτιδα φλέβα. Ο δεξιός λεμφικός πόρος παροχετεύει τη λέμφο από το άνω δεξιό τεταρτημόριο του σώματος στη δεξιά υποκλείδιο φλέβα.Καθώς η λέμφος ρέει μέσω των λεμφαγγείων προς τις υποκλείδιες φλέβες, διέρχεται από λεμφαγγεία που περιέχουν μακροφάγα για τη φαγοκυττάρωση βακτηρίων ή άλλων παθογόνων τα οποία μπορεί να εντοπίζονται στη λέμφο. Ετυμολογία Λατ. lympha Υπώνυμος όρος lymph channel inflammatory lymph lymph ...
Πηγή iatronet.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 03/02/2017