Τι Είναι Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Άμυνας : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Άμυνας
Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Άμυνας είναι ένα πολύτιμο εργαλείο ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης, στρατηγικής αυτονομίας, ασφάλειας στην προμήθεια εξοπλισμών, ανάπτυξης έρευνας και τεχνολογίας, δημιουργίας θέσεων εργασίας και της συγκράτησης νέων και ταλαντούχων ανθρώπων στις χώρες τους προς όφελος των ιδίων αλλά και της οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης. Ζήτησα από τον Διευθυντή τη στήριξή του απέναντι σε παράλογες απαιτήσεις θεσμών που ζητούν την ένταξη της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας στο πλαίσιο του λεγόμενου «υπερταμείου», λέγοντας ότι οποιαδήποτε τέτοια πίεση οδηγεί σε αναστολή κοινών δράσεων που θα ζημιώσει ιδιαίτερα την ευρωπαϊκή αμυντική βιομηχανία. Του εξέφρασα και τη θέση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και της Κυβέρνησης ότι η ελληνική αμυντική βιομηχανία δεν θα πρέπει με κανένα τρόπο να μπει σε μια τέτοια διαδικασία. Επίσης, πρότεινα να διερευνήσουμε από κοινού την δυνατότητα επαναλειτουργίας της «Defendory», ως έκθεσης αμυντικού υλικού, υπό την αιγίδα και την ομπρέλα του Οργανισμού, για την προώθηση της ευρωπαϊκής αμυντικής βιομηχανίας. Έχουμε επανειλημμένα τονίσει ότι δεν επιδιώκουμε την στρατιωτικοποίηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όμως είμαστε υποχρεωμένοι να υπερασπιζόμαστε και να προστατεύουμε τους λαούς μας από κάθε απειλή, σε πνεύμα αλληλεγγύης μεταξύ των εταίρων. Αγαπητέ Χόρχε εύχομαι κάθε επιτυχία στο έργο και τις πρωτοβουλίες του Οργανισμού. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα και για την προσωπική σας βοήθεια στην ελληνική αμυντική βιομηχανία. Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι στις προσπάθειές σας θα μας έχετε στο πλευρό σας». Απάντηση σε ερώτηση για την τοποθέτηση Ερντογάν: «Αντιλαμβάνεται πλέον όλος ο κόσμος, ότι η προσπάθεια που κάνει ο κ. Ερντογάν είναι να μετατρέψει την Τουρκία σε ένα θεοκρατικό κράτος, αμφισβητώντας οποιαδήποτε αλλαγή έκανε ο Κεμάλ Ατατούρκ, λόγω του εσωτερικού του μετώπου. Θα τον καλούσα, όμως, να προσέξει ιδιαίτερα όταν ακούει φωνές από τα παράλια της Μικράς Ασίας στα ελληνικά νησιά, γιατί αυτές οι φωνές ήταν ελληνικές, ήταν φωνές Ιώνων, ήταν οι φωνές των Ελλήνων της Μικράς Ασίας, που προϋπήρχαν εκείνων που σφαγίασαν τον Ελληνισμό. Τέτοιου είδους αναφορές δεν βοηθούν στη συμβίωση των δύο λαών και η προσπάθεια αμφισβήτησης διεθνών συνθηκών οδηγεί σε επικίνδυνους δρόμους. Θα του σύστηνα να μην τους ακολουθήσει»....
Πηγή onalert.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Ποιά Είναι Τα Κυριότερα Δασικά Δέντρα
Τα κυριότερα δασικά δέντρα είναι : οι οξιές, οι βελανιδιές, τα πεύκα και τα έλατα. Η παραλία είναι εκτεταμένη και δεν υπάρχουν φυσικά λιμάνια. Κάθε χρόνο τους θερινούς μήνες οι παραλίες του νομού γεμίζουν από τουρίστες. Κυριότερες παραλίες είναι η Παραλία της Κατερίνης, των Νέων Πόρων, της Μεθώνης, του Πλαταμώνα, της Σκοτίνας (όπου υπάρχει και το κάμπινγκ του ΕΟΤ), του Βαρικού, της Γρίτσας Λιτοχώρου, του Κορινού και της Κατερινόσκαλας ή Ολυμπιακής ακτής. Πολλές από τις παραλίες του νομού έχουν πάρει και Γαλάζιες Σημαίες. Το κλίμα είναι ηπειρωτικό με θερμά καλοκαίρια και ψυχρούς χειμώνες και πολύ υγιεινό. Στα παράλια οι κλιματολογικές συνθήκες είναι ήπιες, επειδή μετριάζεται η επίδραση της θάλασσας. Ιστορία Έδρα των Ελληνικών θεοτήτων και των Μουσών, η Πιερία κατοικήθηκε από την Εποχή του Χαλκού. Ήταν η δεύτερη επαρχία του μακεδονικού Βασιλείου. Το όνομά της οφείλει στους αρχαίους κάτοικους, τους Πιερείες, οι οποίοι κατά τη μακεδονική κατάκτηση μετανάστευσαν πέρα του Στρυμώνα, στους πρόποδες του Παγγαίου (Θουκυδίδης Β 99). Εκτεινόταν δε κατά μήκος της θάλασσας νότια της Ημαθίας και του Αλιάκμονα μέχρι του Ολύμπου και του Πηνειού που αποτελούσαν και τα όρια μεταξύ Μακεδονίας και Θεσσαλίας (Ηρόδοτος Ζ 128-129, 173) (Στράβων Απόσπ. 12,14,15 και Θ’ 429) (Κλαύδιος Πτολεμαίος Γ’ 13,15 κλπ). Η σύγχρονη άποψη λέει ότι το όνομά του ο νομός το οφείλει στα Πιέρια Όρη. Στην πρώτη χιλιετία π. Χ. η περιοχή αναφέρεται για πρώτη φορά με το όνομα Πιερία. Οι Πίερες Θράκες θεωρούνται ως οι πρώτοι κάτοικοι της Πιερίας και εισηγητές της λατρείας του Δωδεκάθεου αλλά και των Πιερίδων Μουσών. Αυτοί εκδιώχθηκαν από τους Μακεδόνες του Περδίκκα Α΄ και έτσι εγκαταστάθηκαν πέρα από το Στρυμόνα, στους πρόποδες του Παγγαίου. Στα βυζαντινά και μεσαιωνικά χρόνια η Πιερία δεινοπάθησε από πολλούς λαούς που θέλησαν να την κατακτήσουν. Οι Σλάβοι, οι Ούννοι, οι Νορμανδοί και οι Άβαροι είναι μόνο μερικοί που πέρασαν από εκεί. Κατά τη Φραγκοκρατία, η Πιερία ανήκε στο φραγκικό βασίλειο της Θεσσαλονίκης. Οι Ενετοί δεν κατόρθωσαν να κυριαρχήσουν, άφησαν όμως τα σημάδια τους στο νομό, όπως το Κάστρο του Πλαταμώνα. Το 1389 η Πιερία καταλήφθηκε από τους Τούρκους. Ορόσημο στην ένδοξη Ιστορία του νομού στη διάρκεια της Τουρκοκρατίας αποτελεί το 1878, οπότε και πραγματοποιήθηκε η αποτυχημένη αλλά ηρωική εξέγερση στο Λιτόχωρο. Στο Λιτόχωρο έγινε και η εκλογή της προσωρινής κυβέρνησης που κυκλοφόρησε προκήρυξη προς την Ευρώπη κηρύσσοντας την ένωση της Μακεδονίας με την υπόλοιπη Ελλάδα. Στις 16 Οκτωβρίου 1912, ο ελληνικός στρατός απελευθέρωσε την Κατερίνη και η τελευταία μάχη που δόθηκε ήταν στο Κολοκούρι (σημερινός Σβορώνος). Η νευραλγική θέση του νομού , ο οποίος είναι προικισμένος με ορεινές, θαλασσινές και πεδινές ομορφιές, φαίνεται ότι αποτελεί εφαλτήριο για περαιτέρω ανάπτυξη και πρόοδο....
Πηγή polispress.gr >>>
Ο Πατέρας Ζευς είναι πλέον τόσο πολύ κοντά που η «ανάσα» του θα γίνει αισθητή με την έναρξη του Χειμερινού Ηλιοστασίου. Κοντά στην ημέρα της Πανσελήνου του Αυγούστου, που κανείς δεν γνωρίζει πότε ακριβώς ήταν, διότι την ημέρα που δόθηκε επίσημα ως πανσέληνος έλειπε ένα κομματάκι, ο ουρανός καταψεκάστηκε επιμελώς ώστε να μην μπορέσουν να εισέλθουν οι ενέργειες που ήταν προγραμματισμένες. Με την μόνη όμως διαφορά ότι οι ψεκασμοί έγιναν βάσει του γήινου ημερολογίου και χρόνου. Ο Απόλλωνας όμως, που μας «παρουσιάστηκε» βουβός τον Αύγουστο είχε άλλα σχέδια. Όπως αναφέρθηκε και σε προηγούμενη ανάρτηση, ο χρόνος στην Γη «τρελάθηκε», τα ρολόγια πήγαιναν μία μπροστά, μία πίσω, είχαμε για παράδειγμα Δευτέρα αλλά η δόνηση ήταν της Κυριακής, ξυπνούσαμε στις 4.00 τα ξημερώματα για παράδειγμα, το ρολόϊ έδειχνε 04.00, ξανακοιμόμαστε, ξυπνούσαμε σε δύο ώρες (ξημέρωνε περίπου) και το ρολόι έδειχνε 18.00 το απόγευμα. Μία προηγούμενη «ατάκα» του Απόλλωνα ήταν ... «Ο Ήλιος θα ανατέλλει το απόγευμα και θα δύει το πρωί. Αυτό θα βιώσετε». Οι πιο ευάλωτοι και ευαίσθητοι στις Απολλώνιες ενέργειες βίωσαν κάτι τέτοιο κατά τον μήνα Αύγουστο. Τι έκανε λοιπόν αυτή η Μέγιστη Ολύμπια Οντότητα; Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, μήπως και βγάλουμε καμία άκρη. Η όλη ιστορία αρχίζει όταν ο Απόλλωνας αποφάσισε να «αλλάξει» τις ηλιακές συντεταγμένες σε σχέση με τα διάφορα αστρικά συστήματα, ώστε να συνεχίσει την επαναφορά στην αρχέτυπη ροή και δόνηση του πλανήτη της Γης. Η ενεργειακή δόνηση του Ήλιου συνδέεται με ορισμένους αστερισμούς, τους οποίους εμείς γνωρίζουμε ως 12, όπως μας έχουν «σερβίρει». Άντε 13, με τον Οφιούχο. Ο Απόλλωνας όμως επιμένει ότι οι αστερισμοί είναι 15+1. Νέο παζλ αυτό. Υποστηρίζει δε ότι οι 12 αστερισμοί τους οποίους μελετάμε στην Γη είναι απλώς «δέκτες» και ότι οι «πομποί» βρίσκονται σε άλλα αστρικά συστήματα. Ο Ερμής τώρα, από την άλλη πλευρά υποστηρίζει ότι ο Ήλιος δεν εισέρχεται σε κανέναν αστερισμό παρά συνδέεται μαζί τους με ενεργειακούς λώρους. Η Γη κινείται και ανάλογα με την θέση που λαμβάνει κάθε φορά «βλέπει» τον Ήλιο σε συνάρτηση με τους διάφορους αστερισμούς. Τους 13 να πούμε ότι τους γνωρίζουμε. Τους άλλους δύο όμως; Και αυτό το +1 τι ήταν άραγε; Έτσι ο Απόλλωνας έδειξε μία εικόνα. Έδειξε τους Δελφούς, όχι όπως είναι σήμερα αλλά όπως ήταν στην Πρωταρχική Αρχαιοελληνική Εποχή, εκατοντάδες χρόνια π.χ., τότε που ακριβώς στην είσοδο των Δελφών υπήρχε Θάλασσα. Δηλαδή, εκεί που είναι τώρα η είσοδος των Δελφών εάν περάσουμε απέναντι στο πεζοδρόμιο που είναι η χαράδρα, υπήρχε Θάλασσα. Τα τεράστια βουνά απέναντι από τον Ναό του Απόλλωνα στους Δελφούς ήταν βουνά-βράχοι της Θάλασσας. Μέσα λοιπόν σε αυτήν την Θάλασσα, υπήρχε ένας ολόλευκος Ναός σε σχήμα Θόλου, ο οποίος είχε 15 κίονες, οι οποίοι ήταν φτιαγμένοι από λαμπερό υλικό, κάτι σαν μείγμα λευκού μαρμάρου και διαμαντιού. Αυτοί οι κίονες ήταν «συγχρονισμένοι» με τους 15 αστερισμούς. Στην μέση του κύκλου των κιόνων βρισκόταν μία λαμπερή σφαίρα στο χρώμα του φωτεινού Αμέθυστου, η οποία ήταν συνδεδεμένη με το +1 (που θα δούμε παρακάτω τι ήταν). Το όλο σκηνικό είχε μεταφερθεί από μία αστροπολιτεία της Υπερβόρειας από τον αστερισμό του Κύκνου, διαμέσου της διαστρικής και αστρικής Πύλης του αστερισμού των Διδύμων. Ο μύθος μας λέει ότι ο Απόλλωνας πηγαινοερχόταν στους Δελφούς από την Υπερβόρεια επάνω σε άρμα που το έσερναν Κύκνοι. Δεν αποκλείεται λοιπόν να ήταν ένα υπερβόρειο αστροσκάφος με τα χαρακτηριστικά του αστερισμού του Κύκνου. Ο Απόλλωνας λέει ότι κάθε αστερισμός από αυτούς τους 15 συνδέεται με μία αστροπολιτεία σε κάποιον άλλο πιο «μακρινό» αστερισμό. Οι άλλοι λοιπόν δύο αστερισμοί που μας λείπουν εκτός από τους 13 γνωστούς είναι ο αστερισμός Δελφίς (Δελφίνι) και ο αστερισμός της Φάλαινας (Κήτους). Ίσως το «μυστικό» αυτό να είναι γνωστό στο καθεστώς για αυτό και επιδίδονται με μανία στον αφανισμό των Δελφινιών και των Φαλαινών του Πλανήτη, που είναι και οι σύνδεσμοι διαμέσου ηχητικών κυμάτων με τους αστερισμούς αυτούς. Ο Ποσειδώνας ως προκάτοχος του Απόλλωνα στους Δελφούς, με την συμμετοχή όλων των Ολυμπίων, πραγματοποιούσε στον ναό αυτό διάφορα γενετικά προγράμματα ώστε να δημιουργήσουν την ζωή στον πλανήτη της Γης και τον Άνθρωπο (με Άλφα κεφαλαίο). Ο ίδιος ναός υπήρχε και στην Ποσειδωνία της Ατλαντίδας. Στην Σαντορίνη και στον πρωταρχικό ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο υπήρχαν τέτοιοι ναοί μικρότερης κλίμακας. Ο Ερμής υποστηρίζει ότι υπήρχαν σύνολο 10 τέτοιοι ναοί σε όλον τον πλανήτη της Γης, και όχι μόνο στην Ελλάδα. Το πρωταρχικό κύτταρο που «κατέβηκε» από την Υπερβόρεια τοποθετήθηκε σε ειδικό γυάλινο θόλο στον Ιερό βράχο της Ακρόπολης με έφορο τον Ποσειδώνα και την Αθηνά, ο οποίος βράχος δεν έχει καμία σχέση με τον σημερινό, παρά στην κορυφή του υπήρχε μία κρυστάλλινη σφαίρα ανοιχτή από επάνω ώστε να δέχεται τις ενέργειες. Και τώρα ας δούμε τι είναι το +1 που αναφέρει ο Απόλλωνας. Το +1 είναι ένα άστρο που βρίσκεται στον αστερισμό της Φάλαινας (Κήτος) και ονομάζεται «Μίρα». Ο αστερισμός συνδέεται με τον Περσέα που ήταν μία από τις προβολές του θεού Ερμή στα πεδία της Γης. Ο αστέρας - ήλιος Μίρα είναι ένα διπλό αστρικό σύστημα (Μίρα α και Μίρα β). Καθώς ο ένας αστέρας - ήλιος στρέφεται γύρω από τον άλλο δημιουργείται μία δίνη ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων. Αυτή η δίνη επηρεάζει περισσότερο τον αστέρα Μίρα α και σήμερα οι επιστήμονες τον χαρακτηρίζουν ως «ερυθρό γίγαντα». Αυτήν την δίνη, σήμερα η αστρονομία την χαρακτηρίζει ως «ουρά» η οποία περιέχει αέρια και πλάσμα και σχηματίζεται από τον «αστρικό άνεμο» του Μίρα. Την λέξη «άνεμο» ας την συγκρατήσουμε για να δούμε παρακάτω μία πληροφορία που μας δίνει ο Ερμής. Ο Απόλλωνας τοποθετεί το πεδίο της «Θεάς Εστίας», αυτό ακριβώς που υπονοούσαν οι Πυθαγόρειοι, σε αυτό το διπλό αστρικό σύστημα και αφήνει υπονοούμενα ότι πρόκειται για το «ΓΕΝΕΣΙΟΥΡΓΟ ΑΣΤΡΟ - ΗΛΙΟ» διαμέσου του οποίου «γεννήθηκε» τόσο ο Αρχέτυπος Ήλιος - Άστρο (Διαγαλαξιακός) όσο και Υλικός (Γαλαξιακό) Ήλιος μας. Δηλαδή, το Ηλιακό μας σύστημα ήταν καταρχήν «Τριπλό» και όχι τελικά «Διπλό». ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΕΧΟΥΜΕ: 1)Γενεσιουργό Άστρο - Ήλιο (Ορφικό Αυγό - Θεά Εστία) : 2) Μίρα Α. Αρχέτυπο Άστρο - Ήλιος : Λαμπαδίας (Άλτεμπαράν στον αστερισμό του Ταύρου) 3) Υλικός Ήλιος (αυτός που βλέπουμε με τα μάτια μας) Οι αστρονόμοι σήμερα υποστηρίζουν ότι ο άνθρακας που υπάρχει στους μυς του ανθρώπινου σώματος καθώς και το οξυγόνο που αναπνέουμε προήλθαν από ερυθρούς γίγαντες, όπως ο Μίρα. Οπότε θα μπορούσε κάλλιστα ο αστέρας-ήλιος Μίρα να διοχέτευσε τα υλικά του στο γαλαξιακό σύμπαν και να δημιουργήθηκε η ζωή επάνω στην Γη. Ίσως ο Μίρα να ήταν συνδεδεμένος τόσο με τον κεντρικό κρύσταλλο αμέθυστου που υπήρχε σε εκείνον τον πρώτο Ναό του Απόλλωνα στους Δελφούς όσο και με την σφαίρα στον Ιερό βράχο της Ακρόπολης. Δικαίως λοιπόν ο Απόλλωνας τον ονομάζει «Θεά Εστία». Επίσης, ο αστέρας Μίρα α λόγω της μεγάλης ταχύτητας περιστροφής του έχει αποκτήσει ένα ωοειδές σχήμα, και στην αρχαία Ελλάδα τον συναντούμε στο Ορφικό Κοσμικό Αυγό με τον προσδιορισμό «Θαυμάσιος». Είναι το Κοσμικό Αυγό που γέννησε η Ωκεανίδα Ευρυνόμη και από μέσα του προήλθε το δικό μας σύμπαν. Μετά την καταστροφή από πλημμύρες και σεισμούς εκείνης της ολότελα πρωταρχικής εποχής ενός ασύλληπτου πολιτισμού που είχε μεταφερθεί από τους Ουρανούς, οι επιζώντες άνθρωποι είχαν καταγεγραμμένη την πληροφορία αυτή στην μνήμη των κυττάρων τους αλλά δεν μπορούσαν να την εξηγήσουν καθώς είχαν πέσει στην Λήθη. Έτσι, από ότι θυμόνταν δημιούργησαν τους μύθους και εις ανάμνηση εκείνου του πρωταρχικού Ναού στους Δελφούς δημιούργησαν τον κυκλικό Θόλο της Αθηνάς της Προναίας στους Δελφούς. Το αστρικό σύστημα του Μίρα, σύμφωνα με τον Ερμή, ανήκει στην δικαιοδοσία των Υπερβόρειων Αρκτούριων. Ο επικεφαλής των αστροπολιτειών του Μίρα, είναι Ολύμπιος και αποκωδικοποιείται στην δόνηση Μίρα-Φ-Αρ, ένα όνομα που γνωρίζουμε από το 2007. Εδώ θα μνημονεύσουμε τον προαναφερθέντα άνεμο του αστρικού συστήματος του Μίρα. Είναι ο άνεμος που βοήθησε στην μεταφορά των αστρικών υλικών από τον Μίρα επάνω στον πλανήτη Γη, διαμέσου του Ουράνιου Ωκεανού του Ομήρου. Οι αρχαίοι Έλληνες τον ονόμασαν «Ζέφυρο» και τον έβαλαν να φυσάει απαλά επάνω από την Θάλασσα. Σήμερα τον λέμε και «Πουνέντε». Ήταν γιος της Ηούς (Αυγής) και του Αστραίου (αστρική προβολή του Ερμή). Υπενθυμίζουμε ότι το αστρικό σύστημα που βλέπουμε διαμέσου των γήινων τηλεσκοπίων είναι παρελθοντικό. Σύμφωνα με την κβαντική ζούμε στην γραμμή του παρελθόντος, κατά συνέπεια είμαστε «είδωλα» που στην ουσία τους «δεν υφίστανται». Για αυτό εάν βάλουμε ένα τηλεσκόπιο και δούμε για παράδειγμα τον αστέρα Μίρα, βλέπουμε αυτό που υπήρχε πριν από χιλιάδες χρόνια. Ίσως τώρα, εκεί στην θέση του αστέρα να υπάρχει μία Γαλαζόλευκη Αστροπολιτεία. Και ίσως για αυτό οι «Ολύμπιοι» μας λένε ότι : «ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Αρχείο θεμάτων (1) (1) (3) (1) (2) (1) (1) (1) (1) (2) (1) (1) (1) (1) (3) (2) (2) (1) (2) (2) (4) (4) (2) (2) (5) (3) (3) (2) (6) (2) (1) (6) (3) (6) (5) (6) (3) (7) (7) (8) (7) (8) (7) (4) (4) (4) (5) (3) (6) (3) (7) (4) (5) (4) (3) (5) (7) (4) (7) (7) (5) (8) (2) (7) (7) (7) (3) (6) (11) (10) (9) (13) (10) (12) (7) (9) (8) (9) (13) (13) (10) (12) (12) (14) (9) (12) (9) (7) (8) (4) (8) (5) (6) (4) (13) (19) (13) (10) (8) (9) (13) (3) (11) (11)...
Πηγή blogs.pathfinder.gr >>>
Τι Είναι Τα Πεταχτά Αυτιά
Τα πεταχτά αυτιά είναι δείγμα ατόμου που αντιδρά ενστικτωδώς και έχει πολύ συναισθηματική συμπεριφορά. Τα πολύ κόκκινα αυτιά (που δεν σταματούν να είναι κόκκινα) δείχνουν υπερλειτουργία του συκωτιού και κάποιο πιθανό πρόβλημα της σπλήνας. Αν τα αυτιά σου πιάνουν κερί αρκετά γρήγορα, μάλλον καταναλώνεις πολύ λιπαρές τροφές....
Πηγή polispress.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 09/01/2017