-
-
-
-
-
-
Home - Επικοινωνία - Προσωπικά Δεδομένα
Τι Είναι Το Καρό Πανωφόρι
Το καρό πανωφόρι είναι new entry στις τάσεις. Προσωπικά επέλεξα ένα μαλακό, cozy ημίπαλτο (Ζilly), το οποίο έχει καταλήξει αγαπημένη μου λύση στο καθημερινό χειμερινό styling. To καρό top από το, είναι ένα επίσης ευέλικτο κομμάτι για ωραία looks κάθε ώρα και στιγμή. Στη φωτό, συνδυασμένο με κολιέ Το καλύτερό μου, όμως, είναι τα καρό πλεκτά πουλόβερ. Τα statement πουλόβερ είναι εδώ και αρκετές σεζόν ισχυρή τάση. Έτσι έψαχνα ένα κομμάτι σαν αυτό της πάνω φωτό που να συνδυάζει το cool pattern του καρό με τη φόρμα και την άνεση ενός πουλόβερ, ώστε να μπορεί ανά πάσα ώρα να σώσει την κατάσταση στη ντουλαπα. Οutfit details: πουλόβερ και τσάντα Marc by Marc Jacobs (από την ομώνυμη boutique), φούστα και μπότες Zara. Μερικά tips για τα καρό 1. Ψάχνουμε πάντα για το επίκαιρο καρό: δίχρωμο, σκοτσέζικο, πολύχρωμο, γραμμικό, αφηρημένο, you name it. 2. Δεν λέμε όχι σε ιδιαίτερα κομμάτια από το κλασικό tartan, π.χ. ένα αμάνικο μπλέιζερ ή μια full skirt 3. Ακόμα, αναζητούμε πάντα καρό κομμάτια από ειδικούς του είδους: Burberry, Vivienne Westwood κλπ. 4. Συνδυάζουμε με μονόχρωμα ρούχα και αξεσουάρ. 5. Αγαπάμε και τα καρό αξεσουάρ: κασκόλ, clutches ακόμα και sneakers. 6. Δεν πετάμε ποτέ τα καρό, αφού επιστρέφουν σταθερά στη μόδα Το be continued Με αφορμή τα δύο βιβλία μας με θέμα το στυλ, «Oh, ...
Πηγή ohsochic.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Η λαιμαργία είναι μια εγκεφαλική περισσότερο διαδικασία που σχετίζεται με την ψυχική μας διάθεση, κατά την οποία αισθανόμαστε ότι χρειαζόμαστε τροφή και ιδίως γλυκιά τροφή, άμεσα, ενώ δεν είμαστε σε θέση να επικεντρωθούμε σε οτιδήποτε άλλο εκτός από το αντικείμενο του στιγμιαίου πόθου μας. Αμέσως μετά την λήψη της ακολουθεί ευχαρίστηση που συνήθως δεν διαρκεί πολύ, ενώ είναι πολύ πιθανόν να βιώνουμε παράλληλα και αισθήματα ενοχής, θυμού ή θλίψης για την αδυναμία μας να συγκρατηθούμε. Παρόλα αυτά η λαιμαργία μπορεί να έχει και βιολογική βάση, να σχετίζεται δηλαδή με την πείνα ή ακόμα και με την δίψα, να πυροδοτείται από την υπογλυκαιμία ή από ορμονικούς παράγοντες που αυξάνουν την όρεξη. Ξεκινώντας την μάχη με την λαιμαργία, είναι πολύ σημαντικό να μάθουμε να ξεχωρίσουμε και να αναγνωρίσουμε πότε η διάθεση μας για λήψη τροφής σχετίζεται με την πραγματική πείνα. Αυτό προϋποθέτει μια σειρά σκέψεων που μπορούμε να κάνουμε, ξεκινώντας από την απλή ερώτηση πεινάω πραγματικά; Τις περισσότερες φορές καταναλώνουμε τροφές όχι όταν πεινάμε πραγματικά, αλλά στην θέα ή την σκέψη και μόνο της τροφής. Μια οσμή, μια εικόνα στην τηλεόραση ή ακόμα και μια διαφήμιση ενός νέου προϊόντος, αρκούν. Από την άλλη πλευρά, αν είμαστε νηστικοί για πολλές ώρες, η πραγματική πείνα μπορεί να μας οδηγήσει σε λαίμαργες και ίσως ακραίες επιλογές. ...
Πηγή pliroforiodotis.gr >>>
Ποιός Είναι Ο Ανώτερος Εαυτός Μας
Ο ανώτερος εαυτός μας είναι εκεί και μιλάει, όμως εμείς δεν είμαστε έτοιμοι να ακούσουμε… Σύμφωνα με την Cindy Wigglesworth, ειδική στον τομέα της πνευματικής νοημοσύνης, μπορούμε να ‘ακούσουμε’ τον ανώτερο εαυτό μας να μας μιλάει και να επωφεληθούμε από τη σοφία του. Πώς όμως ξέρουμε ότι μας μιλάει ο ανώτερος εαυτός μας; Μπορούμε να καταλάβουμε ότι μας μιλάει ο ανώτερος εαυτός μας αν παρατηρήσουμε κάποιο από τα παρακάτω 9 χαρακτηριστικά: Ήρεμη εσωτερική φωνή, στάση ψυχραιμίας. Ο ανώτερος εαυτός μας δεν μας ‘αγριεύει’, δε μας κριτικάρει με έντονο τρόπο, δε μας απορρίπτει, δεν κατακρίνει τους άλλους και συγχωρεί εμάς και δεν προσθέτει δράμα στη ζωή μας . Το ‘εγώ’ μας, αντίθετα, φωνάζει, διαμαρτύρεται, ψάχνει το δίκιο του και επισημαίνει το άδικο των άλλων. Συμπόνοια. Ο ανώτερος εαυτός καταλαβαίνει γιατί οι άλλοι άνθρωποι φέρονται με άσχημο τρόπο, αντιλαμβάνεται τα κίνητρά τους, και τους συμπονά. Ο ανώτερος εαυτός δείχνει και σε εμάς τους ίδιους συμπόνοια, που σημαίνει ότι μας αποδέχεται, μας αγκαλιάζει και δε βιάζεται να κρίνει, να κατακρίνει και να καταδικάσει. Εδώ και τώρα ή ενσυνειδητότητα. Ο ανώτερος εαυτός μας βοηθάει να εκτιμήσουμε τη στιγμή, να τη ζήσουμε στο φουλ της, να τη γευτούμε ...
Πηγή entertv.gr >>>
Τι Είναι Η Ιεραρχημένη Οργάνωση Της Γνώσης
Η ιεραρχημένη οργάνωση της γνώσης είναι επίσης μεγάλης σημασίας για τη διεργασία κατάκτησής της, καθώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν την ιεραρχική μνήμη αναπαραστάσεων. Μια ενεργητική λοιπόν διεργασία βαθιάς μάθησης με πολυμέσα απαιτεί τη σωστή επιλογή της πληροφορίας, την οργάνωσή της και την ενσωμάτωσή της στην υπάρχουσα γνώση. Ενα όμως σημαντικό πρόβλημα στη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση είναι ότι η μάθηση επηρεάζεται από τη μέθοδο διδασκαλίας πολύ περισσότερο, παρά από το διδακτικό μέσο, την τεχνολογία εν προκειμένω, που μπορεί να έχει και σημαντική θέση στην όλη διεργασία μάθησης, αν αξιοποιηθεί σωστά. Γι’ αυτό δεν πρέπει να υπερφορτώνεται, με τη χρήση των ΤΠΕ, η γνωσιακή δυνατότητα του διδασκομένου, για να την αξιοποιεί προς την ουσιαστική και γενεσιουργό βαθιά μάθησή του με τη σωστή σύνδεση των διαδικτυακών πληροφοριών, τη συνεργασία, τη βοήθεια και διαδραστικότητα του εκπαιδευτικού, την παραδειγματική εργασία, την ανακάλυψη, την πρόκληση ενδιαφέροντος, τη διατήρηση της ζωτικότητας κ.ά. Η σημαντικότητα της τεχνολογίας, ακόμη και ως απλού εργαλείου διδασκαλίας, έχει καταδειχθεί πρωτίστως σε μικρά παιδιά· μια σειρά, λ.χ., αριθμών σε αντικείμενα, ράβδους, παιχνίδια κ.ά., με εύκολο τον χειρισμό τους στον χώρο, μπορούν να ενδυναμώσουν/σταθεροποιήσουν τη διαισθητική/ενστικτώδη κατανόηση των μαθηματικών, καθώς υπάρχει βιολογική προδιάθεση βιωματικής συσχέτισης των αριθμών με τον χώρο. Στην αφηρημένη οθόνη όμως τι γίνεται; Για να είναι λοιπόν αποτελεσματική στη μάθηση, η τεχνολογία, κλασική ή νέα, θα πρέπει να επανέλθουμε, πέραν των προαναφερθέντων, και στην αναγκαιότητα του θεωρητικού πλαισίου της ιεραρχημένης κατάκτησης της γνώσης. Υπό το πρίσμα αυτό η βιοπαιδαγωγική θεώρηση της μάθησης, που αναπτύξαμε σε άλλο άρθρο μας (4.11.12), προϋποθέτει, στις μικρές κυρίως ηλικίες, την πρόταξη της βιωματικής καλλιέργειας της τεχνολογικής δεξιότητας ως πρώτης, για να ακολουθήσουν η κοινωνική, η γλωσσική και η αριθμητική δεξιότητα, πάντα σε αλληλεπίδραση μεταξύ τους. Η κατάργηση αυτής της βιολογικά, εξελικτικο-αναπτυξιακά καθοριζόμενης ιεραρχημένης μάθησης είναι πιθανόν να ευθύνεται για τις ατελέσφορες αλλά και αρνητικές συνέπειες της τεχνολογίας και ειδικότερα των ΤΠΕ στην εγκεφαλική, γνωσιακή, συμπεριφορική και μαθησιακή μορφοποίησή μας. Οι κρυφές παγίδες Σχετικές έρευνες δείχνουν ότι η κακή και υπέρμετρη χρήση των ΤΠΕ μπορεί να ενισχύσουν εθιστικές, εγωιστικές και αυτιστικές συμπεριφορές, παραβατικότητα, βία, διάσπαση της προσοχής κ.ά., όπως και την απόσταση από την πραγματικότητα, με τη «μορφοποίηση» ενός εικονικού προσωπικού κόσμου, που προκαλεί αδυναμίες στην ηθική επεξεργασία των σκέψεων και τελικά την απομόνωση, καταστρέφοντας τη δεύτερη στη σειρά δεξιότητα, την κοινωνική, απαραίτητη για την ενίσχυση της γλωσσικής και αριθμητικής δεξιότητας. Χωρίς λοιπόν να έχει ερευνηθεί πλήρως η δυναμική των ΤΠΕ στη μορφοποίηση του εγκεφάλου, στη γνωσιακή μας ανάπτυξη, προωθούνται άκριτα «εκπαιδευτικές καινοτομίες» στα προγράμματα των σχολείων ανά τον κόσμο, αλλά και στη χώρα μας, που μυθοποιούν και θεοποιούν τις νέες τεχνολογίες, οι οποίες όμως φαίνεται ότι κρύβουν και παγίδες για μαθητές, αλλά και εκπαιδευτικούς· όπως και για τους γονείς, που δεν καταλαβαίνουν πόσο επιβλαβής είναι, λ.χ., η τηλεόραση για τα πολύ μικρά παιδιά, τα οποία παρκάρουν μπροστά στην οθόνη, με επιπτώσεις στις γλωσσικές τους ικανότητες, ή η υπέρμετρη χρήση του Διαδικτύου για τους εφήβους. Μην πετάξετε το μολύβι! Γι’ αυτό δεν μπορεί το λάπτοπ να αντικαταστήσει το τετράδιο, το χαρτί, το μολύβι και το βιβλίο. Σπεύδουν όμως να τα καταργήσουν ήδη σε ορισμένα «άτυχα» σχολεία των ΗΠΑ, αγνοώντας ότι είναι κλασικά βιωματικά τεχνολογικά εργαλεία, που προηγούνται των «αφηρημένων» πλήκτρων. Είναι επίσης λάθος να υποστηρίζουν ορισμένοι ότι είναι χαμένη και η ιστορία των βιβλίων και των έντυπων μέσων, καθώς θα υπερισχύσουν οι υπολογιστές και οι διαδραστικοί πίνακες. Η φύση του ανθρώπου ίσως να μην το επιτρέψει τελικά. Τι να κάνουμε λοιπόν; Να διδάσκουμε τα παιδιά μας όπως διδαχθήκαμε εμείς ή να προχωρήσουμε άκριτα στις Σειρήνες των ΤΠΕ; Η αλήθεια ...
Πηγή tovima.gr >>>