Τι Είναι Το Αμερικάνικο Ποδόσφαιρο Nfl : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Το Αμερικάνικο Ποδόσφαιρο Nfl
Το αμερικάνικο ποδόσφαιρο (NFL), είναι εκείνο που παρουσιάζει τον υψηλότερο μέσο όρο, με 68.400 θεατές. Τα 10 κορυφαία πρωταθλήματα στον κόσμο: Πρωτάθλημα θεατές Μέσος όρος Αγώνες Ομάδες 1. Major league baseball (ΗΠΑ) 73,7 εκατομμύρια 30.500 2.417 30 2. Nippon professional baseball (Ιαπωνία) 24,2 28.200 858 12 3. National football league (ΗΠΑ) 17,5 68.400 256 32 4. Premier League (Αγγλία) 13,8 36.400 380 20 5. Bundesliga (Γερμανία) 13,2 43.300 306 18 6. La Liga (Ισπανία) 10,7 28.200 380 20 7. English Football League Championship (Αγγλία) 9,7 17.500 556 24 8. Serie A (Ιταλία) 8,6 22.600 380 20 9. Ligue 1 (Γαλλία) 7.9 20.900 380 20 10. Korea professional baseball (Νότια Κορέα) 7,3 10.200 720 10 Πηγή: ...
Πηγή polispress.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Τι Είναι Η Ιεραρχημένη Οργάνωση Της Γνώσης
Η ιεραρχημένη οργάνωση της γνώσης είναι επίσης μεγάλης σημασίας για τη διεργασία κατάκτησής της, καθώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν την ιεραρχική μνήμη αναπαραστάσεων. Μια ενεργητική λοιπόν διεργασία βαθιάς μάθησης με πολυμέσα απαιτεί τη σωστή επιλογή της πληροφορίας, την οργάνωσή της και την ενσωμάτωσή της στην υπάρχουσα γνώση. Ενα όμως σημαντικό πρόβλημα στη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση είναι ότι η μάθηση επηρεάζεται από τη μέθοδο διδασκαλίας πολύ περισσότερο, παρά από το διδακτικό μέσο, την τεχνολογία εν προκειμένω, που μπορεί να έχει και σημαντική θέση στην όλη διεργασία μάθησης, αν αξιοποιηθεί σωστά. Γι’ αυτό δεν πρέπει να υπερφορτώνεται, με τη χρήση των ΤΠΕ, η γνωσιακή δυνατότητα του διδασκομένου, για να την αξιοποιεί προς την ουσιαστική και γενεσιουργό βαθιά μάθησή του με τη σωστή σύνδεση των διαδικτυακών πληροφοριών, τη συνεργασία, τη βοήθεια και διαδραστικότητα του εκπαιδευτικού, την παραδειγματική εργασία, την ανακάλυψη, την πρόκληση ενδιαφέροντος, τη διατήρηση της ζωτικότητας κ.ά. Η σημαντικότητα της τεχνολογίας, ακόμη και ως απλού εργαλείου διδασκαλίας, έχει καταδειχθεί πρωτίστως σε μικρά παιδιά· μια σειρά, λ.χ., αριθμών σε αντικείμενα, ράβδους, παιχνίδια κ.ά., με εύκολο τον χειρισμό τους στον χώρο, μπορούν να ενδυναμώσουν/σταθεροποιήσουν τη διαισθητική/ενστικτώδη κατανόηση των μαθηματικών, καθώς υπάρχει βιολογική προδιάθεση βιωματικής συσχέτισης των αριθμών με τον χώρο. Στην αφηρημένη οθόνη όμως τι γίνεται; Για να είναι λοιπόν αποτελεσματική στη μάθηση, η τεχνολογία, κλασική ή νέα, θα πρέπει να επανέλθουμε, πέραν των προαναφερθέντων, και στην αναγκαιότητα του θεωρητικού πλαισίου της ιεραρχημένης κατάκτησης της γνώσης. Υπό το πρίσμα αυτό η βιοπαιδαγωγική θεώρηση της μάθησης, που αναπτύξαμε σε άλλο άρθρο μας (4.11.12), προϋποθέτει, στις μικρές κυρίως ηλικίες, την πρόταξη της βιωματικής καλλιέργειας της τεχνολογικής δεξιότητας ως πρώτης, για να ακολουθήσουν η κοινωνική, η γλωσσική και η αριθμητική δεξιότητα, πάντα σε αλληλεπίδραση μεταξύ τους. Η κατάργηση αυτής της βιολογικά, εξελικτικο-αναπτυξιακά καθοριζόμενης ιεραρχημένης μάθησης είναι πιθανόν να ευθύνεται για τις ατελέσφορες αλλά και αρνητικές συνέπειες της τεχνολογίας και ειδικότερα των ΤΠΕ στην εγκεφαλική, γνωσιακή, συμπεριφορική και μαθησιακή μορφοποίησή μας. Οι κρυφές παγίδες Σχετικές έρευνες δείχνουν ότι η κακή και υπέρμετρη χρήση των ΤΠΕ μπορεί να ενισχύσουν εθιστικές, εγωιστικές και αυτιστικές συμπεριφορές, παραβατικότητα, βία, διάσπαση της προσοχής κ.ά., όπως και την απόσταση από την πραγματικότητα, με τη «μορφοποίηση» ενός εικονικού προσωπικού κόσμου, που προκαλεί αδυναμίες στην ηθική επεξεργασία των σκέψεων και τελικά την απομόνωση, καταστρέφοντας τη δεύτερη στη σειρά δεξιότητα, την κοινωνική, απαραίτητη για την ενίσχυση της γλωσσικής και αριθμητικής δεξιότητας. Χωρίς λοιπόν να έχει ερευνηθεί πλήρως η δυναμική των ΤΠΕ στη μορφοποίηση του εγκεφάλου, στη γνωσιακή μας ανάπτυξη, προωθούνται άκριτα «εκπαιδευτικές καινοτομίες» στα προγράμματα των σχολείων ανά τον κόσμο, αλλά και στη χώρα μας, που μυθοποιούν και θεοποιούν τις νέες τεχνολογίες, οι οποίες όμως φαίνεται ότι κρύβουν και παγίδες για μαθητές, αλλά και εκπαιδευτικούς· όπως και για τους γονείς, που δεν καταλαβαίνουν πόσο επιβλαβής είναι, λ.χ., η τηλεόραση για τα πολύ μικρά παιδιά, τα οποία παρκάρουν μπροστά στην οθόνη, με επιπτώσεις στις γλωσσικές τους ικανότητες, ή η υπέρμετρη χρήση του Διαδικτύου για τους εφήβους. Μην πετάξετε το μολύβι! Γι’ αυτό δεν μπορεί το λάπτοπ να αντικαταστήσει το τετράδιο, το χαρτί, το μολύβι και το βιβλίο. Σπεύδουν όμως να τα καταργήσουν ήδη σε ορισμένα «άτυχα» σχολεία των ΗΠΑ, αγνοώντας ότι είναι κλασικά βιωματικά τεχνολογικά εργαλεία, που προηγούνται των «αφηρημένων» πλήκτρων. Είναι επίσης λάθος να υποστηρίζουν ορισμένοι ότι είναι χαμένη και η ιστορία των βιβλίων και των έντυπων μέσων, καθώς θα υπερισχύσουν οι υπολογιστές και οι διαδραστικοί πίνακες. Η φύση του ανθρώπου ίσως να μην το επιτρέψει τελικά. Τι να κάνουμε λοιπόν; Να διδάσκουμε τα παιδιά μας όπως διδαχθήκαμε εμείς ή να προχωρήσουμε άκριτα στις Σειρήνες των ΤΠΕ; Η αλήθεια ...
Πηγή tovima.gr >>>
Τι Είναι Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενέργειας
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενέργειας είναι Δευτεροβάθμιο Συνδικαλιστικό Όργανο με μέλη Σωματεία (Κλαδικά - Επιχειρησιακά) από Επιχειρήσεις Έρευνας, Μελετών, Εξόρυξης Αργού Πετρελαίου, Διύλισης, Επεξεργασίας, Διακίνησης και Εμπορίας Πετρελαιοειδών, Υγραερίων, Ορυκτελαίων, Πετροχημικών, Εμπορίας ,Μεταφοράς και Διανομής Φυσικού Αερίου, Παραγωγής , Διανομής και Εμπορίας Ηλεκτρικής Ενέργειας, Ανανεώσιμων Πηγών και Εναλλακτικών Μορφών Ενέργειας, Ανεφοδιασμού Αεροσκαφών με Καύσιμα , Εργαζομένων στα Πρατήρια Υγρών και Αερίων Καυσίμων, Χημείας και Παραγώγων Αργού Πετρελαίου....
Πηγή poenergias.gr >>>
Ποιοί Είναι Οι Μοχλοί Της Καινοτομίας
Οι μοχλοί της καινοτομίας είναι η αυτονομία και η ευελιξία στη διαμόρφωση τοπικής στρατηγικής, η πρόσβαση σε βέλτιστες πρακτικές από το δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, η πρόσβαση σε τεχνικές και εργαλεία, τα ικανοποιητικά συστήματα πληροφορικής και ο ανταγωνισμός. Το «γραμμικό μοντέλο καινοτομίας» είναι νεκρό. Η καινοτομία και η έρευνα αποτελούν κομμάτια ενός πολύπλοκου «εθνικού συστήματος καινοτομίας». Υπάρχει πλέον μια σαφής ανάγκη να συνδυάσουμε τις προσπάθειες τεχνολογικής και μη τεχνολογικής καινοτομίας. Η κοινωνική καινοτομία βελτιώνει την ποιότητα ζωής. Μια αποτελεσματική και αποδοτική δημόσια διοίκηση διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας. Μέσα από τη δημιουργία επιτελικών μονάδων, την άρση των επικαλύψεων στις αρμοδιότητες, τη δραστική απλοποίηση κάθε διαδικασίας, την προώθηση της κινητικότητας στο εσωτερικό της δημόσιας διοίκησης, αλλά και την αλλαγή νοοτροπίας. Ο ρόλος της κυβέρνησης είναι σημαντικός: παρέχει την κρίσιμη υποδομή και τη σχετική νομοθεσία / κανονισμούς, είναι ένας σημαντικός αγοραστής προϊόντων και υπηρεσιών μέσω των δημοσίων συμβάσεων και μπορεί να διευκολύνει τη διάχυση της γνώσης, τη δημιουργία συνεργασιών και την ενίσχυση των σχέσεων. Παρέχει επίσης τα απαραίτητα κίνητρα ώστε οι επιχειρήσεις να αναλάβουν τις υλικές και άυλες επενδύσεις για ανάπτυξη της καινοτομίας. Σήμερα οι δημόσιες συμβάσεις καινοτομίας αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της πολιτικής και του συστήματος καινοτομίας. Στην ΕΕ οι δημόσιοι φορείς δαπανούν ετησίως πάνω από 2 τρισεκατομμύρια ευρώ για προμήθειες, αμοιβές εργαζομένων και υπηρεσίες. Όμως, ένα μικρό μέρος μόνο από αυτά τα χρήματα διατίθεται για καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, με αποτέλεσμα να χάνονται τεράστιες ευκαιρίες. Λάθος κίνητρα, έλλειψη γνώσεων και ικανοτήτων και κατακερματισμός της ζήτησης είναι οι βασικοί λόγοι αυτής της κατάστασης. Στόχος, συνεπώς, η χρηματοδότη των δημοσίων αρχών σε όλη την ΕΕ, έτσι ώστε να αναπτύξουν κατάλληλα εργαλεία, όπως καινοτόμες προδιαγραφές. Η καινοτομία αποτελεί τον κύριο μοχλό οικονομικής ανάπτυξης, αφού είναι το κανάλι μέσα από το οποίο η γνώση εφαρμόζεται στην οικονομία. Στο τέλος της ημέρας η ανάπτυξη στηρίζεται στην καινοτομία σε όλες τις μορφές της. Διεθνείς έρευνες καταδεικνύουν ότι η καινοτομία, ως μέσο βελτίωσης προϊόντων, διαδικασιών, υπηρεσιών και συστημάτων, αποτελεί βασική προϋπόθεση για την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων και την οικονομική ανάπτυξη γενικότερα. Είναι σημαντικό όπως τα στελέχη που διαμορφώνουν τις πολιτικές / στρατηγικές καθώς και οι ερευνητές, κατανοούν τις διάφορες μορφές και επίπεδα της καινοτομίας, καθώς και τους διάφορους μοχλούς και κίνητρα που δίνουν ώθηση στην καινοτομία.
Πηγή tovima.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 05/01/2017