Τα καστανοπράσινα μάτια είναι δύσκολο να περιγραφούν αν και μερικοί άνθρωποι έχουν τον δικό τους ορισμό. Το επιστημονικό εγχειρίδιο The Eye Doctor Guide περιγράφει έτσι, τα μάτια αυτά που αλλάζουν χρώμα από πράσινο μέχρι καφέ ή που η ίριδα έχει δυο διαφορετικά χρώματα. Για παράδειγμα, ο κύκλος στην κόρη είναι πράσινος και αλλάζει σε καφέ όσο πλησιάζει στην περίμετρο της ίριδας. Αυτή η απόχρωση είναι ασυνήθιστη, έτσι οι άνθρωποι με τέτοια μάτια θεωρούνται από την νεαρή ηλικία διαφορετικοί και μοναδικοί. Ακόμη και το συγκεκριμένο χρώμα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του είναι μοναδικά για κάθε ένα άτομο που έχει τέτοια μάτια. Σαν μοναδικοί λοιπόν, αυτοί οι άνθρωποι είναι ανεξάρτητοι, γεμάτοι αυτοπεποίθηση και αυθόρμητοι. Η ποσότητα της μελανίνης διαφέρει από άτομο σε άτομο έτσι δύσκολα καθορίζεται η προσωπικότητά. Όμως συχνά φαίνεται πως χαρακτηρίζονται ισορροπημένα άτομα αλλά κρύβουν και πολύ μυστήριο για να τους καταλάβει κανείς. Ο Mathew Leach του University of South Australia, ισχυρίζεται πως αυτοί οι άνθρωποι έχουν τόσο ανάμικτα χρώματα στα μάτια λόγω του ότι υπάρχουν στο αίμα τους διασπασμένα υλικά εξ αιτίας ανισορροπίας του συκωτιού τους. Έτσι τέτοιοι άνθρωποι είναι επιρρεπείς σε πεπτικά προβλήματα. Καφετιά Μάτια Όπως είπαμε για τα σκούρα καφέ /μαύρα μάτια στην αρχή, τα καφετιά μάτια είναι το αποτέλεσμα περισσότερης μελανίνης στο σώμα από τα ανοιχτόχρωμα μάτια που έχουν λιγότερη μελανίνη. Είστε ευχάριστοι, καθησυχαστικοί και οι άνθρωποι σας κοιτάζουν με εμπιστοσύνη. Το πανεπιστήμιο The Charles University στην Πράγα περιγράφει τους ανθρώπους με καφετιά μάτια ότι γενικά είναι πιστοί, με σεβασμό και ευγενικοί άνθρωποι αν και σίγουρα όχι υποτακτικοί. Διαφωνείτε με αυτά; Πιστεύετε πως είστε ένα εύκολα ευέξαπτο άτομο; Ίσως να μην κοιμάστε καλά! Μια μελέτη στο έγκυρο περιοδικό Chronobiology International αποκάλυψε πως οι άνθρωποι με καφετιά μάτια κοιμούνται δυο ώρες λιγότερο από αυτούς που έχουν μάτια με ανοιχτό χρώμα. Οι άνθρωποι με καφετιά μάτια κοιμούνται άσχημα και δυσκολεύονται να ξυπνήσουν το πρωί. Πράσινα Μάτια Εάν έχετε πράσινα μάτια, σας συγχαίρω. Φαίνεται πως οι περισσότεροι άνθρωποι σας θεωρούν σαγηνευτικούς, σέξι και μυστηριώδεις. Μελέτη από το Impulse Corporation in Los Angeles, ασχολήθηκε με τους ανθρώπους και την επιρροή που έχουν πάνω τους τα διάφορα χρώματα των ματιών. Οι άνθρωποι με τα πράσινα μάτια περιγράφονται σαν ‘σέξι΄. Οι ερωτηθέντες στην έρευνα άνθρωποι είπαν πως αν θα άλλαζαν το χρώμα των ματιών τους θα τα ήθελαν πράσινα. Τα πράσινα μάτια έχουν ισορροπημένη την μελανίνη που τα κάνει να είναι ευχάριστα και επιβλητικά όπως τα καφέ μάτια, αλλά επίσης δυνατά και προσεχτικά όπως τα μπλε μάτια. Ο Doctor Hamadi Kallel, χειρούργος οφθαλμίατρος, έχει μελετήσει πολλές από τις έρευνες σχετικές με το χρώμα των ματιών και λέει ότι οι άνθρωποι με πράσινα μάτια ‘έχουν έναν αέρα μυστηρίου και μια ήσυχη αυτάρκεια. Συχνά είναι απρόβλεπτοι αλλά αργούν να θυμώσουν. Είναι αυθεντικοί, δημιουργικοί και τα καταφέρνουν καλά υπό πίεση. ΠΗΓΗ: Filathlos Αυτό κάτι σημαίνει σκέφτεσαι, αφενός υπάρχει στην πλατφόρμα επαρκές κοινό για μια μικρομεσαία επιχείρηση που θέλει να προβάλλει και να προωθήσει τη δουλειά της και αφετέρου αυτό το καταλαβαίνει η "πλατφόρμα" (οι άνθρωποι πίσω της δηλαδή) και έρχεται να δει την πραγματικότητα από κοντά και να μας εξηγήσει τάσεις και καινοτομίες που προτείνει να αξιοποιήσουμε. Ο λόγος για το Boost Your Business event που διοργάνωσε στην Αθήνα πρόσφατα το Facebook σε συνεργασία (ή μήπως ήταν ανάποδα;) με το ΕΒΕΑ, για να παρουσιάσει σε τουλάχιστον 400 Έλληνες μικρομεσαίους επιχειρηματίες (τόσοι χώρεσαν στην αίθουσα) το πως λειτουργεί η πλατφόρμα και η αγορά και πως θα ωφεληθούν από αυτές τις τάσεις στην καθημερινότητα τους. Κάπως έτσι, με τέτοιες σκέψεις, πήγαμε εκείνο το πρωί στην φιλόξενη αίθουσα του Μουσείου Μπενάκη στην Πειραιώς. Προσπερνώ τα οργανωτικά για να φτάσω στην ουσία: δεν χρειάστηκαν παρά λίγα λεπτά για να βεβαιωθούμε για το σε ποιά χώρα ζούμε και για το ποιές είναι εν Ελλάδι 2016 οι προτεραιότητες in doing business. Το πόσο τριτοκοσμικοί είμαστε ως οικονομία φάνηκε από την αρχή: τo event είχε ως ομιλητές περισσότερους πολιτικούς και πολιτευόμενους παρά ανθρώπους απο το πραγματικό επιχειρείν. Στην εποχή του pull marketing μάλιστα, όπου το πρωτεύον διεθνώς είναι να συστήνεσαι στους πελάτες και να τους καλείς να σου μιλήσουν για να μπορέσεις να τους φέρεις πιο κοντά σου, στην Ελλάδα μας καλοσώρισε "η μαύρη μοίρα μας η κακομοίρα μας": - Μία δημοσιογράφος-παρουσιάστρια που παρέλειψε να μας συστηθεί (ίσως να θεώρησε πως την ξέρουμε όλοι μέσω της τηλεόρασης;). - Ο συνδιοργανωτής πρόεδρος του ΕΒΕΑ κ. Μίχαλος, που μίλησε λίγο (και τον τιμά αυτό) αλλά δεν είχε δυστυχώς προβλέψει να πει σε αυτούς που διαχειρίζονται τη σελίδα του ΕΒΕΑ στο Facebook (@accigr) τον "σωστό τρόπο χρήσης" και τις "βέλτιστες πρακτικές" που ανέφερε στην ομιλία του και να ζητήσει να αλλάξουν - έστω προσωρινά- τη φτωχή εικόνα της, (θέλω ...