-
-
-
-
-
-
Home - Επικοινωνία - Προσωπικά Δεδομένα
Η ηθική είναι πολύ σημαντική για την καλή λειτουργία της οικονομίας γιατί δημιουργεί εμπιστοσύνη μεταξύ των συναλλασσόμενων που με την σειρά της μειώνει το «κόστος συναλλαγής» (transaction cost) όπως το όρισε ο νομπελίστας R.Coase, που όσο μικρότερο τόσο καλύτερη είναι η κατανομή των πόρων και βέλτιστη «απόδοση» τους, άρα αυξάνεται και η συνολική ευημερία της οικονομίας. Κόστη συναλλαγής είναι πχ τα κόστη πληροφόρησης, εξασφάλισης των όρων της κλπ. Ένα παράδειγμα το κάνει κατανοητό: αν δυο άτομα έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη ο ένας στον άλλο, ο πρώτος μπορεί να συνδιαλλαγεί με τον δεύτερο (πχ σύναψη εμπορικής πράξης, δανείου κλπ) μόνο με προφορική συμφωνία ή ένα γραπτό ιδιόχειρο σημείωμα ( όπως γινόταν συχνά στον Μεσαίωνα μεταξύ μελών εμπορικών συντεχνιών (guilds) ). Αν δεν υπάρχει εμπιστοσύνη, τότε πρέπει αν γραφούν συμβόλαια από συμβολαιογράφους, δικηγόρους κλπ που συνεπάγεται ...
Πηγή tovima.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Η ηδονή είναι η αρμονία των αισθήσεων και των αισθητηριακών οργάνων. Η αναζήτηση της ηδονής είτε σωματικής, είτε νοητικής, είτε συναισθηματικής είναι ένα ένστικτό που θα πρέπει να βιώνεται και να μην καταπιέζεται. Σε αρμονία πάντα με τα υπόλοιπα. Τότε μόνο χαρίζεται στον άνθρωπο η πραγματική χαρά της ζωής. 8) Ταύρος … το ένστικτο του συμφέροντος ή της εκλογής του καλύτερου Τα ομορφότερα και κατάλληλα άνθη που επιλέχθηκαν από την φύση γονιμοποιήθηκαν. Τα υπόλοιπα μαράθηκαν γιατί δεν άντεξαν στον χρόνο. Κάθε ζώο αλλά και ο άνθρωπος έχει την ελευθερία να επιλέξει κάτι που του αρμόζει ή των συμφέρει περισσότερο από κάτι άλλο πχ. Μία τροφή είναι ποιο νόστιμη από κάποια άλλη, ένα χρώμα είναι ποιο ωραίο από κάποιο άλλο, μία ιδέα είναι ποιο συμφέρουσα από κάποια άλλη. Το ένστικτό αυτό όσο περισσότερο εκλεπτύνετε κάνει το άτομο να σκέφτεται όχι μόνο το ατομικό συμφέρον αλλά το ομαδικό ή ακόμα το κοινωνικό και το πνευματικό συμφέρον . Είναι η αναζήτηση του νοητού κάλλους κατά τον Πλάτωνα. 9) Δίδυμοι… το ένστικτο της περιέργειας ή της μαθήσεως Το φυτό έχει δημιουργήσει πλέον καρπό και περιμένει πότε θα αποκολληθεί για να πέσει στο χώμα , πότε θα γίνει η συγκομιδή και πότε θα θεριστεί. Το ένστικτό της περιέργειας που απαντάτε σε όλα τα ζώα παρουσιάζετε και στον άνθρωπο. Ωθεί τον άνθρωπο στο να μάθει λίγο από αυτό, λίγο από το άλλο, να εξερευνήσει το παραπέρα, αλλά σιγά σιγά όσο εκλεπτύνεται, μετατρέπεται σε ανάγκη για μάθηση ενός συγκεκριμένου πράγματος, μίας συγκεκριμένης σχέσης, ενός συγκεκριμένου τρόπου, για να μπορέσει να τελειοποιηθεί. 10) Καρκίνος… το ένστικτο επικρατήσεως Αφού έχει εκδηλωθεί η μορφή του φυτού και όλες οι λειτουργίες του, τείνει να επικρατήσει στα άλλα φυτά ή να φτιάξει το σύνορο του. Θέλει να φτιάξει την επικράτεια του και να προφυλάξει τους σπόρους που έπεσαν στον χώμα . Στον άνθρωπο υπάρχουν δύο μορφές αυτού του ενστίκτου. Στην επικράτηση και φύλαξη επάνω στους άλλους ανθρώπους, στα υπόλοιπα ένστικτα του ιδίου (πχ όποτε πεινάμε δεν τρώμε ο ένας τον άλλον ,κάτι μας κρατάει ή προστατεύουμε τα παιδιά μας από κινδύνους ,το ίδιο και τα ζώα) και επίσης στην επικράτηση ή την φύλαξη τις επικράτειας ή αλλιώς, του χώρου ζωής του ατόμου. Όσο περισσότερο εκλεπτύνεται το ένστικτο αυτό, τόσο το άτομο μεγαλώνει τα σύνορα της πνευματικής του επικράτειας σε αναλογία πάντα με την υλική. Γνωστό είναι το έντονο μητρικό ένστικτο του Καρκίνου ανδρός και γυναικός. 11) Λέων… το ένστικτο της ερωτική επιδείξεως ή αξιοπρέπειας Εδώ έχουμε την αγρανάπαυση. Είναι γνωστό πως τα ζώα για να προσελκύσουν το ταίρι τους κάνουν κάποιες χορευτικές κινήσεις ή παλεύουν για να δείξουν την δύναμή τους. Αυτός είναι και ένας φυσικός μηχανισμός, διαλογής του δυνατότερου και υγιέστερου προς γονιμοποίηση. Στον άνθρωπο συμβαίνει με τον χορό με το ντύσιμο με την νοητική επίδειξη, με την αυτοπροβολή του. Κύρια τάση και ανάγκη του Λέοντα είναι η αξιοπρέπεια. 12) Παρθένος… το ένστικτο της καθαριότητας. Εδώ γίνεται η αποθήκευση του καρπού η διανομή η εκλογή του καλύτερου σπόρου για την νέα σπορά. Κάθε ζώο αλλά και ο άνθρωπος λειτουργεί αυτό το ένστικτο με τον δικό του τρόπο. Από την καθαριότητα του ιδίου του σώματος στην αναζήτηση ξεκάθαρων σχέσεων στην καθημερινότητα μέχρι την σωστή κατανομή – τάξη των ρόλων και εν γένει την εφαρμογή της δικαιοσύνης. Αξίζει να αναφερθεί εδώ οτι κανένα ένστικτό δεν πρέπει να καταπιέζεται (πτώση) ή να υπερβάλει κάποιου άλλου (έξαρση) γιατί στην μία περίπτωση διαστρέφεται , ενώ στην άλλη το υπερβάλλον, καταπιέζει τα υπόλοιπα. Η αστρολογία μας βοηθά να βρούμε ποια ένστικτά μας, πού και πότε, υπερβάλουν και καταπιέζονται. Έτσι ώστε να διαμορφώσουμε καλή ψυχική και σωματική υγεία. Με σκοπό να βιώσουμε την χαρά της ζωής. Να χτίσουμε αρμονικές σχέσεις με τους συνανθρώπους μας, τους φυσικούς νόμους και το περιβάλλον....
Πηγή news.kofa.gr >>>
Ποιός Είναι Ο Κύκλος Ζωής Ενός Αυτοκινήτου
Ο κύκλος ζωής ενός αυτοκινήτου είναι 3-4 χρόνια, όμως π.χ. οποιαδήποτε εφαρμογή προσφέρουμε στο smartphone πρέπει να την αναβαθμίζουμε τουλάχιστον κάθε 3 με 4 μήνες», επισημαίνει στην κουβέντα μας. Από την άλλη πλευρά, εξίσου σημαντική είναι η πρόκληση για την προσέγγιση του καταναλωτή, για να τον πείσει η Ford ή οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ότι η λύση που του προσφέρει είναι ασφαλής. Να υπερνικήσει δηλαδή την ψευδαίσθηση ότι οποιαδήποτε υπηρεσία στην οποία ο καταναλωτής παραδίδει τον έλεγχο στην τεχνολογία είναι ασφαλής. «Πάρτε για παράδειγμα αυτό που έχουμε στο μυαλό μας για το αεροπλάνο, η πτήση με το οποίο είναι πιο ασφαλής από την οδήγησή μας. Κι όμως υπάρχει η λάθος εικόνα ότι από τη στιγμή που δεν το ελέγχουμε διατρέχουμε μεγαλύτερο κίνδυνο» μας αναφέρει ο κ. Ullrich, προσθέτοντας ότι όλη αυτή η διαδικασία «εισόδου» της τεχνολογίας στο αυτοκίνητο πρέπει να γίνεται σταδιακά. Να μην εισβάλλει βίαια στην καθημερινότητα του καταναλωτή, να έχει το χρόνο να την υιοθετήσει. Πηγαίνοντας την συζήτηση στα συνδεδεμένα αυτοκίνητα ρωτήσαμε τον κ. Farrelly για την ετοιμότητα των εταιρειών να μοιραστούν μεταξύ τους δεδομένα, έτσι ώστε το ένα αυτοκίνητο να μπορεί να επικοινωνεί με το άλλο, ανεξαρτήτως κατασκευαστή. «Αργούμε ακόμα για αυτό το σημείο, όπου τα αυτοκίνητα θα «συνομιλούν» μεταξύ τους. Στην παρούσα φάση προτεραιότητα των εταιρειών είναι να διασφαλίσουν την ασφάλεια στο υπάρχον περιβάλλον, που αποτελεί τη βασική προϋπόθεση ώστε να φθάσουμε στο επόμενο επίπεδο των συνδεδεμένων αυτοκινήτων και αργότερα των αυτόνομων αυτοκινήτων» σημείωσε ο κ. Farrelly, προσθέτοντας ότι η βιομηχανία δημιουργεί βήμα, βήμα αυτό το περιβάλλον, εισάγοντας λειτουργίες, όπως το park assist ή το traffic control, ώστε στα μέσα της επόμενης δεκαετίας να έχουμε την πλήρη εικόνα του. Όμως, σ’ αυτή τη μετάλλαξη μήπως θυσιάζεται η απόλαυση της οδήγησης υπέρ της τεχνολογίας; «Η χαρά της οδήγησης θα παραμείνει συστατικό στοιχείο στα αυτοκίνητα της Ford» υποσχέθηκε ο κ. Ullrich, «όμως αυτό που θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας ότι κάθε καταναλωτής, κάθε οδηγός έχει διαφορετικές ανάγκες ανάλογα με την ώρα. Παραδείγματος χάρη, όταν είμαι στη διαδρομή για ένα επαγγελματικό ραντεβού το λιγότερο που με ενδιαφέρει είναι η απόλαυση της οδήγησης, όμως το σαββατοκύριακο χαίρομαι πολύ να οδηγάω το Ford Mustang.» Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα για τη σημασία που δίνει η Ford στην απόλαυση της οδήγησης είναι το Drift mode στο καινούριο Focus RS. Στο συγκεκριμένο mode ο οδηγός μεταφέρει κατά 70% την ισχύ στους πίσω τροχούς, με αποτέλεσμα το "παιχνίδι" που μπορείτε να δείτε στο βίντεο. Όσο για την κ. Farrelly έκλεισε την κουβέντα μας με μία άλλη υπόσχεση για τη Ford. «Ο κόσμος αλλάζει, οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν και η Ford θα παραμείνει στην κορυφή του κύματος αυτών των αλλαγών, ...
Πηγή deasy.gr >>>
Τι Είναι Τα Brands Pet Food Στην Ελληνική Αγορά
Τα brands pet food στην ελληνική αγορά είναι ιδιαίτερα δραστήρια σε επίπεδο marketing, εστιάζοντας εκτός από την above the line διαφήμιση- σε experiential ενέργειες και δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας. Για παράδειγμα, η Mars Hellas με τα brands Pedigree και Whiskas υλοποιούν και φέτος την καμπάνια «Νοιάζομαι σημαίνει φροντίζω». Στο πλαίσιο της καμπάνιας διοργάνωσαν στο Golden Hall στις αρχές Οκτωβρίου, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα των ζώων, πρόγραμμα δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για την υπεύθυνη ιδιοκτησία κατοικίδιων.Μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε διαδραστικά παιχνίδια και διαγωνισμούς, να συζητήσουν με ειδικούς για την υγεία και τη συμπεριφορά των κατοικιδίων και να προσφέρουν δωρεάν γεύματα πατώντας το κουμπί του ειδικού μετρητή. Παράλληλα, οι επισκέπτες ενημερώνονταν για το Πρόγραμμα Υιοθεσίας Pedigree που συνεχίζει την πορεία του για 4η χρονιά.Στο πλαίσιο του προγράμματος, το Pedigree επιβραβεύει την υπεύθυνη υιοθεσία και προσφέρει δωρεάν τροφή για 6 μήνες σε όσους υιοθετούν ένα σκύλο από καταφύγιο ή φιλοζωική οργάνωση που περιλαμβάνεται στη λίστα με τις φιλοζωικές οργανώσεις που υποστηρίζει. Σε αυτούς τους σκύλους, τα τελευταία χρόνια, το Pedigree προσφέρει δωρεάν γεύματα, και μέσω της σελίδας του στο Facebook.Αντίστοιχα, στο πλαίσιο δράσεων ΕΚΕ της Mars Hellas, εντάσσεται ο Μήνας Στοματικής Φροντίδας Pedigree Dentastix. Κατά τη διάρκεια της δράσης, και σύμφωνα με τα στοιχεία τον φετινό Ιούνιο, υπολογίζεται ότι πάνω από 3.000 χιλιάδες σκύλοι υποβλήθηκαν σε δωρεάν οδοντικό έλεγχο σε όλη την Ελλάδα, μέσω του δικτύου των 350 και πλέον κτηνιάτρων που μετείχαν στην εκστρατεία. Η Mars Hellas συνδύασε φέτος τον «Μήνα Στοματικής Φροντίδας Pedigree DentaStix», με τη δωρεά τρισδιάστατων εκπαιδευτικών μοντέλων στοματικής κοιλότητας σκύλου και γάτας προς την Κλινική Ζώων Συντροφιάς, της Κτηνιατρικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.... και experiential δράσειςΤο brand Friskies της Nestle Purina Petcare διοργάνωσε στις αρχές Οκτωβρίου για 3η φορά την ενέργεια Run with your Dog, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων. Το 3ο Run with your Dog πραγματοποιήθηκε στον Λόφο Πανί στον ’λιμο, και καλούσε τους συμμετέχοντες να τρέξουν μαζί με το κατοικίδιό τους, χωρισμένοι σε ομάδες των 25. Το έπαθλο για τους πρώτους νικητές ήταν τροφή για 1 ολόκληρο χρόνο από τα Friskies, ενώ οι δεύτεροι και τρίτοι νικητές κέρδισαν τροφή για 6 και 3 μήνες αντίστοιχα.Μέσω της συγκεκριμένης εκδήλωσης, τα Friskies υποστήριξαν το έργο της Ελληνικής Φιλοζωικής Εταιρείας, αφού για κάθε συμμετοχή, πρόσφεραν 20 γεύματα για τη σίτιση των αδέσποτων σκύλων που φιλοξενεί. Επίσης, σε ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο, η Ελληνική Φιλοζωική Εταιρεία ενημέρωνε για το έργο της. Στις παράλληλες δράσεις της εκδήλωσης περιλαμβανόταν ενημέρωση από το Ελληνικό Κέντρο Εκπαίδευσης Σκύλων σε ειδικό περίπτερο και τους κτηνιάτρους της Ελληνικής Φιλοζωικής Εταιρείας, καθώς επίσης δραστηριότητες για όλη την οικογένεια και διαγωνισμοί. Τα social media δημιουργούν engaged ιδιοκτήτες Tα social media αναδεικνύονται σε σημαντικό όχημα επικοινωνίας για τις εταιρείες του χώρου με τους καταναλωτές, ιδιαίτερα τους millennials που αναπτύσσουν και εξελίσσουν τη σχέση τους με τα ζωάκια τους, αναδεικνύοντάς τα σε μέλη της οικογένειάς τους. Όπως λέει ο Περικλής Ξανθάκης, «παρακολουθώντας διαρκώς τις νέες τάσεις και τις ανάγκες των καταναλωτών μας, σημαντικός άξονας της στρατηγικής της Nestle Purina Petcare είναι η καινοτομία σε όλους τους τομείς δράσης μας, όπως στην επικοινωνία, ενισχύοντας περαιτέρω τη δυνατή εικόνα και την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι καταναλωτές όλα αυτά τα χρόνια πίσω από τα προϊόντα μας». Τα pet food brands, έχοντας ως εφόδιο μια γενιά ιδιοκτητών κατοικίδιων οι οποίοι έχουν γνωρίσει τα κατοικίδια μόνον ως ισότιμα μέλη της οικογένειας, καλούνται να αναβαθμίσουν τα προϊόντα τους, αλλά και να προσεγγίσουν τους νέους, απαιτητικούς ιδιοκτήτες με δημιουργικούς τρόπους που προσφέρουν αξία και συναίσθημα. Η καινοτομία διεισδύει στα βασικά κανάλια Οι τροφές για κατοικίδια πωλούνται μέσα από 2 βασικά κανάλια, το μοντέρνο λιανεμπόριο ...
Πηγή marketingweek.gr >>>