Το εσωτερικό της Mercedes-Benz GLC είναι γνωστό σε αρκετούς, μιας και είναι ίδιο με αυτό της C-Class. Η σχεδίαση είναι πέραν κριτικής όπως και τα υλικά που προσδίδουν τον premium χαρακτήρα του μοντέλου, ενώ φύση και θέση όχημα ελεύθερου χρόνου διαθέτει χώρους για μικροαντικείμενα που θα ικανοποιήσουν τους περισσότερους. Η εργονομία των νέων μοντέλων Mecedes , θέλουν λίγη ώρα ώστε να εξοικειωθείς με όλα τα κουμπιά και τους διακόπτες όπως επίσης και το σύστημα multimedia με τον περιστροφικό διακόπτη και την οθόνη αφής να λειτουργούν παράλληλα. Ενα μεγάλο μέρος της δοκιμής και των όσων γράφουμε δικαιωματικά θα είναι ο κινητήρας, ανάρτηση, πλαίσιο του αυτοκινήτου. Και δεν είναι και λίγα τα όσα σημαντικά πρέπει να αναφέρουμε. Ξεκινώντας από τον κινητήρα, πρόκειται για τον 4κύλινδρο, 16βάλβιδο κινητήρα βενζίνης, με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό που αποδίδει 211 PS στις 5.500 rpm και 35,7 kgm από τις 1.200 έως τις 4.000 rpm. Οι επιδόσεις ξεκάθαρα ξεφεύγουν από αυτές ενός SUV και φλερτάρουν με αυτές ενός GTi όμως αυτό έχει το τίμημα του που δεν είναι άλλο από την κατανάλωση. Αλλά μην τρομάζετε. Με μια -πραγματική- μικτή χρήση δοκιμάζοντας όλα τα προγράμματα οδήγησης δύσκολα θα ξεφύγεις από τα 11 λίτρα/100 χλμ. Σε αυτές τις επιδόσεις σημαντικός παράγων είναι το νέο κιβώτιο 9 G-TRONIC, που διακρίνεται για τον βελούδινο τρόπο που λειτουργεί τόσο στην αυτόματη ρύθμιση όσο και στην χειροκίνητη αν θέλεις να «παίξεις» με τα pads πίσω από το τιμόνι. Οι αλλαγές γίνονται γρηγορότερα ή όχι και ανάλογα το πρόγραμμα που έχεις επιλέξει στο AGILITY CONTROL: Eco, Comfort, Sport, Sport+ και Individual. Και στον δρόμο τί κάνει; ...