Ποιό Είναι Το Πιο Δυνατό Ζώο : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Ποιό Είναι Το Πιο Δυνατό Ζώο
Το πιο δυνατό ζώο είναι ένα …σκαθάρι (Scarabaeidae) που συναντάται κυρίως σε τροπικές ζώνες. Μετρήθηκε ότι μπορεί να σηκώσει 850 φορές το βάρος του. Σαν να σήκωνε ένας μέσος άνθρωπος 64 τόνους. 23. Οι γυναίκες ανοιγοκλείνουν τα μάτια τους 2 φορες συχνότερα απ’ ότι οι άντρες. 24. Το 90% των γυναικών που περπατά σε ένα πολυκατάστημα στρίβει δεξιά. 25. Σε όλη του τη ζωή ο άνθρωπος παράγει τόσο σάλιο που φτάνει για να γεμίσει δύο πισίνες. 26. Στα ΚΨΜ της Τουρκίας το αντικείμενο που πωλείται περισσότερο είναι οι σερβιέτες, και μάλιστα αυτές με φτερά. Οι στρατιώτες τις βάζουν στις αρβύλες τους για να μην τους χτυπάνε. 27. Οι άνθρωποι φοβούνται περισσότερο τις αράχνες από το θάνατο. 28. Η μοναδική χώρα που το όνομα της ξεκινά με «Α» και δεν τελειώνει σε «Α» είναι το Αφγανιστάν. 29. Ο Thomas Edison, ο εφευρέτης της ηλεκτρικής λάμπας, φοβόταν το σκοτάδι. 30. Στον κόσμο υπάρχουν 6.909 διαφορετικές γλώσσες....
Πηγή xorisorianews.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Το ξεμυάλισμα είναι μια σαγηνευτική συναισθηματική εμπειρία, που είναι απρόβλεπτη. Αλλά εάν είστε ήδη σε μια σχέση ή το άλλο άτομο σας απορρίπτει, μπορεί να μην θέλετε τέτοιες σκέψεις να υπάρχουν στο μυαλό σας. Δεν θέλετε να αποσπάται η προσοχή σας από ένα όμορφο ή αρκετά νέο άτομο με το οποίο δεν υπάρχει μέλλον. Και αν έχετε ήδη σχέση, μπορεί να θέλετε να παραμείνετε πιστοί και δεσμευμένοι σε αυτή Πώς μπορείτε να σταματήσετε τέτοιες σκέψεις για το λάθος άτομο; Απλά το να πείτε στον εαυτό σας να σταματήσει να σκέφτεται το συγκεκριμένο πρόσωπο δεν βοηθά. Οι επιστήμονες απέδειξαν ότι το να καταστέλλουμε και να διατάζουμε τις σκέψεις μας, στην πραγματικότητα, έχει το αντίθετο αποτέλεσμα. Καταλήγουμε να βιώνουμε περισσότερο έντονα τις σκέψεις που προσπαθούμε να καταστείλουμε. Σε ένα χαρακτηριστικό πείραμα, ο Δρ. Wegner και οι συνεργάτες του ζήτησαν από τους εθελοντές να μην σκέφτονται μια λευκή αρκούδα. Στην προσπάθειά τους να καταστείλουν τις σκέψεις σχετικά με την λευκή αρκούδα οι εθελοντές κατέληξαν να την σκέφτονται περισσότερο. Το φαινόμενο αυτό είναι γνωστό ως φαινόμενο ...
Πηγή share24.gr >>>
Τι Είναι Το Trachelospermum Jasminoides
Το Trachelospermum jasminoides είναι ένας αειθαλής αναρριχώμενος θάμνος με ύψος μέχρι 5 μέτρα. Εχει έντονα πράσινα, γυαλιστερά φύλλα και πολύ αρωματικά, λευκά άνθη. Ανθίζει από τον Μάιο ως τον Ιούλιο. Προτιμά τα ελαφρά και καλά στραγγιζόμενα εδάφη. Αναπτύσσεται αρκετά γρήγορα τόσο σε ηλιόλουστες όσο και σε ημισκιερές θέσεις. Είναι ιδανικό για κάγκελα, πέργκολες, αλλά και τοίχους. Ιδιαίτερα το καλοκαίρι χρειάζεται τακτικό πότισμα. Κληματίς ή αγράμπελη Αναρριχώμενοι θάμνοι με εντυπωσιακά άνθη και γρήγορη ανάπτυξη. Φτάνουν σε ύψος τα 5 μ. και έχουν ανοιξιάτικη και καλοκαιρινή ανθοφορία. Προτιμούν τα υγρά, καλά στραγγιζόμενα και πλούσια σε οργανικά υλικά εδάφη. Εχουν προτίμηση στις ηλιόλουστες θέσεις, αν και οι ρίζες πρέπει να βρίσκονται σε σκιερές, σχετικά υγρές θέσεις. Υπάρχουν περισσότερα από 200 είδη του γένους Clematis με τα πιο δημοφιλή καλλιεργούμενα είδη να έχουν ασιατική προέλευση. Κληματαριά Η καλλιέργεια της αμπέλου (Vitis vinifera) χάνεται στα βάθη των αιώνων. Τα κλήματα, μία από τις παλαιότερες επιλογές για τη σκίαση αυλών και κήπων, είναι αναρριχώμενοι, φυλλοβόλοι θάμνοι. Φύονται σε ποικιλία εδαφών, εκτός από τα πολύ υγρά. Δεν είναι ανθεκτικά στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, ενώ καταστροφική επίδραση έχουν οι ισχυροί άνεμοι και το χαλάζι. Θέλουν λίπανση, θειάφισμα και κλάδεμα διαμόρφωσης και καρποφορίας. Ιδιαίτερη σημασία έχει το ξεφύλλισμα γιατί έτσι επιτυγχάνονται ο σωστός αερισμός και φωτισμός των καρπών....
Πηγή tovima.gr >>>
Τι Είναι Τα Brands Pet Food Στην Ελληνική Αγορά
Τα brands pet food στην ελληνική αγορά είναι ιδιαίτερα δραστήρια σε επίπεδο marketing, εστιάζοντας εκτός από την above the line διαφήμιση- σε experiential ενέργειες και δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας. Για παράδειγμα, η Mars Hellas με τα brands Pedigree και Whiskas υλοποιούν και φέτος την καμπάνια «Νοιάζομαι σημαίνει φροντίζω». Στο πλαίσιο της καμπάνιας διοργάνωσαν στο Golden Hall στις αρχές Οκτωβρίου, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα των ζώων, πρόγραμμα δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για την υπεύθυνη ιδιοκτησία κατοικίδιων.Μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε διαδραστικά παιχνίδια και διαγωνισμούς, να συζητήσουν με ειδικούς για την υγεία και τη συμπεριφορά των κατοικιδίων και να προσφέρουν δωρεάν γεύματα πατώντας το κουμπί του ειδικού μετρητή. Παράλληλα, οι επισκέπτες ενημερώνονταν για το Πρόγραμμα Υιοθεσίας Pedigree που συνεχίζει την πορεία του για 4η χρονιά.Στο πλαίσιο του προγράμματος, το Pedigree επιβραβεύει την υπεύθυνη υιοθεσία και προσφέρει δωρεάν τροφή για 6 μήνες σε όσους υιοθετούν ένα σκύλο από καταφύγιο ή φιλοζωική οργάνωση που περιλαμβάνεται στη λίστα με τις φιλοζωικές οργανώσεις που υποστηρίζει. Σε αυτούς τους σκύλους, τα τελευταία χρόνια, το Pedigree προσφέρει δωρεάν γεύματα, και μέσω της σελίδας του στο Facebook.Αντίστοιχα, στο πλαίσιο δράσεων ΕΚΕ της Mars Hellas, εντάσσεται ο Μήνας Στοματικής Φροντίδας Pedigree Dentastix. Κατά τη διάρκεια της δράσης, και σύμφωνα με τα στοιχεία τον φετινό Ιούνιο, υπολογίζεται ότι πάνω από 3.000 χιλιάδες σκύλοι υποβλήθηκαν σε δωρεάν οδοντικό έλεγχο σε όλη την Ελλάδα, μέσω του δικτύου των 350 και πλέον κτηνιάτρων που μετείχαν στην εκστρατεία. Η Mars Hellas συνδύασε φέτος τον «Μήνα Στοματικής Φροντίδας Pedigree DentaStix», με τη δωρεά τρισδιάστατων εκπαιδευτικών μοντέλων στοματικής κοιλότητας σκύλου και γάτας προς την Κλινική Ζώων Συντροφιάς, της Κτηνιατρικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.... και experiential δράσειςΤο brand Friskies της Nestle Purina Petcare διοργάνωσε στις αρχές Οκτωβρίου για 3η φορά την ενέργεια Run with your Dog, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων. Το 3ο Run with your Dog πραγματοποιήθηκε στον Λόφο Πανί στον ’λιμο, και καλούσε τους συμμετέχοντες να τρέξουν μαζί με το κατοικίδιό τους, χωρισμένοι σε ομάδες των 25. Το έπαθλο για τους πρώτους νικητές ήταν τροφή για 1 ολόκληρο χρόνο από τα Friskies, ενώ οι δεύτεροι και τρίτοι νικητές κέρδισαν τροφή για 6 και 3 μήνες αντίστοιχα.Μέσω της συγκεκριμένης εκδήλωσης, τα Friskies υποστήριξαν το έργο της Ελληνικής Φιλοζωικής Εταιρείας, αφού για κάθε συμμετοχή, πρόσφεραν 20 γεύματα για τη σίτιση των αδέσποτων σκύλων που φιλοξενεί. Επίσης, σε ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο, η Ελληνική Φιλοζωική Εταιρεία ενημέρωνε για το έργο της. Στις παράλληλες δράσεις της εκδήλωσης περιλαμβανόταν ενημέρωση από το Ελληνικό Κέντρο Εκπαίδευσης Σκύλων σε ειδικό περίπτερο και τους κτηνιάτρους της Ελληνικής Φιλοζωικής Εταιρείας, καθώς επίσης δραστηριότητες για όλη την οικογένεια και διαγωνισμοί. Τα social media δημιουργούν engaged ιδιοκτήτες Tα social media αναδεικνύονται σε σημαντικό όχημα επικοινωνίας για τις εταιρείες του χώρου με τους καταναλωτές, ιδιαίτερα τους millennials που αναπτύσσουν και εξελίσσουν τη σχέση τους με τα ζωάκια τους, αναδεικνύοντάς τα σε μέλη της οικογένειάς τους. Όπως λέει ο Περικλής Ξανθάκης, «παρακολουθώντας διαρκώς τις νέες τάσεις και τις ανάγκες των καταναλωτών μας, σημαντικός άξονας της στρατηγικής της Nestle Purina Petcare είναι η καινοτομία σε όλους τους τομείς δράσης μας, όπως στην επικοινωνία, ενισχύοντας περαιτέρω τη δυνατή εικόνα και την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι καταναλωτές όλα αυτά τα χρόνια πίσω από τα προϊόντα μας». Τα pet food brands, έχοντας ως εφόδιο μια γενιά ιδιοκτητών κατοικίδιων οι οποίοι έχουν γνωρίσει τα κατοικίδια μόνον ως ισότιμα μέλη της οικογένειας, καλούνται να αναβαθμίσουν τα προϊόντα τους, αλλά και να προσεγγίσουν τους νέους, απαιτητικούς ιδιοκτήτες με δημιουργικούς τρόπους που προσφέρουν αξία και συναίσθημα. Η καινοτομία διεισδύει στα βασικά κανάλια Οι τροφές για κατοικίδια πωλούνται μέσα από 2 βασικά κανάλια, το μοντέρνο λιανεμπόριο ...
Πηγή marketingweek.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 05/01/2017