Τι Είναι Το Family Fun Day : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Το Family Fun Day
Το Family Fun Day είναι μια γιορτή γεμάτη ξεγνοιασιά, παιχνίδι και συναρπαστικές δραστηριότητες για μικρούς και μεγάλους. Μία γιορτή για όλους όσους πιστεύουν στη θεραπευτική Δύναμη μιας Ευχής! Όλοι μαζί, μέσα από μια διασκεδαστική και διαφορετική διαδικασία γινόμαστε μια μεγάλη αγκαλιά, για να δώσουμε Χαρά, Δύναμη και Ελπίδα, στα παιδιά εκείνα, που καθημερινά δοκιμάζονται. Δραστηριότητες Ημέρας Φουσκωτά παιχνίδια, bungee τραμπολίνο, παιχνίδια δράσης Laser Tag, yoga, χορός Salsa, ping pong, παιχνίδια στρατηγικής, παραμύθι ενηλίκων, μουσικοκινητικά παιχνίδια, piñata, face painting, αθλοπαιδιές, μπαλονοκατασκευές, ξυλοπόδαροι, ταχυδακτυλουργοί, clown, δημιουργική απασχόληση παιδιών, κ.ά....
Πηγή jenny.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Η ανυπομονησία είναι ένα ελάττωμα, η αλαζονεία είναι άλλο ελάττωμα, η αυτοσπουδαιότητα, το να αισθανόμαστε πολύ σπουδαίοι, να εκεί άλλο ελάττωμα, η υπερηφάνεια, το να αισθανόμαστε πολύ μεγάλοι και να βλέπουμε με περιφρόνηση τον υπάλληλο που μας εξυπηρέτησε, όλα αυτά τα ελαττώματα μας έκαναν να φερθούμε με αυτόν τον ανάρμοστο τρόπο. Προχωρώντας έχουμε ανακαλύψει μερικά ΕΓΩ που πρέπει να τα δουλέψουμε και να τα κατανοήσουμε. Θα πρέπει να μελετήσουμε σε βάθος τι είναι το ΕΓΩ της αλαζονείας, θα πρέπει να το κατανοήσουμε ολοκληρωτικά, να το αναλύσουμε. Θα πρέπει να μελετήσουμε σε βάθος τι είναι το ΕΓΩ της υπερηφάνειας, τι είναι το ΕΓΩ της αυτοσπουδαιότητας, τι είναι το ΕΓΩ της έλλειψης της υπομονής, τι είναι το ΕΓΩ του θυμού, κλπ. Είναι μια ομάδα από ΕΓΩ. Κάθε ένα πρέπει να γίνεται κατανοητό ξεχωριστά, πρέπει να αναλύεται και να μελετάται ξεχωριστά. Πρέπει να δεχθούμε ότι πίσω από αυτό το μικρό και χωρίς σημασία γεγονός, κρύβονται ένα σύνολο από ΕΓΩ, τα οποία φυσικά βρίσκονται σε δράση. Πρέπει να τα μελετήσουμε κάθε ένα ξεχωριστά από τα άλλα, μέσα σε κάθε ένα από αυτά βρίσκεται εγκλωβισμένη η Ουσία, δηλαδή η συνείδηση. Τότε πρέπει να τα αποσυνθέσουμε, να τα εκμηδενίσουμε. Για να τα αποσυνθέσουμε, θα πρέπει να αυτοσυγκεντρωθούμε στην θεία Μητέρα Κουνταλίνη, να την ικετέψουμε, να την παρακαλέσουμε να τα ελαττώσει σε κοσμική σκόνη. Πρώτα όμως πρέπει να κατανοήσουμε ένα ελάττωμα, ας υποθέσουμε τον θυμό, και μετά αφού το κατανοήσουμε, τότε να ικετέψουμε την θεία Μητέρα Κουνταλίνη, να το εξαλείψει μετά αφού κατανοήσουμε την ανυπομονησία να την ικετέψουμε να εξαλείψει αυτό το λάθος, αφού κατανοήσουμε την αυτοσπουδαιότητα, το ίδιο. Γιατί να πιστεύουμε τους εαυτούς μας τόσο σπουδαίους αφού δεν είμαστε τίποτα περισσότερο από μίζερα σκουλήκια της λάσπης της γης; Σε τι βασίζουμε την αυτοσπουδαιότητα μας; Σε τι την στηρίζουμε; Ειλικρινά δεν υπάρχει καμιά βάση για την αυτοσπουδαιότητα μας γιατί δεν είμαστε τίποτα. Τι είμαστε εμπρός στο άπειρο; Εμπρός στον Γαλαξία που ζούμε; Εμπρός στα εκατομμύρια των κόσμων που κατοικούν αυτό το διάστημα χωρίς τέλος; Γιατί να αισθανόμαστε σπουδαίοι; Έτσι, αναλύοντας τα ελαττώματα μας, τα κατανοούμε και ελάττωμα το οποίο κατανοούμε πρέπει να το αποβάλλουμε με την βοήθεια της θείας Μητέρας Κουνταλίνης. Είναι φανερό ότι θα πρέπει να παρακαλέσουμε Αυτήν. Θα πρέπει να την ικετέψουμε να καταστρέψει το ελάττωμα το οποίο αρχίζουμε να κατανοούμε. Σε μια σκηνή λαμβάνουν μέρος διάφορα ΕΓΩ. Ας πάρουμε μια άλλη σκηνή, ζήλιας π.χ. Αναμφίβολα, είναι σοβαρό το ότι σε μια σκηνή ζήλιας υπεισέρχονται επίσης πολλά ΕΓΩ. Εάν ένας άνδρας συναντά απρόοπτα την σύζυγο του να μιλάει με κάποιον άλλο με οικείο τρόπο, τι σημαίνει αυτό; θα ζηλέψει ίσως, ίσως και να δημιουργήσει επεισόδιο στην γυναίκα του. Είναι φανερό ότι εάν παρατηρήσουμε αυτήν την σκηνή θα δούμε ότι υπήρξε ζήλια, θυμός, αυτοαγάπη. Το ΕΓΩ της αυτοαγάπης, αισθάνθηκε πληγωμένο, τα ΕΓΩ της ζήλιας και του θυμού δραστηριοποιήθηκαν. Οποιαδήποτε σκηνή, οποιοδήποτε συμβάν, οποιοδήποτε γεγονός, πρέπει να μας χρησιμεύσει για να ανακαλύψουμε τον εαυτό μας. Σε οποιοδήποτε περιστατικό μπορούμε να ανακαλύψουμε ότι έχουμε μέσα μας διάφορα ΕΓΩ, αυτό είναι φανερό. Για όλες αυτές τις αιτίες χρειάζεται να βρισκόμαστε σε συνεχή επαγρύπνηση και επιφυλακή όπως ο σκοπός σε καιρό πολέμου. Είναι τελείως απαραίτητη η κατάσταση επάγρυπνης αντίληψης, επαγρύπνησης του τι γίνεται. Εάν δεν ενεργούμε με αυτόν τον τρόπο, η συνείδηση μας θα συνεχίσει εγκλωβισμένη μέσα στα ψυχικά επιπρόσθετα που φορτωνόμαστε μέσα μας και δεν θα ξυπνούσαμε ποτέ. Πρέπει να καταλάβουμε ότι κοιμόμαστε. Εάν ο κόσμος ήταν ξύπνιος θα μπορούσε να δει, να πιάσει και να ψηλαφίσει τις μεγάλες αλήθειες των ανώτερων κόσμων. Εάν οι άνθρωποι βρίσκονταν ξύπνιοι, θα θυμόνταν τις προηγούμενες ζωές τους. θα έβλεπαν την γη έτσι όπως ακριβώς είναι, και όχι όπως την βλέπουν σήμερα. Οι άνθρωποι της Λεμουρίας έβλεπαν τον κόσμο έτσι όπως είναι, ήξεραν ότι ο κόσμος έχει εννέα διαστάσεις, επτά βασικές θα λέγαμε, και έβλεπαν τον κόσμο με τρόπο πολυδιάστατο. στην φωτιά αντιλαμβάνονταν τις Σαλαμάντρες ή πλάσματα της φωτιάς, στα νερά αντιλαμβάνονταν τα υδάτινα πλάσματα, τις Οντίνες ή Νεράιδες, στον αέρα ήταν φανεροί για αυτούς οι Σίλφοι και μέσα στο στοιχείο Γη έβλεπαν τους Γκνόμος. Όταν σήκωναν τα μάτια προς το άπειρο μπορούσαν να αντιληφθούν άλλες πλανητικές ανθρωπότητες. Οι παλαιοί έβλεπαν τους πλανήτες του διαστήματος με διαφορετικό τρόπο, έβλεπαν την Αύρα των πλανητών και επίσης μπορούσαν να αντιληφθούν τις μεγαλοφυΐες των πλανητών, αλλά όταν η ανθρώπινη ...
Πηγή katohika.gr >>>
Η POWER YOGA είναι ένας συνδυασμός από δυναμικές ασκήσεις YOGA με θιβετιανές ασκήσεις, δεμένες αρμονικά μεταξύ τους, ώστε εκτός του μυικού μας συστήματος να τονώνουν και να ενεργοποιούν όλα τα εσωτερικά μας όργανα....
Πηγή iatronet.gr >>>
Ποιός Είναι Ο Κύκλος Ζωής Ενός Αυτοκινήτου
Ο κύκλος ζωής ενός αυτοκινήτου είναι 3-4 χρόνια, όμως π.χ. οποιαδήποτε εφαρμογή προσφέρουμε στο smartphone πρέπει να την αναβαθμίζουμε τουλάχιστον κάθε 3 με 4 μήνες», επισημαίνει στην κουβέντα μας. Από την άλλη πλευρά, εξίσου σημαντική είναι η πρόκληση για την προσέγγιση του καταναλωτή, για να τον πείσει η Ford ή οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ότι η λύση που του προσφέρει είναι ασφαλής. Να υπερνικήσει δηλαδή την ψευδαίσθηση ότι οποιαδήποτε υπηρεσία στην οποία ο καταναλωτής παραδίδει τον έλεγχο στην τεχνολογία είναι ασφαλής. «Πάρτε για παράδειγμα αυτό που έχουμε στο μυαλό μας για το αεροπλάνο, η πτήση με το οποίο είναι πιο ασφαλής από την οδήγησή μας. Κι όμως υπάρχει η λάθος εικόνα ότι από τη στιγμή που δεν το ελέγχουμε διατρέχουμε μεγαλύτερο κίνδυνο» μας αναφέρει ο κ. Ullrich, προσθέτοντας ότι όλη αυτή η διαδικασία «εισόδου» της τεχνολογίας στο αυτοκίνητο πρέπει να γίνεται σταδιακά. Να μην εισβάλλει βίαια στην καθημερινότητα του καταναλωτή, να έχει το χρόνο να την υιοθετήσει. Πηγαίνοντας την συζήτηση στα συνδεδεμένα αυτοκίνητα ρωτήσαμε τον κ. Farrelly για την ετοιμότητα των εταιρειών να μοιραστούν μεταξύ τους δεδομένα, έτσι ώστε το ένα αυτοκίνητο να μπορεί να επικοινωνεί με το άλλο, ανεξαρτήτως κατασκευαστή. «Αργούμε ακόμα για αυτό το σημείο, όπου τα αυτοκίνητα θα «συνομιλούν» μεταξύ τους. Στην παρούσα φάση προτεραιότητα των εταιρειών είναι να διασφαλίσουν την ασφάλεια στο υπάρχον περιβάλλον, που αποτελεί τη βασική προϋπόθεση ώστε να φθάσουμε στο επόμενο επίπεδο των συνδεδεμένων αυτοκινήτων και αργότερα των αυτόνομων αυτοκινήτων» σημείωσε ο κ. Farrelly, προσθέτοντας ότι η βιομηχανία δημιουργεί βήμα, βήμα αυτό το περιβάλλον, εισάγοντας λειτουργίες, όπως το park assist ή το traffic control, ώστε στα μέσα της επόμενης δεκαετίας να έχουμε την πλήρη εικόνα του. Όμως, σ’ αυτή τη μετάλλαξη μήπως θυσιάζεται η απόλαυση της οδήγησης υπέρ της τεχνολογίας; «Η χαρά της οδήγησης θα παραμείνει συστατικό στοιχείο στα αυτοκίνητα της Ford» υποσχέθηκε ο κ. Ullrich, «όμως αυτό που θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας ότι κάθε καταναλωτής, κάθε οδηγός έχει διαφορετικές ανάγκες ανάλογα με την ώρα. Παραδείγματος χάρη, όταν είμαι στη διαδρομή για ένα επαγγελματικό ραντεβού το λιγότερο που με ενδιαφέρει είναι η απόλαυση της οδήγησης, όμως το σαββατοκύριακο χαίρομαι πολύ να οδηγάω το Ford Mustang.» Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα για τη σημασία που δίνει η Ford στην απόλαυση της οδήγησης είναι το Drift mode στο καινούριο Focus RS. Στο συγκεκριμένο mode ο οδηγός μεταφέρει κατά 70% την ισχύ στους πίσω τροχούς, με αποτέλεσμα το "παιχνίδι" που μπορείτε να δείτε στο βίντεο. Όσο για την κ. Farrelly έκλεισε την κουβέντα μας με μία άλλη υπόσχεση για τη Ford. «Ο κόσμος αλλάζει, οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν και η Ford θα παραμείνει στην κορυφή του κύματος αυτών των αλλαγών, ...
Πηγή deasy.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 27/12/2016