-
-
-
-
-
-
Home - Επικοινωνία - Προσωπικά Δεδομένα
Το HCUAV είναι ένα πειραματικό πρωτότυπο που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στα πλαίσια ενός ερευνητικού Έργου που χρηματοδοτήθηκε από κονδύλια ΕΣΠΑ και Εθνικά κονδύλια, στην δράση ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ-2011 της ΕΥΔΕ-ΕΤΑΚ. Η πρόταση για το HCUAV κατατέθηκε το 2011 αλλά στην πρώτη φάση δεν εγκρίθηκε η χρηματοδότησή του, διότι θεωρήθηκε από τους αξιολογητές ότι δε θα συνεισέφερε με κάτι ουσιαστικό στην διάχυση της τεχνογνωσίας μεταξύ Ανώτατο Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΕΙ) και εταιρειών (που ήταν και ο βασικός στόχος της δράσης ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ-2011). Τελικά, το 2012 έγινε αντιληπτό από την Πολιτεία ότι η πρόταση άξιζε χρηματοδότησης και τον Σεπτέμβριο του 2013 εντάχθηκε στη δράση ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ-2011. Η διάρκεια του Έργου καθορίστηκε από το πλαίσιο ΕΣΠΑ στους 25 μήνες, ενώ η πρόταση του Έργου βασιζότανε σε διάρκεια 36 μηνών. Παρ’ όλα αυτά έγινε ό,τι ήταν ανθρωπίνως δυνατόν από τους Μηχανικούς και τους Τεχνικούς της κοινοπραξίας και σε 25 μήνες σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί ένα Ελληνικό Μη-επανδρωμένο ...
Πηγή viadiplomacy.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Η γενετική είναι πάρα πολύ σημαντική, τίποτε όμως δεν είναι γραμμένο στην πέτρα" συνεχίζει. "Μπορείτε να αποφασίσετε να είστε δραστήριοι, να κινείστε και να γυμνάζεστε και στην ουσία μπορείτε να ξαναρυθμίσετε τον εγκέφαλό σας ώστε η άσκηση να γίνει ευχαρίστηση και επιβράβευση". "Η ντοπαμίνη είναι το χημικό στον εγκέφαλό μας που παίζει ρόλο στην αίσθηση της ευχαρίστησης και παρακινεί την κινητοποίηση" σχολίασε η δρ Dr. Keri Peterson, νευρολόγος στο Νοσοκομείο Lenox Hill στη Νέα Υόρκη. "Η κληρονομούμενη δραστηριότητα αυτών των γονιδίων μπορεί να μας παρακινεί να αναζητάμε τη φυσική δραστηριότητα ή να επιλέγουμε έναν καθιστικό τρόπο ζωής. Η έρευνα για την οποία συζητάμε υποδεικνύει πως τα κίνητρα και η επιθυμία για άσκηση είναι στενά συνδεδεμένα μεταξύ τους" Τι μπορείτε να κάνετε αν γονιδιακά δεν αντλείτε ευχαρίστηση από την άσκηση; Βρείτε μια φυσική δραστηριότητα που να απολαμβάνετε και προσπαθήστε να γυμνάζεστε με παρέα, προτείνει ο Dishman. "Αν νιώθετε την άσκηση σαν αγγαρεία είναι πολύ πιθανό να την σταματήσετε ή να γυμνάζεστε πολύ λιγότερο απ’ όσο είναι απαραίτητο για να διατηρήσετε την καλή σας υγεία. Πειραματιστείτε με διάφορα είδη δραστηριότητας και το πιθανότερο είναι πως θα ανακαλύψετε την άσκηση που θα... ξεγελάσει τα γονίδιά σας"....
Πηγή capital.gr >>>
Τι Είναι Οι Δεξαμενές Νερού Στα Αεροπλάνα
Οι δεξαμενές νερού στα αεροπλάνα είναι παλιές και παρόλο που το νερό είναι πια εμφιαλωμένο, για τα παγάκια χρησιμοποιείται νερό απο αυτές. Μην φοράς φακούς επαφής Ο αέρας στην καμπίνα είναι πολύ ξηρός και μπορεί να προκαλέσει ερεθισμό στα μάτια σου, ειδικά αν σε πάρει ο ύπνος. Προτίμησε να βάλεις τα γυαλιά σου. Μην κλείνεις τον εξαερισμό πάνω απο το κάθισμα σου Αν κρυώνεις, καλύτερα βάλε μια ζακέτα. Μην κλείσεις τον αέρα. Οι γιατροί υποστηρίζουν πως ο κλιματισμός εμποδίζει τα αερομεταφερόμενα μικρόβια να περάσουν στον προσωπικό σου χώρο. Μην χρησιμοποιείς κουβέρτες Οι κουβέρτες δεν καθαρίζονται ανάμεσα στις πτήσεις της ίδια μέρας, γεγονός που τις κάνει ιδανικές για την ανάπτυξη μικροβίων. Απόφυγε τον καφέ και το τσάι Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, καλό θα ήταν να προσπεράσεις ό,τι έχει να κάνει με το νερό του αεροπλάνου. Όχι πολύ αλκοόλ Το αλκοόλ σε αφυδατώνει και σε συνδυασμό με την χαμηλή υγρασία του αεροπλάνου, θα βιώσεις μια έντονη ξηρότητα. Επιπλέον, το αλκοόλ στο αεροπλάνο σε χτυπάει γρηγορότερα και εντονότερα. Μην ακουμπάς το καζανάκι Τα μικρόβια έχουν αποικία στην τουαλέτα. Δοκίμασε να πλύνεις τα χέρια σου και να σκουπίσεις με μια πετσέτα το καζανάκι. Μην κοιμάσαι στο παράθυρο Δεν μπορείς να φανταστείς πόσοι άλλοι έχουν ακουμπήσει το κεφάλι τους, έχουν φτερνιστεί, έχουν αναπνεύσει κι έχουν βήξει πάνω σε αυτό το τζάμι. Μη φοράς φούστα ή σορτς Προτίμησε ένα ρούχο που θα καλύψει το δέρμα σου απο τα μικρόβια. Τα καθίσματα μπορεί να μην καθαρίζονται καλά. Δες όλα τα σχόλια url_encoded http%3A%2F%2Fwww.neolaia.gr%2F2016%2F11%2F05%...
Πηγή neolaia.gr >>>
Τι Είναι Η Ψηφιακή Διαφήμιση
Η ψηφιακή διαφήμιση είναι εξίσου σημαντική, γιατί πρέπει να βρίσκεται εκεί που ψάχνει ο δυνητικός μας πελάτης. Με την πολύ γνωστή εταιρεία-κολοσσό της αναζήτησης να έχει μετατραπεί ουσιαστικά σε ένα πολυεθνικό digital agency, είναι λογικό η διαφήμιση να αποτελεί το πιο προβεβλημένο στοιχείο της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ. Η «υπερχείλιση» όμως αυτού του πεδίου από ανθρώπους του τομέα της τεχνολογίας και της πληροφορικής, συχνά θέτει σε δεύτερη μοίρα το μάρκετινγκ, οδηγώντας το σε αναποτελεσματικές προσπάθειες προσέλκυσης πελατών. Εδώ λοιπόν εντάσσεται η ψηφιακή διαφήμιση και όχι σε κάποιο άλλο ...
Πηγή Huffingtonpost.gr >>>