Ποιοί Είναι Οι Τρεις Πιο Διαδεδομένοι Τύποι Συρματόσκοινου : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Ποιοί Είναι Οι Τρεις Πιο Διαδεδομένοι Τύποι Συρματόσκοινου
Οι τρεις πιο διαδεδομένοι τύποι συρματόσκοινου είναι αυτοί του σχήματος και ονομάζονται ανάλογα με τον τρόπο πλεξίματός τους. Ο τύπος 1 x19, δεν έχει μεγάλη ευκαμψία και γι? αυτό χρησιμοποιείται για ξάρτια. Για χρήσεις όπου υπάρχει ανάγκη κάποιας ευκαμψίας, χρησιμοποιούμε συρματόσκοινο 7 x 7, ενώ για μεγάλη ευκαμψία το 7 x 19, π.χ. για μαντάρια, σύστημα πηδαλίου κ.λπ. Μεγάλη σημασία έχει ο τρόπος, με τον οποίο τα μετράμε σε διάμετρο. Στο σχήμα μας βλέπουμε τον σωστό και λανθασμένο τρόπο. Εκείνο που μετράμε είναι η διάμετρος του κύκλου, που περιβάλλει το συρματόσκοινο. 0/5 · πριν από 22 ημέρες 13 ώρες ·...
Πηγή palo.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Τι Είναι Οι Έλληνες Πανεπιστημιακοί
Οι Έλληνες Πανεπιστημιακοί δεν είναι ανταγωνιστικοί/ τα ελληνικά Πανεπιστήμια βρίσκονται πολύ χαμηλά στις διεθνείς αξιολογήσεις. Όπως και οι προηγούμενοι μύθοι, είναι και αυτός αποτέλεσμα (σκόπιμης;) διαστρέβλωσης της πραγματικότητας. Όταν παρουσιάζονται διεθνείς αξιολογήσεις δεν μπαίνει κανένας σχολιαστής στον κόπο να κρίνει και να σταθμίσει τα κριτήρια με τα οποία γίνονται αυτές οι αξιολογήσεις. Αν γινόταν αυτό, θα μπορούσε κάποιος να πει πολλά για τις συνθήκες που οδηγούν το ελληνικό Πανεπιστήμιο σε μειονεκτική θέση εκκίνησης: χαμηλή χρηματοδότηση, αναλογία διδασκόντων διδασκομένων, οργάνωση βιβλιοθηκών, εργαστηρίων, κλπ. Όμως αυτά δεν συζητούνται ποτέ σοβαρά και οι αξιολογήσεις αυτές εκλαμβάνονται ως εκφραστές της απόλυτης αλήθειας. Ας δεχτούμε, λοιπόν, κι εμείς, ότι η τελευταία διεθνής αξιολόγηση που είδε το φως της δημοσιότητας (QS World University Ranking) αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα στον χώρο των Πανεπιστημίων. Σύμφωνα με αυτή το Πανεπιστήμιο Αθηνών βρίσκεται στη θέση 501-550 στο σύνολο των 700 ιδρυμάτων που περιλαμβάνει ο κατάλογος. Οι τίτλοι των σχετικών δημοσιευμάτων του τύπου ήταν: «Χαμηλή η παγκόσμια κατάταξη των ελληνικών Πανεπιστημίων», «Κάτω από τη βάση τα ελληνικά Πανεπιστήμια», κ. τ. ο. Το περιεχόμενο των δημοσιευμάτων ήταν βεβαίως ανάλογο. Ας δούμε, όμως, τι δεν λέγεται: Τα 700 αυτά ιδρύματα είναι τα θεωρούμενα καλύτερα σε όλον τον κόσμο σε σύνολο 20.000 περίπου ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ή, για να περιορίσουμε τον αριθμό, σε σύνολο 8.000 περίπου πλήρως πανεπιστημιακών ιδρυμάτων. Αυτό σημαίνει – για να μείνουμε στον δεύτερο αριθμό – ότι τα 700 ιδρύματα αντιπροσωπεύουν το 10% περίπου του συνόλου. Αν τώρα ακολουθήσουμε τον δεύτερο από τους παραπάνω τίτλους στη λογική των βάσεων και μεταφέρουμε την αριθμητική αξιολόγηση στην κλίμακα του 10 – γνωστή μας από τα χρόνια του Δημοτικού ακόμα – τότε βλέπουμε ότι μιλάμε για 700 άριστα Πανεπιστήμια γιατί όλα βρίσκονται μεταξύ 9 και 10. Το Πανεπιστήμιο Αθηνών, π.χ., βρίσκεται κοντά στο 9,4 και δεν μπορούμε να γράφουμε ανεύθυνα ότι είναι κάτω από τη βάση! Δεν είμαστε βέβαια ευχαριστημένοι! Θα θέλαμε να είμαστε μέσα στα 100 πρώτα Πανεπιστήμια και γιατί όχι και στα 10 πρώτα, αλλά για να επιτευχθεί αυτό χρειάζεται στήριξη και εμπιστοσύνη από την κοινωνία και την πολιτεία και όχι τρικλοποδιές και παραπληροφόρηση. Αυτοί οι μύθοι δεν είναι οι μόνοι! Υπάρχουν και άλλοι! Η πραγματικότητα, όμως, είναι μία. Στην Ελλάδα, που διέρχεται σήμερα μία από τις μεγάλες κρίσεις της ιστορίας της, η πανεπιστημιακή εκπαίδευση, όπως και η εκπαίδευση γενικότερα, μπορεί και πρέπει να προσφέρει ελπίδα και διέξοδο. Όσοι, λοιπόν, την απαξιώνουν ας γνωρίζουν ότι στην ουσία επιχειρούν να της στερήσουν αυτή τη δυνατότητα και ότι οι ευθύνες τους για το μέλλον της χώρας είναι τεράστιες.
Πηγή tovima.gr >>>
Τι Είναι Το Φυσικό Αέριο Κίνησης
Το φυσικό αέριο κίνησης είναι το πιο φθηνό καύσιμο. Για τη διαδρομή Αθήνας-Θεσσαλονίκης δεν απαιτούνται πάνω από 25 ευρώ ενώ παρέχει πλήρη αυτονομία. Το φυσικό αέριο κίνησης (CNG) θεωρείται το οικονομικότερο εναλλακτικό καύσιμο. Η τιμή του είναι περίπου 60% χαμηλότερη σε σύγκριση με τη βενζίνη, 30% από το πετρέλαιο και περίπου 40% από το υγραέριο (LPG). Τα οχήματα που κινούνται με CNG παράγουν 25% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα σε σχέση με τη βενζίνη και 35% λιγότερο σε σχέση με αυτά που κινούνται με πετρέλαιο. Παράλληλα, επιτυγχάνεται μείωση 95% στις εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα, 80% στις εκπομπές υδρογονανθράκων και 30% στα οξείδια του αζώτου. Ανοίγουν νέα πρατήρια φυσικού αεριού Στα άμεσα σχέδια της ΔΕΠΑ, η οποία προωθεί το φυσικό αέριο κίνησης μέσω των πρατηρίων Fisikon, είναι η ίδρυση νέων πρατηρίων στο Κορωπί, στην Ηλιούπολη, στον Ασπρόπυργο, στον Άλιμο, στον Πειραιά ενώ ήδη λειτουργούν πρατήρια στον οδικό άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη (Αθήνα, Λαμία, Βόλος, Λάρισα, Θεσσαλονίκη). Λύση για τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες Το φυσικό αέριο κίνησης θεωρείται η πιο ενδεδειγμένη λύση για επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους (μεταφορές, τουρισμός, εστίαση, υπηρεσίες κλπ) προσφέροντας αυτονομία και εξοικονόμηση κόστους. Ταξί, λεωφορεία, φορτηγά, οχήματα που ανήκουν σε μεταφορικές εταιρείες, εταιρικά ΙΧ, επαγγελματικά βαν χρησιμοποιούν το «πράσινο καύσιμο». Τα πλεονεκτήματα είναι πολλά: - Θεωρούνται οικονομικότερα βάσει μετρήσεων - Είναι πιο φιλικά στο περιβάλλον και επιτρέπεται να εισέλθουν σε υπόγειους χώρους στάθμευσης, σε επιβατηγά πλοία και να κυκλοφορούν (χάρη στις εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές καυσαερίων) σε περιοχές περιορισμένης κυκλοφορίας (π.χ. ζώνες δακτυλίου). - Το φυσικό αέριο δε νοθεύεται, κάνει εξαιρετικά καθαρή καύση και καίγεται με αρκετά διαφορετικό (πιο αργό) τρόπο από τη βενζίνη και το υγραέριο, κάτι που το καθιστά ως το πλέον ασφαλές σαν καύσιμο. Δύο είναι οι επιλογές για να κινηθούμε με φυσικό αέριο. 1.Η αγορά ενός εργοστασιακά κατασκευασμένου οχήματος φυσικού αερίου 2.Η μετατροπή ενός συμβατικού οχήματος σε διπλής καύσης. Αγορά καινούριου οχήματος φυσικού αερίου Στην ευρωπαϊκή και ελληνική αγορά κυκλοφορούν ΙΧ και επαγγελματικά CNG μοντέλα από όλες τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Μερικά από αυτά που βρίσκουμε και στους ελληνικούς δρόμους είναι τα εξής: - Fiat (Fiat 500LNaturalPower, FiatQubo 1.4 70 PS , FiatPunto 1.4 70 PS, FiatPanda, FiatDoblo 1.4 T-Jet 120 PS) - Audi (Audi A3 Sportback g-tron), η Mercedes Benz (B Class 200, E 200 NTG, Benz Sprinter NGT) - Lancia (LanciaYpsilon 0.9 TwinAir) - Piaggio - Iveco (Iveco Daily) - Volskwagen (VW Golf 1.4 TGi, Passat 1.4 TSI 150 PS EcoFuel, Eco Up, Caddy Vann ...
Πηγή plusradio.gr >>>
Τι Είναι Ο Θάλαμος Προβλάστησης Ζωοτροφής
Ο Θάλαμος Προβλάστησης Ζωοτροφής είναι ουσιαστικά ένα ‘container’ που μπορεί να έχει κάθε κτηνοτρόφος στην φάρμα του, το μέγεθος του οποίου ποικίλει αναλόγως τον αριθμό των ζώων. Ο θάλαμος που παρουσιάσαμε στην έκθεση είναι 15 τ.μ. και παράγει, χωρίς λιπάσματα και φυτοφάρμακα, καθημερινά 500 κιλά «φύτρο κριθαριού» με πρώτη ύλη 75 κιλά σπόρο κριθαριού. Ο σπόρος παραμένει 6 ημέρες στον θάλαμο και την 7η παρέχεται στα ζώα. Στον θάλαμο υπάρχουν δίσκοι στους οποίους τοποθετούμε 1,5 κιλό σπόρου κριθαριού και παίρνουμε 10 κιλά ‘φύτρο’. Η διαδικασία είναι απλή, ο κτηνοτρόφος καθημερινά παίρνει από τις μπροστινές πόρτες τους δίσκους με το φύτρο και τους επανατοποθετεί στο πίσω μέρος του συστήματος. Ποια ζώα αφορά αυτού του είδους η τροφή; Το φύτρο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ευρέως σε όλα τα είδη των ζώων, όπως: αγελάδες γαλακτοπαραγωγής ή πάχυνσης, αιγοπρόβατα, άλογα, χοίρους, κοτόπουλα. Σε όλα βελτιώνει την ποιότητα του παραγόμενου προϊόντος, προσθέτοντας του ποιοτικά χαρακτηριστικά και το σημαντικότερο, μειώνει το κόστος σίτισης. Στην πάχυνση ζώων τι μπορεί να προσφέρει ; Οικονομία και ποιοτικά χαρακτηριστικά στο κρέας. Συγκεκριμένα με το φύτρο έχουμε: 1) υψηλότερο δείκτη μετατρεψιμότητας τροφής, 2)καλύτερη μέση ημερήσια ανάπτυξη του ζώου 3)αύξηση των Ω3 λιπαρών οξέων, 4)βελτίωση του χρώματος στο κρέας, λόγω αυξημένων ΦΥΣΙΚΩΝ αντιοξειδωτικών βιταμινών όπως βιταμίνη Ε και β καροτίνη, 5) βελτίωση της γενικής υγείας του ζώου, 6)εξάλειψη διαταραχών στην χώνευση και 7) βελτιωμένη αναλογία κρέατος λίπους. Με πιο τρόπο εξοικονομεί χρήματα ο κτηνοτρόφος αν προμηθευτεί τον Θάλαμο? Με τον θάλαμο αυτό ο κτηνοτρόφος, με πολύ μικρό κόστος 0,04 ευρώ/κιλό μπορεί να παράγει καθημερινά, ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών, χονδροειδή ζωοτροφή μεγάλης θρεπτικής αξίας. Το πλεονέκτημα αυτής της τροφής είναι ότι είναι η ...
Πηγή agronews.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 12/01/2017