Τι Είναι Ο Αριθμός Froude Froude Number
Ο αριθμός Froude (Froude Number) είναι ο λόγος ταχύτητας του πλοίου προς την τετραγωνική ρίζα του μήκους ισάλου επί την επιτάχυνση της βαρύτητας g (9,81m/sec2), σε συνεπείς μονάδες. Fr = V/(gL)1/2Συντελεστής Λυγηρότητας είναι ο λόγος του μήκους ισάλου προς την κυβική ρίζα του όγκου (∇) εκτοπίσματος, σε συνεπείς μονάδες. L/∇1/3ΕυχαριστίεςΕυχαριστώ τον Κυβερνήτη του Θ/Κ Αβέρωφ Πλοίαρχο Σ. Χαραλαμπόπουλο ΠΝ και το προσωπικό του πλοίου για την βοήθεια τους και την διάθεση των σχεδίων, επίσης ευχαριστώ τους ναυπηγούς κκ Ν. Βουτυρά και Ε. Στάθη για την βοήθεια τους στους υπολογισμούς και την επεξεργασία των στοιχείων.http://perialos.blogspot.com/2011/10/blog-post.html ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑOn the Stability of Monitors Under Canvas, E. J. Reed, Chief Constructor of the Navy, Transactions of Institution of Naval Architects, Vol. 9,1868Shipbuilding in Iron and Steel: A Practical Treatise, E. J. Reed, Chief Constructor of the Navy, John Murray,1869Our Iron-Clad Ships, E. J. Reed, Chief Constructor of the Navy, John Murray, 1869A Treatise on Naval Architecture and Ship-Building, Commander Richard W. Meade USN, J. B. Lippincott & Co., 1869The Modern Warship, Edward L. Attwood, Cambridge University Press, 1913War-Ships - A Text-Book on the Construction, Protection, Stability, Turning, etc., of War Vessels, Edward L. Attwood, Longmans, Green and Co., 1917The Naval Constructor, George Simpson, D. Van Nostrand Company, 1918Steam Engines, E. M. Shealy, McGraw-Hill Book Company Inc., 1919Modern History of Warships, William Hovgaard, Conway Maritime Press Ltd.,1920Detail Design of Marine Screw Propellers, Douglas H. Jackson, Sir Isaac Pitman & Sons, Ltd., 1920Marine Propellers, S. W. Barnaby, E. & F. N. Spon, Ltd., 1921The Speed and Power of Ships, D. W. Taylor, Press of Ransdell Incorporated, 1933B.R. 298(42) Stability of Ships, Naval Construction Department, Admiralty, 1942Technical Memorandum No. 1, Subdivision of Ships and Stability after Extensive Flooding, Bureau of Ships, U.S. Government Printing Office, 1947Ship Design, Resistance and Screw Propulsion Volume I. The Design of Ship Forms and Their Resistance, G. S. Baker, Charles Birchall & Sons, Ltd., 1948Ship Design, Resistance and Screw Propulsion Volume II. The Marine Screw Propeller and Propulsion of Ships, G. S. Baker, Charles Birchall & Sons, Ltd., 1951Wake of Merchant Ships, Svend Aage Harvald, The Danish Technical Press, 1950A Reanalysis of the Original Test Data for the Taylor Standard Series, Morton Gertler, Navy Department The David W. Taylor Model Basin, 1954Propeller Cavitation : Further Tests on 16in. Propeller Models in the Kings College Cavitation Tunnel, L. C. Burrill and A. Emerson, Transactions of the NorthEast Coast Institution of Engineers and Shipbuilders, Vol. 79, 1963Τεχνική του Πλοίου, Τόμος Πρώτος, Ναυπηγία, Βασ. Ε. Φραγκούλη, 1966Τεχνική του Πλοίου, Τόμος Δεύτερος, Ναυτικαί Μηχαναί, Βασ. Ε. Φραγκούλη, 1967Τεχνική του Πλοίου, Τόμος Τρίτος, Λέβητες, Βασ. Ε. Φραγκούλη, 1968Italian Warships of World War 1, Aldo Fraccaroli, Ian Allan Ltd., 1970Strategy of Propeller Design, T. E. Hannan, Thomas Reed Publications Limited, 1971The 3-Bladed JD-CPP Series, C. Chu, Z. L. Chan, Y. S. She and V. Z. Yuan, 4th Lips Propeller Symposium, October 1979A Review of Intact Ship Stability Research and Criteria, C. Kuo and Y. Welaya, Ocean Engineering Vol. 8, pp. 65-84, Pergamon Press Ltd.,1981Conways All the Worlds Fighting Ships 1860-1905, Conway Maritime Press Ltd., 1979Conways All the Worlds Fighting Ships 1906-1921, Conway Maritime Press Ltd., 1985Θ/Κ «Γ. Αβέρωφ» Χρονικό του Θωρηκτού της Νίκης, Νίκου Α. Σταθάκη, Π.Ν.,1987The Evolution of Engineering in the Royal Navy Volume 1 : 1827-1939, Peter M. Rippon, Spellmount Ltd., 1988Τα Πλοία του Πολεμικού Ναυτικού 1829 1999, Αντιναυάρχου ε.α. Κ. ΠαΐζηΠαραδέλλη Π.Ν., Αστραία, 1999Warships From the Galley to the Present Day, Angus Konstam, Leo Marriot, George Grant, Gramercy Books, 2001Birth of the Battleship British Capital Ship Design 1870- 1881, John Beeler, Caxton Editions, 2003Warrior to Dreadnought Warship Development 1860- 1905, D. K. Brown, Caxton Editions, 2003Ships and Science The Birth of Naval Architecture in the Scientific Revolution 1600-1800, Larrie D. Ferreiro, The MIT Press, 2007(Δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Ναυτική Επιθεώρηση», τεύχος 576, σελ. 53. ΜΑΡ-ΜΑΪΟΣ 2011, Έκδοση ΥΙΝ/ΓΕΝ)...
Πηγή elzoni.gr >>>
Τι Είναι Τα Fecalcoliforms
Τα FECALCOLIFORMS είναι η Escherichia και η Klebsiella. Ξεχωρίζουν από τα TOTAL γιατί αποικοδομούν την λακτόζη και σε υψηλότερη θερμοκρασία.3. Εντερόκοκκοι όπου είναι οι πλέον επικίνδυνοι. Παρουσιάζουν τα παρακάτω χαρακτηριστικά:Λίγα λόγια για τους εντερόκοκκους:α. Πρόκειται για gram (+) κόκκους αεροαναερόβιους, πολύ ανθεκτικούς (αναπτύσσονται παρουσία αλατιού, σε ευρύ φάσμα θερμοκρασιών από 10-45 βαθμούς κελσίου.β. Οι πιο συνηθισμένοι είναι ο E. faecalis (90-95%) και ο E.Faecium (5-10%).γ. Αποτελούν σημαντικό μέρος της φυσιολογικής χλωρίδας του γαστρεντερικού και ευκαιριακά του γυναικείου κόλπου και του δέρματος.δ. Έχουν δύο σημαντικές ιδιότητες :α).Παράγουν ουσίες προσκόλλησης , που τους επιτρέπουν να προσκολλώνται στις καρδιακές βαλβίδες και στα κύτταρα του ουροποιητικού και β) παρουσιάζουν φυσική αντοχή σε πολλά αντιβιοτικά, όπως για παράδειγμα οι κεφαλοσπορίνες.ε. Προκαλούν:1)Ουρολοιμώξεις ,συνήθως μετά από κάθε καθετηριασμούς,2)μικροβιαιμία-ενδοκαρδίτιδα(τόσο σε προσθετικές, όσο και σε ακέραιες βαλβίδες).Πύλες εισόδου: ουροποιητικό, ενδοκοιλιακές ή πυελικές σηπτικές περιοχές,τραύματα,εγκαύματα,κατακλισεις,διαβητικάέλκη,καθετήρες,χολαγγειίτης κλπ.3).Ενδοκοιλιακές και πυελικές λοιμώξεις. Σπανιότερα λοιμώξεις τραυμάτων, εγκαυμάτων, μηνιγγίτιδα και νεογνική σήψη.4)Αντιμετωπίζονται με συνδυασμό πενικιλίνης με αμινογλυκοσίδη. Χορήγησηβανκομυκίνης (ή τεϊκοπλανίνης) μονάχα σε αλλεργία ή σε υψηλού βαθμού αντοχή.Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΛΟΥΟΜΕΝΟΥα. Όταν η θάλασσα πρασινίζει, τότε είναι γεμάτη σάπια φύκια και πλαγκτόν.β. Όταν η επιφάνειά της ιριδίζει, τότε είναι γεμάτη πετρέλαιο, πίσσες, λάδια, απόβλητα βόθρων.γ. Όταν οι ακτές είναι γεμάτες σκουπίδια υπάρχει η πιθανότητα και η ίδια η θάλασσα να είναι μολυσμένη.δ. Τα ακάθαρτα νερά είναι πάντα εστίες μικροβίων.ε. Στο βυθό υπάρχουν μόλυβδος και υδράργυρος που προκαλούν σοβαρές βλάβες στην υγεία. Εφόσον ισχύουν οι παραπάνω συνθήκες, θα πρέπει να παίρνουν ορισμένα στοιχειώδη μέτρα:Να μην κολυμπάνε σε νερά που το χρώμα τους είναι βαθύ πράσινο.Να μην μπαίνουν σε θάλασσα που έχει πετρέλαιο, λάδια, απόβλητα βόθρων. Οι βρωμιές αυτές προκαλούν καρκίνο της μήτρας, νεοπλασίες και χρόνιες δερματίτιδες.Να μην ρυπαίνουν και να καθαρίζουν τις παραλίες από τα σκουπίδια.Να μην αναδεύουν τη θάλασσα όταν υπάρχει λάσπη στο βυθό. Η λάσπη της, προδίδει την ύπαρξη μόλυβδου και υδραργύρου, που με την ανατάραξη του βυθού μπορεί να μπουν στον οργανισμό μας από το στόμα και τους πόρους του σώματος.Να μην εκτελούν τις σωματικές τους ανάγκες μέσα στη θάλασσα.Πριν κολυμπήσετε αλείψτε τις πιο εμφανείς περιοχές του σώματός σας με αγνό ελαιόλαδο.Σε περίπτωση που σας τσιμπήσει τσούχτρα αν δεν έχετε μαζί σας αμμωνία υγρή να χρησιμοποιήσετε άμμο καθαρή ή φύκια της θάλασσας, τοποθετώντας επί δεκάλεπτο ένα στρώμα στο σημείο του τσιμπήματος.Στην περίπτωση που θέλετε να απαλλαγείτε από τις τσούχτρες, ας απασχοληθείτε με το να τις ψαρεύετε. Το ψάρεμά τους, όμως, θέλει προσοχή. Ας προσπαθήσετε με το εσωτερικό της παλάμης σας να τις μαζέψετε μαζί με το νερό.Οι καλύτερες ώρες για το άθλημα της κολύμβησης είναι οι πρωινές και οι απογευματινές, επειδή ο οργανισμός δεν είναι απασχολημένος τότε με την πέψη και μπορεί να αφιερωθεί πιο άνετα σε μια κουραστική προσπάθεια.Όταν ο καιρός είναι βόρειος, βορειοανατολικός στο Σαρωνικό, να κολυμπάτε μόνο από το Σούνιο μέχρι τη Βουλιαγμένη, ενώ όταν είναι βορειοδυτικός ή νότιος, τότε οι βόρειες περιοχές από το Δασκαλειό μέχρι τον Ωρωπό είναι απαλλαγμένες από τσούχτρες.Oι μετρήσεις του ΠAKOE:Πιστοί στην ηθική μας υποχρέωση μας απέναντι στους κολυμβητές, το ΠAKOE προχώρησε και φέτος, για 35η χρονιά, στην πραγματοποίηση εκτεταμένων δειγματοληψιών σε 217 παραλίες. Με γνώμονα τα αποτελέσματα αυτών των μετρήσεων και την εμπειρία του, ...
Πηγή express.gr >>>