Τα πρώτα σε κατανάλωση φάρμακα είναι σκεύασματα ρανιτιδίνης, ομεπραζόλης, εσομεπραζόλης και ραμπεπραζόλης, που συνολικά καλύπτουν πάνω από το 75% της αγοράς. ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟ 2006 10,8 1.Τα φάρμακα που το 2006 ξεπέρασαν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια πωλήσεις ανήλθαν στο 50 και καταλαμβάνουν το 45% της αγοράς. 2.Τα επόμενα χρόνια θα μας απασχολήσουν περισσότερο τα βιοτεχνολογικά φάρμακα ή βιολογικά φάρμακα που σήμερα αφορούν το 1/5 των νέων φαρμάκων που κυκλοφορούν κάθε χρόνο και αφορούν πολύ σοβαρές ασθένειες. Είναι όμως και πολύ υψηλού κόστους φάρμακα όσον αφορά την έρευνα και την ανάπτυξή τους, αφού σε ένα κλασικό φάρμακο το κόστος είναι 1 δισεκατομμύριο περίπου, ενώ ένα βιοτεχνολογικό φάρμακο έχει έως και 50% αυξημένο κόστος λόγω της ύπαρξης πολλών κλινικών μελετών και δοκιμών. 3.Τέλος, η άνθηση της Έρευνας και Ανάπτυξης στη φαρμακοβιομηχανία οφείλεται στην αυξημένη μακροβιότητα των πληθυσμών, τα καινοτόμα φάρμακα και τον διψήφιο αριθμό ανάπτυξης των νέων αγορών, όπως Κίνα Βραζιλία Ρωσία....
Τι Είναι Η Ψηφιοποίηση Digitization
Η ψηφιοποίηση (digitization), είναι εργαλείο ανάπτυξης. Έχει κατακτήσει όλες τις αγορές και όλες τις βιομηχανίες και- αν και με καθυστέρηση αλλά πολύ δυναμικά- κατακτά και τον ασφαλιστικό κλάδο. Θα πρέπει να τη δούμε λοιπόν ως ευκαιρία. Ο πελάτης θέλει να έχει τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή δίπλα του, αρκεί αυτός, καθώς και όλες οι πληροφορίες για τις ασφαλιστικές υπηρεσίες, να είναι εύκολα προσβάσιμες, με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και από διαφορετικά μέσα (διαδίκτυο, έξυπνα κινητά, μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.α.) Ανοίγοντας ουσιαστικά το ψηφιακό κανάλι επικοινωνίας με τον πελάτη ή τον εν δυνάμει πελάτη, γινόμαστε αναπόσπαστα μέρος της καθημερινότητάς του, αυξάνουμε την έκθεσή του στα μηνύματά μας και τις υπηρεσίες μας. Έχουμε ανοίξει αυτομάτως έναν διάλογο μαζί του. Μένει, σε δεύτερο επίπεδο, να του παρέχουμε Έξυπνες & Απλές λύσεις για να τον κερδίσουμε και να κρατήσουμε την επαφή μαζί του ανοιχτή. Ακόμη και σε επιχειρησιακό επίπεδο η ψηφιοποίηση σημαίνει καλύτερη οργάνωση και έλεγχο των λειτουργιών μιας εταιρείας, οπότε και καλύτερη εξυπηρέτηση για τους πελάτες της, αφού απαιτείται η απλοποίηση και η διασύνδεση των εργασιών. Δεν πρόκειται λοιπόν για μόδα, αλλά για μια νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει μια νέα γενιά καταναλωτών, τους οποίους καλούμαστε να κερδίσουμε. Παρακολουθήσαμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την πρωτοποριακή παρουσίαση του Thimon De Jong στην εκδήλωση που οργανώσατε για τα δίκτυα πωλήσεών σας στις αρχές Φεβρουαρίου. Ο κ. De Jong αναφέρθηκε σε προσωποποιημένα προϊόντα και υπηρεσίας, που διασφαλίζονται μέσω της αξιοποίησης της τεχνολογίας, παρέχοντας πολύτιμη γνώση για το καταναλωτικό προφίλ του πελάτη. Πόσο εφικτό είναι αυτό για μία επιχείρηση που θέλει «μαζική» παραγωγή για να μειώνει τα κόστη; Πώς το επιτυγχάνει αυτό η Generali; Οφείλουμε να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας και να διαβάζουμε τις τάσεις της αγοράς. Η παρουσία του κ. De Jong στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία, στις εκδηλώσεις της Generali, σηματοδοτεί τη διάθεση της εταιρείας να πλησιάσει τις νέες και επίκαιρες τάσεις, να τις αφομοιώσει και να το κάνει κτήμα και των συνεργατών της. Επιτρέψτε μου όμως να διαφωνήσω με την προσέγγιση σας. Η αξιοποίηση των big data και των data analytics δίνει την δυνατότητα προσέγγισης ενός ακόμη μεγαλύτερου εύρους καταναλωτών. Είναι ανάγκη να ξεφύγουμε από την περπατημένη και να προσαρμοστούμε στις αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά που επιφέρει η τεχνολογία. Αυτό δε σημαίνει λιγότερο κερδοφόρα προϊόντα αλλά καλύτερη ανάγνωση των πελατειακών αναγκών που συνεχώς μεταβάλλονται. Για να γίνει όμως αυτό, απαιτούνται ενέργειες εκσυγχρονισμού: να απλοποιήσεις τα προϊόντα σου, ώστε να είναι απλά και ευέλικτα, να απλοποιήσεις τις διαδικασίες σου ώστε να είναι εύκολα κατανοητές για τον πελάτη και να εξοικονομούν χρόνο για τον συνεργάτη, να αξιοποιήσεις την τεχνολογία για να πετύχεις τη διασύνδεση εταιρείας, καταναλωτή και συνεργάτη. Αυτό το μήνυμα θέλαμε να στείλουμε, ότι ασφαλιστική εταιρεία, ασφαλιστικός διαμεσολαβητής και τεχνολογία, μπορούν να φτάσουν από κοινού στην πώληση προϊόντων που ανταποκρίνονται στις εξειδικευμένες ανάγκες των καταναλωτών. Αυτό εξάλλου ήταν και παραμένει πάντα το ζητούμενο. Για το λόγο αυτό, βρισκόμαστε τα τελευταία χρόνια σε συνεχή εξέλιξη των διαδικασιών μας και των προϊόντων μας, ενώ ετοιμάζουμε μια σειρά από έργα που θα αναβαθμίσουν την εμπειρία του πελάτη. Ακόμη, και σε επίπεδο Ομίλου, η Generali έχει επενδύσει στην έρευνα και την αξιοποίηση των δεδομένων, εγκαινιάζοντας και πρόσφατα ένα νέο κέντρο Data Analytics- Ανάλυσης Δεδομένων. Η συγκεκριμένη Διεύθυνση απαρτίζεται από εξειδικευμένο προσωπικό το οποίο θα είναι υπεύθυνο για την απόκτηση, ανάλυση και διαχείριση δεδομένων, όπως και τις στρατηγικές εφαρμογής τους στις τοπικές αγορές. Συνηθίζετε να αναφέρεστε στην αγορά «εκεί έξω» που «περιμένει» τους ασφαλιστές. Πιστεύετε πραγματικά ότι υπάρχει μέλλον για τις ασφαλίσεις στην Ελλάδα; Γιατί τα τελευταία 30 χρόνια η αγορά μένει στο 2% του ΑΕΠ, όπως και εσείς συνηθίζετε να λέτε. Τι φταίει; Σαφώς και πιστεύω ότι υπάρχει γιατί αποτελούμε μια βιομηχανία η οποία όχι μόνο προσφέρει εξαιρετικά προϊόντα που βελτιώνουν την καθημερινή ζωή των ανθρώπων, αλλά γιατί σε παγκόσμιο επίπεδο ο ασφαλιστικός κλάδος αποτελεί σημαντικό στήριγμα της οικονομίας. Βέβαια, η σύγκριση της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς με την υπόλοιπη Ευρώπη είναι απογοητευτική. Από το 1992 που δραστηριοποιούμαι στην ελληνική αγορά, αυτό που συνεχώς ακούω είναι για τις προοπτικές ανάπτυξής της, οι οποίες πηγάζουν, κυρίως, από το γεγονός ότι η παραγωγή ασφαλίστρων στη χώρα μας αποτελεί μόλις το 2,5% του ΑΕΠ, ενώ ο μέσος ευρωπαϊκός όρος είναι στο 8,1%. Παρόλα αυτά, τα τελευταία 25 χρόνια το 2,5% δεν αυξάνεται. Άρα, κάτι δε γίνεται καλά. Συνηθίζουμε να αναφερόμαστε στο εποπτικό έλλειμμα του παρελθόντος που επέτρεψε την ανάπτυξη μιας μη υγιούς ασφαλιστικής αγοράς, η οποία με τη σειρά της υπονόμευσε την εικόνα και τη σημασία του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης στη συνείδηση του μέσου Έλληνα. Ωστόσο, έχουμε ευθύνη και οι υγιείς δυνάμεις της αγοράς. Ίσως αποστασιοποιηθήκαμε περισσότερο από όσο έπρεπε από τα τεκταινόμενα και δεν αναλάβαμε τις ανάλογες πρωτοβουλίες με στόχο τη βελτίωση της εικόνας του κλάδου. Ήρθε η ώρα, με δεδομένο και το νέο πιο ολοκληρωμένο εποπτικό πλαίσιο που εισάγει η οδηγία Φερεγγυότητα ΙΙ (Solvency II) να χαράξουμε όλοι μαζί νέα σχέδια για να αλλάξουμε την εικόνα της αγοράς, να αυξήσουμε την ασφαλιστική πίτα, να προσφέρουμε τη δυνατότητα να γνωρίσουν το αγαθό της ασφάλισης περισσότεροι πολίτες. Ειδικά τώρα που και οι ανάγκες είναι περισσότερες παρά ποτέ. Πιστεύω ότι η οικονομική συγκυρία, παρά τη μείωση της αγοραστικής ικανότητας που υποχρεωτικά επιφέρει, θα λειτουργήσει ως καταλύτης προς αυτήν την κατεύθυνση. Οφείλουμε όμως να αλλάξουμε τη νοοτροπία μας. Δεν είναι ο πελάτης αυτός που θα έρθει σε εμάς αλλά εμείς που θα πρέπει να τον προσεγγίσουμε και να του προτείνουμε τις λύσεις που του ταιριάζουν. Solvency II: Πότε πιστεύετε ότι θα δούμε αλλαγές στην ελληνική ασφαλιστική αγορά από την εφαρμογή του; Τι αλλαγές θα δούμε; H υλοποίηση της οδηγίας Solvency II αναμένεται να επιταχύνει εξελίξεις σε επιχειρηματικό επίπεδο. Ήδη, καταγράφονται οι πρώτες εξ αυτών. Έχουμε μέχρι στιγμής αποχωρήσεις ασφαλιστικών εταιρειών, προσπάθειες μεταβίβασης χαρτοφυλακίων, ενώ ακούγονται και σενάρια για εξαγορές. Εκτιμώ ότι η κατάσταση χαρακτηρίζεται από μία ρευστότητα, στοιχείο που θα δημιουργήσει και νέες ευκαιρίες ανάπτυξης για τις υγιείς δυνάμεις του κλάδου. Η Generali παρακολουθεί τις εξελίξεις της αγοράς και θα επιδιώξει να αξιοποιήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν. Είστε από τις ελάχιστες εταιρείες που μέσα στην κρίση εμφανίζετε όχι μόνο αύξηση των μεριδίων αγοράς αλλά και άνοδο της παραγωγής ασφαλίστρων. Σε ποιους παράγοντες αποδίδετε αυτή την επιτυχία; Πιστεύω ότι η επιμονή στον δρόμο της υγιούς ισορροπημένης ανάπτυξης δικαιώνεται ακόμη και τώρα που η αγορά περνά μία σοβαρή κρίση. Η ανάπτυξη της Generali είναι αποτέλεσμα αυτής της «εμμονής» και της σκληρής δουλειάς των επαγγελματιών συνεργατών της εταιρείας αλλά και των ανθρώπων μας, στα μετόπισθεν, στα γραφεία μας. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές αυτήν την περίοδο βρήκαν στην Generali έναν σταθερό, συνεπή σύμμαχο. Επίσης, οι ασφαλισμένοι αναγνώρισαν στην εταιρεία, έναν αξιόπιστο και φερέγγυο πάροχο ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών. Στην είσοδο των γραφείων της Generali, έχετε ένα πορτραίτο του Μαχάτμα Γκάντι που λέει «γίνε εσύ η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο». Ποιες αλλαγές θέλετε να κάνετε στην Generali κύριε Δημητρίου και πόσο πετυχαίνετε να τις υλοποιήσετε; Πολύ απλά, θα γίνουμε καλύτεροι, αποτελεσματικότεροι, Simpler Smarter. Αυτό σημαίνει ότι θα υλοποιήσουμε όλες εκείνες τις αλλαγές που είναι απαραίτητες για να συνεχίσουμε να υπηρετούμε το κοινό μας όραμα, να «Προστατεύουμε και να Βελτιώνουμε» τις ζωές των ανθρώπων. Στόχος μας είναι να βρίσκουμε σε κάθε εποχή την κατάλληλη στρατηγική που θα μας φέρει πιο κοντά σε αυτό το όραμα. Για να γίνουμε η πρώτη επιλογή στις προτιμήσεις του καταναλωτή μετασχηματίζουμε όλες τις λειτουργίες μας, ώστε να αποτελούμε την Απλή & Έξυπνη επιλογή για τους καταναλωτές. Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές και τους ασφαλισμένους της Generali Hellas; Είμαστε έτοιμοι να υποδεχτούμε μια νέα εποχή ασφάλισης. Σε αυτή τη νέα εποχή ο πελάτης θα βρίσκεται στο κέντρο όλων των δραστηριοτήτων μας και οι δυνάμεις μας θα ...
Πηγή nextdeal.gr >>>