Η laser-lysis είναι η μέθοδος που διασπά με ακτίνες laser οι οποίες εισχωρούν κάτω από το δέρμα, βομβαρδίζοντας τη μεμβράνη των λιποκυττάρων απελευθερώνοντας το λίπος από το εσωτερικό τους. Γίνεται με τοπική αναισθησία και ο πλαστικός χειρουργός εισάγει οπτική ίνα στο στρώμα του λίπους που πρέπει να εξουδετερώσει. Τα αποτελέσματα της λιπόλυσης με laser είναι αρκετά γρήγορα.Όταν υπάρχει κάποια επιμέρους χαλάρωση δέρματος εκτός του λίπους στην περιοχή χρησιμοποιείται και threading (εσωτερική ανάρτηση μαλακών ιστών). Πρόκειται για εσωτερικό πλέγμα από ειδικά νήματα τα οποία καθώς απορροφούνται αφήνουν ένα πλέγμα από νέο κολλαγόνο που δημιουργεί ο ίδιος ο οργανισμός, σταθεροποιώντας το διαχρονικό αποτέλεσμα. Η επέμβαση διαρκεί περίπου 15 λεπτά και γίνεται με τοπική αναισθησία. Όταν το πρόβλημα επεκτείνεται και στην περιοχή του λαιμού τότε αντιμετωπίζεται με ίδιες ή και επιπλέον συνδυαστικές τεχνικές.Στην εποχή μας η πλαστική χειρουργική μπορεί και βοηθά αναίμακτα, χωρίς τραύματα, δίχως πόνο ή σημάδια και επιλύει και το πρόβλημα του "προγουλιού", αποκαθιστώντας την αυτοπεποίθηση γυναικών και ανδρών. (
Τι Είναι Η Κβαντική Θεωρία
Η κβαντική θεωρία είναι ικανή να δώσει την λύση σε προβλήματα σαν το παραπάνω. Την θέση των bits, στον κόσμο των κβαντικών υπολογιστών θα πάρουν τα qubits. Οι κβαντικοί υπολογιστές δεν θα περιορίζονται σε 0 και 1, αλλά σε γραμμικούς συνδυασμούς αυτών των δύο. Τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Αν τα τρανζίστορ σε έναν συμβατικό υπολογιστή μπορούν να είναι αναμμένα ή σβηστά, θα μπορούσαμε να πούμε πως σε έναν κβαντικό υπολογιστή θα έχουν… συγκεκριμένη ένταση που θα μπορεί να πάρει όλες τις ενδιάμεσες φωτεινότητες! Κάθε qubit θα είναι 0 και 1 ταυτόχρονα, αλλά σε συγκεκριμένη αντιστοιχία. Το ποσοστό του 0 και του 1 θα αθροίζουν στο 100%. Ακούγεται πολύ μπερδεμένο, αλλά αποτελεί την εφαρμογή της κβαντικής θεωρίας πάνω στον κόσμο των υπολογιστικών μηχανών. Οπως το φως μπορεί να είναι κυματική ή σωματιδιακή φύση, έτσι και το qubit μπορεί να είναι παράλληλα 0 και 1. Χρησιμοποιώντας τώρα την ιδιότητα της υπέρθεσης, όπου δύο κβαντικές καταστάσεις προστίθενται μεταξύ έτσι ώστε να μπορούν να συνυπάρχουν ταυτόχρονα, ένας κβαντικός υπολογιστής θα μπορεί να εμφανίζει την ίδια στιγμή όλες τις ενδεχόμενες καταστάσεις αντί να το κάνει ξεχωριστά, όπως ο συμβατικός υπολογιστής. Αρα λοιπόν ένας κβαντικός υπολογιστής θα μπορεί να αποθηκεύσει αλλά και να επεξεργαστεί πολλούς αριθμούς ταυτόχρονα. Φανταστείτε πως έχετε να χρωματίσετε ένα κομμάτι χαρτί με μαρκαδόρο. Οσο χρόνο χρειάζεται ο συμβατικός υπολογιστής για να κάνει μια μικρή τελεία, άλλο τόσο χρειάζεται ο κβαντικός για να τραβήξει μια ολόκληρη γραμμή! Η δεύτερη διαδικασία, φυσικά, είναι εκατομμύρια φορές γρηγορότερη από την πρώτη. Μάλιστα υπολογίζεται πως μόλις 100 qubit μπορούν να αποθηκεύσουν 1.267.650.600.288.229.401.496.703.205.375 διαφορετικούς αριθμούς. Αυτός ο αριθμός ξεπερνάει την αποθηκευτική ικανότητα όλων των υπολογιστών που έχουν φτιαχτεί ποτέ! Τα 3 προβλήματα ενός κβαντικού υπολογιστή Φυσικά, η θεωρία απέχει πολύ από την πράξη. Η ιδέα του κβαντικού υπολογιστή δεν «γεννήθηκε» πρόσφατα. Εδώ και σχεδόν τρεις δεκαετίες οι μεγαλύτερες τεχνολογικές εταιρίες εργάζονται πάνω στην συγκεκριμένη φιλοσοφία, αλλά παρόλα αυτά δεν έχει δημιουργηθεί ακόμα κάποιος αξιόπιστος κβαντικός υπολογιστής. Πλέον, βρισκόμαστε ολοένα και πιο κοντά στην συγκεκριμένη τεχνολογία, η οποία πρόκειται να φέρει μια επανάσταση ακόμα μεγαλύτερη από αυτήν των κλασικών υπολογιστών ή του Internet. Για να συμβεί αυτό όμως, πρέπει πρώτα να λυθούν 3 βασικά προβλήματα. Το πρώτο και το βασικότερο, είναι να δημιουργηθούν αξιόπιστοι κβαντικοί υπολογιστές. Να βρεθεί δηλαδή το κατάλληλο θεωρητικό υπόβαθρο που θα υποστηρίζει την λειτουργία τους. Το δεύτερο, είναι πως η έννοια του προγραμματισμού θα αλλάξει ριζικά. Υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που γνωρίζουν να προγραμματίζουν, αλλά πάνω στους υπάρχοντες υπολογιστές. Σε έναν κβαντικό υπολογιστή, θα πρέπει να ξεκινήσουμε από την αρχή και θα χρειαστεί αρκετός χρόνος μέχρι να μάθουμε πως να δημιουργούμε σωστά και «αποτελεσματικά» προγράμματα για αυτές τις μηχανές που θα έχουν εντελώς διαφορετική λογική. Το τρίτο πρόβλημα, που λογικά είναι και το δυσκολότερο, είναι πως ένας κβαντικός υπολογιστής θα έχει τόσο μεγάλη υπολογιστική δυνατότητα, που κανείς δεν θα μπορεί να εξακριβώσει αν τα αποτελέσματα που δίνει είναι σωστά ή όχι. Θα είναι δηλαδή μια μηχανή την οποία ο άνθρωπος θα πρέπει να «εμπιστεύεται» και για αυτό το λόγο δεν υπάρχει περιθώριο για λάθη στην δημιουργία του....
Πηγή techit.gr >>>
Τι Είναι Τα Επιτυχημένα Στελέχη Ανθρώπινου Δυναμικού
Τα επιτυχημένα στελέχη Ανθρώπινου Δυναμικού είναι υποχρεωμένα να γνωρίζουν τις εφαρμογές της ψυχολογίας στον εργασιακό χώρο και να παρακολουθούν την εξέλιξη αυτών των εφαρμογών. Στο κέντρο της Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού βρίσκεται ο άνθρωπος με αποτέλεσμα να είναι μεγάλης σημασίας τόσο η κατανόηση όσο και η εφαρμογή εννοιών, μεθόδων, πρακτικών και μοντέλων που προέρχονται από την οργανωσιακή ψυχολογία και συμπεριφορά. Πιο συγκεκριμένα, τα περιεχόμενα του μαθήματος στηρίζονται στη παρουσίαση, ανάλυση και κατανόηση θεμάτων, όπως: οι ατομικές διαφορές στον εργασιακό χώρο η παρακίνηση και η εργασιακής ικανοποίηση η ηγεσία και το μάνατζμεντ η δυναμική των ομάδων. Μέσω πρακτικών παραδειγμάτων, μελετών περίπτωσης, διαλέξεων, ομαδικών και ατομικών ασκήσεων, παρουσιάσεων και από στελέχη της αγοράς αναλύεται το σύνολο των εννοιών, μεθόδων και πρακτικών που μπορεί ένα στέλεχος της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού να χρησιμοποιήσει για να βελτιώσει τόσο τις πρακτικές της επιχείρησης όπου εργάζεται όσο και την προσωπική του απόδοση. Διδάσκουσα: Ειρήνη Νικάνδρου, Επίκουρη Καθηγήτρια Η εκπαίδευση και ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού έχει σαν στόχο να προσθέτει αξία στο βασικότερο συντελεστή τον άνθρωπο, ώστε να μπορεί να αντιμετωπίζει τις εργασιακές προκλήσεις. Τα νέα δεδομένα στην αγορά εργασίας θέλουν το άτομο ενεργό, έτοιμο να αποκτά συνεχώς γνώσεις, να προσαρμόζεται, να γνωρίζει σε βάθος τον εαυτό του και να χτίζει δίκτυα και σχέσεις ποιότητας. Η ανάπτυξη φιλοσοφίας συνεχούς μάθησης, ευελιξίας, ικανότητας διαχείρισης της πολυπλοκότητας μέσα από ολιστική προσέγγιση είναι το ζητούμενο στο γνωστικό αντικείμενο της Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Εργαζομένων. Το μάθημα της εκπαίδευσης και ανάπτυξης εργαζομένων κινείται σε τρεις άξονες: 1. Στρατηγική, 2. Διάγνωση και 3. Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός. Συνδέουμε την εταιρική στρατηγική με την εκπαίδευση και αναγνωρίζουμε στρατηγικές για την εκπαίδευση στον εργασιακό χώρο. Αναλύουμε τα στοιχεία και τη διαδικασία για διάγνωση των εκπαιδευτικών αναγκών και σχεδιάζουμε εκπαιδευτικές και αναπτυξιακές παρεμβάσεις. Η προσέγγισή μας εστιάζει αφενός στην ανάπτυξη του θεωρητικού πλαισίου για τη μελέτη της ανάπτυξης γνώσεων, ικανοτήτων, στάσεων και συμπεριφορών και αφετέρου στο σχεδιασμό των κατάλληλων εκπαιδευτικών παρεμβάσεων και μεθόδων. Στο μάθημα χρησιμοποιούμε διαφορετικές εκπαιδευτικές μεθόδους, ώστε ο κάθε φοιτητής να αντλήσει τις απαραίτητες γνώσεις από διαφορετικές μαθησιακές εμπειρίες και να αποσαφηνίζονται και να υποστηρίζονται οι θεωρητικές έννοιες. Μελέτες περίπτωσης, αυτοδιαγνωστικά ερωτηματολόγια, ατομικές και ομαδικές ασκήσεις, μικρής διάρκειας διαλέξεις και συζητήσεις είναι οι εκπαιδευτικές μέθοδοι πάνω στις οποίες δομούνται τα μαθήματα. Οι φοιτητές έρχονται σε επαφή με νέες, καινοτόμες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις, όπως μάθηση μέσω υπηρεσίας, τέχνη και εκπαίδευση, θετική εκπαίδευση κ.λπ. Αξίζει να σημειωθεί ότι δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο σχεδιασμό ενός ολοκληρωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος πάνω στην ανάπτυξη διοικητικών ικανοτήτων, το οποίο οι φοιτητές υλοποιούν σε συνεργασία με δημόσιο ΙΕΚ. Διδάσκοντες: Ιωάννης Νικολάου, Αναπληρωτής Καθηγητής Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, Επίκουρος Καθηγητής Η αξιολόγηση της απόδοσης των εργαζομένων αποτελεί μια από τις σημαντικότερες δραστηριότητες που καλούνται να πραγματοποιήσουν αποτελεσματικά τα σύγχρονα διοικητικά στελέχη ενός οργανισμού. Κατ επέκταση αποτελεί και μια από τις σημαντικότερες λειτουργίες της διεύθυνσης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση των βασικών εννοιών που σχετίζονται με την αξιολόγηση της απόδοσης στον οργανωσιακό χώρο, αλλά και η δυνατότητα πρακτικής εφαρμογής των εννοιών αυτών σε έναν σύγχρονο οργανισμό. Στο πλαίσιο του μαθήματος αναλύονται οι επιμέρους πτυχές και προσεγγίσεις της αξιολόγησης σε όλο της το φάσμα, από τη σημασία της διοίκησης της απόδοσης (performance management) για την σύγχρονη επιχείρηση, μέχρι και τον αποτελεσματικό σχεδιασμό, την ορθή διεξαγωγή και την κατάλληλη διασύνδεση ενός συστήματος αξιολόγησης της απόδοσης με άλλα συστήματα και λειτουργίες της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού. Επίσης, μέσω πρακτικών παραδειγμάτων, μελετών περίπτωσης, διαλέξεων και άλλων σύγχρονων μαθησιακών μεθόδων, αναλύεται το σύνολο των εννοιών, μεθόδων και εργαλείων που καλείται να χρησιμοποιήσει το στέλεχος ανθρωπίνων πόρων. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται σύγχρονα εργαλεία μέτρησης της απόδοσης, όπως το Balanced Scorecard, η αξιολόγηση 360ο, η στοχοθεσία κ.ά. καθώς επίσης καθορίζεται, με πρακτικά παραδείγματα, ο βέλτιστος τρόπος υλοποίησής τους σε διαφορετικούς οργανισμούς. Περιληπτικά, οι γνωστικοί στόχοι του μαθήματος είναι: να γίνουν κατανοητές οι βασικές έννοιες της αξιολόγησης και της διοίκησης της απόδοσης να αναλυθούν και να αξιολογηθούν οι μέθοδοι και τρόποι αξιολόγησης της απόδοσης και αξιολόγησης προσωπικού να διευκρινιστεί ο ρόλος και η σημασία μεθοδολογιών αξιολόγησης της απόδοσης, όπως το Management by Objectives και το Balanced Scorecard να παρουσιασθεί και να αναλυθεί πρακτικά η διαδικασία σχεδιασμού και υλοποίησης ενός συστήματος αξιολόγησης της απόδοσης. «Το ΜΠΣ στη ΔΑΔ ξεχωρίζει για την άρτια δομή του, καθώς και την εφαρμοσμένη γνώση, την οποία παρέχει στους φοιτητές του οργανώνοντας μεταξύ άλλων σημαντικές δράσεις σύνδεσης της αγοράς εργασίας με τον ακαδημαϊκό χώρο». Μυρτώ Φραγκάτου, Απόφοιτη Μερικής Φοίτησης 2009-2011, Group Recruitment & Development Manager, Pharmathen «Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι μία ευκαιρία προσωπικής ανάπτυξης για όσους θέλουν να εισαχθούν στο χώρο του HR. Το πιο σημαντικό είναι ότι σου δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσεις μία πλήρη εικόνα για όλες τις λειτουργίες ενός HR τμήματος αλλά κυρίως έναν τρόπο σκέψης ώστε να μπορείς να αντιμετωπίσεις κάθε πιθανό πρόβλημα που ίσως αντιμετωπίσεις σε αντίστοιχη θέση». Όλγα Κυριάκου, Απόφοιτη Πλήρους Φοίτησης 2013-2014, Recruitment Consultant @ Kariera.gr | IT Recruitment | Careerbuilder Greece «Ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα εφάμιλλο αντίστοιχων ξένων πανεπιστημίων. Εξαιρετική η οργάνωση, τα μαθήματα εξόχως ενδιαφέροντα και οι διδάσκοντες άριστα καταρτισμένοι, πάντα κοντά στους φοιτητές και με πολύ αρμονική συνεργασία. Αισθάνομαι πραγματικά τυχερή που είχα την ευκαιρία να το παρακολουθήσω». Μαρία Παπαγεωργίου, Απόφοιτη Μερικής Φοίτησης 2005-2007, Training Co-ordinator, TITAN AE «Σε μια εποχή όπου ο τομέας της παιδείας απαξιώνεται και οι διαθέσιμοι σχετικοί πόροι όλο και μειώνονται, το ΜΠΣ στη ΔΑΔ αποτελεί πρότυπο ανταγωνιζόμενο διεθνώς καταξιωμένα προγράμματα μεγάλων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων. Πλέον, έχει ένα ισχυρό όνομα στην αγορά και σίγουρα οι απόφοιτοί του προγράμματος προτιμώνται από δυνητικούς εργοδότες». Γρηγόρης Ντοβίνος, Απόφοιτος Πλήρους Φοίτησης 2007-2008, Senior Consultant, ...
Πηγή hrpro.gr >>>