Τι Είναι Ο Φωτισμός Led : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Ο φωτισμός led είναι ιδανικός για χρήση λαμπτήρων εξοικονόμησης ενέργειας. Αυτά τα φωτιστικά αν και παραμένουν για πολλές ώρες ανοιχτά, προσφέρουν οικονομία και ταυτόχρονα μηδαμινή επιβάρυνση στο περιβάλλον. Επιλέξτε σωστά, ώστε ο φωτισμός led να είναι ποιοτικός. Μην επιλέξετε το πιο φθηνό προϊόν που θα βρείτε, γιατί δεν θα έχει σταθερή δομή και μπορεί να προκαλέσει προβλήματα. Μελέτη φωτισμού Πριν την εγκατάσταση των συστημάτων σας, πρέπει να έχει γίνει μία σχετική μελέτη του χώρου, ώστε να έχει καθοριστεί σε ποιες θέσεις μπορούν να τοποθετηθούν τα συστήματα, ώστε ο χώρος να έχει όλα όσα χρειάζεται για τον εξωτερικό φωτισμό. Δείτε περισσότερα για τον εξωτερικό φωτισμό και καλέστε τους εξειδικευμένους συνεργάτες από Petridis, ....
Πηγή pliroforiodotis.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Τι Είναι Η Ψηφιακή Διαφήμιση
Η ψηφιακή διαφήμιση είναι εξίσου σημαντική, γιατί πρέπει να βρίσκεται εκεί που ψάχνει ο δυνητικός μας πελάτης. Με την πολύ γνωστή εταιρεία-κολοσσό της αναζήτησης να έχει μετατραπεί ουσιαστικά σε ένα πολυεθνικό digital agency, είναι λογικό η διαφήμιση να αποτελεί το πιο προβεβλημένο στοιχείο της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ. Η «υπερχείλιση» όμως αυτού του πεδίου από ανθρώπους του τομέα της τεχνολογίας και της πληροφορικής, συχνά θέτει σε δεύτερη μοίρα το μάρκετινγκ, οδηγώντας το σε αναποτελεσματικές προσπάθειες προσέλκυσης πελατών. Εδώ λοιπόν εντάσσεται η ψηφιακή διαφήμιση και όχι σε κάποιο άλλο ...
Πηγή Huffingtonpost.gr >>>
Τι Είναι Η Αρχαιολογία Ως Επιστήμη
Η αρχαιολογία, ως επιστήμη, είναι ιδιαίτερα γοητευτική, ενώ η αρχαία τέχνη αποτελεί σημείο αναφοράς και έμπνευσης για τη σύγχρονη καλλιτεχνική παραγωγή. Πέραν, λοιπόν, της θεωρητικής προσέγγισης της τέχνης και του επιστημονικού ενδιαφέροντος, η επιμέλεια των εκθέσεων πρόεκυψε ως φυσικό επακόλουθο από την εκούσια, εσωτερική ανάγκη που αναδύθηκε για πράξη και δράση. Την εκάστοτε έκθεση την αντιλαμβάνομαι ως μια δράση η οποία, πέραν της αισθητικής απόλαυσης της τέχνης, αναπτύσσει άμεσο διάλογο με την κοινωνία, παράγει ερωτήματα και δίνει ερεθίσματα για σκέψη, κινητοποίηση και εξέλιξη, αναβαθμίζοντας παράλληλα το καλλιτεχνικό κριτήριο. Την κινητήριο αυτή δύναμη της ενασχόλησής μου με την επιμέλεια εκθέσεων την ενίσχυσα με μεταπτυχιακές σπουδές Museum and Gallery Management στο Λονδίνο και Curatorial Studies στη Βενετία. – Ποιος είναι κάθε φορά ο στόχος του επιμελητή; – Ο στόχος είναι ο διάλογος με το κοινό. Το έργο του επιμελητή, όπως εγώ το αντιλαμβάνομαι, είναι να πετυχαίνει, μέσω της έκθεσης, να κεντρίζει ευαισθησίες, να προάγει διαδραστικότητα, βιωματική εμπειρία και μάθηση και να διαμορφώνει κριτική σκέψη και αισθητικά κριτήρια. Πίσω από κάθε πετυχημένη έκθεση πρέπει να υπάρχει ένα «story telling» που ευαισθητοποιεί και κρατά σε εγρήγορση το κοινό. Εκθέσεις χωρίς κοινό δεν μπορούν να σταθούν και να υπάρξουν. Η Τέχνη μέσο «διαλόγου» Stefano Serreta: «Landspace» – Πόσο σημαντικό είναι η ελληνική τέχνη να βγαίνει εκτός συνόρων; – Η ανάπτυξη σχέσεων επικοινωνίας της ελληνικής τέχνης με τη διεθνή εικαστική πραγματικότητα και η προώθησή της στον παγκόσμιο πολιτιστικό χάρτη αποτελούν επιτακτική ανάγκη. Κύριος στόχος είναι να κατοχυρωθεί η αξία της και η μέχρι τώρα πορεία της και παράλληλα να αναδυθεί ένα ευρύ καλλιτεχνικό φάσμα το οποίο θα συμβαδίζει με τη διεθνή εικαστική γλώσσα, τόσο σε επίπεδο αισθητικής όσο και νοηματικής αναζήτησης. Κάτι τέτοιο μπορεί να καταστεί εφικτό μόνο αν αναπτυχθεί σταθερά και σταδιακά η προβολή της μέσα σε ένα υγιές θεσμικό πολιτισμικό πλαίσιο, με διαλογική προσέγγιση και ρεαλιστική διάθεση απέναντι στις εκάστοτε κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες. – Η τέχνη μπορεί να είναι ξεκομμένη από την εποχή της; – H τέχνη, ανά τους αιώνες, λειτουργεί ως ένας αντανακλαστικός κρύσταλλος της εποχής της, αποτυπώνοντας, με ιδιαίτερο τρόπο και μοναδική υπόσταση το πλαίσιο της κοινωνικής και αισθητικής πραγματικότητας, μέσα στην οποία παράγεται. Τέχνη και κοινωνία διακρίνονται από μια σχέση άμεσης αλληλεξάρτησης, με την τέχνη να ανταποκρίνεται πλήρως στην πλουραλιστική φύση της εκάστοτε σύγχρονης κοινωνίας και να αποτελεί το πιο ισχυρό εργαλείο «διαπολιτισμικού διαλόγου» και μόρφωσης του ατόμου. – Ποια είναι τα προβλήματα του χώρου της τέχνης στην Ελλάδα σήμερα; – Επικαλούμενη την ιδιότητα μου ως μουσειολόγου, όσον αφορά στην ελληνική περίπτωση θα ήθελα να επισημάνω ότι, σε αντιδιαστολή με την ιδιαίτερα υψηλή αισθητική αξία της σύγχρονης καλλιτεχνικής παραγωγής και αναμφισβήτητη ποιότητα της δημιουργικής έκφρασης, ο χώρος πάσχει από την έλλειψη ανάπτυξης ενός σωστού πλαισίου άρτιων μουσειακών δομών και εκσυγχρονισμένων πολιτισμικών θεσμών. Δεδομένης της υπάρχουσας οικονομικής κρίσης, και σε συνδυασμό με την επικράτηση κακών πρακτικών και τεχνοκρατικών δυσπραγιών και την ανεπάρκεια σωστών μουσειολογικών προδιαγραφών, υπογραμμίζεται η απουσία συντονισμένης στρατηγικής πολιτικής, σύμφωνης με το οικουμενικό πνεύμα τη εποχής, η οποία θα επένδυε στο πολιτιστικό κεφάλαιο, θα καταξίωνε τη σύγχρονη ελληνική τέχνη και ιστορία της, θα αναζητούσε διαύλους ανάδειξης και διεθνούς προώθησής της, με κεντρικό στόχο τη σταδιακή διαμόρφωση ενός κοινού για τη σύγχρονη ελληνική τέχνη. Stefan Baltensperger and David Siepert, «Imaginary Landscapes», 2015, collage – Είναι πιο εύκολο για έναν επιμελητή να δουλεύει στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό; – Ο εκάστοτε επιμελητής, κατά την υλοποίηση μιας έκθεσης στο εξωτερικό καλείται να επιλύσει, ίσως, περισσότερα πρακτικά και υλικοτεχνικά ζητήματα μεταφοράς και έκθεσης των έργων τέχνης, ειδικά σε μια πόλη όπως η Βενετία, με ιδιαίτερη γεωγραφική θέση. Ουσιαστικά, όμως, μια τέτοια εμπειρία μόνο κέρδος και εμπλουτισμό γνώσης μπορεί να αποφέρει, καθώς η διαφοροποίηση του ρόλου του επιμελητή στην οργάνωση μιας έκθεσης εκτός των εγχώριων συνόρων έγκειται στον επιτακτικό συντονισμό με το διεθνές πλαίσιο αναφοράς καλλιτεχνικών αξιών, τη σύμπλευση με τις πιο πρωτοποριακές και πειραματικές κατευθύνσεις της σύγχρονης τέχνης, την εμβάθυνση σε διακαλλιτεχνικές και διαπολιτισμικές αναζητήσεις και την ανάπτυξη ενός διεθνούς δικτύου συνεργασιών. – Τι έχετε προγραμματίσει για τη συνέχεια; – Ήδη είναι έτοιμο το concept της επόμενης έκθεσης, στην οποία θα συνεργαστούμε πάλι και οι οκτώ επιμελητές. Θα πραγματοποιηθεί και αυτή στο εξωτερικό, με διάθεση να μεταφερθεί στην Ελλάδα, ώστε να ανοίξουμε ένα διάλογο και με το ελληνικό κοινό....
Πηγή axiaplus.gr >>>
Τι Είναι Το Εξωτερικό Κέλυφος Της Γης Η Λιθόσφαιρα
Το εξωτερικό κέλυφος της γης, η λιθόσφαιρα, δεν είναι ενιαίο αλλά αποτελείται από πολλά κομμάτια, τις λιθοσφαιρικές πλάκες. Οι πλάκες αυτές βρίσκονται σε μια διαρκή κίνηση που πραγματοποιείται με πολύ μικρή ταχύτητα, μερικά μόλις εκατοστά το χρόνο.Στις ζώνες σεισμικών εστιών , υπάρχουν πεδία χαμηλής και υψηλής ενθαλπίας που σχετίζονται μεταξύ τους. Χαρακτηριστικό τέτοιο παράδειγμα αποτελεί η Ισλανδία, που βρίσκεται πάνω στη μεσο-ωκεάνια ράχη του Ατλαντικού. Η πρώτη βιομηχανική εκμετάλλευση της γεωθερμικής ενέργειας έγινε στο Λαρνταρέλλο (Lardarello) της Ιταλίας, όπου από τα μέσα του περασμένου αιώνα χρησιμοποιήθηκε ο φυσικός ατμός για να εξατμίσει τα νερά που περιείχαν βορικό οξύ αλλά και να θερμάνει διάφορα κτίρια. Το 1904 έγινε στο ίδιο μέρος η πρώτη παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος από τη γεωθερμία (σήμερα παράγονται εκεί 2,5 δισ. kWh/έτος). Σπουδαία είναι η αξιοποίηση της γεωθερμικής ενέργειας από την Ισλανδία, όπου καλύπτεται πολύ μεγάλο μέρος των αναγκών της για ηλεκτρική ενέργεια και θέρμανση. Η περιοχή μας λόγω της διαμόρφωσης του υπεδάφους της, είναι πλούσια σε γεωθερμική ενέργεια. Οι θερμοκρασίες των γεωθερμικών ρευστών είναι πολύ ψηλές, ενώ περιοχές πλούσιες σε γεωθερμία, με ρευστά χαμηλότερων θερμοκρασιών, είναι διάσπαρτες σε ολόκληρη τη χώρα. Λόγω κατάλληλων γεωλογικών συνθηκών, ο ελλαδικός χώρος διαθέτει σημαντικές γεωθερμικές πηγές και των τριών κατηγοριών (υψηλής, μέσης και χαμηλής ενθαλπίας) σε οικονομικά βάθη (100-1500 μ). Σε μερικές περιπτώσεις τα βάθη των γεωθερμικών ταμιευτήρων είναι πολύ μικρά, κάνοντας ιδιαίτερα ελκυστική, από οικονομική άποψη, τη γεωθερμική εκμετάλλευση. Η έρευνα για την αναζήτηση γεωθερμικής ενέργειας άρχισε ουσιαστικά το 1971 με βασικό φορέα το ΙΓΜΕ και μέχρι το 1979 (πριν από τη δεύτερη ενεργειακή κρίση) αφορούσε μόνο τις περιοχές υψηλής ενθαλπίας. Κατά την εξέλιξη των εργασιών η ΔΕΗ, σαν άμεσα ενδιαφερόμενη για την ηλεκτροπαραγωγή, ανέλαβε τις παραγωγικές γεωτρήσεις υψηλής ενθαλπίας και την ανάπτυξη των πεδίων, χρηματοδοτώντας επιπλέον τις έρευνες στις πιθανές για τέτοια ρευστά γεωθερμικές περιοχές. Συντάχθηκε ο προκαταρκτικός χάρτης γεωθερμικής ροής του ελληνικού χώρου, όπου φάνηκε ότι η γεωθερμική ροή στην Ελλάδα είναι σε πολλές περιοχές εντονότερη από τη μέση γήινη. Από το 1971 ερευνήθηκαν οι περιοχές: Μήλος, Νίσυρος, Λέσβος, Μέθανα, Σουσάκι Κορινθίας, Καμένα Βούρλα, Θερμοπύλες, Υπάτη, Αιδηψός, Κίμωλος, Πολύαιγος, Σαντορίνη, Κως, Νότια Θεσσαλία, Αλμωπία, περιοχή Στρυμόνα, περιοχή Ξάνθης, Σαμοθράκη και άλλες. Η αυξημένη ροή θερμότητας, λόγω της έντονης τεκτονικής και μαγματικής δραστηριότητας, δημιούργησε εκτεταμένες θερμικές ανωμαλίες, με μέγιστες τιμές γεωθερμικής βαθμίδας που πολλές φορές ξεπερνούν του 100° C/km. Σε κατάλληλες γεωλογικές συνθήκες, η ενέργεια αυτή θερμαίνει «ρηχούς» υπόγειους ταμιευτήρες ρευστών σε θερμοκρασίες μέχρι 100 °C. Τα γεωθερμικά πεδία χαμηλής ενθαλπίας είναι διάσπαρτα στη νησιωτική και ηπειρωτική Ελλάδα. Η συμβολή τους στο ενεργειακό ισοζύγιο μπορεί να γίνει σημαντική, καθόσον αποτελούν ενεργειακό πόρο φιλικό στο περιβάλλον, κοινωνικά αποδεκτό και παρουσιάζουν σημαντικό οικονομικό και αναπτυξιακό ενδιαφέρον. Στην Μήλο και Νίσυρο έχουν ανακαλυφθεί σπουδαία γεωθερμικά πεδία και έχουν γίνει γεωτρήσεις παραγωγής (5 και 2 αντίστοιχα). Στην Μήλο μετρήθηκαν θερμοκρασίες μέχρι 325 °C σε βάθος 1000 m. και στην Νίσυρο 350° C σε βάθος 1500 m. Οι γεωτρήσεις αυτές θα μπορούσαν να στηρίξουν μονάδες ηλεκτροπαραγωγής 20 και 5 ΜW, ενώ το πιθανό συνολικό δυναμικό υπολογίζεται να είναι την τάξης των 200 και 50 MW αντίστοιχα. Στην Βόρεια Ελλάδα η γεωθερμία προσφέρεται για θέρμανση, θερμοκήπια, ιχθυοκαλλιέργειες κ.λ.π. Στην λεκάνη του Στρυμόνα έχουν εντοπισθεί τα πολύ σημαντικά πεδία Θερμών-Νιγρίτας, Λιθότροπου-Ηράκλειας, Θερμοπηγής-Σιδηρόκαστρου και Αγγίστρου. Πολλές γεωτρήσεις παράγουν νερά μέχρι 75 °C, συνήθως αρτεσιανά και πολύ καλής ποιότητας και παροχής. Μεγάλα και μικρότερα γεωθερμικά θερμοκήπια λειτουργούν στην Νιγρίτα και το Σιδηρόκαστρο. Στην πεδινή περιοχή του Δέλτα Νέστου έχουν εντοπισθεί δύο πολύ σημαντικά γεωθερμικά πεδία, στο Ερατεινό Χρυσούπολης και στο Ν. Εράσμιο Μαγγάνων Ξάνθης. Νερά άριστης ποιότητας μέχρι 70 °C και σε πολύ οικονομικά βάθη ...
Πηγή geonews.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 09/01/2017