Τι Είναι Τα Τρανς Λιπαρά : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τα τρανς λιπαρά είναι ένα συστατικό που κάνει τα φαγητά να είναι πιο νόστιμα. Επίσης, κάνει την ημερομηνία λήξης τους να επεκτείνεται. Επίσης, είναι εξαιρετικά επικίνδυνα για την καρδιά μας. Διάρκεια ζωής στα τρόφιμα Η επεξεργασία της υδρογόνωσης μετατρέπει τα φυτικά έλαια σε λίπος (πιο στερεή μορφή, ακόμη και σε θερμοκρασία δωματίου). Η βιομηχανία τα χρησιμοποιεί εκτενώς, καθώς παρέχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στα προϊόντα και παράλληλα καλύτερη υφή. Αρχικά χρησιμοποιήθηκαν για την παρασκευή φυτικού λίπους και των μαργαρινών οι οποίες εισήχθησαν στην αγορά ως η υγιεινή εναλλακτική λύση στο βούτυρο, που περιέχει πολλά κορεσμένα λιπαρά. Ετσι λοιπόν όπου στο παρελθόν, η βιομηχανία τροφίμων χρησιμοποιούσε ζωικά λίπη, ...
Πηγή eglimatikotita.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Τι Είναι Οι Οθόνες Τύπου E Paper
Οι οθόνες τύπου e-paper οι οποίες μπορεί να είναι έγχρωμες ή μονόχρωμες, “διαβάζονται” πιο εύκολα σε εξωτερικούς χώρους, ενώ έχουν και λιγότερη κατανάλωση. Στον αντίποδα, smartwatches όπως για παράδειγμα το Apple Watch σας επιτρέπουν να βλέπετε φωτογραφίες και εφαρμογές χρησιμοποιώντας πολλά χρώματα. Σε αυτή την περίπτωση φυσικά, η κατανάλωση της μπαταρίας είναι μεγαλύτερη, αν και ο συγκεκριμένος τομέας συνεχώς βελτιώνεται. Πλήκτρα ή οθόνη αφής;Αρχικά, η οθόνη αφής φαίνεται να είναι αναμφισβήτητα η καλύτερη επιλογή. Άλλωστε, όλες οι σύγχρονες συσκευές διαθέτουν οθόνη αφής με αποτέλεσμα τον βέλτιστο έλεγχο και την πλοήγηση στις λειτουργίες τους. Ορισμένα smartwatches παρόλα αυτά, διαθέτουν “φυσικά” πλήκτρα και όχι οθόνη αφής. Τα μοντέλα αυτά, είναι μάλιστα συνήθως και πιο οικονομικά. Η λογική της χρήσης αυτών των πλήκτρων, είναι, ότι, ενδεχομένως δεν είναι εύκολο να επιλέξετε κάτι με το δάχτυλό σας στην μικρών διαστάσεων οθόνη αφής του smartwatch. Όσον αφορά και πάλι τις οθόνες αφής ορισμένων Android smartwatches, η Google έχει προνοήσει και παρουσιάζει τις ειδοποιήσεις σε μορφή καρτελών, τις οποίες μπορείτε εύκολα να “διώξετε” (swipe) από την οθόνη του smartwatch. Παράλληλα, οι τελευταίες αναβαθμίσεις του λειτουργικού συστήματος, σας επιτρέπουν να το κάνετε με μια απότομη κίνηση του καρπού σας. Αντίθετα, η Apple με το Apple watch, επέλεξε μια συνδυαστική προσέγγιση, χρησιμοποιώντας εκτός από την οθόνη αφής και σφαιρικό κυλιόμενο πλήκτρο που θυμίζει πολύ το αντίστοιχο πλήκτρο ρύθμισης της ώρας στα παραδοσιακά ρολόγια. Με τη βοήθειά του, μπορείτε να κάνετε ζουμ ή να σκρολάρετε σε περιεχόμενο αν αυτό καταλαμβάνει περισσότερες από μία οθόνες. Σημειώστε επίσης, ότι, η οθόνη αφής του smartwatch χρησιμοποιεί την τεχνολογία Force Touch με αποτέλεσμα να αντιλαμβάνεται τη διαφορά ανάμεσα σε ένα απλό και ένα παρατεταμένο άγγιγμα. Εφαρμογές Παρ’ όλο που τα smartwatches είναι λίγα μόλις χρόνια στην αγορά, έχουν δημιουργηθεί ήδη για αυτά εκατοντάδες εφαρμογές. Το Apple Watch αναμφισβήτητα έχει την πιο μεγάλη συλλογή, αριθμώντας περισσότερες από 8500 επιλογές μέσα από το app store. Ανάμεσα σε αυτές περιλαμβάνονται παράλληλα και πολλά διάσημα apps όπως είναι για παράδειγμα το Instagram και το Shazam. Παράλληλα, η Pebble διαθέτει στο κατάστημά της γύρω στις 8000 εφαρμογές περιλαμβάνοντας μάλιστα ορισμένα μεγάλα ονόματα του χώρου, όπως είναι για παράδειγμα το PayPal και το Weather Channel. Δεν μπορεί παρόλα αυτά να φτάσει – ακόμα τουλάχιστον – την ποικιλία και την ποιότητα των εφαρμογών της Apple. Χιλιάδες είναι όμως και οι εφαρμογές για τα Android Wear περιλαμβάνοντας σημαντικές και διάσημες εφαρμογές όπως το WhatsApp. Αντίθετα, άλλες εξειδικευμένες πλατφόρμες, όπως είναι για παράδειγμα το Alcatel OneTouch και το Samsung Tizen OS, μειονεκτούν στον τομέα των εφαρμογών συγκριτικά με τον παραπάνω ανταγωνισμό, διαθέτοντας παρόλα αυτά περισσότερες από 1000 εφαρμογές στο app store τους. Μπαταρία και φόρτισηΗ αυτονομία αλλά και ο τρόπος φόρτισης ενός smartwatch, ...
Πηγή in2life.gr >>>
Τι Είναι Η Αρχαιολογία Ως Επιστήμη
Η αρχαιολογία, ως επιστήμη, είναι ιδιαίτερα γοητευτική, ενώ η αρχαία τέχνη αποτελεί σημείο αναφοράς και έμπνευσης για τη σύγχρονη καλλιτεχνική παραγωγή. Πέραν, λοιπόν, της θεωρητικής προσέγγισης της τέχνης και του επιστημονικού ενδιαφέροντος, η επιμέλεια των εκθέσεων πρόεκυψε ως φυσικό επακόλουθο από την εκούσια, εσωτερική ανάγκη που αναδύθηκε για πράξη και δράση. Την εκάστοτε έκθεση την αντιλαμβάνομαι ως μια δράση η οποία, πέραν της αισθητικής απόλαυσης της τέχνης, αναπτύσσει άμεσο διάλογο με την κοινωνία, παράγει ερωτήματα και δίνει ερεθίσματα για σκέψη, κινητοποίηση και εξέλιξη, αναβαθμίζοντας παράλληλα το καλλιτεχνικό κριτήριο. Την κινητήριο αυτή δύναμη της ενασχόλησής μου με την επιμέλεια εκθέσεων την ενίσχυσα με μεταπτυχιακές σπουδές Museum and Gallery Management στο Λονδίνο και Curatorial Studies στη Βενετία. – Ποιος είναι κάθε φορά ο στόχος του επιμελητή; – Ο στόχος είναι ο διάλογος με το κοινό. Το έργο του επιμελητή, όπως εγώ το αντιλαμβάνομαι, είναι να πετυχαίνει, μέσω της έκθεσης, να κεντρίζει ευαισθησίες, να προάγει διαδραστικότητα, βιωματική εμπειρία και μάθηση και να διαμορφώνει κριτική σκέψη και αισθητικά κριτήρια. Πίσω από κάθε πετυχημένη έκθεση πρέπει να υπάρχει ένα «story telling» που ευαισθητοποιεί και κρατά σε εγρήγορση το κοινό. Εκθέσεις χωρίς κοινό δεν μπορούν να σταθούν και να υπάρξουν. Η Τέχνη μέσο «διαλόγου» Stefano Serreta: «Landspace» – Πόσο σημαντικό είναι η ελληνική τέχνη να βγαίνει εκτός συνόρων; – Η ανάπτυξη σχέσεων επικοινωνίας της ελληνικής τέχνης με τη διεθνή εικαστική πραγματικότητα και η προώθησή της στον παγκόσμιο πολιτιστικό χάρτη αποτελούν επιτακτική ανάγκη. Κύριος στόχος είναι να κατοχυρωθεί η αξία της και η μέχρι τώρα πορεία της και παράλληλα να αναδυθεί ένα ευρύ καλλιτεχνικό φάσμα το οποίο θα συμβαδίζει με τη διεθνή εικαστική γλώσσα, τόσο σε επίπεδο αισθητικής όσο και νοηματικής αναζήτησης. Κάτι τέτοιο μπορεί να καταστεί εφικτό μόνο αν αναπτυχθεί σταθερά και σταδιακά η προβολή της μέσα σε ένα υγιές θεσμικό πολιτισμικό πλαίσιο, με διαλογική προσέγγιση και ρεαλιστική διάθεση απέναντι στις εκάστοτε κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες. – Η τέχνη μπορεί να είναι ξεκομμένη από την εποχή της; – H τέχνη, ανά τους αιώνες, λειτουργεί ως ένας αντανακλαστικός κρύσταλλος της εποχής της, αποτυπώνοντας, με ιδιαίτερο τρόπο και μοναδική υπόσταση το πλαίσιο της κοινωνικής και αισθητικής πραγματικότητας, μέσα στην οποία παράγεται. Τέχνη και κοινωνία διακρίνονται από μια σχέση άμεσης αλληλεξάρτησης, με την τέχνη να ανταποκρίνεται πλήρως στην πλουραλιστική φύση της εκάστοτε σύγχρονης κοινωνίας και να αποτελεί το πιο ισχυρό εργαλείο «διαπολιτισμικού διαλόγου» και μόρφωσης του ατόμου. – Ποια είναι τα προβλήματα του χώρου της τέχνης στην Ελλάδα σήμερα; – Επικαλούμενη την ιδιότητα μου ως μουσειολόγου, όσον αφορά στην ελληνική περίπτωση θα ήθελα να επισημάνω ότι, σε αντιδιαστολή με την ιδιαίτερα υψηλή αισθητική αξία της σύγχρονης καλλιτεχνικής παραγωγής και αναμφισβήτητη ποιότητα της δημιουργικής έκφρασης, ο χώρος πάσχει από την έλλειψη ανάπτυξης ενός σωστού πλαισίου άρτιων μουσειακών δομών και εκσυγχρονισμένων πολιτισμικών θεσμών. Δεδομένης της υπάρχουσας οικονομικής κρίσης, και σε συνδυασμό με την επικράτηση κακών πρακτικών και τεχνοκρατικών δυσπραγιών και την ανεπάρκεια σωστών μουσειολογικών προδιαγραφών, υπογραμμίζεται η απουσία συντονισμένης στρατηγικής πολιτικής, σύμφωνης με το οικουμενικό πνεύμα τη εποχής, η οποία θα επένδυε στο πολιτιστικό κεφάλαιο, θα καταξίωνε τη σύγχρονη ελληνική τέχνη και ιστορία της, θα αναζητούσε διαύλους ανάδειξης και διεθνούς προώθησής της, με κεντρικό στόχο τη σταδιακή διαμόρφωση ενός κοινού για τη σύγχρονη ελληνική τέχνη. Stefan Baltensperger and David Siepert, «Imaginary Landscapes», 2015, collage – Είναι πιο εύκολο για έναν επιμελητή να δουλεύει στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό; – Ο εκάστοτε επιμελητής, κατά την υλοποίηση μιας έκθεσης στο εξωτερικό καλείται να επιλύσει, ίσως, περισσότερα πρακτικά και υλικοτεχνικά ζητήματα μεταφοράς και έκθεσης των έργων τέχνης, ειδικά σε μια πόλη όπως η Βενετία, με ιδιαίτερη γεωγραφική θέση. Ουσιαστικά, όμως, μια τέτοια εμπειρία μόνο κέρδος και εμπλουτισμό γνώσης μπορεί να αποφέρει, καθώς η διαφοροποίηση του ρόλου του επιμελητή στην οργάνωση μιας έκθεσης εκτός των εγχώριων συνόρων έγκειται στον επιτακτικό συντονισμό με το διεθνές πλαίσιο αναφοράς καλλιτεχνικών αξιών, τη σύμπλευση με τις πιο πρωτοποριακές και πειραματικές κατευθύνσεις της σύγχρονης τέχνης, την εμβάθυνση σε διακαλλιτεχνικές και διαπολιτισμικές αναζητήσεις και την ανάπτυξη ενός διεθνούς δικτύου συνεργασιών. – Τι έχετε προγραμματίσει για τη συνέχεια; – Ήδη είναι έτοιμο το concept της επόμενης έκθεσης, στην οποία θα συνεργαστούμε πάλι και οι οκτώ επιμελητές. Θα πραγματοποιηθεί και αυτή στο εξωτερικό, με διάθεση να μεταφερθεί στην Ελλάδα, ώστε να ανοίξουμε ένα διάλογο και με το ελληνικό κοινό....
Πηγή axiaplus.gr >>>
Τα 0 dB είναι ο μόλις ακουστός ήχος ενώ τα 140 το όριο του πόνου. Αύξηση κατά 3 dB σημαίνει διπλασιασμός της έντασης, ενώ κατά 10 δεκαπλασιασμός....
Πηγή iator.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 12/01/2017