Ποιά Είναι Η Εποχή Σποράς Της : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Ποιά Είναι Η Εποχή Σποράς Της
Η εποχή σποράς της είναι από τον Φεβρουάριο έως τον Απρίλιο, ενώ δίνει άνθη από την άνοιξη έως και το φθινόπωρο, ανάλογα με την ποικιλία. Αν έχετε κήπο, ρίξτε τους σπόρους ανάμεσα στα λαχανικά σας, αφού με την παρουσία της η καλέντουλα απομακρύνει πολλά έντομα. Χρησιμοποιήστε την Κόψτε μια χούφτα πέταλα από την καλέντουλα και χτυπήστε τα στο μπλέντερ μαζί με 100 ml (ή 5 κουταλιές) τζελ από αλόη. Αν θέλετε, προσθέστε 10 σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας. Ρίξτε το μείγμα σε μια παγοθήκη και βάλτε τη στην κατάψυξη. Χρησιμοποιήστε τα παγάκια σε περίπτωση καψίματος ή όταν το δέρμα σας είναι ξηρό και σας προκαλεί φαγούρα, τρίβοντάς τα πάνω στην προβληματική περιοχή τουλάχιστον τρεις φορές την ημέρα. 2. ΠΑΝΣΕΣ (για έκζεμα) Καλλιεργήστε τον Ο πανσές είναι ένα όμορφο λουλούδι με έντονα χρώματα. Μπορείτε, λοιπόν, να τον τοποθετήσετε ...
Πηγή vita.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Τι Είναι Η Στρεβλή Καμπύλη
Η στρεβλή καμπύλη είναι σαν ένα σπειροειδές ελατήριο για παράδειγμα. Εξάλλου ως στρεβλές ευθείες λογίζονται οι ευθείες στο χώρο, που δεν είναι παράλληλες, αλλά και που δεν τέμνονται. Συγγενής με τον στρεβλό είναι ακόμη τόσο ο στρόβιλος και ο ανεμοστρόβιλος, που τα παρασύρει όλα στο πέρασμά του, όσο και ο Στράβων ως κύριο όνομα. Αξίζει να πούμε εδώ ότι ο μεγάλος γεωγράφος της αρχαιότητας Στράβων (64 π.Χ – 23 μ.Χ.) από την Αμάσεια του Πόντου άφησε ως έργο τα Γεωγραφικά, όπου σε 17 βιβλία έδωσε έναν παγκόσμιο άτλαντα της εποχής του. Μάλλον το Στράβων αδικεί την προσωπικότητά του, αν θεωρήσουμε ότι περιγράφει έναν άνθρωπο κακό, διεφθαρμένο, που έπραττε στρεβλά. Περισσότερο υπαινίσσεται το ότι το μυαλό του έπαιρνε πολλές στροφές, αφού το στρέφω είναι ομόρριζο με το στρεβλός....
Πηγή liberal.gr >>>
Τι Είναι Η Κβαντική Θεωρία
Η κβαντική θεωρία είναι ικανή να δώσει την λύση σε προβλήματα σαν το παραπάνω. Την θέση των bits, στον κόσμο των κβαντικών υπολογιστών θα πάρουν τα qubits. Οι κβαντικοί υπολογιστές δεν θα περιορίζονται σε 0 και 1, αλλά σε γραμμικούς συνδυασμούς αυτών των δύο. Τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Αν τα τρανζίστορ σε έναν συμβατικό υπολογιστή μπορούν να είναι αναμμένα ή σβηστά, θα μπορούσαμε να πούμε πως σε έναν κβαντικό υπολογιστή θα έχουν… συγκεκριμένη ένταση που θα μπορεί να πάρει όλες τις ενδιάμεσες φωτεινότητες! Κάθε qubit θα είναι 0 και 1 ταυτόχρονα, αλλά σε συγκεκριμένη αντιστοιχία. Το ποσοστό του 0 και του 1 θα αθροίζουν στο 100%. Ακούγεται πολύ μπερδεμένο, αλλά αποτελεί την εφαρμογή της κβαντικής θεωρίας πάνω στον κόσμο των υπολογιστικών μηχανών. Οπως το φως μπορεί να είναι κυματική ή σωματιδιακή φύση, έτσι και το qubit μπορεί να είναι παράλληλα 0 και 1. Χρησιμοποιώντας τώρα την ιδιότητα της υπέρθεσης, όπου δύο κβαντικές καταστάσεις προστίθενται μεταξύ έτσι ώστε να μπορούν να συνυπάρχουν ταυτόχρονα, ένας κβαντικός υπολογιστής θα μπορεί να εμφανίζει την ίδια στιγμή όλες τις ενδεχόμενες καταστάσεις αντί να το κάνει ξεχωριστά, όπως ο συμβατικός υπολογιστής. Αρα λοιπόν ένας κβαντικός υπολογιστής θα μπορεί να αποθηκεύσει αλλά και να επεξεργαστεί πολλούς αριθμούς ταυτόχρονα. Φανταστείτε πως έχετε να χρωματίσετε ένα κομμάτι χαρτί με μαρκαδόρο. Οσο χρόνο χρειάζεται ο συμβατικός υπολογιστής για να κάνει μια μικρή τελεία, άλλο τόσο χρειάζεται ο κβαντικός για να τραβήξει μια ολόκληρη γραμμή! Η δεύτερη διαδικασία, φυσικά, είναι εκατομμύρια φορές γρηγορότερη από την πρώτη. Μάλιστα υπολογίζεται πως μόλις 100 qubit μπορούν να αποθηκεύσουν 1.267.650.600.288.229.401.496.703.205.375 διαφορετικούς αριθμούς. Αυτός ο αριθμός ξεπερνάει την αποθηκευτική ικανότητα όλων των υπολογιστών που έχουν φτιαχτεί ποτέ! Τα 3 προβλήματα ενός κβαντικού υπολογιστή Φυσικά, η θεωρία απέχει πολύ από την πράξη. Η ιδέα του κβαντικού υπολογιστή δεν «γεννήθηκε» πρόσφατα. Εδώ και σχεδόν τρεις δεκαετίες οι μεγαλύτερες τεχνολογικές εταιρίες εργάζονται πάνω στην συγκεκριμένη φιλοσοφία, αλλά παρόλα αυτά δεν έχει δημιουργηθεί ακόμα κάποιος αξιόπιστος κβαντικός υπολογιστής. Πλέον, βρισκόμαστε ολοένα και πιο κοντά στην συγκεκριμένη τεχνολογία, η οποία πρόκειται να φέρει μια επανάσταση ακόμα μεγαλύτερη από αυτήν των κλασικών υπολογιστών ή του Internet. Για να συμβεί αυτό όμως, πρέπει πρώτα να λυθούν 3 βασικά προβλήματα. Το πρώτο και το βασικότερο, είναι να δημιουργηθούν αξιόπιστοι κβαντικοί υπολογιστές. Να βρεθεί δηλαδή το κατάλληλο θεωρητικό υπόβαθρο που θα υποστηρίζει την λειτουργία τους. Το δεύτερο, είναι πως η έννοια του προγραμματισμού θα αλλάξει ριζικά. Υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που γνωρίζουν να προγραμματίζουν, αλλά πάνω στους υπάρχοντες υπολογιστές. Σε έναν κβαντικό υπολογιστή, θα πρέπει να ξεκινήσουμε από την αρχή και θα χρειαστεί αρκετός χρόνος μέχρι να μάθουμε πως να δημιουργούμε σωστά και «αποτελεσματικά» προγράμματα για αυτές τις μηχανές που θα έχουν εντελώς διαφορετική λογική. Το τρίτο πρόβλημα, που λογικά είναι και το δυσκολότερο, είναι πως ένας κβαντικός υπολογιστής θα έχει τόσο μεγάλη υπολογιστική δυνατότητα, που κανείς δεν θα μπορεί να εξακριβώσει αν τα αποτελέσματα που δίνει είναι σωστά ή όχι. Θα είναι δηλαδή μια μηχανή την οποία ο άνθρωπος θα πρέπει να «εμπιστεύεται» και για αυτό το λόγο δεν υπάρχει περιθώριο για λάθη στην δημιουργία του....
Πηγή techit.gr >>>
Τι Είναι Η Ψηφιοποίηση Digitization
Η ψηφιοποίηση (digitization), είναι εργαλείο ανάπτυξης. Έχει κατακτήσει όλες τις αγορές και όλες τις βιομηχανίες και- αν και με καθυστέρηση αλλά πολύ δυναμικά- κατακτά και τον ασφαλιστικό κλάδο. Θα πρέπει να τη δούμε λοιπόν ως ευκαιρία. Ο πελάτης θέλει να έχει τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή δίπλα του, αρκεί αυτός, καθώς και όλες οι πληροφορίες για τις ασφαλιστικές υπηρεσίες, να είναι εύκολα προσβάσιμες, με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και από διαφορετικά μέσα (διαδίκτυο, έξυπνα κινητά, μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.α.) Ανοίγοντας ουσιαστικά το ψηφιακό κανάλι επικοινωνίας με τον πελάτη ή τον εν δυνάμει πελάτη, γινόμαστε αναπόσπαστα μέρος της καθημερινότητάς του, αυξάνουμε την έκθεσή του στα μηνύματά μας και τις υπηρεσίες μας. Έχουμε ανοίξει αυτομάτως έναν διάλογο μαζί του. Μένει, σε δεύτερο επίπεδο, να του παρέχουμε Έξυπνες & Απλές λύσεις για να τον κερδίσουμε και να κρατήσουμε την επαφή μαζί του ανοιχτή. Ακόμη και σε επιχειρησιακό επίπεδο η ψηφιοποίηση σημαίνει καλύτερη οργάνωση και έλεγχο των λειτουργιών μιας εταιρείας, οπότε και καλύτερη εξυπηρέτηση για τους πελάτες της, αφού απαιτείται η απλοποίηση και η διασύνδεση των εργασιών. Δεν πρόκειται λοιπόν για μόδα, αλλά για μια νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει μια νέα γενιά καταναλωτών, τους οποίους καλούμαστε να κερδίσουμε. Παρακολουθήσαμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την πρωτοποριακή παρουσίαση του Thimon De Jong στην εκδήλωση που οργανώσατε για τα δίκτυα πωλήσεών σας στις αρχές Φεβρουαρίου. Ο κ. De Jong αναφέρθηκε σε προσωποποιημένα προϊόντα και υπηρεσίας, που διασφαλίζονται μέσω της αξιοποίησης της τεχνολογίας, παρέχοντας πολύτιμη γνώση για το καταναλωτικό προφίλ του πελάτη. Πόσο εφικτό είναι αυτό για μία επιχείρηση που θέλει «μαζική» παραγωγή για να μειώνει τα κόστη; Πώς το επιτυγχάνει αυτό η Generali; Οφείλουμε να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας και να διαβάζουμε τις τάσεις της αγοράς. Η παρουσία του κ. De Jong στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία, στις εκδηλώσεις της Generali, σηματοδοτεί τη διάθεση της εταιρείας να πλησιάσει τις νέες και επίκαιρες τάσεις, να τις αφομοιώσει και να το κάνει κτήμα και των συνεργατών της. Επιτρέψτε μου όμως να διαφωνήσω με την προσέγγιση σας. Η αξιοποίηση των big data και των data analytics δίνει την δυνατότητα προσέγγισης ενός ακόμη μεγαλύτερου εύρους καταναλωτών. Είναι ανάγκη να ξεφύγουμε από την περπατημένη και να προσαρμοστούμε στις αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά που επιφέρει η τεχνολογία. Αυτό δε σημαίνει λιγότερο κερδοφόρα προϊόντα αλλά καλύτερη ανάγνωση των πελατειακών αναγκών που συνεχώς μεταβάλλονται. Για να γίνει όμως αυτό, απαιτούνται ενέργειες εκσυγχρονισμού: να απλοποιήσεις τα προϊόντα σου, ώστε να είναι απλά και ευέλικτα, να απλοποιήσεις τις διαδικασίες σου ώστε να είναι εύκολα κατανοητές για τον πελάτη και να εξοικονομούν χρόνο για τον συνεργάτη, να αξιοποιήσεις την τεχνολογία για να πετύχεις τη διασύνδεση εταιρείας, καταναλωτή και συνεργάτη. Αυτό το μήνυμα θέλαμε να στείλουμε, ότι ασφαλιστική εταιρεία, ασφαλιστικός διαμεσολαβητής και τεχνολογία, μπορούν να φτάσουν από κοινού στην πώληση προϊόντων που ανταποκρίνονται στις εξειδικευμένες ανάγκες των καταναλωτών. Αυτό εξάλλου ήταν και παραμένει πάντα το ζητούμενο. Για το λόγο αυτό, βρισκόμαστε τα τελευταία χρόνια σε συνεχή εξέλιξη των διαδικασιών μας και των προϊόντων μας, ενώ ετοιμάζουμε μια σειρά από έργα που θα αναβαθμίσουν την εμπειρία του πελάτη. Ακόμη, και σε επίπεδο Ομίλου, η Generali έχει επενδύσει στην έρευνα και την αξιοποίηση των δεδομένων, εγκαινιάζοντας και πρόσφατα ένα νέο κέντρο Data Analytics- Ανάλυσης Δεδομένων. Η συγκεκριμένη Διεύθυνση απαρτίζεται από εξειδικευμένο προσωπικό το οποίο θα είναι υπεύθυνο για την απόκτηση, ανάλυση και διαχείριση δεδομένων, όπως και τις στρατηγικές εφαρμογής τους στις τοπικές αγορές. Συνηθίζετε να αναφέρεστε στην αγορά «εκεί έξω» που «περιμένει» τους ασφαλιστές. Πιστεύετε πραγματικά ότι υπάρχει μέλλον για τις ασφαλίσεις στην Ελλάδα; Γιατί τα τελευταία 30 χρόνια η αγορά μένει στο 2% του ΑΕΠ, όπως και εσείς συνηθίζετε να λέτε. Τι φταίει; Σαφώς και πιστεύω ότι υπάρχει γιατί αποτελούμε μια βιομηχανία η οποία όχι μόνο προσφέρει εξαιρετικά προϊόντα που βελτιώνουν την καθημερινή ζωή των ανθρώπων, αλλά γιατί σε παγκόσμιο επίπεδο ο ασφαλιστικός κλάδος αποτελεί σημαντικό στήριγμα της οικονομίας. Βέβαια, η σύγκριση της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς με την υπόλοιπη Ευρώπη είναι απογοητευτική. Από το 1992 που δραστηριοποιούμαι στην ελληνική αγορά, αυτό που συνεχώς ακούω είναι για τις προοπτικές ανάπτυξής της, οι οποίες πηγάζουν, κυρίως, από το γεγονός ότι η παραγωγή ασφαλίστρων στη χώρα μας αποτελεί μόλις το 2,5% του ΑΕΠ, ενώ ο μέσος ευρωπαϊκός όρος είναι στο 8,1%. Παρόλα αυτά, τα τελευταία 25 χρόνια το 2,5% δεν αυξάνεται. Άρα, κάτι δε γίνεται καλά. Συνηθίζουμε να αναφερόμαστε στο εποπτικό έλλειμμα του παρελθόντος που επέτρεψε την ανάπτυξη μιας μη υγιούς ασφαλιστικής αγοράς, η οποία με τη σειρά της υπονόμευσε την εικόνα και τη σημασία του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης στη συνείδηση του μέσου Έλληνα. Ωστόσο, έχουμε ευθύνη και οι υγιείς δυνάμεις της αγοράς. Ίσως αποστασιοποιηθήκαμε περισσότερο από όσο έπρεπε από τα τεκταινόμενα και δεν αναλάβαμε τις ανάλογες πρωτοβουλίες με στόχο τη βελτίωση της εικόνας του κλάδου. Ήρθε η ώρα, με δεδομένο και το νέο πιο ολοκληρωμένο εποπτικό πλαίσιο που εισάγει η οδηγία Φερεγγυότητα ΙΙ (Solvency II) να χαράξουμε όλοι μαζί νέα σχέδια για να αλλάξουμε την εικόνα της αγοράς, να αυξήσουμε την ασφαλιστική πίτα, να προσφέρουμε τη δυνατότητα να γνωρίσουν το αγαθό της ασφάλισης περισσότεροι πολίτες. Ειδικά τώρα που και οι ανάγκες είναι περισσότερες παρά ποτέ. Πιστεύω ότι η οικονομική συγκυρία, παρά τη μείωση της αγοραστικής ικανότητας που υποχρεωτικά επιφέρει, θα λειτουργήσει ως καταλύτης προς αυτήν την κατεύθυνση. Οφείλουμε όμως να αλλάξουμε τη νοοτροπία μας. Δεν είναι ο πελάτης αυτός που θα έρθει σε εμάς αλλά εμείς που θα πρέπει να τον προσεγγίσουμε και να του προτείνουμε τις λύσεις που του ταιριάζουν. Solvency II: Πότε πιστεύετε ότι θα δούμε αλλαγές στην ελληνική ασφαλιστική αγορά από την εφαρμογή του; Τι αλλαγές θα δούμε; H υλοποίηση της οδηγίας Solvency II αναμένεται να επιταχύνει εξελίξεις σε επιχειρηματικό επίπεδο. Ήδη, καταγράφονται οι πρώτες εξ αυτών. Έχουμε μέχρι στιγμής αποχωρήσεις ασφαλιστικών εταιρειών, προσπάθειες μεταβίβασης χαρτοφυλακίων, ενώ ακούγονται και σενάρια για εξαγορές. Εκτιμώ ότι η κατάσταση χαρακτηρίζεται από μία ρευστότητα, στοιχείο που θα δημιουργήσει και νέες ευκαιρίες ανάπτυξης για τις υγιείς δυνάμεις του κλάδου. Η Generali παρακολουθεί τις εξελίξεις της αγοράς και θα επιδιώξει να αξιοποιήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν. Είστε από τις ελάχιστες εταιρείες που μέσα στην κρίση εμφανίζετε όχι μόνο αύξηση των μεριδίων αγοράς αλλά και άνοδο της παραγωγής ασφαλίστρων. Σε ποιους παράγοντες αποδίδετε αυτή την επιτυχία; Πιστεύω ότι η επιμονή στον δρόμο της υγιούς ισορροπημένης ανάπτυξης δικαιώνεται ακόμη και τώρα που η αγορά περνά μία σοβαρή κρίση. Η ανάπτυξη της Generali είναι αποτέλεσμα αυτής της «εμμονής» και της σκληρής δουλειάς των επαγγελματιών συνεργατών της εταιρείας αλλά και των ανθρώπων μας, στα μετόπισθεν, στα γραφεία μας. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές αυτήν την περίοδο βρήκαν στην Generali έναν σταθερό, συνεπή σύμμαχο. Επίσης, οι ασφαλισμένοι αναγνώρισαν στην εταιρεία, έναν αξιόπιστο και φερέγγυο πάροχο ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών. Στην είσοδο των γραφείων της Generali, έχετε ένα πορτραίτο του Μαχάτμα Γκάντι που λέει «γίνε εσύ η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο». Ποιες αλλαγές θέλετε να κάνετε στην Generali κύριε Δημητρίου και πόσο πετυχαίνετε να τις υλοποιήσετε; Πολύ απλά, θα γίνουμε καλύτεροι, αποτελεσματικότεροι, Simpler Smarter. Αυτό σημαίνει ότι θα υλοποιήσουμε όλες εκείνες τις αλλαγές που είναι απαραίτητες για να συνεχίσουμε να υπηρετούμε το κοινό μας όραμα, να «Προστατεύουμε και να Βελτιώνουμε» τις ζωές των ανθρώπων. Στόχος μας είναι να βρίσκουμε σε κάθε εποχή την κατάλληλη στρατηγική που θα μας φέρει πιο κοντά σε αυτό το όραμα. Για να γίνουμε η πρώτη επιλογή στις προτιμήσεις του καταναλωτή μετασχηματίζουμε όλες τις λειτουργίες μας, ώστε να αποτελούμε την Απλή & Έξυπνη επιλογή για τους καταναλωτές. Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές και τους ασφαλισμένους της Generali Hellas; Είμαστε έτοιμοι να υποδεχτούμε μια νέα εποχή ασφάλισης. Σε αυτή τη νέα εποχή ο πελάτης θα βρίσκεται στο κέντρο όλων των δραστηριοτήτων μας και οι δυνάμεις μας θα ...
Πηγή nextdeal.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 27/12/2016