-
-
-
-
-
-
Home - Επικοινωνία - Προσωπικά Δεδομένα
Το Light Phone είναι μια λιτή τηλεφωνική συσκευή, που μπορεί μόνο να πραγματοποιήσει και να δεχτεί κλήσεις. Δεν υποστηρίζει εφαρμογές, δεν συνδέεται στο Internet, και δεν μπορεί καν να στείλει ή να λάβει SMS! Τότε, ποιος είναι ο σκοπός του , θα αναρωτιέστε εύλογα. Είναι απλό: Προορίζεται για εκείνους που θέλουν να... απεξαρτηθούν από το smartphone τους και τον τρόπο ζωής που συνεπάγεται η χρήση του, που είναι συνυφασμένος με τον αδιάκοπο βομβαρδισμό πληροφορίας από το Web και τα Social Media. Μην σας φαίνεται παράξενο: Δεν είναι καθόλου τυχαίο που η καμπάνια του ...
Πηγή gr.pcmag.com >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Το Εκρανοπλάνο είναι ένα όχημα που μοιάζει με αεροπλάνο αλλά η λειτουργία του βασίζεται αποκλειστικά στην αρχή της επίδρασης του εδάφους. Διαθέτει ανυψωτική δύναμη της τάξεως των 1.000 τόνων, που το εντάσσει μεταξύ των μεγαλύτερων που έχουν ποτέ επιτευχθεί. Το KM, όπως ήταν γνωστό το Θαλάσσιο Τέρας της Κασπίας στο απόρρητο Σοβιετικό στρατιωτικό πρόγραμμα, είχε μήκος 100 μέτρων , ζύγιζε 540 τόνους με πλήρες φορτίο και μπορούσε να ταξιδέψει με ταχύτητες μεγαλύτερες των 400 χιλιομέτρων την ώρα λίγα μόλις μέτρα πάνω από την επιφάνεια του νερού. Μία άλλη σχεδίαση, το μοντέλο κλάσης Lun, το οποίο εισήλθε σε υπηρεσία με το Στόλο της Μαύρης Θάλασσας το 1987, είχε ανώτατη ταχύτητα 550 km/h. Η ανάπτυξη και λειτουργία ενός τέτοιου συστήματος με κόστος από τον κοινό προϋπολογισμό του αμυντικού συνασπισμού των ευρασιατικών χωρών δεν θα γίνει αφόρητη επιβάρυνση για τον ρωσικό ομοσπονδιακό προϋπολογισμό, αναφέρουν οι ειδικοί του προγράμματος . Η πολιτική έκδοση του Εκρανοπλάνου WIG μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη Βόρεια Θάλασσα διαδρομή , αυξάνοντας την κυκλοφορία κυρίως με την Κίνα και την Ευρώπη. Οι υπολογισμοί δείχνουν ότι για τη μεταφορά των 50 εκατομμυρίων τόνων, θα προκύψει η ζήτηση για τέτοιες ποσότητες ήδη από το 2020, στη γραμμή Μουρμάνσκ – Σαγκάη για παράδειγμα, απαιτούνται 90-100 πλοία με χωρητικότητα κενού βάρους 65.000 τόνων, και η μετάβαση μέσω του περάσματος αυτού με μέση ταχύτητα 13,4 κόμβων θα ολοκληρώνεται σε περίπου 23 ημέρες. Για την παράδοση του ίδιου φορτίου από τα Εκρανοπλάνα WIG με φορτίο 10.000 τόνων και ταχύτητα 324 κόμβων ...
Πηγή pentapostagma.gr >>>
Το «Σκιαπαρέλι» είναι μια σχετικά μικρή στατική συσκευή επίδειξης, η οποία θα βοηθήσει τους ευρωπαίους και τους Ρώσους επιστήμονες να ελέγξουν τις τεχνολογίες της ελεγχόμενης καθόδου και προσεδάφισης, ενόψει των μελλοντικών αποστολών, με πρώτη την αποστολή του ρόβερ ExoMars το 2020, το οποίο θα αναζητήσει ίχνη ζωής στον 'Αρη. Μεταξύ άλλων, θα δοκιμασθούν η «ασπίδα» θερμότητας, το επιβραδυντικό αλεξίπτωτο, το σύστημα προώθησης και το σύστημα πρόσκρουσης.Εκτός από το «Schiaparelli» (που φέρει το όνομα του ιταλού αστρονόμου Τζιοβάνι Σκιαπαρέλι), θα τεθεί σε τροχιά γύρω από τον 'Αρη ο μεγάλος δορυφόρος Trace Gas Orbiter (TGO), μήκους 18 μέτρων με απλωμένα τα ηλιακά πάνελ του. Ο δορυφόρος θα μελετήσει τα αέρια στην ατμόσφαιρα του «κόκκινου» πλανήτη, με έμφαση στο μεθάνιο, έτσι ώστε να βγουν συμπεράσματα κατά πόσο αυτό έχει γεωλογική ή βιολογική προέλευση (αν συμβαίνει το δεύτερο, τότε πιθανότατα έχει προέλθει από αρειανούς μικροοργανισμούς).Η κυρίως επιστημονική αποστολή του TGO θα αρχίσει στο τέλος του 2017, καθώς θα χρειαστεί ένα έτος με περίπλοκες μανούβρες, ώσπου ο δορυφόρος να τεθεί στην κατάλληλη τροχιά. Το σκάφος θα λειτουργήσει επίσης και σαν τηλεπικοινωνιακός σύνδεσμος για το όχημα εξερεύνησης (ρόβερ) του ExoMars το 2020.Η αποστολή ExoMars κατευθύνεται από το κέντρο ελέγχου του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ESA), στο Ντάρμσταντ της Γερμανίας. Σε απόσταση περίπου ενός εκατομμυρίου χιλιομέτρων από τον 'Αρη, την Κυριακή 16 Οκτωβρίου το απόγευμα, έδωσε εντολή στο βάρους 577 κιλών Schiaparelli να διαχωριστεί από το TGO, ώστε σταδιακά να αρχίσει να εισέρχεται στην αρειανή ατμόσφαιρα, με τελικό προορισμό την περιοχή προσεδάφισης, στην πεδιάδα Meridiani Planum, στις 19 Οκτωβρίου το απόγευμα.Στην τελική αυτή φάση την Τετάρτη, κάνοντας μια εξάλεπτη δραματική πτώση με ταχύτητα 21.000 χιλιομέτρων την ώρα, το «Σκιαπαρέλι» -που θυμίζει μίνι ιπτάμενο δίσκο- θα πρέπει να αντέξει θερμοκρασίες άνω των 1.500 βαθμών Κελσίου, εωσότου, με τη βοήθεια ενός ...
Πηγή news.gr >>>
Τι Είναι Ο Σίδηρος Ως Τμήμα Της Αιμοσφαιρίνης
Ο σίδηρος, ως τμήμα της αιμοσφαιρίνης, είναι βασικός για την μεταφορά του οξυγόνου στο αίμα. Αποτελεί επίσης μέρος ορισμένων ενζύμων απαραίτητων για την κυτταρική αναπνοή. Στον ανδρικό οργανισμό υπάρχουν περίπου 3,45 g σιδήρου και στον γυναικείο περίπου 2,45 g που κατανέμονται ως εξής: 60% με 70% στην αιμοσφαιρίνη, 10% με 12% στην μυοσφαιρίνη και στα ένζυμα, και με την μορφή της φερριτίνης, 29% στους άνδρες και 10% στις γυναίκες, αποθηκευμένος στο ήπαρ, στον σπλήνα και στον μυελό των οστών. Ο σίδηρος αποθηκεύεται στους ιστούς κυρίως με την μορφή της φερριτίνης. Απορροφάται από την τροφή στο λεπτό έντερο και περνά στο αίμα και στον μυελό των οστών. Εκεί χρησιμοποιείται στην παρασκευή αιμοσφαιρίνης, η οποία ενσωματώνεται στα ερυθρά αιμοσφαίρια. Ένα ερυθρό αιμοσφαίριο, μετά από την κυκλοφορία του στο αίμα για 120 ημέρες περίπου, καταστρέφεται, και ο σίδηρος του χρησιμοποιείται ξανά.Οι άνδρες χρειάζονται από 0,5 έως 1,0 mg σιδήρου την ημέρα. Μία γυναίκα σε αναπαραγωγική ηλικία χρειάζεται στο διπλάσιο ποσό. Στην διάρκεια της κύησης και της γαλουχίας απαιτείται από 2 έως 4 mg σιδήρου ημερησίως. Πριν την εφηβεία και μετά την εμμηνόπαυση, οι ...
Πηγή iatronet.gr >>>