Τι Είναι Η Σκόνη Απόδοση Καλοριφέρ : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Η Σκόνη Απόδοση Καλοριφέρ
Η σκόνη είναι ένας ιδιαίτερα επιβαρυντικός παράγοντας και εμποδίζει σημαντικά τη σωστή λειτουργία των θερμαντικών σας σωμάτων. Απομονώστε το χώρο όπου βρίσκεται το κλιματιστικό κλείνοντας τις πόρτες των υπνοδωματίων Σε αντίθεση με τα θερμαντικά σώματα, δυστυχώς, το κλιματιστικό δεν έχει τη δυνατότητα να επιτύχει μια σταθερή θερμοκρασία για όλους τους χώρους του σπιτιού. Ακόμη κι αν είναι υψηλών προδιαγραφών, καίγοντας περισσότερο ρεύμα φυσικά, θα καταφέρετε απλώς να σπάσετε το κρύο στα υπόλοιπα δωμάτια. Tip για το τέλος: Κάτι το οποίο θα σας φανεί χρήσιμο, όποιο κι αν είναι το μέσο που χρησιμοποιείτε είναι το να κρατάτε τις κουρτίνες κλειστές κατά τη διάρκεια της ημέρας και να κλείνετε τα παντζούρια πριν ο ήλιος βασιλεύσει....
Πηγή spirossoulis.com >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Τι Είναι Το 4motion Active Control
Το 4Motion Active Control είναι ακόμη ένα «όπλο» στη φαρέτρα του μοντέλου, εξασφαλίζοντας ασφαλείς μετακινήσεις εκτός δρόμου. Υπάρχουν τέσσερα προγράμματα που ρυθμίζονται από τον περιστροφικό διακόπτη, καθώς και το προαιρετικό πακέτο «Off road», χαρίζοντας καλύτερη γωνία προσέγγισης και δυνατότητες σε σκληρή χρήση. Συμπέρασμα To νέο Tiguan έχει βελτιωθεί σημαντικά σε όλα τα σημεία. Έχει σαφώς πιο ελκυστική σχεδίαση, γεγονός που του προσδίδει επιπλέον πόντους, ευρύχωρο και φιλικό προς τον χρήστη και τους επιβάτες σαλόνι, πλήρες τεχνολογικό πακέτο, έναν αποδοτικό πετρελαιοκινητήρα, αναβαθμισμένο σύστημα τετρακίνησης και φυσικά εξαιρετική ποιότητα κύλισης στον δρόμο. Η τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης μπορεί να φαντάζει «αλμυρή» για τους περισσότερους, ωστόσο το αυτοκίνητο τοποθετείται στην κορυφή της κατηγορίας του, καλύπτοντας και με το παραπάνω τις απαιτήσεις του αγοραστή. Τεχνικά Χαρακτηριστικά VW Tiguan 2.0 TDI 4Motion DSG Κυβισμός (cc) 1.968 κ.εκ. Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 150/3.500 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 340/1.750 Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 9,3 Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 204 Μέση Κατανάλωση (κιλα/100χλμ.) 4,7 Εκπομπές Ρύπων CO2 123 γρ./χλμ. Τέλη Κυκλοφορίας 147,6 € Μήκος (μέτρα) 4.486 Πλάτος (μέτρα) 1.839 Ύψος (μέτρα) 1.646 Βάρος (κιλά) 1.568 Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 420/610 Τιμή (από…) 34.050 € Για μια ακόμη χρονιά, το λευκό χρώμα συνεχίζει να είναι το πιο δημοφιλές χρώμα αυτοκινήτου σε όλο τον κόσμο, αφού πως έδειξε η έρευνα της PPG Industries , ήταν το πιο δημοφιλές χρώμα παγκοσμίως και για το 2016. Τα στοιχεία της μελέτης έδειξαν πως το χρώμα αυτοκινήτου που βρίσκεται στη πρώτη θέση των προτιμήσεων των καταναλωτών παγκοσμίως μέσα στο 20115 ήταν το λευκό με ποσοστό 38%. Ακολουθεί το μαύρο με 16%, το ασημί με 12%, το γκρι με 10%, τα χρώματα με γήινες αποχρώσεις (χρυσό, μπεζ, κίτρινο, πορτοκάλι και καφέ) με 8%, το κόκκινο με 8%, το μπλε με 7% και το πράσινο με 1%. Σε ό,τι αφορά την Ευρωπαϊκή αγορά, στην πρώτη θέση βρίσκεται το λευκό με 33%, ακολουθεί το γκρι με 18% , το μαύρο με 16%, το ασημί με 10%, το μπλε με 8%, οι γήινες αποχρώσεις και το κόκκινο με 7% και το πράσινο με 1%. Στις φωτογραφίες μπορείς να δεις και τα αγαπημένα χρώματα των πολιτών της Βορείου Αμερικής, της Νοτίου Αμερικής και της περιοχής της Ασίας Ειρηνικού. Τέλος η PPG αναμένει το μπλε να αυξήσει το ποσοστό του μέσα στα επόμενα 2 χρόνια. PPG announces most popular automotive colours for 2016 White, neutral colours remain most popular globally PITTSBURGH, Oct. 25, 2016 – PPG (NYSE:PPG) today released its annual automotive colour popularity data, which reveals consumers again preferred cars with a neutral colour. More than 75 percent of 2016 vehicles built globally were white, black, grey or silver. (Additional materials regarding PPG’s 2016 automotive colour popularity data are available at http://newsroom.ppg.com/autocolor16.) White remained the most popular global vehicle colour at 38 percent, up from 35 percent last year. Black (16 percent), silver (12 percent) and grey (10 percent) rounded out the top automotive colours worldwide. And although PPG research found that nearly 60 percent of U.S. and European consumers identified colour as a major factor in their vehicle-buying decisions, the popularity of blue, green, natural and red vehicles remained unchanged from last year. PPG regional trend highlights from 2016 vehicle build data include: “Although white dominates vehicle colour globally, there is more variety in colour preferences by market and vehicle type,” said Jane Harrington, PPG manager, colour styling, automotive original equipment manufacturer (OEM) coatings. “For example, in North America, silver is the leading colour for compact vehicles, while black is preferred for sports cars. Metallic colours are popular with American and European men, while women from those markets prefer pearlescent effects on their cars. “These differences underscore the importance of working with our automotive customers to develop distinctive colours and effects that will appeal to a brand’s targeted buyer in a specific market,” she said. Looking ahead to the 2017-2018 model years, Harrington said PPG is seeing an increase in blue. “For instance, in our 2016 data, blue increased by 3 percent on luxury, midsize and compact cars. Also, blue was very noticeable the last three years at the North American International Auto Show in Detroit. Concept vehicles and new model reveals included the Porsche 911 Targa in Saphirblau in 2014, and the Ford GT Super Car, Mustang, Fusion and Focus in a striking layered blue in 2015. And at the 2016 show, the beautiful Buick Avista concept vehicle captured the EyesOn Design award in an amazing Deep Sapphire Blue. “Blue is a very versatile colour for the automotive market, because subtle shifts in hue, chroma and flake appearance of a blue coating can do a lot to enhance a vehicle’s style or distinguish a brand,” Harrington added. PPG Automotive Colour Palette for 2020 Models Inspired by nature, interior and industrial design, fashion, society, international auto shows and new ...
Πηγή newslog.gr >>>
Το αξιόνιο είναι ένα από τα σωματίδια που έχουν προταθεί ως συστατικά αυτού του μυστηριώδους υλικού. Οι φυσικοί το αναζητούν από το 1977 χωρίς αποτέλεσμά μέχρι σήμερα (η ανακάλυψή του όχι μόνο θα έλυνε το μυστήριο της σκοτεινής ύλης, αλλά θα εξηγούσε και ένα δεύτερο φαινόμενο που αφορά την ισχυρή πυρηνική δύναμη, την ύλη και την αντιύλη). Το μεγαλύτερο πείραμα που έχει υλοποιηθεί ως σήμερα για την ανίχνευση αξιονίων είναι ο ανιχνευτής ADMX, σχεδιασμένος να μετατρέπει τα υποθετικά σωματίδια σε ανιχνεύσιμα φωτόνια. Η προσπάθεια ξεκίνησε το Εθνικό Εργαστήριο «Λόρενς Λίβερμορ» στην Καλιφόρνια το 1996 και μετακόμισε το 2010 στο Πανεπιστήμιο της Ουάσινγκτον στο Σιάτλ. Το πρόβλημα είναι ότι οχεδιασμός του πειράματος βασίστηκε σε υπολογισμούς που έδειχναν ότι η μάζα του αξιόνιου είναι μικρή, της τάξης των 5 microelectronvolt (μEV), ή 100 δισεκατομμύριο φορές μικρότερη από τη μάζα του ηλεκτρονίου. Τώρα, όλα ανατρέπονται από μελέτη στο που υπολογίζει ότι η μάζα του αξιόνιου πρέπει να είναι στην πραγματικότητα 100 φορές μεγαλύτερη, κάτι που μάλλον υπερβαίνει τις δυναότητες του ADMX, όπως αναφέρει ο του περιοδικού. Η νέα μελέτη Η μελέτη βασίστηκε σε σύνθετες προσομοιώσεις του νεαρού Σύμπαντος, οι οποίες έτρεξαν στο Υπερυπολογιστικό Κέντρο «Γιούλιχ» στη Γερμανία. Σε συνοδευτικό άρθρο σχολιασμού στο ίδιο τεύχος του , η Μαρία Πάολο Λομπάρντο του Εθνικού Ινστιτούτου Πυρηνικής Φυσικής στην Ιταλία επαινεί την «πρωτοφανή ακρίβεια» που προσφέρει η μελέτη. Τονίζει επίσης ότι η νέα εκτίμηση για τη μάζα του αξιονίου είναι πολύτιμη στις προσπάθειες ...
Πηγή tovima.gr >>>
Τα μόρια RNA είναι από τις απλούστερες οντότητες που μπορούν να εξελιχθούν με τη φυσική επιλογή. Ετσι σε πειραματικό επίπεδο βρέθηκε ότι πρόδρομα RNA, μόρια που θα σχημάτιζαν δηλαδή RNA, τοποθετήθηκαν με ένα ένζυμο που προκαλεί την αντιγραφή τους και βρέθηκε ότι μπορούσε να προβλεφθεί ποιος φαινότυπος θα είχε την υψηλότερη αντιγραφική αποτελεσματικότητα, τη μεγαλύτερη δηλαδή προσαρμοστικότητα· μια πειραματική προσέγγιση που ανέδειξε τη μοριακή σχέση γενοτύπου - φαινοτύπου με προεκτάσεις στην εξελικτική πρόβλεψη. Πρόσφατες προσπάθειες στη βάση της πειραματικής ανασύνθεσης εξελικτικών ενδιάμεσων μοριακών μορφών και των πιθανών μεταβολικών μονοπατιών τους έδωσαν την πρώτη εικόνα του τοπίου της μοριακής προσαρμογής. Τέτοιες πειραματικές αναλύσεις αφορούσαν λ.χ. την προσαρμογή διαφόρων μεταλλαγμένων μορφών της βακτηριακής β-λακταμάσης σε νέα περιβάλλοντα του αντιβιοτικού κεφοταξίνη. Αλλη συσχέτιση μεταξύ προσαρμοστικότητας και μοριακών ιδιοτήτων διερευνήθηκε στις μοριακές μορφές του ενζύμου IMDH, του οπερονίου της λακτόζης του Ε. coli ή σε υψηλότερα επίπεδα χρησιμοποιώντας λ.χ. ορμονικά συστήματα όπως η ρύθμιση της κορτιζόλης στον μεταβολισμό των σπονδυλωτών. Τα ευρήματα από τέτοιες αναλύσεις έδωσαν ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Π.χ., σε ορισμένες από τις μελετηθείσες περιπτώσεις η δράση της τυχαίας γενετικής παρέκκλισης δεν είναι ουσιαστική. Η εξελιξιμότητα έχει μια σύνθετη βάση που οριοθετείται από την επίτευξη ισορροπίας των βιοχημικών δικτύων, παρατήρηση που προσδίδει μια γενικότητα στην προσαρμοστικότητα μέσω της γονιδιακής ρύθμισης και όχι μόνο της δομής· με τη μοριακή αλληλεξάρτηση να είναι σημαντική ουσιαστικοποιώντας και τα μοριακά ενδιάμεσα. Πολλά μοριακά μονοπάτια δεν είναι διαθέσιμα στη φυσική επιλογή, αλλά γενικά υπάρχουν και τα προσβάσιμα επάνω στα οποία ασκεί τη δράση της. Το ότι ευνοούνται λίγα μόνο εξελικτικά μονοπάτια σημαίνει ότι η εξέλιξη πρέπει να είναι περισσότερο αναπαραγώγιμη σε σχέση με ό,τι πιστεύαμε και μπορεί ακόμη και προβλέψιμη. Με προσεγγίσεις λοιπόν που συνδέουν τη δομή με τη λειτουργία και με την προσαρμοστικότητα μειώνονται δραματικά τα επιστημονικά κενά που υπάρχουν στην εξελικτική διεργασία και συνάμα αποθαρρύνουν όσους επιμένουν ότι δεν υπάρχει εξέλιξη· και τέτοιοι υπάρχουν δυστυχώς ακόμη. Ο κ. Σταμάτης Ν. Αλαχιώτης είναι καθηγητής Γενετικής....
Πηγή tovima.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 23/01/2017