Τι Είναι Η Parkophobia Ή Φοβία : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Τι Είναι Η Parkophobia Ή Φοβία
Το ονομάζουμε «parkophobia» ή φοβία και είναι το αίσθημα νευρικότητας και εφίδρωσης που βιώνουν οι οδηγοί τη στιγμή που επιχειρούν παράλληλο παρκάρισμα, υπό την πίεση άλλων ανυπόμονων οδηγών και υπό το βλέμμα αργόσχολων περαστικών. Ωστόσο, για να έχουμε μία πιο εμπεριστατωμένη εικόνα για το πώς αντιμετωπίζουν διεθνώς οι οδηγοί το θέμα του παρκαρίσματος, σας μεταφέρουμε τα αποτελέσματα μίας πολύ ενδιαφέρουσας έρευνας που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία TNS, η οποία επιβεβαιώνει ότι το παράλληλο παρκάρισμα είναι από τις πιο στρεσογόνες καταστάσεις για πολλούς οδηγούς! Οι διαπιστώσεις Ανάμεσα στα κυριότερα ευρήματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε έξι ευρωπαϊκές χώρες –Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία και Ρωσία–, με μέγεθος δείγματος 1.000 ατόμων ανά χώρα εκτός της Ρωσίας όπου ήταν 1.500, είναι: • Οι Ευρωπαίοι οδηγοί σε ποσοστό 32% παραδέχτηκαν ότι χρειάζονταν πέραν της μίας προσπάθειας για ένα επιτυχημένο παράλληλο παρκάρισμα, ενώ το ποσοστό αυτό έφτανε στο 41% για τις γυναίκες ...
Πηγή athensvoice.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Οι κετόνες είναι ουσίες που περιορίζουν το αίσθημα της όρεξης. Η απουσία των υδατανθράκων έχει επίσης ως αποτέλεσμα την αύξηση της διούρησης, που συνεπάγεται απώλεια υγρών από το σώμα, και συνεπώς μείωση του σωματικού βάρους. • δυσκοιλιότητα, λόγω της χαμηλής πρόσληψης φυτικών ινών. • καρδιαγγειακές παθήσεις, οστεοπόρωση, πέτρα στα νεφρά, • έλλειψη βιταμινών. Δίαιτα βάση της ομάδας αίματος: Βασίζεται στη θεωρία ότι ανάλογα με τον τύπο αίματος, υπάρχουν τροφές που είναι ή δεν είναι “συμβατές” με τον οργανισμό. Έτσι, για να χάσει κανείς βάρος, πρέπει να στερηθεί ορισμένες τροφές. Οι δίαιτες και για τις 4 ομάδες αίματος δίνουν λίγες θερμίδες, οπότε επιτυγχάνεται απώλεια βάρους επειδή το άτομο “ξοδεύει” περισσότερες θερμίδες από όσες λαμβάνει. Δεν υπάρχει καμία επιστημονική βάση στη δίαιτα αυτή και το θεωρητικό της υπόβαθρο είναι ατεκμηρίωτο. Η θεωρία των λεκτινών δεν υποστηρίζεται από καμία βιβλιογραφική αναφορά, ενώ και οι ίδιοι οι εισηγητές της δίαιτας δεν την υποστηρίζουν με κάποια μελέτη ή πείραμα. Η δίαιτα της Ζώνης: Ο εμπνευστής της δίαιτας BarrySears ορίζει τη “ζώνη” ως την κατάσταση του μεταβολισμού, κατά την οποία το σώμα λειτουργεί στο μέγιστο των δυνατοτήτων του. Το διαιτολόγιο περιλαμβάνει 40% υδατάνθρακες, 30% πρωτεΐνες και 30% λίπος, ενώ προβλέπεται η τακτική πρόσληψη τροφής ανά 3-4 ώρες. Υπόσχεται απώλεια 2-4 κιλών την πρώτη εβδομάδα. Η μεγάλη πρόσληψη πρωτεΐνης μειώνει το αίσθημα της πείνας, αλλά ταυτόχρονα προκαλεί αύξηση της ουρίας και του ουρικού οξέος, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα στα νεφρά, ενώ η μακροχρόνια κατανάλωση κρέατος επιβαρύνει την καρδιά. Δίαιτες φόρμουλας: Βασίζεται στη χορήγηση έτοιμων σκευασμάτων σε μορφή σκόνης, που εμπεριέχουν σχεδόν όλα τα θρεπτικά συστατικά, με πολύ μικρή περιεκτικότητα σε λιπαρά και αποδίδουν σταθερή ποσότητα θερμίδων ανά μερίδα. Επιπλέον, τα «έτοιμα γεύματα» είναι πλούσια σε άπεπτες ...
Πηγή kathimerini.com.cy >>>
Το HCUAV είναι ένα πειραματικό πρωτότυπο που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στα πλαίσια ενός ερευνητικού Έργου που χρηματοδοτήθηκε από κονδύλια ΕΣΠΑ και Εθνικά κονδύλια, στην δράση ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ-2011 της ΕΥΔΕ-ΕΤΑΚ. Η πρόταση για το HCUAV κατατέθηκε το 2011 αλλά στην πρώτη φάση δεν εγκρίθηκε η χρηματοδότησή του, διότι θεωρήθηκε από τους αξιολογητές ότι δε θα συνεισέφερε με κάτι ουσιαστικό στην διάχυση της τεχνογνωσίας μεταξύ Ανώτατο Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΕΙ) και εταιρειών (που ήταν και ο βασικός στόχος της δράσης ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ-2011). Τελικά, το 2012 έγινε αντιληπτό από την Πολιτεία ότι η πρόταση άξιζε χρηματοδότησης και τον Σεπτέμβριο του 2013 εντάχθηκε στη δράση ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ-2011. Η διάρκεια του Έργου καθορίστηκε από το πλαίσιο ΕΣΠΑ στους 25 μήνες, ενώ η πρόταση του Έργου βασιζότανε σε διάρκεια 36 μηνών. Παρ’ όλα αυτά έγινε ό,τι ήταν ανθρωπίνως δυνατόν από τους Μηχανικούς και τους Τεχνικούς της κοινοπραξίας και σε 25 μήνες σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί ένα Ελληνικό Μη-επανδρωμένο ...
Πηγή viadiplomacy.gr >>>
Ποιός Είναι Ο Συνολικός Αριθμός Κινητών Ευρυζωνικών Συνδρομών
Ο συνολικός αριθμός κινητών ευρυζωνικών συνδρομών είναι σήμερα περίπου 4,1 δισεκατομμύρια. Η διακίνηση δεδομένων κινητής τηλεφωνίας εξακολουθεί να αυξάνεται, ωθούμενη τόσο από την αύξηση του αριθμού συνδρομών μέσω smartphone όσο και από τη διαρκή άνοδο του μέσου όρου δεδομένων ανά συνδρομή, η οποία οφείλεται κυρίως στην αυξημένη παρακολούθηση βίντεο. Το τρίτο τρίμηνο του 2016, η διακίνηση δεδομένων παρουσίασε άνοδο κατά 10% περίπου σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και κατά 50% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Άλλα σημαντικά σημεία της έκθεσης Ericsson Mobility Report είναι τα ακόλουθα: Η διακίνηση βίντεο μέσω κινητών συσκευών εξακολουθεί να αυξάνεται: Η διακίνηση βίντεο μέσω κινητών συσκευών προβλέπεται ότι θα αυξάνεται κατά περίπου 50% ετησίως έως το 2022, φτάνοντας σχεδόν το 75% της συνολικής διακίνησης δεδομένων μέσω κινητών συσκευών. Η κοινωνική δικτύωση είναι ο δεύτερος πιο διαδεδομένος τύπος διακίνησης κινητών δεδομένων μετά το βίντεο και προβλέπεται ότι την επόμενη εξαετία θα αυξάνεται κατά 39% ετησίως. Η ζωντανή συνεχής ροή (live streaming) συναντά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο εφαρμογές ζωντανής συνεχούς ροής βίντεο για να αλληλεπιδρούν με τους φίλους τους, τους συγγενείς τους, καθώς και όσους τους ακολουθούν στα κοινωνικά δίκτυα. Περίπου ένας στους πέντε χρήστες smartphone στις ΗΠΑ εκφράζουν ενδιαφέρον για τη ζωντανή εκπομπή βίντεο, ενώ διπλάσιο είναι το ποσοστό των χρηστών που ενδιαφέρονται για τις εν λόγω εφαρμογές σε ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές όπως είναι η Ινδία, η Ινδονησία, η Βραζιλία και το Ομάν. Το IoT στο επίκεντρο: Το 2022 αναμένεται να υπάρχουν περίπου 29 δισεκατομμύρια συνδεδεμένες συσκευές, από τις οποίες τα 18 δισεκατομμύρια θα έχουν σχέση με το ΙοΤ. Η τελευταία έκδοση της έκθεσης Ericsson Mobility Report περιλαμβάνει μια πιο διεισδυτική ματιά στο IoT, με τρία αναλυτικά άρθρα που αφορούν διαφορετικές πτυχές του ΙοΤ και των δυνατοτήτων μετασχηματισμού που προσφέρει. Τα δύο από τα άρθρα έχουν γραφτεί σε συνεργασία με παρόχους οι οποίοι έχουν χτίσει λύσεις ΙοΤ βασιζόμενοι στα κύρια περιουσιακά τους στοιχεία, δημιουργώντας αυξημένη επιχειρηματική αξία. Το τρίτο άρθρο ερευνά τις δυνατότητες των δικτύων κινητής τηλεφωνίας να υποστηρίξουν ένα ρεαλιστικό σενάριο μαζικής χρήσης ΙοΤ. Η έκθεση Ericsson Mobility Report είναι μια κορυφαία έκδοση του κλάδου η οποία μελετά τη διακίνηση δεδομένων κινητής τηλεφωνίας και παρέχει λεπτομερείς μετρήσεις από ζωντανά δίκτυα σε διάφορες περιοχές του πλανήτη. Η έκθεση χρησιμοποιεί τις συγκεκριμένες μετρήσεις και αναλύσεις, σε συνδυασμό με εσωτερικές προβλέψεις και άλλες σχετικές μελέτες, προκειμένου να προσφέρει μια βαθιά ανάλυση των σύγχρονων τάσεων σχετικά με τη διακίνηση δεδομένων και την αγορά της Διαδικτυωμένης Κοινωνίας. Το εργαλείο διερεύνησης της διακίνησης δεδομένων Traffic Exploration Tool, το οποίο συνοδεύει την έκθεση, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία προσαρμοσμένων διαγραμμάτων και πινάκων. Στις πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν φίλτρα ανά περιοχή, τύπο συνδρομής, τεχνολογία, κίνηση και τύπο συσκευής....
Πηγή imerisia.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 27/12/2016