Ποιός Είναι Ο Δεύτερος Τεχνολογικός Νεολογισμός : Συλλέξαμε την καλύτερη πηγή για αυτό το θέμα και σας την παραθέτουμε μαζί με άλλες πληροφορίες.
Ποιός Είναι Ο Δεύτερος Τεχνολογικός Νεολογισμός
Ο δεύτερος τεχνολογικός νεολογισμός είναι η παρουσία ρομπότ στο χώρο φόρτωσης τα οποία θα αναλαμβάνουν επιγείως την παράδοση και την παραλαβή πακέτων απαλλάσσοντας τον οδηγό από τη διαδικασία του να βγει από το όχημά του. Τα δύο ρομπότ του concept car τα οποία έχουν εξελιχθεί με την Starship Technologies με βάση το παραπάνω σκεπτικό έχουν εμβέλεια «εργασίας» 3,2 χλμ. και μπορούν να μεταφέρουν πακέτα βάρους έως και 10 κιλά. Το τρίτο gadget του Vision Van αφορά τον χώρο φόρτωσης και ένα καινοτόμο σύστημα που μεγιστοποιεί την σωστή εκμετάλλευση του υφιστάμενου χώρου. Το σύστημα ονομάζεται Project Slider και έγκειται σε ένα σοφιστικέ σαρωτή-φορτωτή ο οποίος αφού κατατάξει τα πακέτα βάσει μεγέθους και προορισμού χάρη σε ένα διασυνδεδεμένο σύστημα ταξινόμησης τα τοποθετεί αυτόματα σε έξυπνα ράφια τα οποία φορτώνονται αυτούσια στο van. Όταν ο οδηγός φτάσει στον προορισμό παράδοσης ενός πακέτου το "έξυπνο" ράφι με το προς παράδοση πακέτο αναδύεται αυτόματα απαλλάσσοντας τον οδηγό από το ψάξιμο αλλά και την ανάγκη να εισέλθει στον χώρο φόρτωσης με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εξοικονόμηση χώρου. Αντιστοίχως, κατά την παραλαβή ενός πακέτου, η παρουσία μιας σειράς αισθητήρων στο χώρο φόρτωσης θα υποδεικνύουν στον οδηγό τον ιδανικό χώρο τοποθέτησής του προκειμένου να μην διαταραχθεί η σειρά των παραδόσεων-παραλαβών και οι χρονοβόρες ανακατατάξεις-αναζητήσεις. Παράλληλα, με κάθε παραλαβή θα γίνεται update στο δρομολόγιο υποδεικνύοντας στον οδηγό τη βέλτιστη διαδρομή για την επόμενη παραγγελία του. Όλες αυτές οι τεχνολογικές παράμετροι θα ελέγχονται από έξυπνες εφαρμογές οι οποίες θα επιτρέπουν στον οδηγό να κάνει αυτομάτως και παραγγελίες τις οποίες θα λαμβάνει επιτόπου με κάποιον από τους παραπάνω τρόπους σε περίπτωση που κάποιο από τα μεταφερόμενα είδη εκλείψει ή λάβει καθ’οδόν κάποια επιπλέον παραγγελία. Με δεδομένους όλους τους παραπάνω φουτουριστικούς νεολογισμούς που δίνουν ένα δείγμα του μέλλοντος από τα van της γερμανικής φίρμας μάλλον δεν χρειάζεται να αναφερθεί καν ότι το πρωτότυπο μοντέλο είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο προσφέροντας αυτονομία 270 χλμ....
Πηγή auto.in.gr >>>
Χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το παραπάνω βρήκαν χρήσιμα και τα:
Η BPA είναι σε πολλά καταναλωτικά προϊόντα, συμπεριλαμβανομένης της συσκευασίας τροφίμων ποτών, και δοχείων, σε πλαστικές συσκευασίες τροφίμων, στεγανωτικά υλικά οδοντιατρικής. Η έκθεση σε ανθρώπους είναι πολύ διαδεδομένη και εμφανίζεται κυρίως σε μολυσμένα τρόφιμα και ποτά. Μελέτες σε ζώα και ανθρώπους έχουν συνδέσει την ορμόνη BPA- ευαίσθητων καρκίνων, όπως του μαστού και του προστάτη. Μια πρόσφατη μελέτη στην Κίνα διαπίστωσαν ότι η έκθεση σε BPA μπορεί να αποτελέσει παράγοντα κινδύνου για έναν κοινό τύπο όγκου του εγκεφάλου που ονομάζεται μηνιγγίωμα. Οι συμμετέχοντες στη μελέτη με τα υψηλότερα επίπεδα της BPA στα ούρα ήταν περίπου 1,6 φορές (160%) με περισσότερες πιθανότητες να διαγνωστούν με μηνιγγίωμα σε σύγκριση με εκείνους με τις χαμηλότερες συγκεντρώσεις. Η BPA βρίσκεται στα ούρα του 95% των ενηλίκων. Έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ διαπίστωσε ότι η κατανάλωση κονσερβοποιημένης σούπας, μπορεί να καρφώσει τα ουρικά επίπεδα του (BPA σας) κατά 1.200% έναντι της φρέσκιας σούπας. Ως εκ τούτου, είναι καλύτερο να αποφεύγονται τα πλαστικά προϊόντα και να χρησιμοποιείτε ποτήρι. Δυστυχώς, σχεδόν από όλους το εμφιαλωμένο νερό πωλείται σε πλαστικές φιάλες. 2. Φθόριο. Μιλώντας για το νερό, σχεδόν σε κάθε περιοχή του νερού στις Ηνωμένες Πολιτείες υπάρχει τοξικά φθοριούχο νάτριο στο νερό της βρύσης. Μετά από χρόνια άρνησης, το ΚΠΑ / Ροκφέλερ της ελεγχόμενης ομοσπονδιακής κυβέρνησης παραδέχθηκε ότι το φθόριο βλάπτει τα παιδιά. Παρά την αφαίρεση των τοξινών, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση απαίτησε μια μείωση του ποσού φθοριδίου που προστέθηκε στις δημόσιες παροχές νερού, αναφέροντας το αρνητικό αποτέλεσμα της στα δόντια (οδοντική φθορίωση). Φυσικά, εδώ και πολύ καιρό γνωστή από τους ερευνητές, σε αντίθεση με την American Dental Association, ότι το φθόριο βλάπτει τα δόντια. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι αρκετές ανήθικες εταιρείες εμφιάλωσης νερού προσθέτουν φθόριο στο νερό τους και διαφημίζουν ότι το φθόριο είναι καλό για τα παιδιά και το προωθούν δήθεν για γερά δόντια παρά τα συντριπτικά στοιχεία για το αντίθετο. 3. Φυτοφάρμακα. Συνεχίζουν σε κοινή θέα, όταν οι νομοθέτες στην Καλιφόρνια ενέκριναν τη χρήση του ιωδιούχου μεθυλίου στην Καλιφόρνια σε καλλιέργειες φράουλας, με τη γνώση ότι συνδέεται με τον καρκίνο, τη νόσο του θυρεοειδούς και σε νευρολογικές βλάβες στον άνθρωπο. Το 2007, η κυβέρνηση Μπους ενέκρινε το ιώδιο μεθυλίου σε εθνικό επίπεδο σε 47 κράτη που καταχωρούν τη χημική ουσία για χρήση. Οι εργαζόμενοι που εφαρμόζουν ορισμένα φυτοφάρμακα για να καλλιεργήσουν, είναι δύο φορές πιο πιθανό να συμβληθούν από μελάνωμα, μια θανατηφόρα μορφή καρκίνου του δέρματος. Ωστόσο, μας λένε ότι τα μη βιολογικά τρόφιμα είναι ασφαλή για κατανάλωση. Ομοίως, οι ερευνητές βρίσκουν υψηλότερα επίπεδα των κοινών φυτοφαρμάκων σε νοικοκυριών στα ούρα των παιδιών με οξεία λεμφοβλαστική λευχαιμία, μια μορφή καρκίνου που αναπτύσσεται συνήθως μεταξύ τριών και επτά ετών. Οι παρατεταμένες επιδράσεις των φυτοφαρμάκων και η χρήση του DDT έχει αυξημένα ποσοστά καρκίνου. 4. Paraben. Οι καρκινογόνες χημικές ουσίες έχουν προστεθεί και σε προϊόντα προσωπικής υγιεινής. Τα Parabens είναι μια χημική ένωση που βρέθηκε σε προϊόντα καθημερινής υγιεινής όπως ...
Πηγή katohika.gr >>>
Τι Είναι Ο Δείκτης Σχετικής Δύναμης
Ο δείκτης Σχετικής Δύναμης είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς δείκτες. Πρωτοχρησιμοποιήθηκε από τον Welles Wilder
Πηγή mikrometoxos.gr >>>
Τι Είναι Η Πλήμνη Κέντρο Μιας Έλικας
Η πλήμνη (κέντρο) μιας έλικας είναι μια σταθερή κεντρική επιφάνεια, επικάλυμμα του άξονα της έλικας, στην οποία είναι προσαρμοσμένα τα πτερύγιά της. Πτερύγια: Τα πτερύγια της έλικας είναι τα περιστρεφόμενα μέρη που προεξέχουν από την πλήμνη. Η λειτουργία των πτερυγίων είναι που κινεί το σκάφος μέσα στο νερό. Πρόσοψη πτερυγίου - πίσω όψη: Πρόσοψη είναι η πλευρά υψηλής πίεσης, το επίπεδο της οποίας είναι παράλληλο προς την επιφάνεια του νερού εναντίον του οποίου κινείται. Η πίσω όψη είναι η πλευρά χαμηλής πίεσης. Ρίζα πτερυγίου - κορυφή πτερυγίου: Η ρίζα πτερυγίου είναι το κοντινότερο σημείο στην πλήμνη. Η κορυφή του είναι η εξωτερική ακμή του πτερυγίου. Ακμή εισόδου: Είναι η πλευρά του πτερυγίου που εισέρχεται στο νερό και εξυπηρετεί στην περιστροφή της έλικας πρόσω. Ακμή εξόδου: Είναι η πλευρά που εξέρχεται το νερό. Τα χαρακτηριστικά μεγέθη μίας έλικας είναι: Η διάμετρός της η οποία είναι ισοδύναμη με εκείνη του κύκλου που περιγράφεται από τα άκρα των πτερυγίων της. Το βήμα, που εκφράζει τη θεωρητική απόσταση την οποία θα διανύσει η έλικα σε μια πλήρη περιστροφή. Ως μονάδα μέτρησης του βήματος χρησιμοποιείται η ίντσα, η οποία ισοδυναμεί με 2,54 εκατοστά. Έτσι, μια έλικα με βήμα 21 ίντσες, σημαίνει ότι σε μία πλήρη περιστροφή της θα διανύσει απόσταση: 21 x 2,54=53,34 εκατοστά. Το πλήθος των πτερυγίων που συντελεί στο μέγεθος της συνολικής επιφάνειας της έλικας που βρίσκεται μέσα στο νερό. Κλίση (Rake), είναι η γωνία που σχηματίζει το πτερύγιο με τον άξονα της προπέλας και εκφράζεται σε μοίρες. Όταν το πτερύγιο είναι κάθετα τοποθετημένο επάνω στον κορμό, τότε η κλίση είναι 0°. Όσο το πτερύγιο κλίνει προς τα πίσω, η γωνία που σχηματίζεται από τις δύο νοητές ευθείες αυτή που είναι κάθετη στον κορμό και η άλλη που ακολουθεί το επίπεδο του πτερυγίου- αυξάνει, μεγαλώνοντας και το rake. Η φορά της προπέλας Οι προπέλες χαρακτηρίζονται ως δεξιόστροφες (right handed ή Clockwise) όταν στρέφονται κατά τη φορά των δεικτών του ρολογιού και ως αριστερόστροφες (left handed ή anti-clockwise) όταν στρέφονται αντίθετα από τη φορά των δεικτών του ρολογιού. Η φορά χαρακτηρίζεται παρατηρώντας τους ελικοφόρους άξονες από την πρύμνη. Eίδη ελίκων Έλικες σταθερού βήματος Χωρίς να έχουν να επιδείξουν κάποια καινοτομία, πρόκειται για προπέλες των οποίων το βήμα είναι σταθερό. Έλικες μεταβαλλόμενου βήματος Πρόκειται για έλικες απόλυτα υδροδυναμικές. Στα σκάφη αγωνιστικού τύπου είναι δίφτερες, ενώ στα σκάφη κρουαζιέρας είναι συνήθως τρίφτερες, με πλεονέκτημα την ιδανική απόδοση και μειονέκτημα την υψηλή τιμή της αγοράς. Όσον αφορά το τεχνικό μέρος, πρόκειται για μια διαδικασία μεταβολής της γωνίας τοποθέτησης των πτερυγίων, η οποία πραγματοποιείται με μηχανισμό και έχει ως αποτέλεσμα την αλλαγή του βήματος και κατ επέκταση την ιδανική προσαρμογή στις εκάστοτε απαιτήσεις και τον βελτιωμένο βαθμό απόδοσης. Έλικες παρόμοιου είδους χρησιμοποιούνται συνήθως σε ιστιοπλοϊκά σκάφη, ρυμουλκά και μεγάλου εκτοπίσματος πλοία. Έλικες επιφανείας Έχοντας ως κυρίαρχο χαρακτηριστικό τις επιδόσεις, οι προπέλες επιφανείας, όπως προκύπτει από την ονομασία τους, είναι σχεδιασμένες ώστε να λειτουργούν στην επιφάνεια του νερού, με τα πτερύγια να περιστρέφονται τόσο μέσα στο νερό όσο και έξω από αυτό κατά το ήμισυ. Οι προπέλες επιφανείας διαθέτουν μεγάλη κλίση πτερυγίου, το επονομαζόμενο ως «rake». Η υψηλότερη ...
Πηγή archive.in.gr >>>
Δημιουργία Σελίδας: 02/01/2017