Πρώτα πρώτα (και γι αυτό να μήν έχετε καμμία αμφιβολία) θα είναι από τους πρώτους που θα επισκευθούν τους χώρους σας. Υπάρχουν μάλιστα περιπτώσεις (όπως της SGI τον Μάρτιο του 1994) όπου τις πρώτες ημέρες οι περισσότερες επισκέψεις που έγιναν στις web σελίδες, ήταν από τους ανταγωνιστές. Συνήθως οι ανταγωνιστές αισθάνονται μειονεκτικά και τις περισσότερες φορές αποφασίζουν να εμφανιστούν και αυτοί μέσα στο δίκτυο. Με τον τρόπο αυτό αναγνωρίζουν την δική σας εταιρεία σαν τον ηγέτη της αγοράς στον χώρο του Internet και γενικότερα σε αυτό που αποκαλούμε new media. Αυτό φυσικά σημαίνει πως έχετε έναν λόγο παραπάνω για να μην αφήσετε τις web σελίδες σας "στην τύχη τους" αλλά να φροντίζετε να είναι πάντα ενημερωμένες διότι διαφορετικά κινδυνεύει όλη η αρχική επένδυση να πάει χαμένη και οι επισκέπτες να στραφούν προς τον ανταγωνισμό.
Μην ξεχνάτε πάντως, πως αμέσως μόλις δημιουργήσετε τον δικό σας χώρο στο Internet είστε πια άμεσα προσιτός σε κάθε άνθρωπο απ όλο τον κόσμο που θα θελήσει να μάθει για σας και το έργο σας, συμπεριλαμβανομένων και των ανταγωνιστών σας. Αν ανοίξετε μια mailing list, ένα χώρο σε gopher ή κάποια σελίδα σε www να ξέρετε ότι αυτοί θα είναι οι πρώτοι που θα τον παρακολουθήσουν για να γνωρίσουν από πρώτο χέρι τα σχέδια και τις προθέσεις σας. Μην κάνετε λοιπόν πολύ φανερές έρευνες αγοράς (π.χ. Ετοιμάζουμε ένα προϊόν που θα κυκλοφορήσει μετά από ένα χρόνο και θα είναι έτσι και έτσι. Ποιά η γνώμη σας?). Οι ειδήσεις ταξιδεύουν πολύ γρήγορα μέσα στο δίκτυο και αυτό δεν είναι πάντα για καλό.
Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
Επιστροφή στις Επιλογές
Copyright 1996 Γιώργος Επιτήδειος
Υποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com