Τι είδους διαφημιστικό μήνυμα θα γινόταν δεκτό σε μια Mailing List ή ένα Usenet Group

Οτιδήποτε ανταποκρίνεται στο πνεύμα του χώρου αυτού και κυρίως πληροφορίες που να ενδιαφέρουν όλους όσους τον παρακολουθούν. Στην λίστα FINANCE, ένα χρηματιστηριακό γραφείο της Νέας Υόρκης δημοσίευε καθημερινά όλες τις τιμές κλεισίματος του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης, και διάφορα άλλα χρήσιμα στατιστικά στοιχεία, με το όνομα GHOLT REPORT. (Τώρα μετατέθηκε στην λίστα E_INVEST). Κανένας δεν ενοχλήθηκε ποτέ από το γεγονός ότι στο τέλος κάθε μηνύματος, ανακοινώνει ότι προσφέρει επιπλέον υπηρεσίες για όσους ενδιαφέρονται, αλλά επ’ αμοιβή αυτή τη φορά. Πρόκειται για διαφήμιση, που όμως έχει μέσα της και την μορφή της χορηγίας (προσφέρει κάτι χρήσιμο στους αποδέκτες εντελώς δωρεάν). Τέτοιες διαφημιστικές πρακτικές όχι μόνο γίνονται δεκτές αλλά αποτελούν και το μέλλον της διαφήμισης μέσα στο Internet.

Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
Επιστροφή στις Επιλογές

Copyright 1996 Γιώργος Επιτήδειος
Υποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com