Η σχέση της Εντυπης Διαφήμισης με την Διαφήμιση στο Web

Η κύρια διαφορά των δύο αυτών μορφών διαφήμισης βρίσκεται στην διαφορά ενδιαφέροντος από μέρους των αναγνωστών.

Μια διαφήμιση σε ένα έντυπο μεγάλης κυκλοφορίας θα περάσει από το οπτικό πεδίο πολλών χιλιάδων ατόμων καθώς ξεφυλίζουν το έντυπο. Ειναι όμως πρακτικώς αδύνατον να μετρηθεί πόσοι θα την προσέξουν πραγματικά.

Αντίθετα, μια διαφήμιση στο Web θα διαβαστεί από πολύ λιγότερα άτομα. θα είναι όμως πραγματικοί αναγνώστες και όχι φαινομενικοί όπως του εντύπου. Το μόνο που βλέπουν μπροστά τους είναι το κείμενο που εμείς έχουμε γράψει και το μήνυμα εμείς μεταφέρουμε διότι βρίσκονται στις σελίδες αυτές με την θέλησή τους. Δεν είναι απλοί περαστικοί.

Αλλα πλεονεκτήματα των Web σελίδων είναι το χαμηλότερο (συνήθως) κόστος τους και το πληρέστερο σε έκταση και ανάλυση περιεχόμενό τους. Μια διαφήμιση σε ένα έντυπο είναι συνήθως λακωνική λόγο κόστους και χώρου. Στο Web όμως δεν υπάρχουν τέτοιοι περιορισμοί.

Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
Επιστροφή στις Επιλογές

Copyright 1996 Γιώργος Επιτήδειος
Υποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com