Το 1923 στο βιβλίο του "Scientific Advertising," ο Claude Hopkins έγραφε: "Το χρώμα που χρησιμοποιείται για να ευχαριστήσει τον θεατή ή να του τραβήξει την προσοχή μας είναι άχρηστο. Μπορεί να τραβήξει τα βλέματα πολλών αλλά όχι και την προσοχή τους ... Ο βασικός κανόνας είναι: Μην κάνετε τίποτε που να ενδιαφέρει, ευχαριστεί ή προσελκύει. Αυτό δεν αποτελεί κομμάτι της δουλειάς μας. Κάντε μόνο αυτά που κερδίζουν τους ανθρώπους με τον φθηνότερο και απλούστερο τρόπο." Ο λόγος για την συμβουλή αυτή είναι φυσικά προφανής. Αν έχετε π.χ. μια πολύ εντυπωσιακή φωτογραφία στην εισαγωγική σελίδα σας (home page) αυτή θα επισκιάσει τον λογότυπό σας ή το μήνυμα που θέλετε να μεταφέρετε. Δεν θα έχετε πετύχει λοιπόν τίποτε σπουδαίο παρά την δημοτικότητα του χώρου σας.
Περισσότερα από 70 χρόνια μετά δεν νομίζω πως μπορούμε να προσθέσουμε τίποτε άλλο στην παραπάνω παρατήρηση, πέρα ίσως από την υπενθύμιση ότι το περιορισμένο bandwidth δεν μας επιτρέπει πολλές πολυτέλειες έτσι κι αλλιώς.
Επιστροφή στον Πίνακα Περιεχομένων
Επιστροφή στις Επιλογές
Copyright 1996 Γιώργος Επιτήδειος
Υποδείξεις, Ερωτήσεις, Σχόλια στην διεύθυνση gepiti@gepiti.com